עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by dududs,

    אחרי קריאה מהירה - החלטתי לקנות את הצורב DVD LG GSA-42N. היכן אני יכול לרכוש אותו בארץ ? ( לא מצאתי בגוגל) סליחה על הבורות - אבל מה זה overburning ? ועד כמה זה קריטי שהוא לא תומך בזה ? ועוד משהו - מה אתם אומרים על הדיסק און קיי הזה ?? גם אותו אני מעוניין לקנות... http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=4727&perur=1&t=14

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by NoobSAviv,

    שלום לכולם. יש לי שתי כוננים חיצוניים של 1TB הם מתחברים למחשב ישירות רק עם כבל usb בלי ספק כוח. *רציתי לדעתת הם מן הסתם לא מחוברים תמיד רק שאני צריך אותם כי הם לא בנויים בשוטף להיות מחוברים תמיד, אבל לצורך העניין אם אני מכבה את המחשב והם עדיין מחוברים הנורה שלהם עדיין מהבהבת כאילו הם מקבלים עדיין חשמל והם במצב עבודה אפילו שהמחשב מכובה איך זה יכול להיות? ומה זה אומר? שאלה נוספת לגבי הודעות מהתוכנה HardDiskSentinel: 1)יש לי דיסקים קשיחים רגילים(לא ssd) שהוא כותב עליהם לצורך העניין: Estimate life time more than 500 days. מה קורה אחרי זה? 2)בנוסף הוא כותב בשורה למטה על אותו כונן למשל: Total start\Stop Count:569? 3)יש לי כונן נוסף מ…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by alon83438,

    שלום זה שוב אני קיבלתי מתנה דיסק און קי (לא משו פ33ה רק 8 מ"ב) יש לי 5 מחשבים 1 XP PRO אחד ME ושניים 98 המי והאקספי לא היו צריכים דרייברים וה98 כן והורדתי להם. הכל עבד טוב עד שפשוט זה לא עבד לא קרה לדיסק כלום ופשוט המחשב לא קולט שהוא נכנס אליו מה קרה ומה לעשות????

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by e.t,

    קניתי מלירה 2 מדיות Ritek Ridata DVD+RW X8 http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=785 גם ב-NERO וגם ImgBurn הוא לא מזהה את הדיסקים (ניסיתי את שניהם). דיסקים אחרים הוא מזהה וצורב בלי בעיה (Verbatim, Memorex), גם CD וגם DVDR. WTF!?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by yoossie,

    הי לכולם! יש לי בעיה מאאוד מוזרה במחשב... ישלי בכונן די מקום של 220 ג'יגה בערך.. והוא מראה לי שתפוס שם 210 ג'יגה.. אבל כשאני נכנס לתוך התיקיה עצמה של די ואני מסמן את כל התיקיות שנמצאות שם זה מראה לי 180 גיגה וזזההו כממובן שמיד ניסתי שיציג לי קבצים מוסתרים ולא עזר כלום גם הוספתי את האפשרות שיצציג לי קבצי מערכת ועדיין אין שם שום קובץ שיתאים לגודל החסר.. והדבר הככי מוזר שאמרתי אני אעשה איחוי לדיסק ועכשיו שהוא עושה איחוי אז כשהוא מראה למטה את השמות הקבצים שהוא מאחה הוא כותב שם שמות של קבצים שהיו מלפני שאנייים במחשב ואני מחקתי אותם.. כאילו אם אני הבנתי נכון אז בכונן שלי היו כמה קבצים שכנראה לא נמחקו טוב ואז הנתיב נמחק ואילו הקובץ עצמו נשאר על הכונן ותופס לי סתם מק…

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by mmnetanya,

    שלום לכולם, יש לי שתי דיסקים קשיחים אחד Segate 80GB והשני Samsung 160GB. ה-Segate מתחמם לי לטמפ' של 57 מעלות צלסיוס וה-Samsung מתחמם לי לטמפ' של 55 מעלות צלסיוס. (עפ"י תוכנת SpeedFan) זה לא מסוכן ???

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by yoni_h,

    אוקי, התעניינתי לפני כמה זמן בהארדיסק חיצוני ובבהתחלה רציתי ללכת על ה-Western Digital 500GB WDBACY5000ABK הלכתי לקנות אותו ב-KSP, והמוכר לא המליץ לי עליו; הוא אמר שהוא לא אמין, וש-WD כבר לא חברה טובה, והחשמל שבו לא מספיק וכו'. הוא המליץ לי על- Transcend 500GB StoreJet 25M3 500GB. אז בסוף לקחתי אותו. רציתי לקבל את דעתכם והמלצתכם, האם הוא טוב יותר? שווה לי להשאר עמו? אני לא רוצה לפתוח אותו עד שאהיה בטוח שהוא טוב, כי אז לא אוכל להחליפו. תודה מראש =]

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. ארגון ה-SATA-IO מחליט על שם מסחרי קליט יותר לחיבור ה-SFF-8639, שיקרב אותו ליום בו נראה תמיכה רחבה בכונני 2.5 אינץ\' עם מהירויות של עד 4 ג\'יגה-בייט לשנייה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%97%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%94-u-2-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%9b%d7%9f-%d7%99%d7%91%d7%99%d7%90-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99-ssd-%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%a4%d7%a7%d7%98/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by mystikal,

    לפני מספר ימים החלטתי בהמלצת הסטיקי ועוד המלצות רבות מהרשת לקנות את ה- HD103SJ בכל מקום כתוב שהוא שקט במיוחד אבל אצלי הוא מזמזם שאפשר לשמוע בכל הבית ללא ספק רועש הרבה יותר מהרגיל האם זאת תקלה ? מה ייתם ממליצים לעשות במצב כזה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. לפטופ של לנובו עם ויסטה בן שנתיים לפעמים הצורב לא מוצג במחשב שלי מה יכולות להיות הסיבות?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Mandheling,

    יש לי 103UJ ואני מאוד מרוצה ממנו. עכשיו אני רוצה להוסיף דיסק נוסף וחשבתי על ה-103SJ, השאלה היא האם הוא שקט באותה מידה כמו ה-103UJ. מהירות פחות מטרידה אותי. כמו כן, האם יש דיסק 1.5TB ששקט כמו ה-103UJ ושמתומחר במחיר טוב? תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. שלום, אני מתלבט בין 3 דיסק-און קי של 32GB יו אס בי 3: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=10945 http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11463 http://ksp.co.il/?uin=19845 איזה הכי מומלץ ומהיר? כרגע הנטייה שלי היא ללכת על הראשון. יש משהו יותר מומלץ? התקציב שלי הוא גג 120 ש"ח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by omertgm,

    הכונן המקורי תקול ואני רוצה להחליף. המערכת היא win7 starter. איזה כונן 128/120GB מומלץ היום בשאיפה לחסוך (בלי לוותר על TRIM כמובן)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. ראיתי בזמנו איזה משהו של Thermaltake אבל אשמח להמצלות נוספות. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Tal Israeli,

    שלום, רכשתי היום דיסק קשיח 3TB של Seagate ורציתי לדעת האם לוח האם שלי תומך בנפח כזה. הדגם הוא Gigabyte GA-870A-UD3.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. אני לא זוכר אם הוא כבר לא עבד אז שהיה בסטרימר או שכן עבד. בכל מקרה אחרי שאני מכניס את הדיסק להתקין את ווינדוס 10 ומגיע לשלב הפרמוט ובחירת גדלי המחיצות וכו' הארד דיסק לא מופיע שם בכלל. שאלה..... האם זה אומר שהארד דיסק מת? או שיש מצב שזה עניין של הגדרה כי עד עכשיו הוא עבד בתוך הסטרימר? הוא גם לא מופיע בניהול דיסקים. הוא גם לא מפוע

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. יש לי מחשב פנטיום 4 , מעבד 2.4 GHZ ו-512 זיכרון. כשאני צורב משהו אני בדר"כ מפעיל גם וינאמפ וגם תוכנות שיתוף כמו קאזה וכדומה . שמתי לב שהמחשב שלי לא נתקע אלא דווקא עובד טוב מאוד אפילו בלי שום בעיות איטיות מיוחדות. הצריבה עצמה לא נדפקת והיא עוברת בסדר גמור . השאלה שלי היא כזאת , האם זה שאני מפעיל תוכנות נוספות בזמן שאני צורב הורס את הצריבה לא במובן כמו שידפק הדיסק אלא נגיד העברת הנתונים לא עובדת כמו צריך ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני צריך להחליף לאח שלי במחשב דיי ישן בין איזה 6 שנים את הצורב ורציתי לבדוק מה לקנות לו.. בלי לבדוק אפילו מה הלוח אם אני משאר שאני יצטרך IDE... כרגע החרא שיש לו זה NEC 3500 שממש ממש עושה בעיות כל הזמן.. אפשר להיות שקט ולקחת את הPioneer DVR-116 נכון?..

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. לפני כשבועיים, במהלך הרכבה/פירוק המארז והדיסקים (מספר לא מועט של פעמים...) שני דיסקים, הראשון של 1TB והשני של 2TB (המונחים אחד ליד השני) הפסיקו לפעול לחלוטין. הכוונה היא שבזמן חיבור מתח הם לא מסתובבים. מדובר בדיסקים יחסית חדשים (בני פחות משנה) ניסיתי לחבר/לנתק אותם מספר פעמים ובחיבורי ספק שונים, שמתי במקפיא ליומים (קיבלתי פעם אימייל הטוען כי זה מחזיר דיסקים לחיים...) אבל שום כלום. יש למישהו רעיון כיצד להפעילם לפחות לפרק זמן שיאפשר לי להוריד מהם את הנתונים?

  20. בגודל 2TB לא מעניין אותי הגודל הפיזי שלו העיקר שיעביר כמה שיותר מהר תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by carman6,

    הכנסיתי דיסק און קי MP3 למחשב וכשאני משנה קבצים בו או מנסה להעביר אליו קבצים חדשים הוא אומר שהמכשיר מוגן בפני כתיבות. איפה אני משנה את ההרשאות שלו ואיך?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום לכולם יש לי כונן קשיח חיצוני של ווסטרן דיגטל מסוג 1TB שעושה רעשים של בייפים ולא מזוהה על ידי המחשב, מישהו מכיר את הבעיה? יודע איך לתקן אותה או לחלופין יודע אם בעיה זו נתמכת על ידי שירות לקוחות? תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. מצאתי את הדגם הזה במחיר של 1176 משלוח כולל מיסים דגם כזה חדש עולה למעלה מ-2000 ש"ח עיסקה כדאית או בזבוז כסף ? (השימוש: תחליף לכונן ססד שעומד להתמלא מאותה חברה ומאותה סדרה ואני מאד מרוצה מהסדרה הזו) תודה

  24. Started by sariti,

    תמיד רציתי לראות תהדבלים והאם הם משמעותיים או הכל גימיק שיווקי אנא ענו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Pc gool,

    שלום מה המלצות לכונן ssd מבחינת חברות והכי טוב? יש סמסונוג סאנדיסק וכו.הבנתי שזה הולך לפי מהירות של הכונן כרגע ווינדוס 7 32 סיביות זכרון 4 רם שאלה נוספת אני מעוניין בפירמוט מלא האם כדאי לעבור לווינדוס 8? באתר מייקרספוט כבר אין הורדה של 7 והוא מבקש מפתח תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים