אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אני מעונין לקנות צורב של PLEXTOR. על איזה דגם אתם ממליצים לי מבין אלו ואולי משהו אחר בכלל: PLEXTOR CD-RW 40X12X40 PLEXTOR CD-RW 48X24X48 INT מה זה INT?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש התקן /מוצר שאפשר לחבר אותו ב-SATA ולשים בתוכו זיכרונות FLASH וככה לעשות כונן SSD "זול" - מאולתר ? אם גם יש גם מוצר כזה שמתחבר על ה-PCI זה גם טוב. פשוט פעם שמעתי על מוצר של ג'יגהביט שנקרא iRAM או משהו כזה , ואציתי לדעת האם יש דבר כזה זול שאפשר לחבר אותו ולהתקין עליו WINDOWS .
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כרגע בתהליך של בחירת צורב למחשב חדש. מאחר ונמאס לי לכתוב על דיסקים ואח"כ לנסות להבין מה כתבתי (וגם כי מידי פעם אני צריך להגיש בעבודה דיסקים או DVDים עם סרטונים) החלטתי שאני לא מתפשר וקונה רק צורב עם אופציית LightScribe. היום, החלטתי לראות איך זה נראה וכתבתי lightscribe בגוגל תמונות. ראיתי שחלק מהתמונות יוצאות ברורות, אבל לפעמים הכיתוב נראה ממש דרעק. בטח קשור לזווית שבה החזיקו את הדיסק כשצילמו. בקיצור, השאלה שלי היא כזאת, האם בכלל ריאלי לבנות על ה-LightScribe כמשהו שימושי שיאפשר לי לסמן באופן ברור ומסודר את הדיסקים. או שזה פשוט גימיק נחמד ? חוץ מזה, איזה עוד אופציות יש לכתיבה על-גבי דיסקים ? (מישהו אמר לי שיש מדפסות שמדפיסות על דיסקים... כמה זה נפוץ ?) תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כמעט 3 שנים עם אותו CD שעבר בין 3 מחשבים ובזמן האחרון התחיל לעשות צרות החלטתי לקנות DVD אני צריך המלצה לDVD שיעמוד בתנאים: מולטיזון ללא צריבת BIOS (באסוס יש משהו כזה אבל אמרו לי שזה מוגבל ל 20 איפוסים) ויהיה לו extract מהיר איך הפיוניר, האסוס, הBENQ, הLITEON, הAOPEN?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://thcx.org/tech-news/intel-and-micron-are-set-to-announce-25nm-chips.html
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש אפשרות לצורב עוד סשן סדיק אודיו? או ברגע שצורבים סשן אחד הדיסק נסגר? אני משתמש בנרו.
-
אני רואה שאני לא היחיד שמתעניין בכונני ssd, לכן אני חושב שראוי שיהיה דיון מסודר על הצדדים החיוביים ועל הצדדים השליליים של הכוננים הנ"ל. אז הגיע הזמן שכל אחד "ישפוך" את המידע הידוע לו על כונני הSSD חסרונות ויתרונות. נא לא לרשום מידע שאתם אינו בטוחים בו, וגם לא בניסוחים של "נראה לי" וכו'. תודה מראש ערן.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי הרד דיסק אשר מפוצל לשני חלקים C,D. רציתי לדעת כיצד אני יכול לשנות את גודל הפיצולים? כלומר שהייה לי יותר מקום באחד מאשר השני. 2 הפיצולים כמעט מלאים לגמרי.. אולי יש 4-5 גיגה פנוי... האם יש פתרון פשוט? ממתין לתשובה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לנו מחשב ממוצע של 3 שנים עם 80 GB... רק שזה לא מספיק. האם ואיך אפשר להוסיף דיסק קשיח נוסף במידה והשגנו אחד (של 40 GB, רגיל) ? תודה !
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל בעלי מקינטוש מאושרים שקנו אותו עם צורב DVR-103 של חברת Pioneer לא אמורים להיות מאושרים יותר. ובכן אני לא אחד מהם. לצורב ה- DVD הזה יש בעיה. אחרי עידכון הסטנדרטים של המדיות לצריבה (למשל המעבר ל- X2-X4), כל מי שיכניס מדיה כזו לצורב הזה, יכול לפגוע לצימיתות בצורב. באתר של Pioneer נמצאת הודעה חשובה לכל בעלי הצורבים האילו אשר אמורה לעדכן את ה- Firmware, אך להזכירכם לא כל עורך סרטים מקצועי (גיסי בהקשר הנוכחי) מתעניין אחרי עידכונים שוטפים באינטרנט לחומרות שונות. מה גם שהם (חברת Pioneer) לא מספקים עידכון ל-Firmware לצורבים שנקנו מחברות אחרות לדוגמא Apple-Macintosh ו- Dell. יבואנית ומשווקת מקינטושים בארץ אשר דאגו ללקוחותיהם דאגו לשלוח Email בנושא לכל לקוחותיהם. אבל יש משווקים …
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי בדיקה לדיסק גם בחנות וגם בבית והכל תקין אבל אני שומע אותו יותר מידי לטעמי.. למשל כשאני מוריד משהו אז אני שומע אותו די חזק.. עכשיו הבנתי שזה אמור להיות דיסק די שקט.. א. אני יודע שאני רגיש לרעשים מה שיכול להעצים את הבעיה. ב. הדיסק בקידמתו של מארז ATNEC 300 - מה שמפריד בין הדיסק לחלל החדר זה רשת לסינון אבק.. יכול להיות שזה מה שגורם לכך שאני אשמע את הרעש? (אני רגיל למארזים שסגורים מקדימה).. התקנת מאווררים בחזית המארז יכולים להפחית מהרעשים של הדיסק? (גם המאוררים מרעישים אבל את זה אני יכול לסבול.. זה רעש רציף) תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי יש לי אפשרות להשיג SSD של אינטל מסדרה 600P עם חיבור M.2 באותו מחיר כמו SSD של סמסונג EVO 750 , הלוח שלי תומך בשני החיבורים הללו ומדובר בנפח של 256 GIGA בשניהם השאלה מה עדיף
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב יש לי צורב שלא צורב! :'( הוא מתחיל לצרוב וב99 אחוזים הוא נתקע... ניסיתי לצרוב עם Easy CD Creator 5 Platinum עזרה בבקשה... אני נואש... :'( העוזר יבורך... :saint:
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ישש לי מחשב נייד וזה הדגם של ה צורב Optiarc DVD rw ad-7530B איך אוכל לדעת אם הוא מהסוג שעושה את ההדפסות על הדיסקים ...באיזה תוכנה עושים את זה כי אולי אפשר להכנס לנרו ולבדוק אם האופצייה פעילה..! תודה רן
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי איזה מחשב אנטיקה שאני ממש מרוצה ממנו אבל לפני כמה ימים ההרד דיסק שלו (ווסטרן דיגיטל) התחיל להרעות נטיות התאבדותיות (הוא רוטט ונשמע כמו משאית) בגלל שהמחשב בחדר השינה שלי אני צריך איזה הרד דיסק שקט שיתן קצת לישון.... וגם שיהיה לו מחר סביר יש המלצות
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהו איכותי וזול... כאילו הכי משתלם שיש ביחס איכות מול מחיר USB 2 חייב וזהו מעבר לזה לא חייב... מן הסתם אם יהיה עוד איזה ESATA זה נחמד ביותר אבל זה לא חובה... צריך שיתמוך בMAC בלי חיבור לחשמל (2.5') תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר פירמוט כונן c והתקנת windows מחדש +כמה תוכנות כאשר אני בודק את הכונן הוא מראה ששטח הדיסק בשימוש הוא 5.5gb כאשר אני נכנס לכונן ומסמן את כל הקבצים זה בסך הכל 2.5gb לאן יכולים להעלם 3gb מנפח הדיסק
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כבר שנים שאנחנו מתווכחים על אותו נושא . מי השקט ביותר? מי המהיר ביותר? מי האמין ביותר? בזמן האחרון WD ו Seagate מראים ביצועים שווים (מניסיון,יש לי סיגייט והיה לי WD), Seagate גם הוכיח את עצמו כשקט,מול Maxtor שאולי יותר שקט מימנו. מתרוצצות שמועות ש SAMSUNG עוקף את כולם,ו IBM הוא דיסק קשיח לא משתלם, ו Hitachi הוא תקציבי. הסקר המשפיע
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מעונין לקנות hd חדש בנפח 60 Gb, איזה hd כדאי לי ? חשבתי על Seagate Baracuda 60GB 7200RPM או על WD 60GB 7200 8M Buffer כשה wd עולה 80 שקל יותר, האם הוא שווה את ההפרש? איזה מבין הדיסקים הנ"ל נחשב אמין יותר? והאם יש לכם הצעות אחרות?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי צורב ריקו MP7200A ואני רציתי לדעת אם אני יכול להשתמש בצורב הזה כדיי לצרוב דיסקים קטנים, אני חושב שקוראים להם 8cm
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם כדאי לקנות מייצב מתח למחשב, והאם הוא עוזר לשמירה על הארדיסקים ועל מידע, או שלא ממש?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי הארדיסק המשמש לאכסון תמונות וסרטים, ללא תוכנות וללא משחקים. האם ישנה מניעה כלשהי למלא אותו עד הסוף? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי WD My Book Home Edition 1TB, המחובר באמצעות כבל eSATA. בכל פעם שאני צריך להשתמש בו אני מפעיל את המחשב מחדש על מנת שמערכת ההפעלה תזהה אותו. חיבור הכונן למחשב תוך כדי שימוש בווינדוס לא נותן כלום, וגם בניהול דיסקים, לאחר סריקה מחדש של הכוננים לא מופיע דבר. יש דרך כלשהי לזהות את הכונן מבלי להפעיל מחדש את המערכת? תודה ויום טוב!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם מישהו יודע איזה מדיות הכי טובות לצריבה בTEAC X40 ואיזה מהמדיות צרבות במהירות X40 כי הבנתי לפי כתבה שיש רק שני סוגים האם נכון? והאם ניתן להשיג אותן בארץ? ??? ??? ???
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לעשות עידכון קושחה לכונן הSSD שלי. הכונן מדגם AGILITY 60 ג'יגה. השאלה שלי היא האם אני יכול לעדכן קושחה ללא דאגה שהכונן יימחק, או שאני צריך לעשות גיבוי לפני? הענין הא שמערכת ההפעלה שלי מותקנת על הSSD. אשמח לתשובה ולעצות, תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


