עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by valorien,

    אחרי שנים של ציפייה, WD סוף סוף תשחרר את המודל החדש של הכונן המפורסם ביותר שלה. משהו חדש לחלום עליו בלילות הקרים.... http://www.behardware.com/news/7915/finally-a-new-raptor.html

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. עומד לצאת מפלצת כזאת בחודשיים הקרובים ??

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by YRP99,

    אני כרגע עם מפרט: GB P35-DS3 Intel Core 2 Quad (Q6600 4giga ocz WS3200AAKS אני לא משחק משחקים, רק צופה איתו בסרטים וגולש, מידי פעם קצת תוכנות לא כבדות כגון אופיס או פוטושופ, ואין לי בעיה של מקום בגדול, ה 320 מספיק לי. לאחרונה אני מרגיש שהמחשב נהיה כבד וחסר לי מהירות וזמן תגובה מהיר טיפה. יחד עם זאת, זו הוצאה לא מתוכננת בכלל, ואפילו לא בטוח שהכרחית. אז בכל זאת אולי אקבל המלצה ממכם למשהו זול וטוב שיעזור. הבנתי שהלוח אם שלי תומך ב SATA2 בלבד, אפשר המלצה בבקשה לכונן SSD רק בשביל כונן C? אני מאמין שאשאר עם WIN7 וסדר גודל של קבצים כרגע בכונן C זה 45 גיגה. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by KillerOfReligion,

    היי אז ככה ישלי בעיה בהארדיסק של הלפטופ , שאני מנסה דרך ההתקנה של הוינדוס וזה והוא כל הזמן רושם UNLOCATED אושמו כזה ולא נותן להתקיןעליו , עכשיו גם אםאני מנסה להתקין XP זה לא מסתדר וגם כשאני מנסה להתקין WIN7 זה ככה >< מה אניעושה ?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by MeTaLhAmMeR,

    לקוח בעבודה שלי סיפר שכשצורבים על דיסקים רגילים הם מתחילים להידפק אחרי 5-8 שנים, ולעומת זאת יש את הדיסקים השחורים שהם מחזיקים הרבה יותר זמן... זה נכון?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום רב, בקרוב אני מתכוןן לקנות מחשב חדש, פתחתי כאן נושא למפרט. יש לי כרגע 2 הארדיסקים במחשב החדש שאני לא בטוח שאני מעוניין שיעברו איתי למחשב החדש [ יש לי 2 הארדיסקים חיצוניים של 1TB כל אחד ] מה שכן אני יהיה מעוניין להעביר חומרים מההארדיסקים הישנים למחשב החדש מבלי לחבר אותם ישירות למחשב. אני יודע שקיימות מן עמדות עגינה כאלו ואחרות להארדיסקים כדי שאוכל לחבר אותם מחוץ למחשב. אשמח לקבל קישורים ומאיפה אפשר לקנות ומה הטווח מחירים, בסה"כ אני צריך משהו די פשוט שישמש אותי לעיתים רחוקות. תודה ושבוע טוב.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. בשעה טובה קבלתי היום את הNEC3500 החדש עם גרסת קושחה 2.16 והתחלתי לצרוב DVD של RITEK במהירות X4 אך למרבה הפלא הסרט לא עלה במכשיר הDVD שלי YAMAHA S530 בסלון. הורדתי את המהירות לX2 וגם לא עובד. עד היום צרבתי סרטים עם צורב פיוניר 04 עם מדיות פורטיס X1 וכולם עובדים כמו שעון. מישהו יכול להבין מה קרה? עם צורב ישן ישן ומדיות הכי פשוטות העסק עובד ועם צורב הכי חדש ומדיות טובות לא. ממש מוזר ומאכזב. ???

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by NIR-T,

    תודה לכל העוזרים.....

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by a1516a,

    שלום, באילו פעולות באה לידי ביטוי המהירות 7200rpm לעומת 5400rpm? בהצגת תיקייה בעלת הרבה קבצים? בקצב העברת קבצים בין מחיצות? אשמח למידע בנושא, תודה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי , קניתי docking station של thermaltake שתומך ב- USB3. חיברתי אליו הרד דיסק חדש של סמסונג בגודל של 2 טרה (204UI). כשאני מנסה להעביר קבצים גדולים (בוא נגיד יותר מ- 15GB) מהמחשב ל- DOCKING STATION הוא נותן לי הערת שגיאה: An error has occurred The destination you have specified does not exist. it might be an offline network location or an empty CD or DVD drive. check the location and try again הוא "נתקע" כשנשאר בערך עוד איזה 2GB (מתוך ה- 17GB) בקבצים קטנים אין בעיה. (העברתי קובץ של כ- 6GB והיה בסדר) ידוע לכם מה יכולה להיות הבעיה? בדקתי את ההרד דיסק והוא תקין וגם פורמט ל- NTFS. (אם יש תוכנה טובה לבדיקת ההרד דיסק אשמח לדעת). תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by andrei21,

    האם זה נכון שהקשיחים של WD לא אמינים לאחרונה? ושהם מודעים לבעיה , ולכן הם היחידים שנותנים ביטוח על מידע לחודשיים ראשונים (שחזור מידע על חשבונם)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/torch-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-ssd-%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%97%d7%93-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-patriot/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. נשבר לי אחד מהפינים בכניסת חיבור ה-IDE של ההארדיסק! הפין העליון הימני ביותר אם זה משנה... בכל מקרה, המחשב עדיין מצליח לזהות את ההארדיסק וזה נראה כאילו אין שום בעיה איתו... השאלה היא האם זה באמת לא קריטי שאחד מהפינים נשבר או שיש לצפות לבעיות למיניהם... אם זה בקריאה, כתיבה או שבכלל תוחלת החיים שלו ירדה... מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by zaroor,

    התייעצות לפני קנייה איך ההרדיסק הזה ,נישמע טוב ? ראיתי ב זאפ חצי מכמות האנשים שרשמו שהיה להם תקלה כבר בהתחלה ,נישמע לא טוב..........

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום רב, לא הייתי בטוח אם לפתוח את הדיון כאן או בפורום מחשבים ניידים, מכיוון שהבעיה היא חוסר נפח אחסון במחשב הנייד שלי. יש בנייד קשיח עם 250 ג'יגה בלבד - מה שמספיק לשימושים רגילים אך ברגע שאני רוצה לאחסן בו סרטים ומוזיקה המקום נגמר מהר מאד. שקלתי להחליף את הכונן במחשב אך הגעתי למסקנה שכנראה עדיף לקנות קשיח חיצוני. הקשיח מיועד לשימוש תדיר, בעיקר באכסון, ניגון מוזיקה וסרטים. אני מאמין ש- 500 ג'יגה יספיקו, אין לי צורך בהרבה יותר מזה. אני לא יודע לגבי החיבור של הכונן, במחשב הנייד אין לי חיבורי USB3 לכן קשה לי לומר אם יש לתת לזה עדיפות או לא (מדובר ב- elitebook 2560p של HP). אני מעדיף להוציא כמה שפחות כסף אבל מחפש כונן שלא יקרטע כאשר אני מנגן ממנו תוכן ואמין במידה סבירה. אם הח…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש מבצע בבאג של 1TB של lacie איך הוא?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. החברה הראשונה שאינה מהווה יצרנית שבבי הבזק מאמצת את טכנולוגיית האחסון הצפופה ביותר בשוק לכתבה

  18. היי, שמתי לב לכניסתו של הכונן הנ"ל מהסידרה הירוקה,איך הוא בביצועים מול ה"מלכים" כרגע בשוק - SAMSUNG-SJ/WDFALS ? תודה,

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום, יש לי כרטיס mSD של סוני שהפך לcorrupted בטלפון. לאחר שנסיון תיקון באנדרואיד לא צלח ניסיתי לפרמט במחשב אבל אני מקבל הודעה: The disk is write protected. אפילו לא יכול למחוק קבצים ידנית למרות שיש גישה ואפשרות copy. מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Rafi921,

    ??? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. טוב זה שילוב של כמה בעיות.. אנא הסכיתו ושמעו, אני אספר את כל הסיפור, כדי שלא יהיו שאלות מיותרות. אני לא יודע כמה רחוק ללכת.. נתחיל פה: היו לי 38 ג'יגה, רציתי עוד, רציתי הרבה עוד ;D קניתי 200GB של WD.. אם תרצו דגם מסוים תגידו (אני לא חושב שעקרוני לסיפור) חיברו לי אותו, הגיע הביתה הדלקתי, נכנסתי ל My Computer ו.. אופס, הוא לא שם. ובביוס הוא זיהה אותו. ניסיתי להתקין דריוור וכל מיני, עידכנתי לSP1, לא עזר... האח הגדול והמבין שלי חזר מקורס קצינים אחרי שלושה שבועות שלא היה בבית (אני מספר יותר מידי דברים שלא קשורים..) החליט לנסות להתקין SP2 ישירות לכונן החדשה, באותו זמן התקנה הדיסק הקשיח היה מנותק. ההתקנה עברה בהצלחה, ונכון לאותו רגע רגע היתה בעל 200GB חדישים. הוא כיבה מחשב הכניס…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by PriorTak,

    קודם כל תודה לכל מי שהמליץ לי על הארד דיסק למחשב נייח לפני כמה ימים, בסוף הלכתי על הF3 1 טרה ובינתיים הוא מעולה ומהיר מאוד. בלי שום קשר, חשבתי לקנות את הכונן הזה: http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails_7737098.html?came=574 חיצוני של סמסונג בגודל 1 טרה 2.5 אינץ'. מחיר זול מאוד עד כדי שהוא מעורר חשד - 560 שקל כשהמחיר המינימלי לכונני טרה הוא באזור ה750 שקל. שווה לקחת את הסיכון? למישהו פה יש ניסיון עם כוננים כאלה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. קניתי מחשב חדש והחיבור של ההארד דיסק שלי הוא עכשיו sata אני רוצה להעביר מידע מההארד דיסק הישן לחדש ההארד הדיסק הישן הוא ide איך אני עושה את זה? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by spike_staff,

    שלום לכולם, אני רוצה לקנות SSD בנפח 120GB, בשביל מע' הפעלה תוכנות ומשחקים. התקציב הא עד 1200 ש"ח אפשר לחרוג קצת עם זה שווה. עדיף מKSP. מה הייתם ממליצים? תודה לכל העונים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by CrackPot,

    אז ככה, לאחר הפרמוט כל הנפח על הכונן הקשיח חולק לשתי מחיצות. זה סתם מסבך, אז אני רוצה לאחד אותן למחיצה אחת שלמה. איך אני יכול לעשות את זה? ניסיתי ב- Storage management שנמצאת ב- administrative tools. לא היו הרבה אפשריות חוץ מלהפןך את הדיסק לדינמי. אז השאלה שלי היא האם הדבר הזה מוחק קבצים? ובכלליות מה הוא עושה? תודה לעוזרים, עידו.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים