עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Sting,

    היום החלפתי ארד דיסק 30GB 7200RPM של Maxtor שהיה אצלי כבר שנה וחצי והתחיל להראות סימני גסיסה...המוכר הביא לי בתמורה אליו ארד-דיסק 40 ג'יגה של WD הארד-דיסק הקודם היה מחובר כארד-דיסק משני לארד-דיסק המרכזי (Maxtor 80GB-8MB-7200RPM ATA133 DMP9) שעליו היתה מותקנת מערכת ההפעלה כשהבאתי את הארד-דיסק של WD התקנתי עליו windows xp pro כמו בארד-דיסק השני , הבעיה היא שכשאני מחבר את שני הארד-דיסקים ביחד אז המחשב מזהה רק את ה WD ולא את ה Maxtor וככה זה נתקע בדוס ...ניסתי לשחק עם הג'מפרים אבל זה לא עוזר *כשאני מחבר כל ארד-דיסק בנפרד אז הם עובדים בלי בעיה *אולי הבעיה היא ??? ... שעל ה WD מערכת הקבצים היא NTFS וב Maxtor המערכת היא על FAT32 ? ...כי אני יודע שזה עלול לעשות בעיות ... *המט…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by chris_u16,

    איפה ניתן להשיג מתאם SATA -> PATA? וכמה עולה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום ברשותי הארדיסק חדש 2 TB של SEAGATE למרות זאת העברת הנתונים בו איטית מאוד (לא כמו ההארדיסק הקודם שלי של SAMSUNG) אפילו העברה המתבצעת באותו ההארדיסק! וגם העברה והעתקה מהארדיסק חיצוני אל הכונן מה עליי לעשות כדי שזה יעבוד יותר מהר? בהארדיסק הקודם שלי המהירות הייתה 30-50 ואפילו פעם אחת 80 MB לשנייה. עכשיו לוקח קובץ של 89 GB להעביר הוא כותב לי 3 שעות ומעביר בקצב מגוחך של כ 13 מגהבייט לשנייה כמובן שזה מטבתט גם בהתקנת משחקים. ההתקנה פשוט לוקחת שעות המשחק יורד לי יותר מהר מאשר הוא מתקין אותו.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. איך הכונן הזה? והאם הוא מומלץ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. חשוב שיהיה בעל קצב העברת נתונים מהיר אשמח לשמוע המלצה לדגמים תודה לעוזרים. שאלה נוספת.. מה ההבדל מבחינת קצב העברה בין USB 2 לUSB 3 והאם USB 3 תומך בלוחות אם ישנים בני שנתיים +?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Impreza,

    מדובר בהארדיסק 1TB של WD Green דגם WD10EZRX שנקנה לפני שנה+ יחד איתו ישנם עוד 2 דיסקים קשיחים במחשב + SSD שעליו מותקנת מערכת ההפעלה. לאחר עידכון Windows Update, פתאום אני מגלה בשורת המשימות שחיבור SATA נותק (Intel Rapid Storage מודיע לי על זה). לאחר ריסטרט, הווינדוס לא עולה, מגיע ללוגו ולא קורה כלום. אני מתחיל לחשוד שמשהו לא בסדר עם ה SSD כי עליו מותקנת מערכת ההפעלה. בדקתי בביוס וראיתי שהכונן הקשיח של ה 1TB של WD לא מזוהה. ניקתי אותו מהמחשב ומערכת ההפעלה כן עולה. חיברתי אותו חזרה והוינדוס עדיין נתקע בלוגו. ניסיתי לחבר בכל חיבורי ה SATA בלוח כולל החלפת כבלים אחרים ועדיין אותה בעיה רק עם הדיסק הספציפי הזה. בדקתי את הדיסק הקשיח במחשב אחר והוא כן זיהה אותו בביוס, הריץ…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. הדרישות: כמה שיותר מינימליסטי. (מינימום כבלים, גודל), ואמינות כמובן. אני הולך לאחסן עליו את כל התמונות והוידאו מהמסעות שלי, + סרטי HD כשאני חוזר, אז אני מניח שלמהירות קריאה יש פה משקל. תודה רבה, מעריך את זה. אני קונה בבנגקוק, המחיר הממוצע פה בערך בסביבות ה320 שקל.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by roeesnir,

    http://www.ebay.com/itm/SanDisk-Cruzer-USB-Flash-Drive-64GB-64G-64-G-GB-Brand-New-Life-Time-Warranty-/320803613299?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ab162aa73 כדאי לקנות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום, ראיתי את הדיסק הזה: http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=best&uin=10092 Samsung ecogreen 1TB אך המהירות שלו היא 5400 RPM הכונן מיועד לפעילות של סרטים תמונות ועוד פעולות של אחסון וכל מה שסטרימר עושה. האם המהירות תספיק להקרנת סרטי בלו ריי 1080P הכי כבדים? או שעדיף ללכת על כונן 7200 RPM ? האם אורך החיים של כונן 5400 RPM הוא ארוך יותר מאשר כונן 7200? תודה!.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Satlan,

    חייבים להתקין אותם כל פעם שמפרמטים ?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by digitalseeker,

    סופ"ש נעים לכולם :-) הזמנתי לי מחשב חדש עם Z77. חבר שלי עם אותו לוח אם עשה RAID 0 לשני כונני הSSD שלו וקיבל ביצועים פנומינליים של 1GB לשנייה, וכמובן הWINDOWS עולה תוך 7 שניות. אני מתכוון לעשות בדיוק את אותה פעולה. ופה נכנס האבל.... אבל במחשב הנוכחי יש לי 2 כונני 500GB שעובדים היום בRAID 0, הייתי רוצה ליצור שוב את אותו מצב שהם יעבדו בRAID 0. אבל - אני בטוח שאם אני אעשה שני מערכים של RAID 0 באותו בקר "מסכן" הביצועים יפגעו. חשבתי לעצמי - אולי כדאי שאני אקנה בקר PCI-E ואשתמש בו לכוננים המכניים. יש טעם ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. היי,אני מעוניין לקנות את אחד מאלה: http://www.amazon.co.uk/Samsung-Solid-State-Drive-Warranty/dp/B004W67G78/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1318356652&sr=1-1 http://www.amazon.co.uk/Adata-S511-60GB-SATA-Internal/dp/B0050T28PQ/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1318356288&sr=8-4 האם יש מס ומכס על SSD? בנוגע ל-http://www.amazon.co.uk/Adata-S511-120GB-SATA-Internal/dp/B0050T28VA/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1318369361&sr=1-1 האם יש בעיה לחבר SATA 6Gbps ללוח בעל SATA 3Gbps? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. שלום קיבלתי בשעה טובה ומוצלחת את הצורב דיוידי החדש ה NEC ND3520A קניתי גם 25 דיסקים של SKY 4.7g DVD+R x4 ב- 50 ש"ח = מישהו יכול להוסיף על זה משהו? אם זה עסקה טובה? או חרא דיסקים? חוץ מזה יש לי בעיה קטנה, אחרי שהצריבה הסתיימה הכנסתי את הדיסק לכונן ה DVD-ROM באותו מחשב והוא לא קרא את הדיסק. הכונן dvd-rom הוא Aopen x16 אחרי זה הכנסתי את הדיסק חזרה לצורב ושם הוא הצליח לקרוא אותו. מישהו יכול לעזור לי?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  14. לוח האם הנוכחי, asrock H71M-DGS, תומך SATA2. בכל אופן, הייתי רוצה לקנות את הדגם שהרבה המליצו עליו מחפירה ארוכה בפורום: Seagate Desktop 3.5" 2TB 64MB SATA3. הוא יהיה בעיקרון גם הכונן הראשי בנייח, שיחליף את החצי טרה הנוכחי של היום (שישכב אחרי זה ככונן אחסון בלבד). ללכת עליו ברא שקט? תכלס אין הרבה אופציות, וזה הדגם המומלץ ראיתי. אבל בכל זאת רציתי לקבל אישור לפני הזמנה עריכה: יש אפשרות שארכוש את הגרסה של 1TB בסוף, כי בתכלס 2TB נשמע מאוד מיותר. אז מקווה שההמלצה על הדגם הנ"ל היא גם בנוגע לגרסת ה-1TB...

  15. Started by chicks,

    שלום, אני מנסה כבר זמן מה להגדיר שני כונני SATA 2 250GB פנימיים במערך של RAID 0, אך ללא הצלחה. אני קורא את ספר ההדרכה ורשום שם שניתן ליצור ריידאך ו רק באמצעות חיבור דיסק פנימי אחד ליצאת SATA_E2 ודיסק אחד חיצוני לחיבור SATA 2 EXTERNAL. נשמע לי מוזר, אך האם באמת אין אפשרות לחבר שני כוננים פנימים במערך של רייד 0? במידה ואני טועה כאן אשמח לקבל הדרכה קצרה בנושא. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by teddy85,

    לפני כמה ימים נתקלתי בהרד דיסק חיצוני 1T של WD המחיר נראה לי יותר מידי טוב 110 שח ...(29 דולר) האם יש איזה תקלה עם ההרדיסק הזה שאני צריך לדעת או שזה זייוף , למרות שמצאתי את המוצר הזה אצל הרבה מוכרים http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190457653196&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

  17. Started by WhiteLen,

    אני רואה שממליצים כאן הרבה על Seagate אז תהיתי אם אתם לא מודעים לבעיית האמינות שלהם. חברת Backblaze בעלת חוות שרתים עם 27,000 דיסקים פרסמה בתחילת השנה את נתוני התקלות של הדיסקים בחווה. אתם יכולים לקרוא כאן http://blog.backblaze.com/2014/01/21/what-hard-drive-should-i-buy מספר התקלות בדיסקים של Seagate היה די גבוהה. Hitachi דווקא קיבלה ציונים מאד טובים. עכשיו ברור שהדיסקים בבית לא עומדים בעומסים שיש בחוות שרתים ויתכן שהנתונים האלו לא רלוונטים למשתמש הפשוט אבל בכל זאת זה פרמטר שיש להתחשב בו.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Yossi1981,

    היי , יש לי דיסק קשיח לוגי של 1GB (פיזית מדובר שני דיסקים קשיחים של 500GB מחוברים ב-RAID 0) , אחד הדברים הזכורים לי כאשר עשיתי RAID 0 זה שהייתי צריך לפרמט לגמרי את הדיסק הלוגי שנוצר לי כתוצאה מהחיבור. אני כעת מתכנן לקנות לוחם אם+מעבד חדש אך מעוניין לשמור על אותם הדיסקים הקשיחים בתצורה הזאת. השאלה שלי היא כזאת : כאשר אני מעביר שני דיסקים קשיחים שהיו בRAID 0 במחשב קודם ושם אותם שוב במחשב החדש בתצורת RAID 0 , האם בכל זאת אצטרך לפרמט שוב את הדיסק הלוגי ולאבד את כל המידע שיש עליהם . אני שואל את השאלה הזאת כי אני רוצה לדעת האם להשקיע מאמץ בגיבוי המידע. תודה על העזרה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by AboveBeyond,

    אהלן חברים , משדרג את הזיכרון למחשב ל8 גיגה זאת אומרת גם מפרמט ומתקין 64bit win 7 כרגע המצב ככה: 2 הארדדיסקים מכאניים מע' הפעלה על SSD page file על אחד המכאניים לא בטוח שהייתי אמור להתקין ככה , ולפני שאני מפרמט אני אשמח לעצה איפה לזרוק את ה page file תודה !

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by zohar678,

    הזמנתי דרך האינטרנט צורב DVDRW LG H10A וקיבלתי דגם אחר מימה שהזמנתי GSA-H10N האם מישהו יכול לומר לי איזה דגם עדיף יותר? והאם יש הבדל משמעותי בין שתי הדגמים הללו? האם המושג DULE LAYER מדבר על צריבה על דיסק בנפח של 8.5 ג'יגה? האם בצורב שאינו תומך בפורמט הזה אינני יכול לצרוב על דיסק בנפח כזה? כיצד עושים בדיקה (טסט) ליפני צריבה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by arik100,

    למישהו יש ניסיון עם SSD סיניים? https://www.aliexpress.com/category/200216567/internal-solid-state-drives.html?spm=2114.search0103.0.0.5df42e63wgIwMi&site=glo&g=y&SortType=total_tranpro_desc&tag= היום הכל מיוצר בסין בגדול... רציתי לשמוע חווד

  22. Started by galit2ha,

    אהלן, אני מתכננת לקנות כונן קשיח חיצוני לאחסן את מאות הג'יגות של סרטים וסדרות שחנקו לי את המחשב. רציתי לשאול אם כונן קשיח יכול להתחבר לדיוידי כך שהדיוידי ממש יקרא ממנו את התוכן (כמו שקורה כשמחברים DOK פשוט?) ואם כן, מה הקריטריונים שאני צריכה לבדוק כשאני מחפשת דיוידי וכונן. תודה ואחלה יום גלית

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. היי חבר'ה ברצוני להחליף את הכונן (MAXTOR 500GB) בכונן חדש של SAMSUNG 1TB . האם זה אפשרי? האם יש משהו מיוחד חוץ מההחלפה הפיזית בין הכוננים שעליי לקחת בחשבון? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by i022052,

    יש לי DOK U3. אני רוצה לעשות שתהיה לו מערכת הפעלה ואוכל לעשות boot ישר ממנו עם אתחול המחשב איך עושים את זה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים