עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. כתוצאה מ'שיטפון' נדפק לי המעגל האלקטרוני של הדיסק ואני מחפש בנרות דיסק דומה כדי להציל חומר חשוב שיש לי על הדיסק.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. קניתי בדיוק עכשיו 500GB נוסף של WD SATA2 יש לי כבר אחד של 200 גיגה מחובר במחשב, עם 2 כבלים אחד שחור כנראה לספק.. ואחד צהוב. עכשיו אני פותח את השקית של הכונן החדש ורואה שאין לי כבלים לחבר אותו... ראיתי בחיבורים במארז עוד כבל דומה לשל הקיים (השחור), אבל את הצהוב אין לי... איזה כבל זה צריך לקנות אותו? או שלא צריך אותו בכלל?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. מתחת לכונן יש לי סוויצ'ים כאלה (מטגים) יש לי 8 ברצף (כאלה קטנים) siemens זה כתוב על הסוויצ'ים מה זה עושה? למישהו יש מושג? נ.ב זה כונן ישן יחסית מצאתי אותו במשרד של אבא שלי ואני מעוניין להישתמש בו

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by devilh,

    הזמנתי( יגיע השבוע) Asus Z87 Deluxe ו SSD 525 240GB של אינטל. בנקודה מסויימת הבנתי שבלוח אם אין חריץ מתאים ל msata ועם ה SSD לא מגיע מתאם ל SATA רגיל(או אפילו מתאם ל 2.5) אף על פי שאני לא מכיר את הנושא באופן חזק, הלכתי וקניתי(עדיין יכול להחזיר) http://ksp.co.il/?select=&list=1&sort=2&glist=1&uin=19502&txt_search=syba&buy=&minprice=0&maxprice=0 1.האם המתאם מתאים למה שאני צריך? - יתן לי אפשרות לחבר את הSSD ללוח בתאימות ל -SATA 3 ?. יש לי מארז Thermaltake Overseer RX-I - והוא אמור לתמוך ב mounting של 2.5 2. האם המתאם שקניתי מתאים ליכולת המארז, או שצריך לקנות מתאם נוסף 2.5 ל - 3.5 ? בפועל קיבלתי מוצר של חברת IOCrest , משהו מוזר - עם מק"ט זהה …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. הגיע אלי דיסק חיצוני USB, שכנראה קיבל מכה קטנה אבל אני לא סגור אם זה הגורם לתקלה. כל נסיון להעתיק את הנתונים לא ממש מצליח, ההעתקה תמיד נתקעת, חלק מהקבצים מועתקים וחלק לא עם הודעת שגיאה. ברור לי שהדיסק תקול ועכשיו המטרה היא רק להוציא את הקבצים. ניסיתי עם photorec, acronis וכו', זה לא ממש מצליח, בין היתר הקריאה מהדיסק איטית בגלל הקושי לקרוא ממנו, השלמת פעולה של אחת התוכנות האלו תיקח מאות שעות. גם כלים כמו CHECK DISK לא ממש עובדים, שוב בגלל קריאה וכתיבה איטיים מאוד. הקטע שמוזר לי הוא שאני יכול לפתוח כנראה כל קובץ... אם אני פותח תמונה אני רואה אותה בסדר גמור, אם אני פותח סרט, גם אז רואים בלי תקלות. ברגע שאני מנסה נגיד להעתיק את הסרט אז זה כבר נתקע. אני לא מבין למה לקרוא ולפתו…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by avivboker,

    אני מיתלבט בין שני צורבים אם מישהו יודע איזה יותר מהם טוב ? הראשון NEC AD7170A X 18 BLACK שעולה 155 השני ND4571 NEC 16 X שעולה 281 אם מישהו יודע איזה יותר מהם טוב למה הוא יותר טוב או שהוא ממליץ על צורב אחר שבתווך המחירים האלה..

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by OmriF,

    כיום אני משתמש בהארד דיסק פנימי בנפח 250 שבזמן האחרון התחיל להתמלא (Full HD ומשחקים). החלטתי לשדרג אותו. ההתלבטות שלי היא בין פנימי או לבין חיצוני בנפח של 1 טרה. כיום אין לי כונן חיצוני וזה דבר שבזמן האחרון אני דיי צריך ולכן אני מעדיף לרכוש חיצוני. האם ניתן להשתמש בכונן 3.5 חיצוני לשימוש יום יומי, זאת אומרת מחובר קבוע לחשמל ולהוריד אליו ישירות קבצים וכנ"ל גם להתקין עליו משחקים ולהריץ אותם דרך המחשב? ושאלה נוספת: האם כבר יוחלט לרכוש כונן חיצוני, האם עדיף לרכוש כזה ייעודי או לרכוש כונן פנימי עם מארז מתאים? מה ההבדל בביצועים, צריכת חשמל, שקט? תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by LI,

    מדובר ב- DVDRW LG GSA 4163B. התקנתי אותו היום, צרבתי כמה דיסקים של שירים, הכל הלך נהדר. ואז ניסיתי לצרוב VCD והוא נתקע תמיד אחרי 2 שניות בערך (בערך ב-40% של שלב ה-analysing). קראתי בפורומים פה על עדכון קושחה (FW?), מאיפה ניתן להוריד את זה? תודה רבה רבה רבה מראש ;D

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by gurzeev,

    שלום היה לי כונן אחד של MSI שהיה קורא דיסקים רגילים וצורב רגילים. ואז קיבלתי כונן נוסף שקורא רגילים וקורא DVD (אנ יודע שעדיף צורב, אל תזכירו את זה כי זה לא הנושא). חיברתי את הDVD לAUDIO (אחרת הוא לא מזוהה ע"י המערכת) וחיברתי אותו לIDE כניסה אחרונה (הMASTER, השחור). את הMSI חיברתי רק לIDE (וכמובן גם MOLEX לשניהם...) הבעייה היא שהוא מזהה רק את הDVD! שניהם מחוברים לIDE, אז למה הוא מזהה רק את הDVD? תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Volter,

    משום מה אחרי שפירמטתי אתמול הכונן מקבל 7.6(מהנסיון שלי במחשבים שונים כונן קשיח לא מקבל יותר מ5.9) צירפתי גם בדיקה בHDTUNE, נראה נורמלי. נראה לכם כמו באג במערכת הדירוג? עוד מישהו נתקל בתופעה? (המפרט בחתימה) [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by rosesr,

    ???

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Sagui Jahn,

    שלום, אני מעוניין לגבות את כל התמונות המשפחתיות שנערמו עם השנים בזכרון נייד אמין ולא יקר מדי. במידת הניתן אשתמש בו גם לאחסון סרטים וצפייה בטלוויזיה המלצות?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. קראתי במדריך זה http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide ויש לי כמה שאלות שאולי תוכלו לעזור לי לפני שאתקין את מערכת ההפעלה קניתי SDD samsung 830 ssd 128gb הוא צריך להגיע אלי ביומים האילה השאלות איך אני יודע אם אני צריך לעדכן את הקושחה של הSDD ? כתוב במדריך שצריך לעשות את העדכון לפני ששמים עליו משהו, האם הפירמוט לא מוחק את העידכונים? פעולת ה-TRIM מתאפשרת "ופועלת אוטמטית" אך ורק כאשר הלוח במצב AHCI?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by kalda01,

    אני מחפש דיסק נייד רצוי בגודל 1TB שלא דורש חשמל חיצוני כדי לאחסן בו קבצי מוזיקה בפורמט FLAC. חיבור למחשב באמצעות USB. מה הייתם ממליצים?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by ofir_16,

    היי... יש לי נייד ויש בו רק כונן dvd ואני מעוניין להוסיף לו צורב dvd חיצוני.... עשיתי חיפוש ולא מצאתי המלצות על חברה או דגם (יש הרבה...), אשמח להמלצות לצורב חיצוני טוב ואמין.... תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by lexsus,

    שלום יש לי מחשב ישן שעובד על חיבורי IDE UDO וגם חיבורי SATA עכשיו השאלה שלי האם אני יכול עם חיבורי SATA לחבר דיסק קשיח עם חיבור של SATA 2.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני מדבר על כמה אפשר לחרוג מעל ה700....אז אל תגידו 700 מגה!!!תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Dubek,

    שלום. קניתי היום הארד דיסק חדש, וחיברתי אותו למחשב שלי. הוא זוהה מייד בביוס, וגם הווינדוס לא הראה בעיה לזהות אותו (מצא דרייבר מתאים באופן אוטומטי), אבל הווינדוס לא נותן לי להשתמש בו (לא מראה לי שקיים דיסק נוסף). אם למישהו יש מושג, איך גורמים להארד דיסק הנוסף לעבוד, אודה על כל עזרה. רק פרט אחד שאני לא יודע אםן הוא קשור, יש לי כאמור שני הארד-דיסקים, שניהם SATA, ושניהם מוגדרים כמסטר (על Channel שונה)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. איזה יותר טוב סיגייט או סמסונג מבחינת הכל??

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by hackermeir,

    אני מחפש כונן חיצוני בגודל 2.5 אינטצ' שיהיה 250-320 ג'יגה. הכי חשוב שיהיה מהיר במיוחד בהעברה של קבצים גדולים מהמחשב לכונן כלומר שמהירות הכתיבה תהיה גבוהה. מה בערך תהיה מהירות הכתיבה של הכונן ? התקציב הוא כ-300 ש"ח אם אפשר בפחות אז פחות. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Mortar,

    יש לי NEC 3500... איך אני יודע במה הוא תומך ומה כדאי לקנות לצריבה ? והאם יש הבדל בין +\-R או שזה פשוט סוג DVD לצריבה שמתאים לצורבים מסוימים ? כמו שכבר אמרתי... אני וDVD... תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. החלפתי את כונני ה BR ביו שני המחשבים (אחד מהם לא הצליח לצרוב, רק לקרוא) וכשניסיתי לחבר את הכונן היותר טוב (צורב וקורא) גיליתי כי פס הפלסטיק בשקע נתונים של ה SATA נשבר... אני מחפש עדיין כונן איכותי כדי להחליף את השניים האלה, אבל האם ניתן בנתיים לאלתר איזהשהו חיבור?

  23. Started by NoobSAviv,

    אז ככה בהמחשב שלי יש לי 4 דיסקים קשיחים: אחד של 1tb מחובר ישירות למחשב עוד אחד של 150 גיגה (ישן)מחובר ישירות למחשב (עם חשמל של הלוח הכוונה) עוד אחד 232 גיגה מחובר למחשב ישירות עוד אחד חיצוני של 1tb . הבעיה היא שהבאתי עוד אחד בנוסף לכל של 1tb חיצוני..ברגע שאני מחבר אותו הנורה שלו נדלקת והמחשב מזהה אותו..אבל הוא לא נמצא ברשימת הכוננים..מה שכן..שאני מנתק את כל הכוננים החיצוניים אחד אחד הם עולים בנפרד..חבר שלי אמר לי כנראה זה יכול להיות בספק..או בלוח..אשמח לעצות אני עובד עצות..תודה אביב !! מה שכן נסיתי לבדוק את עניין האות של הכונן..הוא לא מופיע בכלל..ד"א מדובר בדיסק קשיח חדש מהניילון..וכמו שאמרתי בנפרד הם עולים אבל לא ביחד \:..יש מצב שזה איזשהי מגבלה או עומס?? תודה !!

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by gshhar,

    כשאני צורב(יש לי נרו 5) אז יש דבר שנקרא RECORDER BUFFER LEVEL זה משהו באחוזים,מה זה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by BiG Kahuna,

    ערב טוב! התחדשתי לי ב-HD103UJ. לאחר ההתקנה שמתי לב שהוא מייצר לסירוגין ויברציות ממש חזקות, עד שכל המארז רועד ורועש כתוצאה מכך אין לי גומיות למניעת רעידות במארז (צ'יפטק דרגון), אך לא נראה לי סביר לקנות מארז חדש או כל מיני התקנים להשקטה מאחר והבעיה לא היתה קיימת עם הכונן הקשיח הקודם האם עוד מישהו נתקל בכך? יש לציין שהכונן עצמו לא רועש אך המארז רועש מעוצמת הרעידות. בנוסף על כך הסמסונג, שכעת הוא הכונן הקשיח היחיד במחשב, לא תמיד מזוהה בעליית המחשב, והאתחול נתקע בשלב זיהוי הכוננים (Detecting IDE drives...) כשזה קורה, רק לאחר RESTART או מספר RESTART-ים הוא מזוהה והמחשב עולה באופן כללי גם נראה לי שהמחשב עולה לאט יותר מבעבר (הסמסונג החליף WD1600 בן 4 שהיה הכונן הראשי במחשב עד כה).…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים