אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
הזמנתי מחשב חדש, וביום ראשון הקרוב אני אמור לקבל אותו. מ- RSM זה הדיסק שלקחתי: AAKS WD5000AAKS לא ממש בררתי לגביו והלכתי עליו דיי בצורה עיוורת, לפני שהרכבתי את המפרט. לפי מה שהבנתי הוא לא משהו בלשון המעטה. האם כדאי לי להוסיף כסף ולהחליף אותו במשהו אחר? לגבי הנפח אין לי צורך ביותר מ- 500GB. או שהוא יוכל לספק את צרכיי? בעקרון אין לי דרישות גבוהות ממנו יותר מדי. רק שיפגין אמינות. http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=164
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך מבטלים מחיצות? ואיך ניתן לפרמט כונן קשיח דרך וינדוס?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הוספתי הארד דיסק עכשיו יש לי שתיים חיברתי תשני הוא רושם לי שזיהה חומרה חדשה אבל "במחשב שלי" אני לא רואה אותו..
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש בירשותי את הלוח הנל: GA-Z77X-D3H http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4144#ov וכונן SSD של סמסונג 120GB. כשה אני מנסה להתקין את התוכנה intel rapid start technology. אני מקבל הודעה: minimum requirements בדקתי בלוח ואכן הכונן עובד על ACHI והIRST על מצב פעיל. יש למישו רעיו כי לי כבר נישבר......
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מבקש לדעת מה ההבדל בין 2 דגמים :iomega prestige 2tb ל- iomega ego 2tb /
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בעיקרון התקציב הוא עד 1000 שקל, רצוי מ KSP אני דיי סגור על ה SAMSUNG 840 250GB האם הבחירה טובה, ביחס ל CORSAIR FORCE GT או GS? ממה שהבנתי הסמסונג מהדור החדש ביותר ומבחינת יציבות הוא מעולה. בהתחלה רציתי לקנות את ה Corsair Neutron GTX 120GB או את ה SAMSUNG 840PRO 128GB אבל המחיר נראה לי פשוט לא משתלם ל 128-0GB שבתוספת של עוד 300 שקל אני מקבל פי 2 נפח. מבחינת ביצועים ה840 איטי יותר אבל ממה שהבנתי לא משהו מורגש למשתמש הממוצע, אז מה אתה אומרים ההחלטה נכונה? או שעדיף ללכת על ביצועים נטו ולרכוש את הכונן המהיר ביותר עם פחות נפח זיכרון? זהו ה- SSD הראשון שאני מתכוון לרכוש, לא רוצה להתאכזב, אשמח לשמוע את דעתכם. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום קניתי כבל USB TO USB המשמש להעברת קבצים בין שני מחשבים התקנתי את הדרייבר כנדרש אבל משום מה כאשר אני מפעיל את התכנה המשמשת להעברת הקבצים כל אחד מהמחשבים מזהה רק את עצמו ובחלון REMOTE DESKTOP לא מופיע כלום מישהו יודע איך עובדים עם הכבל הזה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שתי אפשרויות בין 2 צורבים דואל לייר שגם לייטסקריב הראשון צורב של LG ב145 LG GH22LS40 Super Multi DVD Rewriter Sata x22 LigntScribe Black Retail שהוא נראה לי ממש טוב +מגיע בקופסא שאני שונא כשהם לא והשני DRW-2014L1T DVD±R x20 LightScribe Black Sata והשלישי DRW-20B1LT DVD±R x20 LightScribe Black Sata ושניהם אותו מחיר (המחיר דומה בין כולם אז לא אכפת לי מה הכי זול חשוב לי איכות ) ועוד שאלה כבר יש בארץ דיסקים של LIGHTSCRIBE שהם דואל לייר ואם המציאו פנטנט לאיזה מדבקה או משהוא צריך את זה דחוף למחר כי מחר יש לי טרמפ במיוחד לאיפה שמוכרים! תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה זה אומר לעשות raid להארד דיסק.?? כל הזמן אני שומע את המילה הזאת אבל אני לא מבין
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ההארד דיסק שלי מחולק ל-C ו D וזה ממש מעצבן. בגלל שהמעבר ממחיצה למחיצה ממש איטי איך אני מבטל את המחיצות? תודה בכל מקרה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זהו זו השאלה ...ההבדל במחיר הוא בערך 90שקל{הרד דיסק של WD 120 gb} ...האם אני ירגיש הבדל גדול בביצועים?.. תודה רבה מראש
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה לגבי הארד דיסק חיצוני. אני מחפש דיסק חיצוני, 2T, לצורכי גיבוי יומיים למחשב ביתי. השאלה שלי - האם עדיף לי לקנות הארד דיסק חיצוני, או לבנות באיזושהי דרך ע"י הארד דיסק פנימי? כך שאוכל להוסיף לו מאוורר לדוגמא...
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי רבעיית קשיחים, זה מחייב ביקורת טוב, נתחיל עם רבעיית הקשיחים ובקר הקשיחים הם SAMSUNG F1 HD103UJ בנפח של טרה, מדובר בקשיחים עם 3 פלטות בגודל של 334GB ו32מגה זכרון. הPERC עצמו כמו שהוא בא במקור והקירור החדש שלו הבדיקות: הבדיקות נערכו על ידי HD TACH 3.0.0.0 ו- HD TUNE PRO 3.50 בגדול רציתי להביא לכם את כל התמונות של הבדיקות אבל זה יותר מדי (גם גרם לקריסה באתר אחר) לכן אני אביא לכם את הטבלה המרכזת של כל המידע וגם קישור לתמונות אם מישהו רוצה אותם http://depositfiles.com/files/37fpg3m29 ICH VS PERC בגדול אפשר לראות שיש מקומות שהICH10 עדיף על הPERC אבל גם התוצאות השונות נובעות בעיקר מכך שבניגוד לאפשרויות הבודדות שיש לICH10 כמו סרטיפים בגודל של 32 עד 128 לעומת …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על צורב חיצוני טוב שיודע לצרוב dual? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה הרד דיסק עדיף? לשניהם 8 מגה באפר ושניהם בנפח 120 ג'יגה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי חברים, אני מעוניין להחליף כונן מכאני לSSD ואני תוהה לגבי "עוצמת" הSATA אצלי במחשב לקבל כונן כזה. האם זה שווה את זה? תודה מראש לעוזרים. אגב, חשבתי על Samsung 840 EVO Series MZ-7TE120BW 120GB האם הוא כונן ראוי?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה ליצור כבל קומקום לספק הכוח שלי באורך מסוים.. האם אפשר פשוט ליצור כבל חשמל רגיל ולשזר על ידי איחוי תקע של כבל קומקום?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מעביר קבצים בין ההרדיסקים הפנימיים שלי מאחד לשני או מפנימי לחיצוני דרך חיבור USB המהירות ממש איטית. מקסימום שאני מקבל זה 35MB/s. חשבתי שבUSB מקבלים עד 480 ,לא?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל, אני לא יודע האם כדאי להשקיע יותר במערכת עצמה(אני רוצה לקנות מחשב חדש אבל לא בטוח ככה שאני שואל למקרה שאני כן אקנה עכשיו). האם יש הבדל מורגש והאם אני אראה הבדלים בהרבה נקודות בבנצ'מרקים?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בוקר טוב, אני מעוניין לקנות כונן קשיח חיצוני למחשב, בנפח של לפחות 1 טרה. אני לא סגור על-כך שכדאי לי לקנות חיצוני, מה לדעתכם עדיף? אני מחפש כונן בראש-ובראשונה אמין ומלבד-זאת שגם אוכל לשתף אותו ברשת הביתית. הסיבה שאני רוצה כונן-חיצוני היא כי אין לי כוח להתעסק עם כל החיבורים הפנימיים ועם הג'ימפורים וכיו"ב. חוץ-מזה כבר יש לי שני כוננים פנימיים במחשב וכבר די לחוץ שם בפנים. כך גם אוכל לשאת הכונן ממקום למקום (כמובן לעיתים נדירות ביותר). האם אלו סיבות מספיקות טובות לרכוש חיצוני וולא פנימי? ואם אנחנו מדברים על חיצוני, איזה חיצוני ממולץ? איזה ממשק מהיר יותר? אני שקלתי לקנות עם ממשק רשת ולחבר אותו אל הראוטר, כדאי? נוח? האם הכוננים אלה נועדו בעיקר לגיבוי? או שאני יכול גם לשמור עלי…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באפשרויות פרמוט של האקספי, יש format, ויש quick format. יש בעיה כלשהי עם הפרמוט המהיר? יש הבדל כלשהו?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שיש מבחר אבל אני לא יודע מה להחליט. חיבור IDE. לא להתייחס למחיר. צורב DVD שעושה הכל מהכל... תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אתחיל ואומר שאין לי מושג בנושא ואני רוצה להתחיל להיכנס אליו על מנת לרכוש אחד כבר בשבוע הקרוב. יש לי את האיימק 27׳ החדש עם חיבור TB3. כעת אני רוצה להוסיף נפח וחשבתי לעשות זאת דרך כונן TB3. הבנתי שיש דבר כזה שנקרא RAID ורציתי לשאול כמה שאלות לגביו: 1. אם יש לי כלוב שתומך ב4 כוננים אבל בשלב ראשוני אני מחבר כונן אחד נניח של 2 טרה ובעתיד אני רוצה להוסיף כונן נוסף של עוד 4 טרה. האם אני רק מכניס אותו ורואה אותו ישירות כ6 טרה במק? 2. נניח ויש לי בכלוב הנ״ל 2 כוננים ואני כל הזמן מגבה ומעביר לתוכו. איך אני יודע לאיזה כונן פיזי זה עובר? 3. האם יש אפשרות לראות כל כונן בנפרד פשוט? אני כמובן מדבר על הקשר של מק כי ייתכן ושם זה …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


