עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by kipi25,

    שלום, אני הולך לקנות לוח ASUS P5B DLX, עם חיבור חיצוני של SATA. רציתי לשאול אם אפשר לחבר כל HD SATA לחיבור הזה, והאם החיבור הזה מחייב לחבר את ה- HD למתח כלשהו?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי wd 80gb 8mb buffer אם זה עוזר במשהו

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. היי חברים ראשית ברוכים הנמצאים יש לי בעיה עם הכוננים במחשב- כאשר אני לוחץ על מאפיינים בכונן D למשל הוא מראה שיש בו קבצים אך כאשר אני פותח אותו לא ניתן לראות שום קובץ אשמח לעזרה בכבוד רב HBIBO

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. צריך את עזרתכם בקניית צורב DVD מעוניין בצורב SATA ו- LIGHT SCRIBE בחבילה אחת, ידוע לי שלא קיימים הרבה כאלה בשוק אני כבר ימים מחפש ולא מוצא :'( חוץ מהדגם של ASUS שבו אני לא מעוניין אשמח אם תעזרו לי

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. יש לי לוח אם: ASRock P4i65G אמרו לי בחנות שיש סאטה ואטא משהו כזה..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by guya2007,

    קניתי מחשב לפני יומיים עם לוח של gigabyte ga-p35s3l שהוא לוח מצויין.. יש לי כונן קשיח של חברת סמסונג 320 ג'יגה sata 16 mb הסמסונג הוא הראשי שלי, והוספתי עוד כונן של היטאצ'י 160 ג'יגה 8 mb השאלה שלי היא כזו שניהם מחוברים ב sata הבעיה היא שאת ההיטאצ'י הוא מזהה בלוח ככונן משני וגם בהפעלה הוא נמצא בתצוגה של חוממרת המחשב אבל פיזית, הכוננים עצמם, אני לא רואה. אני צריך לציין שאין לסמסונג ג'מפרים אבל להיטאצ'י יש ולא מחובר כלום אלי. יש לי שם הרבה חומר בבקשה איך לזהות אותו?? מחכה גיא

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by oren99,

    יש לי אחד חיצוני של 1.5 TB של VERBATIM. אני מעוניין לפרק אותו ולחבר אותו כפנימי. מעוניין לדעת אם לא תהיה בעיה עם הספק.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by shlomom,

    שלום, אני שוקל את האפשרות לקנות SSD למחשב חדש שאני מרכיב. את זה: OCZ SSD Vertex 3 120GB 1180 לעומת זה: 1043 ש"ח OCZ SSD Vertex 2 120GB האם ההבדל בינהם משמעותי/מורגש? האם לדעתכם זה שווה את ההשקעה בהשוואה לכונן סטנדרטי של 200 ש"ח - אחרי הכל זה פי 5 במחיר...

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by atila3,

    שלום לכולם ברשותי כונן חיצוני WD 1 טרה עד עכשיו היה מותקן בכל המחשבים בבית אקס פי והחלטנו לעבור ל7 . עכשיו כשאני מחבר את הכונן החיצוני הוא מבקש ממני לאתחלו. אני לא יכול לעשות זאת כי יש לי שם המון מידע כ- 800 ג'יגה. אודה לכם על העזרה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. מדובר בלוח אם ישן המבוסס על צ'יפסט 690G של AMD עם Athlon X2 4200, תומך ב- SATA 2 בלבד. במהירויות האלה אמינות חשובה לי בהרבה ממהירות. ראיתי בעבר המלצה על ה Crucial M4, והמחיר שלו זה פחות או יותר מה שאני מוכן\יכול להשקיע, אבל מחיפוש קצר בדיונים אחרונים נראה שיש כבר דור מתקדם יותר למרות שאין לי מושג מה ההבדלים (SATA 3?). אני מתכוון להתקין עליו Lubuntu, אם זה משנה. תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. טוב קניתי את הHD הזה אתמול כי ממה שהבנתי הוא שקט מאוד. ואכן, דיי התפלאתי מרמת השקט שלו, ממש שקט, לא שומעים שהוא עובד במנוחה. הבעיה היא שכשמפעילים תוכנה או אפילו פותחים תיקיה עמוסה, יש רעש דיי מעצבן, הרעש של הHD הישנים כשהם "מתאמצים", רק יותר חלש. זה רעש מאוד מעצבן, האמת אני מעדיף HD יותר רועש במקצת (זה שקט לחלוטין במנוחה), מאשר את הרעשים המעצבנים האלה. בקניה התלבטתי בין הסיגייט למקסטור כי שמעתי שמקסטור דיי רועשים, האם זה נכון גם לכונן ה80GB SATA שלהם? שמעתי שהם עושים יותר רעש מהמתחרים אבל לא יותר מידי. להחליף למקסטור (ממש מהירים) ? (קניתי בKSP, ההבדל הוא כמה שקלים). או אולי לסמסונג? או שהכונן שלי ספציפי בעייתי? תודה.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by winner100,

    שלום לכולם, יש ברשותי דיסק קשיח דגם HD103SJ של סמסונג. 1 טרה כמובן. אני רוצה בימים הקרובים להוסיף עוד אחד עקב מכירה של דיסק קשיח חיצוני ודרישה של נפח איחסון נוסף. רציתי לדעת האם הוא עדיין המוביל כאן במבחינת המלצות או שיש כבר דיסק קשיח טוב יותר שעדיף לי לקנות? חשוב לציין שאני מאוד מרוצה מהHD103SJ, מהיר מאוד ושקט, פשוט טוב. ודרך אגב: יש משהו שאני צריך לקחת בחשבון במעמד הוספה של עוד דיסק קשיח כזה או אחר למחשב? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by integral,

    ןגר זאב עם כבש? http://www.cdfreaks.com/news/11660

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by Kodi,

    יש לי כמה בעיות כמה שאלות.. אני צריך לצרוב 100 דיסקים הכל אותו דבר בשבוע הקרוב.. (אל תגידו לך למפעלי כאלה וזה למה אין כסף וזה כמות קטנה יחסית..) דבר ראשון.. באיזה מהירות מומלץ לצרוב? כמה דיסקים קצוף אפשר לצרוב בלי שיקרה אסון ( )? ועוד משו קטן.. יש לי נרו (תוכנת צריבה) עכשיו מה שאני אמור לצרוב זה שירים.. והפורמט שלהם זה cda אני בא כאילו לפתוח אותם והוא עושה לי..: Sorry, nero cannot determine the SCSI\ATAPI decive, that corresponds on this driver letter אממ מה הבעיה? אני צריך את זה דחוף אז ישמח אם תענו לי במהרה תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by assaf990,

    הוא רושם לי writre protected אבל מדובר בדיסק ג'נרי ואין לו שום מתג פיזי כדי לכוון אותו ממוגן ללא מוגן כיצד ניתן לפרמט בכל זאת?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by shaynac,

    אני מתכנן לקנות מחשב חדש למשחקים בתקציב של בערך 6500 ש"ח. מקריאה בפורומים למדתי ש-RAID 0 יכול לשפר את מהירות הקריאה\כתיבה של הכוננים הקשיחים. אני מודע לבעייתיות שבכך שבמידה וכונן אחד נופל אין תועלת במידע בכונן השני. ולשאלות: 1. האם ניתן להתקין מערכת הפעלה על כונני RAID 0? 2. האם תוספת של כונן נוסף, מעבר לשני כונני ה-RAID, יפריע לביצועי המחשב? 3. האם שילוב של כונני SATAII (בקונפיגורציית RAID) וכונן IDE יאט את ביצועי המחשב (כונן IDE לשמירת מידע חיוני)? 4. שאלה אחרונה. האם הפעלת מערך RAID פוגעת בכונן הקשיח ומקצרת את אורך חייו?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by mokisho,

    יש לי הרד דיסק מקסטור 120 גיגה רשום עליו 15 למרס 2004 האם יד עליו עדיין אחריות ואם כן מי היבואן שלהם כי לא זכור לי מאיפה קניתי אותו

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Cyanide,

    אני משתמש בכונן האופטי שלי לעתים נדירות רק בהתקנת משחקים ומערכת הפעלה. לאחרונה החלטתי להתקין מחדש windows 7 על המחשב שלי. קודם כל במהלך רוב ההתקנה הכונן הרעיש מאד ובנוסף לכך ההתקנה היתה איטית מאד. ניסיתי להתקין בעזרת אותו הדיסק במחשב אחר והתהליך היה הרבה יותר מהיר ושקט. החלק שהיה איטי במיוחד היה הזמן שבו מחכים למסך שמופיעים בו המילים "install now" למי שמכיר את התהליך של ההתקנה... יש איך לפתור את הבעיה או שאני צריך לקנות כונן חדש? הדגם הוא: SAMSUNG SH-S223F

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by ea666,

    שלום, אני רוצה לקנות צורב DVD ואני לא יודע איזה... איזה צורב אתם ממליצים לקנות ומה מחירו?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by e-d-a,

    שלום יש לי כונן 2.5 מסוג Hitachi (תמונה מצורפת) הנתונים הרלוונטים של הכונן מסומנים במלבן שחור. מצאתי כל מיני כוננים עם נתונים דומים בEbay אך הנתון של הP/N ולפעמים הMLC שונים. כגון שני אלו (ויש עוד המון) http://www.ebay.com/itm/HITACHI-320GB-HTS545032B9A300-PN-0A74423-MLC-DA2831-SATA-2-5-Hard-Drive-/160975472707?pt=US_Internal_Hard_Disk_Drives&hash=item257ae2c843 http://www.ebay.com/itm/Hitachi-Travelstar-5K500-B-HTS545032B9A300-320-GB-Internal-5400-RPM-2-5-/171042473222?pt=US_Internal_Hard_Disk_Drives&hash=item27d2ed0506 השאלה שלי אם אלו יכולים להתאים לחלץ את החומר מבחינת התאמה של הPCB? והנתון היחידי שחשוב באמת הוא הHTS? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by Verdoa,

    שלום, אני רוצה להפוך את הכונן הפנימי שלי לכונן חיצוני, הבנתי שיש כמה סוגים שונים של חוטים ובתים לכוננים, אך לפני הכול, ברשותי Western Digital Caviar Green 1000GB WD10EADS ועוד כמה כוננים קשיחים פנימיים די ישנים .. עכשיו הבנתי שיש חוט מסוים, אני מעדיף את החוט מאשר את הבית שאליו מכניסים את הכונן.. שני הכבלים שראיתי, 1. חבילה כבל USB IDE SATA בלי מטען http://cgi.ebay.com/USB-2-0-SATA-IDE-HD-HDD-Converter-Adapter-Cable-S2-/350170718865?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5187cd2291#ht_2786wt_1139 2. חבילה כבל IDE SATA USB עם מטען http://cgi.ebay.com/USB-2-0-IDE-SATA-2-5-3-5-Hard-Drive-Adapter-CCB-5616-/270656559221?pt=AU_Components&hash=item3f04635875#ht_7125wt_905 …

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by J0n1,

    למישהו יש מושג מאיפה אני קונה אחד כזה? לא מצאתי בארץ ולא מקום ששולח לארץ...

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Balaganim,

    המחשב שיש לי - AMD 955 3.2GHZ ATI 6870 CROSSFIRE 8GB RAM PATRIOT ולוח אם GIGABYTE 890 GPA-UD3H אני רוצה לקנות SSD 120GB שעליו תותקן מערכת הפעלה WINDOWS7 64BIT,תוכנות בסיסיות ומשחקים. מה הדיסק במחיר הזה שיביא לי הכי הרבה ביצועים, שמתאים לי למערכת ושאין איתו בעיות? חשבתי על micron c400 128gb שניתן להשיג בארץ ב 1100 שקל, אבל אני לא סגור עליו. מה גם לפי בנצ'ים אפילו שהוא גרסה חדשה יותר מ הC300, מהירות הקריאה שלו גבוהה יותר מה C300 אך מהירות הכתיבה איטית יותר. בקיצור מה הכי מתאים לדרישות שלי ומשתלם לקנות? אגב אני מתכנון לקנות אותו בערך עוד חודש-חודשיים, האם הולך להשתנות משהו? הולך לצאת משהו יותר טוב בזמן הזה?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by TheTech,

    מדובר בקופסא חיצונית המתחברת למחשב דרך USB 1.1/2.0 ומאפשרת להתקין בתוכה התקן" IDE 3.5 (דיסק קשיח או צורב). אם מישהו מעוניין למכור או מכיר היכן ניתן להשיג, אשמח לשמוע. תודה מראש, TheTech

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים