עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by מניי,

    היי, יש לי בבית מערך אחסון שמשמש בעיקר למדיה, תמונות ומסמכים. זהו מחשב מבוסס i5 עם 12GB זכרון. ללוח הזה יש שני חיבורי IDE ושש חיבורי SATA, כולם בשימוש. על ה- IDE מותקנת מערכת הפעלה Solaris ב- Mirror ZFS. 6 דיסקים ה- SATA נמצאים ב- RaidZ (דיסקים של 2TB), נגמר המקום ולכן אני מעוניין להרחיב. הכוונה שלי היא לרכוש דיסקים נוספים (3TB) ולהוסיף אותם ל- pool הקיים, לצורך כך אני צריך בקר SATA נוסף. אשמח להמלצה על בקר SATA בעל 4 עד 6 (רצוי) פורטים פנימיים. אין צורך ביכולות RAID מכיוון שמערכת ההפעלה עושה את זה מצויין. תודה ! מני.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by SHOOTER8,

    ??? יש לי 2 צורבים חיצונים - טושיבה ו-LG וצורב פיוניר במחשב. את כל המדיות שיש ברשותי (מקסל ורבטים ממורקס ו-LG) אני יכול להעביר מצורב לצורב ולפרמט אותם. המדיות של TDK מתנהגות מוזר. ב-LG ובפיוניר שבמחשב, אני לא יכול לפרמט מחדש את הדיסק, אלא אם פירמטתי דיסק בתול באותו צורב. ה-LG מפרמט אוטומטית דיסק בתול במוד VR. ורק את ה-TDK הוא לא נותן לי לפרמט מחדש במוד V. לעומת זאת בטושיבה ה-TDK מתנהג כרגיל ואני יכול לפרמט בו דיסקים שפורמטו בצורבים האחרים. כל המדיות האחרות שלי הן במהירות X2 האם זאת הסיבה. דבר מוזר נוסף זה המחיר הזול של המדיות. 8.6 ש"ח בעוד שממורקס עולה באותו אתר כ-12 ש"ח. לעומת זאת DVD-R של TDK עולה באותו אתר כ-4 ש"ח בעוד שממורקס עולה כ-3 שקלים שאלו מחירים נורמלים. האם את…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. היי חבריה, מערכת הפעלה xp/sp2 עיברית. הוספתי הארדיסק נוסף בגודל 20 גיגה ,לא מופיע "במחשב שלי",בביוס ובמנהל ההתקנים מזוהה. בניהול דיסקים ,מופיעה מחיצה לא מזוהה בגודל 11 גיגה להיכן נעלמו 9 גיגה? מה ניתן לעשות ? תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by moskitos,

    מבחינת איכות,אמינות וכו'?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Matankzr23,

    בכל אתר של מחשבים אני רואה דיסקים קשיחים של אותה החברה באותו הגודל אבל שבאחד מהם יש JS JB KS YS מה זה כל הדברים האלה? מה הכי טוב?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by erez_levy,

    שלום לכולם, לפני זמן מה, נדפק לי הצורב, זה התחיל בזה שהוא הפסיק לקרוא דיסקים, וכל פעם שרציתי לפתוח אותו הוא היה נפתח חצי,נסגר, ואז שוב נפתח חצי,נסגר ורק אז הוא היה נפתח לגמרי. בזמן האחרון כבר התחלתי להתעצבן עליו אז פתחתי אותו רגיל (כמו שמכניסים דיסק לא את הבפנים של הצורב) וניקיתי אותו קצת, אחרי כך ניסיתי לפתוח אותו שוב והוא נפתח והכל טוב רק שהוא עדיין לא קורא דיסקים, היום ניסיתי לפתוח אותו שוב והוא בכלל לא נפתח כאילו לא מגיב או לא יודע מה. כאילו הוא עושה קולות של מנסה להיפתח אבל לא נפתח. מישהו יודע מה הבעיה?

  7. יש לי מחשב שמותקן עליו WINDOWS SERVER 2008 , אני רוצה להוסיף לו 6 הרדיסקים של 2TB ולחבר אותם במערך RAID 5 כך שיהיה לי קיבולת של 10TB, האם ה-RAID SOF של הסרבר 2008 מספיק טוב כך שהוא יוכל להביא לי ביצועים של קריאה וכתיבה מעל 1Gbps ושאני יוכל לנהל את ההרדיסקים בצורה טובה(יראה מה הטמפרטורה של הכוננים, מספר שגיאות, ואיזה קרס) או שעדיף תוכנה שתישב על סרבר 2008 ותנהל את הRAID 5???

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום, בדיוק קניתי את ה HDD הנייד הנ"ל, כשאני מנסה להעביר קבצים גדולים מ 4 גיגה, הוינדוס 7 אומר לי שהקובץ שאני מנסה להעביר הוא גדול מדי ועל כן מתבטל. איך אני מסדר את זה? נשמע לי ממש לא הגיוני ש HDD של 320GB לא נותן להעביר קבצים מעבר ל 4 גיגה - אולי זה מוגדר כ FAT32 ובגלל זה לא ניתן? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. היי נפלו לידיי מספר דיסקים ריקים לצריבה, בצבע שחור. כמו דיסקים של פלייסטיישן.. מדובר בדיסקים רגילים (CDR, 80min/700MB/x48), וכתוב עליהם "Black & White". אז סתם מסקרן אותי לדעת.. חוץ מהעובדה שזה מגניב, מה הקטע של הצבע השחור בעצם? thanks

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. בעקבות הכשל החמור שהתגלה בהארדיסקים של סיגייט, שאחד מהם קניתי ממש לאחרונה, אני לא מתכוון לקחת סיכון ופשוט אקנה חדש. הקבצים שלי חשובים מדי. צריך המלצה לדגם ספציפי של 400-700 ג'יגה, שידוע כאמין. רצוי שהדגם יהיה כזה שמופיע באתר של אייבורי, כי זאת החנות הגדולה הקרובה אלי. ההארדיסקים באייבורי: http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=399

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. הייתי באופיס דיפו חשקה נפשי במדיות ראויות לצורב (שעדיין אין לי) בכל מקרה זכור לי מישהו שפרסם בו 10 דיסקים ב35 שקל שם חיפשתי לא מצאתי לקחתי 25 ב109 באתי לשלם ראיתי בקופה את המבצע של ה35 קניתי 3...עכשיו בגלל החשדנות הגדולה שלי ושאין לי עדיין צורב רציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון עם העשיריית דיסקים ב35 ויכול לתת לי מדיה קוד שלהם או לחילופין לתת לי תמדיה קוד של ה25 מקווה שהם אותו הדבר ולא שה10 סוג ב או סתם דיסקים עמחה שהאופיס דיפו נפטרים מהם. ויהי שלום

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by myjunkmail0000,

    קניתי מחשב לא מזמן עם לוח אם GA-P55M-UD2 וארדיסק 1 טרה של סמסונג (שעובד ב SATA) קבלתי ארדיסק מחבר של עוד 80 גיגה ואני מעוניין להתקין אותו במחשב בתור כונן גיבוי... הכונן הוא IDE אז איך מחברים אותו? צריך להגדיר את הגמפרים ל SLAVE ורק לחבר?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by fhrcis,

    שלום לכולם, יש לאחותי בעיה במחשב ,ולפני שאנחנו מפרמטים לה אותו ,רצינו לגבות כמה דברים שיש לה במחשב אבל אי אפשר להפעיל תמחשב (הוא נדלק ונכבה ..) אז חשבתי לקחת לה תכונן הקשיח ,לחבר אותו למחשב שלי ואז לגבות הכל .. אבל איך אני עושה את זה ? האם אני צריך להוציא תכונן הקשיח שלי ורק אז להכניס ולחבר את שלה ? או שאפשר להשאיר את שלי ולחבר בנוסף את שלה ? מותקנת אצלה מערכת ווינדוס כבר.. בנוסף , איך אני עושה זאת ? כי אני יודע שיש איזה ג'מפר שצריך לעשות וכו' .. והאם אני מחבר את 2 הכבלים ? כבר האפור -הרחב , וגם הדק (אצלי הוא אדום) ? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. הכירו את כונן האחסון הססגוני ביותר שנוצר עד היום - ואת המוצר הראשון בתחום מבית Gigabyte שמחליטה להצטרף לחגיגה באיחור אופנתי לכתבה

  15. Started by Wile E Coyote,

    אני לא כל כך "אין" בנושאי הצורבים, אבל לאחרונה נתקלתי בויכוח קבוע שתמיד עולה ואף פעם אין לי תשובה עליו. עד כמה שהבנתי, כדי לצרוב סרט ל-DVD יש לרכוש צורב מיוחד אשר יצרוב על הדיסק סרטים לקריאה במכשירי DVD. עד לא מזמן אמרו לי שצריבת סרטים היא יקרה (המכשיר עצמו יקר) וזה עדיין לא באופנה, כך שאם אני אקנה DVD אני אצטרך להרשם לספריית DVD ולהשכיר כל הזמן סרטים. אבל לאחרונה שמעתי שהמכשיר עולה "רק" בסביבות ה-1000 ש"ח (כך התחילו הצורבים של המוזיקה בזמנו), ונוסף על כך שמעתי שזה אפשרי לצרוב סרט גם עם צורב מוזיקה פשוט! האם אני טועה באחד או יותר מהפרטים שציינתי? וכן, האם אפשר לצרוב סרט בצורב מוזיקה פשוט?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום אף פעם לא הבנתי את הנתונים בממשקי דיסקים קשיחים, של Transfer rate למשל בסאטה 2 זה 3 ג'יגה ביט שהם כ 375 מגה בייט לשנייה ובמציאות הדיסקים מגיעים לקצב העברה של כ-90 מגה בייט לשנייה בקריאה ונראה לי קצת פחות בכתיבה (כמובן כאשר מדובר על דיסק בודד ולא RAID) בנוסף, כאשר היה מעבר מסאטה לסאטה 2 ששוב הנתון של ה-Transfer rate הוכפל, הקצבים האמיתיים לא הוכפלו עכשיו עם הסאטה 3 שצפוי להגיע, 6 גיגה ביט קצב העברה, מה זה בדיוק אומר ואיך מתרגמים את הנתון הזה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by yonir,

    מה אתם אומרים בין שני הדגמים הספיציפיים הנ"ל: WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AAKS SEAGATE BARRACUDA 7200.11 500GB 32MB SATA2 NCQ - ST3500320AS נגיד ששניהם עולים אותו דבר (בחלק מהחנויות אחד יותר יקר ובאחר השני). על הנייר ה-seagate עדיף, יש לו 32MB באפר, וחמש שנים אחריות במקום שלוש. אבל אולי יש דברים לא על הנייר.. מה נראה לכם עדיף?

  18. BURST RITE - 250 בערך לאינטלSSD ו360 BURST RITE לרייד0 של שני 500 גיגה של סיגייט. האם הSSD תקול?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום לכולם. אני צריך לקנות הרדיסק לידידה שלא מבינה ממש, וגם בתור מתנה עם קבלה והכל לכן ארצה שהחנות תהיה מאזור הקריות(KSP,IVORY) גם טוב מבחינתי ומבחינתה אם יהיו בעיות. אלא אם כן יש לכם מחירים טובים וזמינים גם מחנויות אחרות אין לי בעיה. , ולא להזמין באינטרנט מאיפשהו.. דרישה: 500GB, כונן נייד, עד3,5... באזור ה400 (היא לא צריכה יותר, בעיקר גיבוי תמונות ) נ.ב יש בקיאספי ST305004FDA1E1-RK של סיגייט. 500GB, ב350 שקל. ובאייבורי ST905004EXA101-RK 500GB סיגייט - גם ב350 שקל. ST305004FDD2E1-RK 500GB סיגייט - 375 ש"ח. אשמח שתאירו את עיניי לדגמים גם שיהיו טובים .. (ושווים להוסיף עליהם כסף מבחינת המחיר) - לאחרונה מחירי WD MY BOOK, עלו סתם, אני קניתי 500גיגה ב360 שקל, עכשיו הם עולים 430…

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by FastJack,

    שלום, אני מעוניין לקנות HD של 2TB של חברת Samsung בארה"ב. רציתי לדעת אם יש עליו אחריות בינלאומית, כלומר אם קורה משהו בארץ לאן אני פונה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אז ככה: יש לי CD וצורב DVD. יש כבל IDE שמחבר בין ה-CD שלי לדיסק הקשיח הנוכחי שלי וממנו למחשב. (כאילו הוא מפוצל). עכשיו מהצורב DVD שלי יש גם פיצול כזה. האם אני יכול לחבר את הדיסק הקשיח לשם? למעשה אני שואל אם אני יכול לקנות כבל מאריך ל-IDE ולחבר אותו לפיצול שיוצא מהכבל של ה-DVD? (בגלל שהפיצול רחוק מהמקום בו צריך לשבת הדיסק הקשיח - אז אני צריך מאריך). אין לי עוד אפשרות לחבר את הדיסק... מקווה שלא בילבלתי אותכם...

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by the king2006,

    שלום יש לי הארד דיסק חיצוני על WD עכשיו הוא נפל לי .. אחרי שהוא נפל אני מנסה לחבר אותו הנורה שבצע פועלת הוינדוס מזהה שיש משהו חדש אבל אין את הכונן.. מה זה יכול להיות ??? בעיה מהנפילה ?? הורדה תוכנות מהאתר שלהם וגם התוכנות מזהות שיש משהו אבל לא יודעות מה זה תמונה למשל ...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Unavoidable Encounter,

    אני מעוניין בדיסק קשיח 160GB ומההודעות בפורום הבנתי שסמסונג הכי שקטים אני לא יודע מה ההבדל בין שני אלה (וד"א, לא כתוב שזה SATA2, זה SATA2?) http://shopping.com/xPF-Samsung_Samsung_SpinPoint_P80SD_160GB_SATA_II8MB_7200RPM_NCQ או http://shopping.com/xPF-Samsung_Hard_Drives_160GB_7200_RPM_SATA_HD_bulk איזה יותר טוב, למה והאם יש אחרים יותר טובים של סמסונג 160GB?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. לפני כשנה קניתי צורב X24 של חברת לייטאון - כבר מההתחלה היו לי בעיות של באפר נמוך מצריבה מהסידי לצורב אבל בזמן האחרון(לאחר פירמוט המחשב והתקנה של הארדדיסק נוסף) החלו גם בעיות של הבאפר בצריבה מהארדסיק לצורב... המליצו לי פעם על עדכון FIRMWARE אבל הבנתי שיש בזה סכנות וגם שזה קצת מסובך... למישהו יש רעיון מה הבעייה אולי??? תודה מראש... נ.ב. מהירות ההארדדיסק החדש 7200, הסידי X56.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by 00Amir,

    כיום במחשב יש לי המון כוננים ואני צריך כנראה להוסיף : מותקן : 2 כונני SSD 128GB ברייד0 למערכת הפעלה . 2 כונני 6TB ברייד 1 לעבודה וגיבוי . 2 כונני 2TB JBOD לשאר הדברים 1 כונן DVD מנותק כי נגמרו החיבורים ללוח אם. אני צריך המלצה לבקר SATA ל PCI-E שיתן לי עבודה ללא תקלות.. מה אומרים?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים