עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. הורדתי את easy revovery professional אבל נראה לי שזה מלטף את ההארד דיסק במקום לשחזר ממנו מידע. כזכור, אני הקלטתי את הקורס טכנאים שעברתי וגיביתי אותו על אחד מהכוננים של ה- 500GB IDE שיש לי במחשב של ג'ון ברייס אחרי שפירמטתי אותו כ- extended partition (במחשב הישן), אבל מאחר וה- 120GB IDE לא זיהה את הכונן בווינדוס לאחר שפירמטתי אותו ע"מ להתקין עליו xp ולהפוך אותו ל- primary master (הוא היה בהתחלה primary slave), נאלצתי לפרמט את ה- 500GB IDE שוב דרך ה- 80GB ובדרך ה- chkdsk אמר שיש כמה סגמנטים שלא נקראים (כנראה שאלה הם ההקלטות), והפעם כ- primary partition ע"מ שלא משנה איזה הארד דיסק אני אשים כ- primary master, הוא יזהה בווינדוס את ה- 500GB כ- primary slave. אחרי שעשיתי את זה, (…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אתמול רציתי לגבות כמה דברים מהדיסק קשיח של המחשב, אשר כמובן מתחבר למחשב ב-SATA. הוצאתי מהאריזה של הלוח את אחד מהכבלי SATA וניסיתי לחבר אותו ליציאה בפאנל האחורי של הלוח. אחרי 10 דקות של ניסיונות עם כל כבל שהגיע באריזה הבנתי שמדובר בכבל SATA מיוחד שאמור להתחבר ליציאה. חיפשתי וחיפשתי, הלכתי לחנות כדי לודאות שלא שכחתי בטעות את הכבל בחנות (פתחתי לוח חדש כדי לראות אם מגיע כבל מיוחד איתו). שום דבר. לא מצאתי את הכבל. בחוברת הדרכה של הלוח כתוב משהו מעורפל על הנושא: בחנות אמרו לי שאני טועה וכונן SATA רגיל לא מתחבר ליציאה הזו. מישהו יכול לשפוך קצת אור על העניין?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by tomermu,

    שלום יש לי ACER נייד מסוג TRAVELMATE 290. הוא בן 6-7 אבל עובד מצויין. הבעייה היחידה היא שהדיסק רק 30 גיגה. אני רוצה להחליף אותו למשהו יותר גדול. 1. האם כל דיסק קשיח של נייד יתאים? 2. אם לא - איך אני יודע מה כן יתאים? 3. מחפש המלצה למקום זול לקנות בו את הדיסק. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום רב. יש לי את הכונן כבר כמה חודשים.עד היום הוא היה מחובר למפצל USB ועבד מצויין. היום שמתי לב שהמחשב לא מזהה את הכונן,לכן ניתקתי אותו ממפצל ה-USB וחיברתי אותו ישירות ליציאה קדמית של USB במחשב וכעת המחשב כן מזהה אותו. בדקתי את היציאות במפל ה-USB וכולן עובדות. אגב,גם כשהכונן היה מחובר למפצל והמחשב לא זיהה אותו,המנורה הכחולה בכונן היתה דלוקה שזה בעצם אומר שהיציאה של מפצל ה-USB עובדת,אז למה המחשב לא מזהה את הכונן? אזכיר שוב שבמשך כמה חודשים לא היתה שום בעיה עם חיבור הכונן למפצל ה-USB. תודה מראש

  5. מדובר בחדר מחשבים, ש30 תלמידים משתמשים באותו כונן רשת. כרגע, כונן Cloud של WD. מיתר לציין שקשה מאוד מאוד לעבוד כך. אני מחפש פיתרון אחר ומהיר. האם יש כזה דבר כונן רשת SSD? אם כן - הוא יתן פיתרון טוב?

  6. שלום, הייתי רוצה לדעת אם אפשר לעשות RAID (למשל RAID0) עבור 2 הארדיסיקים למערכת ההפעלה ובנוסף עוד קבוצה של RAID ל2 כוננים אחרים? מדובר בלוח X38 של GIGABYTE כל הכוננים של WD. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. איזה כונן לקחת: כונן קשיח פנימי Seagate 1TB ST1000DM003 כונן קשיח Western Digital WD10EZEX האם צריך לכלול במפרט כונן דיסקים? אני לא קונה משחקים בדיסקים ולא יצא לי להשתמש בו חוץ מפרמוט מחשב והתקנת ווינדוס שאפשר גם מדיסק און קי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by DS,

    החלטתי לקנות דיסקים DL מחו"ל מכיוון שבארץ המחירים מופקעים(כלומר 100 ש"ח ל 5 דיסקים? ואני חשבתי שמשחקים זה ממש גנבה). בכל אופן, התבוננתי לתומי באמאזון וראיתי שם 2 סוגים: 1. חבילה של 50 דיסקים של Memorex סוג DL ב 50 דולר. http://www.amazon.com/Memorex-8-5GB-Double-Layer-Spindle/dp/B000UWX70S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1214206109&sr=1-1 2. חבילה של 20 דיסקים של Verbatim ב 33 דולר: http://www.amazon.com/Verbatim-8-5GB-2-4X-20pk-Spindle/dp/B000GHWRIK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1214206109&sr=1-2 אני יודע שהממורקס יותר משתלם מבחינה כספית אבל חלק כתבו בתגובות שהם לא הצליחו לצרוב עם הממורקס ומכיוון שזוהי קנייה מחו"ל אני צריך להיות החלטי.…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Kak,

    אהלן. רכשתי היום את הכונן 180GB intel 330 ואני מנסה לפעול ע"פ המדריך הזה חיפשתי intel Firmware והגעתי לכאן ופי מה שרשום שם הגירסא העדכנית היא 1.93 עד כאן הכל טוב ויפה אבל אני לא מצליח למצוא את הגירסא שיש כרגע לכונן שלי... אם זה אמור להיות רשום על הכונן עצמו לא הצלחתי למצוא מספרים באותו סדר גודל שיהיה הגיוני שהם מספר הגרסא. נכנסתי למנהל ההתקנים (win 7 pro) מצאתי את הכונן-->לחצתי פרטים--> ושם התחלתי לחפש משהו עם המילה Firmwareאבל אין, אני מניח שקוראים לזה שם בשם אחר אבל שוב - אני לא רואה שום מספר שמזכיר סיפרה נקודה סיפרה סיפרה. הכי קרוב זה driver version 6.1.7600.16385 זה זה במקרה?...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by OmerD13,

    שלום לכולם קרתה לי איזו בעיה במחשב ואני צריך להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. אין לי דרך להגיע לסייפמוד ולגבות את הדברים שני רוצה. ראיתי שאני יכול להעביר את הHDd ממחשב אחד למחשב אחר ולהגדיר אותו בתור סלייב. סוג הכונן שברשותי הוא hitachi stardesk 7k160 721616pla380 sata 160 Gb ובגדול הבנתי איך לנתק אותו ולחבר אותו. הבעיה שלי היא שקראתי שצריך להגדיר אותו כסלייב ע״י הג׳אמפרים שנמצאים על הכונן עצמו, אך אני פשוט לא מוצא אותם בשום מקום. אם אני אחבר אותו למחשב השני שבו מותקנת מערכת ההפעלה על כונן אחר, אני אוכל לגבות מהכונן השני את הנתונים? אולי אפשר להגדיר אותו בביוס כסלייב? מה אני צריך לעשות? תודה ושנה טובה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by roz2010,

    שלום לכולם יש ברשותי שרת QNAP 212P, אני רוצה לקנות עבורו UPS. הדרישות צנועות, לא צריך UPS עוצמתי, אבל אני רוצה שהוא יכבה את השרת אוטומטית. בדקתי מה נתמך: https://www.qnap.com/i/in/product_x_grade/product_intro.php?g_cat=9&II=117&hf=0, מה שיש בארץ י-ק-ר לכן אני מעדיף שלא לקנות UPS כמו של APC שיעלה לי 650 שקל לפחות, אלא מוכן להתספק באחד פחות טוב (בתנאי שלא נצטרך להחליף בטריות פעם בחצי שנה...) המלצות?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by nfch11,

    אני מקווה שאני שואל במקום המתאים.פתאום המחשב לא מזהה לי כונן קשיח חיצוני ודיסק או קי ( במחשבים אחרים זה כן מזהה) זה רושם לי unknown usb ולא ניתן למצוא דרייבר או כל אופציה אחרת שניסיתי דרך הניהול. בבקשה לעזרה נתקעתי וזה מאוד חשוב

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by onissan,

    שלום לכם =] אני כרגע בארה"ב ומפה אמשיך למקסיקו אני מחפש אמצעי אכסון לכל התמונות והסרטוני וידאו שאני עושה במהלך הטיול. לא משנה לי אם זה דיסקאוןקי או כונן ממש. אני רוצה את זה כגיבוי ומשהו שיהיה במזוודה רוב הזמן, אז לא כזה משנה לי. אני לא חושב שאני צריך יותר מ-20 ג'יגה מחיר, אני לא מכיר מחירים, תביאו לי משהו ממוצע. לא יקר ולא זול תודה רבה לכם =]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by darkstar276,

    אפשר בבקשה המלצה לכונן קשיח חיצוני של 1TB אם יש אחד ממש טוב של 2TB אז סבבה. לא אומר לכם תקציב אך אני רוצה אחד שהוא אמין וטוב. סומך עליכם שתתנו לי מוצר לא יקר מדי שמשתלם. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום כולם, אני אמנם מבין דבר או 2 בהתקני אחסון פנימיים אבל עולם האחסון החיצוני קצת זר לי ואני מקווה למצוא פה תשובה. בגדול, אני מחפש נפח אחסון של 1TB בערך לגיבוי המחשב הראשי שלי ולאחסון מדיה כדוגמאת - סרטים בייתים,תמונות וכו' הפתרון המתבקש הוא התקן אחסון חיצוני בעל ממשק USB2, אבל מסקירה קצרצרה עולה שהתקן כזה עולה בסביבות ה1K.. מצד שני, אני מכיר פתרונות של PLUG&PLAY שמיועדים לHDD פנימיים. מחברים את ההתקן באמצעות USB (נניח) למחשב ואז פשוט מכניסים אליו דיסק HDD SATA II (נניח) והוא ממלא את אותה הפונקציה רק במחיר זול יותר. רציתי להבין מה היתרון בכל אחד מהם ומה כדאי לקנות. אם אפשר גם, לקבל המלצה עפ"י הדרישה הנ"ל, במחיר כמה שיותר נמוך, כמובן שאשמח לקבל משהו איכותי גם אם זה או…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. רציתי לקנות הארדיסק 2TB, והמועמד הראשון הוא כמובן ההארדיסק הזה, אבל הוא 5400 ולא 7200... ובכלל, עד כמה טוב הכונן הזה והאם יש אפשרויות יותר טובות? האם יש דיסקים של 2TB שהם 7200?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום, קניתי samsung ssd evo 120GB והתקנתי עליו מערכת הפעלה נקייה (win7 ent 64 bit) מדדתי לפני ההתקנה עם HDD את זמן עליית המחשב שהיה כדקה, ולאחר ההחלפה ל SSD הזמן התקצר לכ 40 שניות. האם זה זמן סביר? ציפיתי לביצועים יותר טובים. יש לציין שהלוח אם שלי תומך ב SATA2 בלבד, ואם זה משנה משהו אז מעבד הוא INTEL QUAD וזכרון 4G תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Internal,

    אני מחפש דיסק און קי חדש של 16GB שיהיה מהיר ,חושב לקחת USB 3 עם תמיכה לאחור . תקציב בערך 150 Patriot Supersonic Boost XT 16GB USB 3.0 זה על מה שחשבתי. האם באמת כדי לקחת את המוצר ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם. ברשותי צורב הDVD הבא: NEC ND-3550, שאיתו אני נתקל בבעייה חמורה. כאשר אני מכניס מדית DVD שיש עליה מידע, צורב הDVD מזהה אותה כמדית DVD ריקה. בעייה זו קורה גם כאשר אני מכניס מדית DVD שהחומר נצרב עליה באותו צורב. חשבתי על אפשרות לבצע עדכון קושחה, אך אין לי מושג איזה עדכון קושחה להוריד.. עזרה? אגב- עד היום לא ניסינו להכניס מדית DVD , ככה שאינני יודע אם זה פעל לפני או לא. בתודה, אודי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by oshoman,

    מישהו שמע על הדיסקים שלהם? שווה משהו? לא מצאתי מי מוכר בארץ, הכוונה לחנויות תודה מראש

  21. אם לדוגמא מתוך 40 גיגה יש לי פנוי 2 גיגה אז המחשב יאיט בתוכנות ובמשחקים?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. רציתי לדעת דבר ראשון אם יש טעם לקנות עכשיו צורב דיוידי עכשיו, או שיש לחכות ולצפות למשו מתוחכם הרבה יותר בזמן הקרוב? ואם לקנות צורב דיוידי, איזה צורב מומלץ ביותר? אם אפשר לתת הסברים למה דווקא צורב מסויים על פני אחר, למשל בין צורב של נק וצורב של LG תודה רבה למי שיוכל לעזור

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by zohar678,

    האם צריך לפרמט דיסק קשיח חדש כהכנה לפני התקנה של מערכת הפעלה?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by yonir,

    קניתי לאחרונה מחשב חדש עם 2 הארד דיסקים של Seagate 500GB (ST3500320AS) מקודם חיברתי את ההארד דיסק מהמחשב הישן (WD 250GB KS) למחשב החדש בשביל להעתיק ממנו את כל הקבצים לחדש. אחרי שסיימתי להעתיק הכל (כלומר קרוב ל-250GB) ניתקתי את הכונן והחזרתי את המחשב למצב הרגיל. (בכוננים החדשים של Seagate לא נגעתי) אני די בטוח שלפני כן זה לא היה- כשהדלקתי את המחשב הוא הרעיש יחסית חזק (מעין קרקושים כאלה), אני חושב שמההארד דיסק. ליתר בטחון החלטתי לבדוק את מצב ה-SMART של הכונן לראות אם רשום משהו חריג. הורדתי תוכנה בשם HDD Health - והיא דיווחה על "בריאות" של 94% לכונן אחד, ולעומת זאת לשני רק 72%. צירפתי תמונה עם הנתונים, הנתונים שהם ככל הנראה הבעייתיים בכונן עם ה-72% (אלה ששונים משמעותית לעומת…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by hw_joe,

    http://queue.acm.org/detail.cfm?id=1670144 חומר מעניין, בעיקר לגבי אלו שהנם אחראים לגבי מערכות המחייבות זמינות-גבוהה (HA).

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים