עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, יש לי דיסק גיבוי חיצוני Iomega Prestige של חצי טרהבייט. קניתי אותו לפני 3-4 שנים לצורך גיבויים והוא עובד טוב. השאלה שלי: האם הוא מתבלה באופן משמעותי אחרי זמן מסוים, וכמה זמן אני יכול לסמוך עליו שלא תהיה בעיה במידה שאני אצטרך לשחזר ממנו גיבויים?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by fux,

    www.p1000.co.il/hot_sale_produ...sp?g_id=1300665 איך זה? תודה ותתחשבו שהתקציב לא גבוה {בשביל חבר} תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. או'קי, כמו ששמתם לב , שחכתי איך קוראים לחיבור הזה.. בכל מקרה יש לי לוח אם epox 8rda plus ושני הרדיסקים מסוג westren digital 30gb 5400 לא הכי מהירים בעולם :\ בכל מקרה , נפח לא ממש חשוב לי ואני יכול להסתפק ב30. אני זוכר שאפשר איך שהוא לחבר את שניהם ביחד , והם יהיו ממש מהירים. וכמובן שעדין יהיה לי 30gb השם של הדבר הזה ברח לי מהראש. אם מישהו יוכל להזכיר לי , אני יוכל לעדכן את הטופיק. ועוד כמה שאלות : איך עושים את זה? צריך כבלים מיוחדים? משהו? אני בכלל יכול לעשות את זה עם הלוח אם שלי? על הרדדיסק אחד כבר מתוקנת מערכת הפעלה (XP pro) והשני מפורמט... אין עליו כלום. אם אני יעשה את הדבר הזה , אני יהיה חייב לפרמט גם את ההרדיסק עם המערכת הפעלה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by yehonatan_giladi,

    שלום רציתי לדעת לאיזה פרומט אני צריך לפרמט את הדיסק קשיח חיצוני החדש שיש לי (500 gb) כדי שאוכל להעתיק קבצים הגבוהים יותר מ4 גיג'ה כי כשניסתי להעתיק קובץ של 6 גיג'ה הוא לא נתן לי.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by shayh,

    שלום לכולם, יש לי כרטיס זיכרון micro sd hc בנפח 8GB (של סאן דיסק) כשנתיים. עד היום בבוקר הוא עבד באופן מושלם, אבל היום כשניסיתי להיכנס לשירים ששמורים עליו, הטלפון הסלולארי שלי העלה הודעה שהקובץ לא קיים, אחרי כמה ניסיונות הוא העלה הודעה שהכרטיס אינו תקין. כשהעברתי אותו למכשיר אחר, המכשיר בכלל לא זיהה אותו. עכשיו כשחיברתי אותו למחשב עם מתאם, בהתחלה המחשב העלה הודעה שהכרטיס לא מפורמט ואחר כך זה פשוט תקע את המחשב. הבנתי שהכרטיס כנראה סיים את חייו, רציתי לדעת אם יש דרך להוציא ממנו את מה שהיה עליו..? מישהו מכיר מעבדה או משהו בסגנון? ומה יכול להיות הגורם לזה? הדבר היחיד שהשתנה בשבוע האחרון זה שהחלפתי את הטלפון הסלולארי שבו הוא היה למכשיר מדגם אחר. אבל הוא עבד בו יומיים - ש…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום לכולם הייתי רוצה חוות דעת על ביצועי הדיסק של Seagate ST2000L003 שהוא SATA III עם 64MB BUFFER האם הוא רועש? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Weihenstephan,

    מה אתם אומרים על הכונן הבא? http://www.ebay.com/itm/190844809773?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. השאלה בכותרת ואם מישהו יכול להסביר איך הם נוצרים תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. המחשב מזהה אותו הן בביוס והן בdevice manager אך אין לי אותו תחת my computer. למישהו יש מושג למה זה קורה? מצורפת תמונה להמחשה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. הדיסק הקשיח מחולק אצלי ל-3 כוננים C (כמעט מלא), D (כמעט מלא) ו-H (כרגע ריק) ויש עוד שטח של 20GB לא מנוצל - UNALLOCATED. אני רוצה לשנות את גדול המחיצה של כונן C ולהגדיל אותו אבל משום מה כאשר אני נמצא בתוך ה-DISK MANAGMENT הוא לא מאפשר לבצע הרחבת מחיצה (הפקודה EXPEND VOLUME "אפורה"/לא זמינה. איך ניתן להגדיל את המחיצה של כונן C בגל זאת? (מערכת הפעלה ויסטה ביתית 32MB).

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום רב, אני אתחיל בכך שאומר שלא היה לי ניסיון עם SSD בעבר. רציתי לדעת האם לפני שאני מתקין מערכת הפעלה יש לבצע פעולות מסוימות? הבנתי שיש לעבוד בתקן AHCI. האם כדי לשדרג גירסה של Frimware לפני התקנה או בכלל? האם יש פעולות נוספות שיש/רצוי לבצע לפני התקנה? תודה מראש לכל העוזרים. גיל.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Ovid,

    המקבוק שלי נתקע במסך ההדלקה... עשיתי איזה עדכון ואז אחרי שהוא עשה רסטרט זה ניהיה ככה... יש לי על הכונן מידע שלא הייתי רוצה לאבד.. ניסיתי לחבר את הכונן הקשיח שלו למחשב הרגיל שלי, אבל למרות שראיתי את השם של הקשיח הזה כשהמחשב עלה, כשאני נכנס למחשב שלי הכונן לא מופיע.. מה הבעיה? תודה

  13. Started by Mandheling,

    http://www.dealextreme.com/p/kingspec-2-5-16gb-sata-ii-ssd-solid-state-drive-82848 חבל ש-16GB לא מספיקים בשביל להריץ את חלונות 7

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Proww,

    אהלן. רציתי לדעת האם הדיסק און קי הנ"ל הינו טוב? (או בכללי האם יש אותו למישהו כאן..) http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7125&CatCode=407 תודה ואשמח לתשובה מהירה.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום, ניסיתי כמה פעמים לצרוב יש לי 2 בעיות אני לא יודע אם הצורב הוא בטכנולוגייה + או - , ניסיתי לצרוב והוא צרב נראה לי ואז בסוף דפק את הדיסק, לא מצאתי אותו האתר היצרן, הדגם הוא: TOSHIBA SD-R5112 תודה רבה רבה למי שעוזר אלי.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by shlomi1234,

    היי חברה , יש לי במחשב הרארדיסק אחד (500 ג') מפוצל לשתיים (os-100 ו - 360 נוספים), יש לי גם כונן חיצוני של טרה וחצי. מבחינת מקום אחסון יש לי די והותר, אך בהפעלת מחשב\שרת בתוכנת VMWARE זה עובד לי מאוד לאט (עובד על המחיצה השנייה , לא של מערכת ההפעלה). יש לי מעבד 4 ליבות ו4 גיגה זיכרון (מקצה 2 גיגה לשרת בVMWARE ) , אך נראה כי המחשב מצד אחד לא מתאמץ להפעיל את השרת (לא מזיז ל CPU ולזיכרון בצורה קיצונית) ובכל זאת זה עובד ממש לאט. עד כמה קנייה של עוד הארדיסק תשפיע על הנושא ? עדיף לעשות מערך RAID 0 ? עד כמה הוספה של עוד הארדיסק עם RAID 0 תשפיע גם על משחקים ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. TMS מחכים לתשובה ממני אני רוצה להחליף דיסק קשיח. הזמנתי מחשב עם WD RED 2TB FOR NAS הבנתי שהוא גרוע למשחקים אז אני רוצה להחליף ל Seagate 1TB 32MB Baracudda 7200 האם אתם ממליצים? תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Alexkmr,

    אני רוצה לקנות הרדיסק חדש, אך אני עובד כל הזמן ואין לי בכלל זמן לנסוע ולקנות. חשבתי על האפשרות להזמין באינטרנט, ורציתי לדעת אם המשלוח לא מסכן את ההרדיסק?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by NuXeR,

    היי, אני עומד לפני רכישה של הכונן X25-M 80GB של אינטל. ראיתי 2 דגמים שונים באותו מחיר, ואני לא יודע מה לקחת: SSDSA2MH080G2C1 SSDSA2MH080G2R5 למישהו יש מושג מה ההבדל ביניהם? תודה, תומר

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. שלום, הייתי רוצה לדעת מה זה הפורמט dvd-ram ועד כמה חשוב שיהיה אותו בצורב dvd עד לפני יום הייתי סגור על הצורב dvd של nec 4550a עד שראיתי שאתם ממליצים פה על benq וקראתי קצת עליהם ומסתבר שבאמת הם טובים בעולם ואני מאוד מתעניין בצורב של benq הכי חדש BenQ DW1655 שיש לו ביקורות מעולות באתר cdinfo http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16050&PageId=25 וגם מה שממולץ פה ה benq 1640 שגם הוא קיבל ציון טוב באותו אתר אבל יש בעיה 2 הצורבים לא תומכים ב dvd-ram אז תמליצו לי מה לעשות.... עידו

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Syrex,

    שלום לכולם, הכונן שלי LG gdr - 8162b הפסיק לקרוא דיסקים של די וי די ,אבל דיסקים רגילים הוא קורא ניסיתי לעדכן את הכונן אך זה לא עזר. אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. מחפש מתאם חצוני ל SSD שהורד ממקבוק פרו 2012 (שידרוג) שנמכר בארץ, לא מצליח למצוא אחד כזה; https://www.newegg.com/riitop-model-ap12ts-stu3/p/17Z-0061-00028

  23. Started by Tharbad,

    מה אני רוצה ממנו: נפח: 320GB עד 500GB זיכרון חוצץ: 8MB+ מימדים: 3.5 פנימי כמובן. חיפשתי בזאפ והגעתי לרשימה הזו: http://www.zap.co.il/zapnewmodels.asp?Sog=C-Harddrive&DB141821=141823&DB141804=142320,147639,187180&DB142297=142299&DB141811=165914&DB141818=141819&DB141824=147430,141826&DB187326=187333,187338,187330,187339&orderby=price הצעות, לאו דוקא מתוך הקישור לעיל יתקבלו בברכה. תודה יום טוב לכולם.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. הי לכולם, פרמטתי את המחשב והתקנתי על הSSD ווינדוז מחדש. מה שלא לקחתי בחשבון זה שיש לי גם שני כוננים נוספים שמחוברים בRaid 0 וצריך לשנות הגדרות כדי שיעבדו. מה אני צריך לשנות בBIOS כדי להחזיר אותם לחיים? כמובן- משהו ששומר על התוכן שעליהם.. רב תודות!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים