עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by foxil,

    שלום, אני הולך לקנות את המחשב הנייח החדש ואני שוקל להשתמש בכונן SSD ללא HD, כי המחשב הקודם שהשתמשתי ב-HD היא 160GB ומעולם לא התקרבתי ל-160GB. ראיתי את התרשמות וידאו בביצוע SSD אך נותרו מספר שאלות לפני שאני רוכש ב-SSD: 1. ידוע כשמקום ב-HD כמעט מתמלא - המחשב מאיט, אותו דבר גם לגבי SSD או האטה קלה? 2. ניתן ליצר מחצית ב-SSD? 3. מהם מגבלותיו ל-SSD לעומת בכונן קשיח? 4. אם ארכוש בנפח 256 בפרסום, אך בפיזית יהיה פחות מ-256? עד כמה אחוז? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by kugi,

    ***סליחה מראש אם כבר נפתח על זה נושא, חיפשתי ולא מצאתי מחיפוש קצר שערכתי באינטרנט מצאתי שלמדיות DVD של שתי שכבות מצויה הגבלת מהירות: http://www.amazon.com/gp/product/B0009M96K4/qid=1134500293/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/002-7135914-3562420?n=507846&s=electronics&v=glance רשום שם בתיאור: 2.4X זה נכון? האם זו המהירות המקסימלית לצריבה על גבי דיסק דו שכבתי? הרי כל צד הוא כאילו דיסק בפני עצמו לא? תודה מראש לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ino,

    היה לי צורב LG 4081B שנדפק לי לא צרב יותר ולא קרא וזה אחריי חצי שנה שהיה אצלי, אחריי שהחזרתי אותו לאקסלנט הם עשו לי טובה שאחריי חודש וחצי (במקרה אחריי שצעקתי עליהם בטלפון) הם היו מוכנים לעשות משהו בקשר לזה והחליפו לי לצורב פייוניר 108 עם תוספת כסף מצידי. לקחתי את הפיוניר לפני כמה ימים, ומאז שום צריבה לא יוצאת כמו שצריך! אני לא מצליח למצוא מה הבעייה! חשבתי כבר המחשב שלי דפוק כי בדרך גם בדקתי עם צורב dvd lg 4082 שלקחתי מחנות של חבר, והצריבות גם לא יצאו בסדר . עם הפיוניר אני צרבתי סרט ב dvd x copy , אבל זה מראה שאין כלום על הדיסק, שום קבצים אבל הדיסק מלא עד הסוף. (דיסקים של סמסונג כסופים x4 +r) אני כבר ממש אין לי מושג מה לעשות..ניסיתי את כל האפשרויות חשבתי אולי בעייה …

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. לחבר שלי יש מחשב נייד של IMB דגם T41 מעבד 1.59 יש לו עכשיו כונן DVD והוא נשבר (אני לא יודע אם זה ככה בכל המחשבים הנידיים אבל אצלו הכונן במשיכה אחת יוצא ונכנס גם בקלות כמו איזה כונן נשלף) אז הוא ביקש ממני לשאול בפורום איזה צורב DVDכדאי לו לקנות כי אני לא יודע אם כל צורב DVD יתאים לנייד שלו..(אם יש רק צורבים מיוחדים שמתאימים אז תתנו הצעות בחנויות צפון TMS KSP PANDAS ונועה ואם כל צורב DVD לנידיים מתאים אז אני כבר לבד ימצא משהו..תודה)

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by modgod,

    רק עכשיו קראתי בפורום מפרטים שייצא כבר STA II! אני בדרך כלל מעודכן עם יציאת חומרה חדשה, אבל משום מה הפעם פיספסתי את החדשות :-\. רציתי לדעת אם יש שיפור גדול בביצועים בין SATA לבין SATA II? מה החידושים ב-SATA II?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Dj BeN Co-N,

    שלום לכולםםםםםם אני חדש פה חחחח.. אז ככה שמעו אני לא יודע בדיוק מה יש לצורב שלי .. אני מכניס דיסק בא לצרוב. ואין צריבה שהוא לא יתקע לי ב 5% ואחרי 20 דקות אפילו יותר פתאום הוא ממשיך ולפעמיים יש מצבים שהוא ביכלל לא צורב ואני חייב לצרוב אבל הוא פשוט לא נותן לי ויש לי ים דברים לצרוב בבקשה עזרהההה אני חייב לסדר תבעיה הזאת . :'( והצורב שלי של חברת MSI מי שמכיר עם הפאנלים 52X32X52 תודה לכל העוזרים והלוואי והוא יסתדר לי :

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by X-nOize,

    שלום לכולם! ברצוני לרכוש ארד דיסק חדש בנפח 1T על איזה דגמים אתם ממליצים? ... אין תקציב לרכישה, אבל בטח לא מחיר מוגזם! גג עד "600" ש"ח תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by GMTK,

    שלום לכולם הרבה הרבה זמן לא היתי זמין באתר ולא היה לי אפילו זמן לעצמי העבודה הזאת עכשיו יהיה לי זמן לטפל קצת במחשב סוכות(: אז ככה אני רוצה כונן 2T מהיר ויציב ובלי תקלות. כי בזמני החופשי קראתי קצת וראיתי שיש כוננים שעושים בלאגן אז אני רוצה כונן טוב. תאמינו או לא אני הSSD מהרכישה הראשונה עוד בתול אצלי ולא פעל, דיברתי פה בפורום עם כמה אנשים אז והם הסבירו לי מה לעשות ועשיתי ואז קיבלתי צרורות של עבודה ולא היה לי זמן לעשות את זה. אז ככה אני רוצה לקנות תכונן קשיח הזה בשביל להעביר אליו בזמן עכשיוי את החומר שנימצע על המחשב לפרמת תמחשב ולהתקין תואיינדוס על ה SSD. ועם מישהוא יכול לעזור לי עם הSSD התקנה וכו כי שחכתי על מה הם דיברו איתי וזה לא יעזור אני חושב שנימצא ברשותי M4 ככה לפחות…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Da-Funk,

    אני חייב דחוף עזרה לפני הזמנה.. איזה כדאי 160GB או 200GB ושל איזה חברה הכי טוב מבחינת ביצועים \ שקט.... ? דחוף ממש פליז

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by mazinya,

    מבחינת חלוקת המקום, איך הכי כדאי לחלק כונן של 500GB? כמה בדיוק כדאי להקצות לכונן C והאם עדיף לחלק ל 3 כוננים במקום ל 2?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. קניתי מחשב חדש השבוע ומחר אני הולך להרכיב אותו ולהתקין ווינדוס שמעתי שהאחרי ההרכבה אני יצטרך להגדיר את הדיסק הקשיח בביוס, קניתי הארד דיסק אחד Westren Digital 500GB 16MB WD5000AAKS ואני ישתמש בו בינתיים ככה שאת הווינדוס ואת הכול אני יתקין עליו . בנוסף אני מוסיף צורב , איך אני יצטרך להגדיר את שניהם בביוס ? הבנתי שאת הארד דיסק צריך להגדיר כPrimary יש עוד משהו שצריך להגדיר? אפשרויות נוספות? ורק אם משהו יוכל לתת לי הסבר קצר על הג'אמפר מה הוא עושה ולמה אני אשמח אני יצטרך לפרמט את ההארד דיסק החדש ? חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובות :

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום במחשב שלי יש דיסק קשיח 500 GB אני רוצה לקנות עוד דיסק קשיח של 500 GB לגיבוי מה שאני רוצה לעשות זה להורות למחשב לעבוד רק עם דיסק 1 וכשאני ארצה למשוך נתונים אז להפעיל את הדיסק השני . כל זאת מבלי לנתק ולחבר חיבורים אלה בעזרת תוכנה או מלוח האם . תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Roeih12,

    שלום לכולם, לאחרונה קניתי מחשב חדש וגיביתי על אחד ההארדיסקים הפנימיים שלי, משום מה אחרי שניתקתי אותו הוא הפסיק לעבוד לדעתי ולהבנתי אפשר להחליף מעגל חשמלי רק שצריך משהו תואם לחלוטין. ההארדיסק הוא: יש מישהו שיכול לעזור לי עם הנושא? רעיונות או מקום שבו אפשר למצוא כזה מעכל חשמלי?? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. מחקתי בטעות את הכרטיס SD של המצלמה עם המון תמונות,ניסיתי לשחזר עם R-STUDIO והתוכנה לא מוצאת כלום,יש תוכנה אחרת שיכולה לשחזר? או שזה בלתי אפשרי לשחזר כרטיס SD

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. היי לכולם. להלן, עוד שיטה לייצור אמצעי אחסון שיהיו טובים מהקיים היום. אין לי מושג האם ומתי זה באמת יהווה תשובה ולו לשוק האנטרפרייז, קל וחומר לצרכן הביתי, אבל .... לא יזיק לדעת שזה קיים. https://phys.org/news/2020-03-light-operated-hard-tomorrow.amp חג פורים שמח !

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Samsung 840 Series 2.5'' 250GB SSD ב- 795 ש"ח VS Samsung 840 Pro Series 2.5'' 128GB SSD ב- 695 ש"ח אני בהתלבטות קשה, מה כדאי ? השימושים שלי הם בעיקר: פייסבוק, יוטיוב, אימיילים, חדשות, פורומים, שירים, תוכנות, הורדות ומשחקים.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Green,

    שלום אני רוצה לצרוב כמה דברים על דיסק DVD-RW (בנרו) השאלה זה אם אני צריך "לסגור" או להשאיר אותו פתוח בשביל שאני יוכל לצרוב עליו דברים נוספים או למחוק אותו ויש איזה הגדרות שונות או מיוחדות שאני צריך לשנות בנרו שאני צורב DVD-RW? עריכה: אני צריך "להתחיל דיסק מולטיסקשן חדש" או "לא מולטיסקשן"?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by GaTor120,

    שמעתי שעם הווינדוס לא מומלץ עדיף עם תוכנה שמתאימה,מישהו מכיר? תודה רבה למי שיעזור

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. כמה שיותר GB ללוח אם שתומך SATA1. תודה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם, יש לי הארד דיסק חיצוני של WD ולאחרונה אף מחשב לא מצליח לקרוא אותו אני מחבר את הUSB והמחשב מוסיף את הכונן עם אייקו ןשל דף לבן שאני לוחץ כדי להיכנס הוא אומר לי שאין גישה יש לי שם דברים שאני חייב לגבות יש דרך בכל זאת לגבות את החומר? תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by SubX,

    חבר שלי רוצה לדעת איזה הרד דיסק יותר אמין / יותר טוב דגמים: IBM DLTA 30GB WD300J שני ההרד-דיסקים בנפח 30GB

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by kabirsh,

    האם מישהו יודע בודאות אם לוח אם P2 עם צ'יפסט 440BX יתמוך בדיסק קשיח 40GB SATA133 8MB BUFFER אנא ענו רק מי שבטוח או אם אפשר להפנות אותי לאתר מסוים אני פשוט רוצה בעתיד להחליף מחשב ואז להעביר את הדיסק קשיח המפרט של לוח האם BIOS Type: Award BIOS Date: 12/21/99 BIOS ID String: 12/21/1999-I440BX-W977-2A69KL1AC-00 OEM Signon: 6ABX2V-G0 Chipset: INTEL 440BX/ZX REV 3 Super I/O: WINBOND 977EF REV 4 FOUND AT PORT 3F0H Receive Future BIOS Info: yes Interested in Memory Upgrades: yes Interested in CPU Upgrades: yes

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Weihenstephan,

    שלום לכולם אני מקווה שזה הפורום הנכון. אני רוצה לבנות שרת דיסקים קשיחים אני מעוניין לאחסן בין 8-14 דיסקים קשיחים (3 טרה כל אחד) - SATA2\3 אני לא מעוניין בRAID, אני רוצה שכל דיסק יעבוד בצורה עצמאית לחלוטין ללא מערך יתירות כזה או אחר. אני מחפש מארז (עדיפות למארז שוכב שיוכל לאחסן כמות כזו של דיסקים קשיחים (גם על חשבון מפרצי 5.25) מחפש לוח אם שיכול לספק כמות כזו של חיבורים סאטא או לחילופין להרחיב חיבורים באמצעות PCI מעבד - סביר להניח שאני אלך על משהו מאוד פשוט (דואל קור אפילו יד 2) וזיכרון בין 1- 2 ג'יגה. עדיף שללוח האם יהיה כ. מסך מובנה ואפשרות לחבר WIFI\BT וקורא כ. זיכרון וחיבור LAN 1GBIT אשמח להמלצות תקציב גמיש איזור ה 1000 +\-

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by b0nzZ,

    מאז המחשב הראשון שלי אני רק עם WD ובשנים האחרונות היה לי WD ירוק וגם אחרי זה קניתי שחור הירוק היה מאוד שקט אבל הביצועים על הפנים השחור היה כמו טרטור גם מרעיש וגם עושה ויברציות בצורה מטורפת רציתי להוסיך עוד HD וסתם רציתי לקנות משהו זול... קניתי HD502HJ דבר ראשון אחרי ששמתי אותו במארז היתי צריך לפתוח אותו שוב פעם ולבדוק שחיברתי אותו בכלל הוא שקט ברמות מטורפות יחיסת ל WD השחור ושלא נדבר על הביצועים בקיצור אחרי זה קניתי עוד אחד וחיברתי אותם ב RAID 0 וכול שאר הארדיסקים סתם מחוברים בשביל האיחסון חוץ מה WD השחור שהעפתי אותו מהמחשב כי הוא הרעיש והוירציות עשו זמזומים במארז (חחח כן כן CM 690 :\) בקיצור מה שיש לי עכשיו SAMSUNG HD502HJ 500GB X 2 - RAID0 WD ירוק 500G…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by harges,

    שלום רכשתי לפני כחצי שנה את הכונן WD cavier blue 1T כי הייתי צריך עוד מקום במחשב. חיברתי אותו והכל היה בסדר עד לזמן האחרון. הכונן אינו מוגדר אצלי כראשי עליו מותקן הוינדוס אלא כמשני. יום אחד אני מדליק את המחשב והכונן נעלם ואינו מוצג במחשב שלי. פתחתי את המחשב,בדקתי שהכל מחובר כמו שצריך אז הוצאתי והכנסתי את חיבור הSATA בלוח אם,והדלקתי את המחשב. הכונן הופיע אך לא היה לי אינטרנט,(מוזר oO) אז הפעלתי את המחשב מחדש ואז הוא נעלם שוב. מה אתם חושבים הבעיה? לדעתי זה כתוצאה מכ-2 הפסקות חשמל באותו חודש כשהמחשב היה דולק,ואחרי הפעם הראשונה זה קרה לי שוב,אז רק הדלקתי מחדש והבעיה נפתרה. לדעתי הכונן לא נשרף. יש לי windows 7 (לא יודע אם זה עוזר..) תודה מראש. בר

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים