אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן, מחפש כונן SSD למחשב מדיה סנטר שיריץ עליו רק מערכת הפעלה OPENELEC. כבר קניתי אחד של 120 של סמסונג, שעלה 520 ש''ח מחפש כונן יותר קטן מבחינת מקום - כי זה בזבוז רק למערכת הפעלה. במידה ולא כדאי, אז המלצה לכונן 120 SSD איכותי ואמין - שלא קורע את הכיס. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאבא שלי יש נייד של טושיבה שהלך לו ההארדיסק, נגמרה אחריות. עכשיו, אני צריך את ההארדיסק הכי פשוט וזול שאפשר למצוא,שיריץ וורד, WIN98 ותוכנות מע"מ מכס וכו', שרצו יפה על סלרון500. נא לציין מחיר. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי שני צורבים מחוברים למחשב. אני רוצה לצרוב משהו ושייכתב במקביל לשני דיסקים. איך עושים זאת? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה בקניית דיסקים לצריבה ל DVD אשמח אם תוכלו להמליץ לי מה לקנות ומה זה מחיר סביר.... תודה...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן, מעבד Q8200 עם windows. כרגע יש 500GB, אני צריך כונן נוסף של 3TB או אפילו 4TB בשביל מצלמות אבטחה נאמר לי שwindows xp לא תומך ב3TB, וגם צריך ערכת שבבים של H61 ומעלה בשביל זה. האם זה נכון ואין דרך להוסיף 3TB למחשב הזה? אני מעדיף שזה יהיה כונן פנימי ולא חיצוני כיוון שבתוכנה של המצלמות אבטחה צריך להגדיר איזה כונן ישמש להקלטה וזה גם עם סוג של "נעילה" לכונן הקשיח ואני לא בטוח אם זה יעבוד 100% עם כונן חיצוני אחרי כל REBOOT
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
מה ההבדל בין דיסקים של DVD+R לבין DVD-R? קניתי 5 דיסקים של virbatim *8 DVD+R ב-40 ש"ח שווה או לא (אם לא תסבירו למה כדי שאני יוכל להחליף)?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצורף NVMe SSD חדש https://www.guru3d.com/news-story/phison-e18-to-be-fastest-pcie-gen-4x4-nvme-ssd-controller-going-for-7400-mbs.html שיהיה מהיר במיוחד אבל לא מובן מכל הדור החדש , האם מתחרים בסמסונג 980 PRO ? מבחינה כתיבה רציפה Intelligent TurboWrite שמגיע בסמסונג 108GB ואף יצרן אחר לא מציין מונח זה אצלו ?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
שלום לכולם, היום התחדשתי ב USB Cruzer U3 16GB ויש לי מספר שאלות מאחר ולא מצאתי הסברים בנושא בFAQ שלכם: א. נתקלתי לאחרונה הרבה במושג Portable לצד תוכנות שונות. האם אלו תוכנות שניתן להריץ מהUSB ? אם לא אשמח להסבר. ב. אני מחפש כמה תוכנות שירוצו דרך ה U3 בלחיצה אחת על המחשב (שעליו הן לא מותקנות כמובן). דוגמא אחת טובה היא Everest שאני מניח שכולכם מכירים. לא מצאתי גרסה שלה באתר להורדות דרך הU3 עצמו. האם קיימת גרסה מתאימה שתעשה את העבודה? כנ"ל לגבי סריקת וירוסים מקומית על מחשב היעד. אשמח להכוונה והסבר. כל טיפ או טריק שימושי למשתמש חדש יתקבלו בברכה. תודה (= עריכה: ועוד 2 שאלות שעלו בדעתי, האם ניתן להתקין Skype/Mesenger באמצעות ה U3? אם אני מוחק את הU3 לצורך פרמוט למען שיטת ה NTFS…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש כרגע והתקנתי הארד די חדש.. חודש בערך עכשיו כל הזמן שאני בווינודוס לכל דבר הכי קטן שאני נכנס אני שומע רעשים מההארד דיסק כאילו רעידות כאלה ,כאילו שהוא טוען משהו וכל זה.. זה משהו שלא היה לי קודם במחשב הישן האם זה סתם רעשים ממקיום ההארד דיסק במארז? או שמשהו נדפק לי בהארד דיסק? ב-HD TACH אני מקבל 51mb avg read תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך כונן קשיח חיצוני לשמירת קובצי מדיה, בחיבור eSATA. חשבתי על הכונן סמסונג 2Tb F4 ועל המארז NexStar 3 של Vantec http://www.vantecusa.com/front/product/view_detail/212 מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, ברצוני לרכוש דיסקים לצריבה ורציתי לדעת איזה דיסקים הכי הכי טובים למוסיקה (CD-R)? ואיזה דיסקים הכי טובים ל-DVD? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במחשב שלי דיסק 40 ג'יגה מחולק ל - 2 מחיצות. לאחרונה רכשתי דיסק נוסף, חדש, של 80 ג'יגה על מנת שישמש ככונן C והישן ישמש ככונן המשני - שניהם בשלמותם (ללא מחיצות). עכשיו, כשפתחתי המחשב וחיווטתי הדיסק החדש במקום החדש והישן חיברתי גם, להפתעתי הרבה כשהדלקתי את המחשב מערכת החלונות עלתה שוב כרגיל ואני לא יודע איך להמשיך. בעיקרון, חשבתי שהמחשב יעלה מהדיסק החדש ואותו אפרמט, ולישן אני אעשה איתחול. מה עשיתי לא בסדר? דרך אגב, ב"מחשב שלי" רואים רק את שתי המחיצות של הדיסק הישן. אבל במנהל המשימות (בלוח הבקרה) רואים שיש שני דיסקים קשיחים. מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לפני יומיים הווינדוס (7) קפא לי במהלך עבודה שוטפת, ללא סימנים מקדימים. הדלקתי מחדש את המחשב והווינדוס לא עלה. הופיעה לי הודעה: עשיתי חיפוש בגוגל וניסיתי את כל הפתרונות שהציעו אך ללא הועיל ונאלצתי להתקין את הווינדוס מחדש. כשהווינדוס עלה גיליתי שנעלמה מחיצה מאחד (מתוך 2) הדיסקים הקשיחים. במקומה מופיעה לי מחיצה שנקראת System Reserved בנפח של 99.99mb. מישהו יכול להעריך מה בדיוק קרה? אפשר לשחזר את המחיצה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הזמנתי בהתחלה הארדיסק דרך אתר שבסוף כתוב KS התקשרו אלי ואמרו לי שכדאי לי לקחת YS כי זה יותר טוב (והתוספת היא רק 20 שקלים) זה באמת ככה? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ענקית הטכנולוגיה מדגימה את הכוננים הראשונים שיבוססו על טכנולוגיית ה-3D Xpoint החדשנית, עם מהירויות כתיבה שמתקרבות ל-2GBps לצד הטעימה הראשונה מדור שבבי ה-Apollo Lake, כנס המפתחים של אינטל בסין סיפק לנו עוד הצגה מרשימה ומבטיחה עבור העתיד הלא רחוק – עם הדגמה נוספת ליכולות של כונני האחסון ממשפחת ה-Optane של אינטל, שיהיו הראשונים בעולם כולו להשתמש בטכנולוגיית ה-3D Xpoint של אינטל, אותה היא חשפה לראשונה בשנה שעברה. הפעם, באינטל בחרו לבצע הדגמה של העברת קובץ וידאו בגודל של כ-25 ג'יגה-בייט בין שני כוננים, בהתבסס על חיבור USB Type C תומך טכנולוגיית ה-Thunderbolt 3 – פעם אחת ההעברה הודגמה בין שני כונני SSD מבוססי תקן SATA סטנדרטי וותיק, ובפעם השנייה בין שני כונני O…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך זיכרון לפלאפון חדש שהזמנתי ואני מתלבט בין 2 זיכרונות הSDMICRO האלה Patriot LX Series Micro SDHC 32GB Class-10 Card With Adapter http://ksp.co.il/?uin=15123 או G.Skill Micro SDHC 32GB Class-10 Card With Adapter http://ksp.co.il/?uin=15404 מי נחשבת יותר טובה מבחינת איכות ומוניטין? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1. אני רוצה לקנות מחר את הכונן Seagate Barracuda 3TB ST3000DM001 ב590 ש"ח באייבורי הבחירה שלי טובה או שצריך לשנות? 2. יש למישהו מדריך איך להתקין את הכונן במחשב שלי (Fractal Design Core - 3000 ) ומדריך איך לנקות את המארז ? 3. הפחית הזאת ksp.co.il/?uin=7437 טובה לניקוי המחשב ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח חיצוני בנפח 2T. ניסיתי לפמרט את הדיסק לEXT4 דרך WIN עם תוכנות חינמיות וכל פעם לקח לי כעשר שעות. התקנתי UBUNTU בVMWARE, השאלה כמה זמן שם יקח לי לפרמט? האם יש אפשרות לפרמוט מהיר? תודה לעוזרים. ואם הכל ילך כשורה, האם קצב ההעתקה של הקבצים דרך VMWARE תהיה זהה להעתקה פיזית? מבחינת זמן. יש לי אחרי זה להעתיק 50 ג'יגה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום העלתי SS מתוך enhancemyse7en תחת ההארד דיסק הראשי שלי.. והמצב די מדאיג. מה עושים ? [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי מצלמת וידאו Panasoniv NV-GS400 שמקליטה על MINI-DV. מהן האפשרויות להמיר את הקלטות לDVD או להעבירן למחשב בכל פורמט שהוא (פתרון ביתי קבוע, לא ללכת לחנות שמתמחה בהמרות ולהמיר שם). תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הקריאת SMART מראה נתונים מרתיעים..ולא הגיוניים כי רק היום נקנה.. האם זו בעיה מוכרת עם הקשיחים של סגייט? מישהו נתקל בתופעה זו? על פי ווקפדיה זה נפוץ בכוננים הקשיחים של סגייט..
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי במחשב 300GB, אני רוצה להגדיל את המקום, האם אני יכול להוסף כונן עם זכרון נוסף או שאני צריך להחליף את מה שיש עכשיו, ואם אפשר להוסיף אז האם זה צריך להיות אותה חברה כמו שיש עכשיו? יש לי של חברת Western Digital , ולוח אם של גיגבייט P35-DS3L
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-


