אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
כמו שמישהו חכם אמר פעם "מה שלא הולך במוח ילך בכוח" (או שזה היה הפוך ??? ) בכל אופן ידוע שמכשירים חשמליים עדינים מאוד ממכות , דבר זה נכון פי כמה כשמדובר בארד-דיסק אשר מכיל מגנטים וחלקים עדינים אחרים . אבל לאחר שכל מה שניסתי לעשות במוח לא עבד , ולא החזיר את הארד-דיסק שלי ואת החומר החשוב שהיה עליו ולאחר שהבעיה הובחנה ככשל של הסיכה שאמורה לקרוא את הנתונים מהדיסק בגלל תקיעה מסוימת שהשמיע אף רעשים נזכרתי בפתגם העתיק הנ"ל ,הוצאתי את הארד-דיסק ממקומו והנחתי עליו שתי מהלומות מתונות בגבו והפלא ופלא הארד-דיסק חזר לפעול ללא בעיות וללא רעשים ( 5 ימים לאחר המקרה ועדיין ללא שום בעיות) וכמובן שהמידע היקר גם כן חזר ;D רציתי לשאול האם גם לכם היו בעיות דומות עם הארד-דיסק שלכם שנפ…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב, צרבתי לעצמי כמה דברים היום עם צורבי החדש ואחרי כמה מדיות שמילאתי, שמתי לב שאני צורב על 52 והדיסקים בכלל 40! השאלה האם זה צורב את המדיות כמו שצריך או שזה יוצא פגום? תודה מראש, אור.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. לפני כחודשיים הלך לוח הדיסק הקשיח הישן במחשב אחי (חודש לאחר סוף האחריות, מדגם HD103SJ) אני מחפש דיסק חלופי (לא למערכת הפעלה) אשר יהיה מהיר (לקידוד, כלומר 7200RPM) ובמחיר של עד 500 ש"ח. הדגש שלי הינו על אמינות בעיקר. שקט זה בונוס נחמד. חשבתי על הטושיבה. הסיג'יט לא קורץ לי במיוחד לאור הכשל הרב שלו והניסיון המר עם סמסונג שנרכשה על ידי סיג'יט. דעות? המלצות? בברכה, אור כהן
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש למישהו מושג מתי אמור להיות זמין HD של 1 טרה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. הרגע ניסיתי לראות סרט שהינו באיכות Full HD (1080p במחשב שלי, כאשר הסרט נמצא על כונן חיצוני (USB). הסרט מקרטע. השאלה היא האם הוא מקרטע כי קצב העברה של הכונן לא מספיק מהיר [גודל הסרט הוא 11 ג'גיה, ואני תוהה כמה מגה בשנייה צריך להעביר], או שדווקא הכרטיס מסך שלי מתעצל? תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אז ככה, בלילה שאני משתיק את כל המאוררים שלי אז אני שם לב שההרדיסק שלי כמעט על כל פעולה קטנה עושה רעשים ורעשים ורעשים כאלה גרר גרר.. גרר גרר.. חחח קיצר זה סביר? אני מתאר לעצמי שהוא עובד בגלל שאני בהורדות (כאילו דהה.. ) אבל השאלה שלי היא , אם הקולות האלה סבירים זה לא משהו שממש ממש שמים לב לזה,, פשוט המארז ממש קרוב אלי
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקי כולם אני רוצה לקנות הרד דיסק ישן מחבר של 40 גיגה wd 5400 rpm ב120 שקל שווה ? בחיבור ide שווה ? עכשיו אני לא יודע כמה שנים יש לו אותו נראה לי הרבה והרד דיסקים מתים כול 5-7 שנים אז רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק אם הארד דיסק שלו תקין ויחזיק לי תזמן הזה ? מה אני יכול לעשות ? אני יודע שהוא עובד אבל אני רוצה לדעת אם הוא יחזיק זמן ולא יתפגר לי אחרי שנה שנתיים תודה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש את המחשב הזה http://ksp.co.il/?uin=17529 יש בו 32 גיגה של SSD ועליו יש את המערכת אפעלה windows 8 העם ניתן למחוק את ה8 מהssd והתקין בימקום 7 ??
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום האם יש דרך להעביר את המערכת לרמת RAID אחרת ללא מחיקת מערכת ההפעלה שיושבת על המערך? אשמח לשמוע תשובות תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך לפי דעתכם קודם כל שני ההארד דיסקים הבאים של סמסונג 694ש"ח Samsung F4 EcoGreen HD204UI 500 ש"ח Samsung SpinPoint F2 EcoGreen HD103SI עכשיו ההתלבטות שלי היא בין שניהם רציתי לדעת האם יש הבדלי ביצועים בין שני ההארד דיסקים ואולי במחיר הזה אפשר למוצא משהו יותר טוב בתודה מראש מור בן
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הלוח אם שלי מבוסס צ'יפסט vt8237,בדקתי ברשת ומתברר שהוא לא מצליח לעבוד עם כונן sata 2,אני מחפש כונני sata 1 ולא מוצא כלום,כל הכוננים שיש בזאפ הם sata 2 (אפילו שהם תחת קטגורית sata זאת טעות באתר),איזה כונני sata1 טובים יש בגדלים של 250-500 ג'יגה?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה רצינית במחשב והחלטתי לעשות פרמוט. יש לי בערך 200GB של סרטים שאני רוצה לשמור ולא מתכוון להוריד (כולם ב-HD ולקח לי זמן). איך אני יכול להעביר (אפילו את כל הכונן, 324GB) למחשב אחר? חשבתי לקנות דיסק און קי של 500 אבל זה המון כסף, וגם מערכת הפעלה אני צריך...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. יש לי HD חיצוני 500GB, ואני רוצה למלא אותו בחומר, ושיהיה אפשר רק לקרוא ממנו. לא למחוק, ולא להוסיף. בטח שלא לשנות קבצים. איך עושים את זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני מספר ימים בשיטוט עם תכלית ביקרתי באתר אי בי אם העולמית בחיפוש אחר דרייברים מסויימים ומצאתי שם עידכון קושחה לדיסקים הנ"ל מגודל 20 גיגה ו40 גיגה אני מממליץ להוריד לפני שיקרה משהו ההתקנה ופעולה על אחריותכם המלאה בלבד לינק ראשון. לינק שני. <הלינקים פשוט היו ארוכים מידי... ערכתי, מטעמי נוחיות. com.>
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים קשיחים ישנים שלראשון יש חומר חשוב בטוח, ולשני לא זוכר.. לראשון הלוח הירוק נשרף, ולשני כנראה שרוף ויש לי שני דיסקים קשיחים שעובדים עם לוחות תואמות (תמונות בהמשך) הראשון בדרך אליי מאיביי והשני השגתי את זה שהשגתי הוצאתי את הלוח וחיברתי לדיסק שלי, וחיברתי אותו למחשב בחיבור SATA והדלקתי את המחשב.. הדיסק קשיח מסתובב, אבל הוא נתקע על המסך הראשון השחור איפה שכתוב F12, DEL וכו' - ולא זז משם גם כשאני לוחץ על DEL או כל כפתור אחר.. הוא לא מגיב חשבתי אולי הלוח לא ממש תואם, בדקתי בגוגל מצאתי אותה בעיה פחות או יותר אבל הפיתרון שם היה להוריד שם איזה דיודה על הלוח https://forum.hddguru.com/viewtopic.php?f=1&t=16113…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום אני מחפש כונן חיצוני למחשב ראיתי את שני האפשרויות האלה http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11552 http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11436 ניסיתי לבדוק ולא מצאתי הבדלים בינהם..יש בכלל? בכללי אני מחפש כונן של 1 טרה חיצוני שיהיה לו חיבור USB3 יש המלצות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אז ככה, שעדכנתי לפני שנה בערך את החבילה שלי קבלתי מנטויז'ן צורב Sony (52X24X52), עד עכשיו הכל היה טוב... לפני שלושה ימים אני צורב ואני רואה שמתחילות בעיות, ה-Buffer Level פשוט קופץ בצריבה בין 20 אחוז ל-50 אחוז ל-80 אחוז וככה במשך כל הצריבה. רציתי לדעת מה דעתכם, זאת בעייה בצורב? (שעד היום לא היו לי איתו שום בעיות). או שזאת בעיה בתוכנה? (זה קרה גם שצרבתי שיר עם WMP10 וגם עם Nero... ניסיתי להסיר ולהתקין את ה-Nero בגירסה הכי חדשה אבל לא עזר...). ת'אמת יש לי כמה דברים שאני רוצה לקנות עוד לפני הצורב אז גם אם אתם חושבים שפרמוט יוכל להבהיר את העניינים אין לי בעיה לבצע... תודה, מתן.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לגבות את המחשב על DVD-R. איך אני עושה את זה ועם איזו תוכנה?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, חבר שלי רוצה לקנות דיסק קשיח חיצוני למחשב בחיבור firewire, והוא מתלבט בין שתי אפשרויות: 250 גי'יגה של מקסטור, 16 מגבה באפר ב-1350 שקל, או 320 ג'יגה של ווסטרן דיגיטל 8 מגה באפר ב-1400 שקל. השאלה היא עד כמה ישפיע גודל הבאפר על הביצועים של המחשב שלו, שמשמש לעריכת וידאו. ברור לי שזה לא ישנה את מהירות הקידוד.רינדור וכו', השאלה היא האם באפר של 16 מגה יעזור בעת העריכה עצמה (בפרימייר). מה דעתכם? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני זוכר שיש איזה אפשרות כזאת אבל אני לא מוצא אותה.... תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, איזה צורב אתם יכולים להמליץ לי לקנות, עד 250 ש''ח, שהוא מאוד אמין, טוב וכמבון בחיבור SATA, ורציתי לדעת אם חיבור זה משפיע או שזה לא משנה לגבי ביצועי הצורב. בתודה..
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני צריך SSD ואני קצת חדש בתחום. באיזה גודל כדאי לקנות? שמים עליו את המערכת הפעלה ואת התכנות שאני רוצה שירוצו מהר? יש עוד דברים שצריך לשים/לקנפג? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי גג 900 שקל לבזבז על צורב איזה צורב כדאי לקנות משהו אמין וטוב למה קניתי צורב PLEXTOR לא מזמן והוא נדפק ממש מהר ברצוני לקנות צורב משהו כמו שיצרוב על 48..
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני שוקל לקנות את הכונן Corsair Force Series 3 120GB CSSD-F120GB3-BK SSD יש לוח של גיגהבייט מדגם E58X-UD3R קודם כ רציתי לדעת אם הם יעבדו יחד או יהיו בעיות תאימות דבר שני חשבתי להוסיף 2-4 גיגה זיכרון ל 3 שיש לי כבר. אבל עכשיו קראתי שניתן להשתמש בכונן SSD כזיכון מטמון אז רציתי לדעת אם ואיך אני יכול לעשות את זה או עדיף להוסיף זיכרון וזהו תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


