אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
קניתי הרדיסק חדש samsung HD103SJ חיברתי אותו למחשב ולאחר מכן דרך הDisk Managment פרמטתי אותו לאחר מכן הוא הופיע במחשב שלי לאחר מכן ביצעתי Error checking דרך לשונית Tools בPropertes לאחר שהסתיימה הבדיקה ההרדיסק הפסיק להופיע במחשב ניכנסתי לBIOS אבל שם ההרדיסק בכלל לא מופיע מה יכול לגרום לזה ומה אני יכול לעשות בנידון? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי שני הארדיסקים ישנים. אני חושש שמצב רחוק מלהיות טוב. ביצעתי עליהם שתי בדיקות של תוכנות שאני שאני מרבה להשתמש בהן: SpeedFan, ו- HDTune. התוצאות מצורפות בשני הקבצים. הקובץ הראשון מציג שלוש בדיקות לאותו הכונן, והקובץ השני בדיקה אחת לכונן השני. לא יצא לי לערוך את שתי הבדיקות האחרות על הכונן השני. שאלתי היא: מה התוצאות למעשה אומרות? האם ניתן לסמוך על הכוננים ועל אמינותם לטווח ארוך? או שכנראה שהם הגיעו לסוף חייהם? ואם כן, ניתן איכשהו לתקן זאת? בנוסף, אני מחפש תוכנה שתעשה מחיקה תמידית ואמיתית (Secure wipe) לכונן. יש המלצות? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שאלה נוספת לי אליכם, האם ניתן לבנות מערך דיסקים ב-RAID 1 משני דיסקים חצוניים? אם כן איך זה אפשרי? האם הדיסקים חייבים להיות זהים רק בקיבולת או גם בדגם? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברתי 2 דיסקים חדשים והגדרתי דרך ה BIOS את הRAID אבל אז הWINDOWS לא עלה לי ולאחר בדיקות מעמיקות באינטרנט, הבנתי שזו הטעות בעצם שהWINDOWS הותקן כאשר הCONTRALLER מוגדר לIDE אז, איך אני משנה את זה מבלי להתקין מחדש את ה WINDOWS? ומגדיר כמו שצריך RAID תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסק חיצוני של seagate, נפח 1T, ולא ברור למה אבל הוא הפסיק להיות מזוהה (נבדק בשני מחשבים שונים). נורית החיווי שלו דולקת, אז הכבל כנראה תקין. גם מרגישים את המנוע עובד. אבל הדיסק בכלל לא מזוהה במערכת ההפעלה, ברמת ה USB. זאת אומרת, המערכת לא טוענת שהדיסק ריק, או נמצב במצב שדורש פירמוט, אלא הוא פשוט לא קיים מבחינת מערכת ההפעלה. נשמע לי שיש בעיית חומרה (זרוע או ראש בדיסק עצמו). מה הייתם עושים כדי לשחזר את הנתונים מהדיסק הזה? פונים למעבדה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה אמינה לשחזור מחיצות תקולות. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חשובה לי המהירות עבודה (אני באמת עובד על המחשב) גם משחק לפעמים השאלה כמה זה משתלם כרגע לרכוש M2 ? עכשיו בדיוק שהמחירים של הSSD יורדים כל הזמן ? אני גם צריך נפח 512GB לפחות, כנראה שכל פעם כשיהיה לי פרוייקט אעבוד על הכונן המהיר ובסיום אעביר לגיבוי.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשמתקינים הארד דיסק חדש, האם צריך רק לפרמט אותו בצורה רגילה או מהירה? פירמוט בצורה רגילה מאט את ההרד דיסק יש לי ניסיון מאוד מר עם זה. עוד שאלה, האם ספק 350W יספיק לשני הארד דיסקים 7200RPM ולשני כוננים? (CD-ROM וצורב) יש לי גם לא מעט מאווררים במארז, שניים בספק, שניים 80MM במארז ועוד שלושה מחוברים למעבד\כ.מסך\צ'יפסט אם זה משנה בכלל כי הם לוקחים כולם מתח מהלוח אם. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי היום תצורב שלי חדש באריזה. חיברתי את כול החיבורים אבל אני מנסה לצרוב DVD VERBATIM והוא נכשל אחרי איזה 30 % ? WTF? לא קרה לי אף פעם ה NEC. איזו אכזבה מה עושים?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם בזמן האחרון הרהרתי לי לגבי DoK כי הדיסקטים האלה כבר משגעים אותי. חשבתי שזה יהיה די בזבוז לקנות סתם דיסק און קי רגיל וחשבתי ללכת על אחד שמנגן mp3 (ז"א יש חיבור לאוזניות וממשק של נגן ממוצע) ובנוסף לכך יהיה לו פין USB (לא כבל). יש חיה כזו? מספיק משהו בינוני 1GB אפשרי אולי גם משהו שתומך ב-U3 עם אפשרות התקנה מחדש והסרה... תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכוננים החדשים מחברת הבת של טושיבה מציעים חומרה בלעדית ומחיר נמוך, אך גם ביצועים שלא יתאימו לכל אחד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/חדש-אבל-לא-ממש-חדיש-ocz-משיקה-את-כונני-ssd-ראש/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם בעזרת זה ניתן לחבר כמה הרדיסקים לכונן אחד גדול? אפשר הסבר ב 2 מילים למה הדבר הזה מיועד ובאיזה מקרים הוא טוב?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרגע כונן קשיח 40GB 7200RPM של WD שלא מספיק לי בגרוש לשום דבר.. לכן החלטתי לקנות כונן קשיח חדש - WD1600JB 160 GB 7200 rpm 8MB השאלה היא האם הם יעבדו טוב ביחד? יש מצב שיהיו בעיות? אני מתכנן שעל הכונן הישן יותקן מערכת ובחדש יהיו כל הדברים האחרים (משחקים, הורדות וכו') וכך יהיה לי 200GB במחשב. תודה מראש לעונים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בכונן קשיח של הטרה המחשב מזהה רק 8GB ממנו ואני לא יכול ליצור מחיצות. ניסיתי בהרבה תוכנות. גם כשפירמטתי לא יכולתי ליצור מחיצה. ממה נובעת הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני זקוק לעוד כמה ג'יגות (80..120..) למחשב. איזה דיסק קשיח אני אמור לקנות? הרי אני יכול להכניס עוד אחד למחשב, נכון? איך אני יכול לדעת אם דיסק קשיח X מתאים למחשב שלי או לדיסק הקשיח שיש לי כרגע...? (איך אני יכול לדעת איזה דיסק קשיח יש לי?)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בקרוב אני מקבל מחדש חדש שיכיל את החלקים הבאים: Gigabyte GA-X58A-UD3R Intel Core i7-930 GTX 580 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 3.5" 1000GB SATA2 32MB X2 ANTEC TRUEPOWER 850W ANTEC P183 באיזה תצורה עדיף לי לחבר את הכוננים הקשיחים ? אני קראתי מהסטיקי ובכלליות הבנתי שרייד 0 נותן ביצועים טובים יותר אך יש סיכון שאם אחד נופל אז גם השני נופל והלך הכל. ברייד 1 אני מפסיד נפח של כונן אחד והביצועים ? האם בכלל יש הבדל ביצועים משמעותי בין רייד0 לבין זה שאני כלל לא אבצע מערך רייד ופשוט אחבר אותם בתצורה רגילה ? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות הארדיסק של סביבות 500GB, ולחבר אותו לראוטר בבית. השימוש שלו יהיה בעיקר גיבויים, ואחסון סרטים וכולי. הוא יהיה נייח רוב הזמן במקום מוגן, ינויד מחוץ לבית לעתים נדירות. השאלות שלי הם בעיקר בתחום התצורה שלו, מה מומלץ לי לקנות: חיצוני או פנימי? בעקרון נשמע כאילו חיצוני, אבל האמת שאני נוטה לכיוון פנימי + קופסא כזו שתאחסן אותו עם החיבורים המתאימים. הוא יהיה יותר זול, ובעיקר יותר פרקטי אם ארצה אולי לשלב אותו בהתקנים אחרים בעתיד. 2.5" או 3.5"? בהנחה שקניתי פנימי. ממשק חיבור? אני לא ממש עוקס בתחום הזה, מה נחשב ממשק החיבור הכי מתאים לי? אשמח גם להמלצות לדגמים ספציפיים. תודה, איתי.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה יש לי דיסק און קי עם נגן אמ פי 3 512 מגה השחור הגנרי. היה לי בתוכו תיקיות עם קבצים בתוכם וגם קבצים בראשי, חיברתי את הנגן למחשב העברתי שיר לתיקיה מסוימת, ניתקתי מהמחשב ואז הוצאתי ידנית, פתחתי את הנגן נכנסתי לניגון של השירים ושלחצתי על אפשרות לפתוח קבצים הוא רשם no files מהסיבה שהתיקיות נעלמו ונשארו רק תמונות בתיקיה הראשית. עכשיו לא רואים את התיקיות וגם עבודה ב access וב Csharp נעלמה מהראשי, אך נשארו רק תמונות, עם זאת הוא מראה כאילו המקום בשימוש 480 מגה בשימוש למרות שהתמונות שוקלות רק 3 מגה. הקבצים לא מוסתרים, מה זה יכול להיות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה לצערי ה-SanDisk Cruzer Mini 512MB שלי קיבל רגליים ונעלם למזלי לא היה עליו מידע חשוב ולא מגובה בבואי לחשוב על DOK חדש ראיתי שני דגמים מעניינים: Samsung OEM 2GB שכמובן המחיר שלו מאוד מושך PQI Cool Drive U339 2GB המחיר שלו טוב PQI Cool Drive Pro U339 2GB Pro זה טוב על הנייר (או על המסך), מה בפועל? בעיקרון לרוב אני לא עובד עם קבצים בנפחים גדולים והבדלים קטנים במהירויות לא חשובים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז המחירים של כולם פחות או יותר זהים - מה שאני מתלבט לגביו זה עניין ה"הצפנה פנימית" ששמתי לב שצץ לגבי כל מיני כוננים(w.d בעיקר) שאני *לא* מעוניין בו. הכונן ישמש לגיבוי יום יומי של פחות או יותר 200GB בשבוע ובערך GB15 ביום. (ישמור בכל רגע נתון 2 גיבויים מלאים) - מדובר ברשת משרדתית קטנה. אני ארכוש ב אייבורי, KSP או TMS - אופציות רכישה מכל החנויות יתקבלו בברכה. התקציב הוא באזור ה-400 ש"ח.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני אלה? http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=363 http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=1002
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצה לכונן SSD הכי משתלם למחיר של עד 650 ש״ח ובעדיפות לחיבור Sata 3(אלא אם לא באמת ארגיש בשינויים בין החיבורים). אני מעדיף לקבל את ההמלצה מ-TMS כי אני מתכוון לרשות מהם בקרוב מחשב ולהוסיף את זה לרכישה. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, חדש כאן... יש לי DVD ישן: Graetz AV-290 ולאחרונה קניתי את הצורב: Nec ND-3520A. ה- DVD שלי לא מזהה את ה- DVD+-RW הבאים: Fujifilm DVD+RW, Memorex DVD+RW, Ritek DVD-RW אני מקבל את ההודעה: no disc בכולם. האם מישהו יודע אילו RWים ה- Graetz AV-290 יודע לקרוא? האם שינוי ה- Booktype עבור DVD+RW יכול לעזור? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני קונה מחשב חדש ויש לי שאלה לגבי הכונן הקשיח. מה ההבדל בין שני הדגמים? WD 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AAKS WD GP 500GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD5000AACS אותו מחיר. ההבדל?. והאם יש כוננים יותר מומלצים במחיר של 300+- ושקטים וכמובן 500GB.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


