אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן אנשים.. התחדשתי בצורב DVD Sansung SH-S203S, הלכתי לKSP בעקבות הביקורות שקראתי על הS203B של סמסונג... נראה טוב, יושב במארז משהו לפנים, ורציתי לשאול מה ההבדל בין גרסת הS לגרסת הB? רק במקרה שחזרתי הביתה ראיתי שקניתי את הגרסא הזאת ולא מה שהומלץ עליה באתר, וראיתי גם שבS יש תמיכה בלייטסקרייב ומשהו TRUDIRECT... מה זה בכלל? מבחינת מהירויות הצריבה/קריאה יש הבדל בין הגרסאות? כי לפי מה שהבנתי גרסאת הB מומלצת בזכות מהירויות הקריאה והצריבה שלה וזה למה רציתי לקנות דווקא אותו... אם הS איטי יותר אז נדפקתי... ד"א לכל המעוניין - 140 ש"ח בKSP [אני קניתי מראשון] אבל הוא בא בשקית בלי כבלים בכלל ורק עם דיסק.... די אכזב אותי אבל חפיף... רק שיעבוד טוב...
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי דיסק קשיח של 500GB של סיגייט מהדגם ST3500320AS, המקום עוד מעט נגמר לי ואני רוצה לקנות עוד HDD של 500GB ולעשות RAID 0 עם הכונן שיש ברשותי. אשמח שתמליצו לי על כונן של 500GB שיהיה מהיר, אמין ושקט, ראיתי בסטיקי כוננים קשיחים שהוספתם דגם של סיגייט ודגם של SAMSUNG אבל WD לא הוספתם, האם יש סיבה מיוחדת לכך? בכללי אני מתלבט בין כמה קשיחים - Samsung 500GB SpinPoint F3, SeaGate 500GB 7200RPM 16MB Sata2 ו WD 500GB AAKS WD5000AAKS. אשמח שתגידו לי מה ההבדלים ביניהם ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה. יש לי דיסק קשיח של WD 60G שאם הזמן התמלא כמעט לחלוטין, אז בשעה טובה החלטתי לקנות חדש גדול בהרבה... עכשיו השאלה שלי היא איך אני יכול להעתיק את כל הקבצים מהדיסק הישן לדיסק החדש (כולל מערכת ההפעלה וכו..) פשוט הדיסק הישן הולך למחשב אחר... תודה מראש ניר
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
WD 500GB Caviar Green SATA2 32mb או Samsung 500GB SATA2 32mb Spinpoint F3 שניהם באותו מחיר בערך
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, כונן התקליטורים שלי התקלקל והחלטתי לרכוש צורב ההתלבטות העיקרית שלי היא בין LG 52 x 24 x 52 (kit) 260 ¤ LG 52 x 24 x 52 (box) 280 ¤ ASUS 52 x 24 x 52 (box) 290 ¤ Teac 52 x 24 x 52 (bulk) 290 ¤ Lite-on 52 x 24 x 52 (kit) 300 על מה הייתם ממליצים? האם ישנו דגם אחר יותר זול או בסביבות או מחיר שכדאי לי לרכוש ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לשאול האם הדיסק הקשיח גם צריך לתמוך ב-SATA3 במהירות של 6G או שזו פונקצייה שקשורה אך ורק ללוח? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי wd 320 aaks שעליו יושב הוינדוס 7 שלי,ה250 שהיה לי מת חלקית קניתי היום samsungs 1 terabyte hd103sj שהמלצתם עליו כאן איך אני מעביר את המערכת ההפעלה שלי לכונן החדש? ואם זה מומלץ,כי לפי מה שהבנתי הסאמסונג יותר מהיר מה320 שלי
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סכום כסף מוקדש לעניין בין 1000-1200 שקל תלוי מה משיגים אני מטרטר את עצמי כבר למעלה מכמה חודשים בלנסות להבין מה עדיף ומה לא כרגע אני מסתכל על 2 דיסקים קשיחים של 2 טרה כל אחד של CAVIAR BLACK או דיסק קשיח של 3 טרה של CAVIAR RED מהניסיון שלי עם WD יש לי את MY BOOK ESSITINAL היו הרבה ששאלתי ואמרו לי שעדיף לי 2 של 2 טרה מאשר אחד של 4 או שניים של 1.5 מאשר אחד של 3 המינימום דרישה שלי שהדיסק הקשיח יהיה של 3 טרה , בגלל שאני מתעסק הרבה עם אוספים של סדרות ו סרטים ב HD והמחלה [כן כן זאת מחלה] דיי דורשת הרבה מקום אז מי שיכול לתת לי המלצה כנה על דיסקים קשיחים בבקשה עשו זאת תודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כן, אני יודע שהכותרת מגוחכת, לא הצלחתי לחשוב על משוה יותר טוב קניתי כונן קשיח חדש (Samsung HD103UJ) והתקנתי אותו לפני כמה ימים. הפעלתי פרמוט מלא של הכונן, והייתי צריך ללכת. כשחזרתי הביתה גיליתי שהמחשב שלי כבוי (כבר קרה לי בעבר שהמחשב היה נכבה סתם ככה, וזו הייתה בעיה בחיבורים). בכל מקרה, אני חושש שהמחשב נכבה בזמן הפרמוט, ושזה אולי פגע בכונן באופן זה או אחר. כרגע הwindows מציג את הכונן באופן תקין, וגם הרצתי עליו check disk והוא לא החזיר שגיאות. האם החששות שלי מוצדקים? יש עוד דרך לבדוק שהכונן בסדר?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה קשורה לכונן 1.5 TB מבחינת מהירות , רעש
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משפחת ה-P300 של המותג האמריקאי תתבסס על בקרי Phison מצד אחד ובקרי Silicon Motion מהצד השני - בתקווה שזה מה שיאפשר למחירים לרדת הרבה מתחת לערכים הרשמיים המומלצים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר שעיינתי קצת בפוסט למעלה וראיתי שאתם ממש משבחים את סמסונג. אני תמיד העדפתי WD על פני כולם, אולי כי התרגלתי לכך. אך אני לא בטוח אם סמסונג לא יותר טובים, מה גם שהם קצת יותר יקרים. אז מה דעתכם? איזה כונן עדיף של SAMSUNG או WD? ויש סיבה? קראתי קצת ב- NEWEGG והדעות הן לכאן ולכאן, כמו בכל דבר, חלק מרוצים חלק פחות. אשמח לעזרה. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לקבל חוות דעת על דיסק קשיח פנימי למחשב של 1.5 טרה מה ממולץ ומה הכי משתלם וחוות דעת על הדגם : http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2237&CatCode=399
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אפשר לבדוק האם הקשיח תקין לגמרי או שלא? בדקתי עם התוכנה של Acronis ושם נאמר לי שה"בריאות" שלו על אחוזים גבוהים והוא בסדר. אבל איך אפשר לדעת שאין בעיה בקשיח ובגלל זה המחשב איטי?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להוסיף למחשב שלי כונן SSD שעליו תותקן מערכת ההפעלה. לוח האם שלי הוא Gigabyte GA-G31M-S2C (המפרט המלא מופיע בצד ימין) אבקש המלצה לכונן אמין, מהיר וטוב שיפעל עם לוח האם הנוכחי שלי. נפח אני מתלבט בין 120 ל-250, התקציב גמיש תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כשלושה חודשים, נתקלתי בכונן SSD מתוצרת Viking בפורמט MO-297 (הידוע כ-Half Slim Sata) שפורק ממכשיר רפואי תקול. דגם הכונן VRFEM1037GBISSMA. בנוסף כתוב על המדבקה שעליו: Industrial grade, Raw Capacity 64GB (50GB usable), SLC NAND Flash רכשתי את הכונן במחיר סמלי (50 ש"ח), ואז גיליתי שקשה מאוד למצוא מתאם מפורמט זה ל-Sata רגיל (ב-Ebay לא היה קיים אפילו מתאם אחד). בסופו של דבר, מצאתי ב-Alibaba מוכר שהסכים למכור לי מתאם אחד (בדרך כלל הוא מוכר רק בכמויות). אתמול קיבלתי סוף סוף את המתאם בדואר. חיברתי את הכונן למתאם ואת המתאם למחשב, ניסיתי להעתיק קבצים ולקרוא קבצים והכל עובד חלק, אבל לא הרגשתי שיפור מהמהירות של הכונן הקשיח המכני (WD 640GB). הפעלתי את התוכנה Crystal Disk Mark וק…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה להתחדש בכונן SSD 240/250GB 120GB זה קצת צפוף לי מידי. הלוח אם שלי GA-MA785GMT-UD2H http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3478#sp אחרי חיפש פה בפורום הבנתי שזה אחד המומלצים: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9999 אשמח אם תעזרו לי לבחור כונן מתאים, תודה לכולם.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אשמח לעזרתכם הדחופה , השבוע הלפטופ שלי נפל וככל הנראה הדיסק הקשיח שלי ניזוק ויש לי הרבה חומרים חשובים עליו , חיברתי את הדיסק למחשב הנייח שלי והוא מזוהה בביוס , כמו כן הדיסק מזוהה במחשב הנייח אך לא ניתן לפתוח את המחיצה שיש בה את החומר(D:\) אלא רק את המחיצה שבו יש את הריקוברי (C:\) , ניסיתי לעבוד את התוכנה testdisk אך היא מסובכת למדי ואני חושש כי אני יהרוס לגמרי את הדיסק , כמו כן הידסק משמיע נקישות קטנות ברגע שהוא מופעל , לכן יש לי 2 שאלות : 1. האם על פי הממצאים הדיסק הרוס לגמרי ולא ניתן לשחזר את המידע ? 2. במידע והדיסק בסדר , איך ניתן לשחזר את המידע ? חש לציין כי חיפשתי חברות שעושות את זה אבל המחירים בשמיים וזה מעל היכולת שלי לשלם סכומים כאלה... האם יש המלצות מניסיונכ…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תחנת עגינה eSATA שמחוברת לבקר של Marvell, ב-BIOS מוגדר AHCI לשני הבקרים ובכל זאת כשאני שמה הרדיסק בתחנת העגינה, ההרדיסק לא מזוהה אלא אם כן אני עושה Restart למחשב או רענון ב-Device manager. אשמח לכל עצה איך ניתן לסדר את זה שההרדיסק יזוהה אוטומטית בלי הצורך לבצע את הפעולות הנ"ל. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. עדיין לא קניתי SSD ולפני שאני קונה חשוב לי לברר נקודה מסויימת: קראתי שכונני SSD לא מתפקדים היטב כשמעתיקים אליהם אימאג', ויש צורך בהתקנה נקיה (משהו שקשור ליישור...לא יודע מה זה בדיוק אומר). השאלה שלי שונה במקצת: אני לא שואל על העתקה של אימאג' קיים על SSD כדי לחסוך כמה שעות התקנה. אני מתכוון לבצע התקנה נקיה של מערכת ההפעלה על SSD ולאחר מכן להשתמש בכלי המובנה של W7 ע"מ ליצור אימאג' שלו, ולאחסן אותו בכונן רגיל. האם בצורה כזאת (אחרי שההתקנה בוצעה בפעם הראשונה על ה SSD ) גם כן תיווצר בעיה?.... אני שואל כי אני משחזר באמצעות system image בתדירות גבוהה יחסית...כל פעם שאני נתקל בבעיה שאני לא יודע איך לצאת ממנה (זה קורה לי הרבה) אני מעלה את האימג' הנקי שלי ותוך פחות מ 10 דקות…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש DOK 32GB עד 150 ש''ח. השימוש היחיד שלו זה אני הולך לחבר אותו לLCD שלי ולראות סרטי 1080p. קודם השתמשתי ב-Kingston G2 שהמהירויות שלו עמדו על קריאה: 20 מגה~ כתיבה: 4.5 מגה~. אז אני מחפש משהו שיהיה יותר מהיר. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון שהוא ישמש בעיקר לגיבוי, להעביר חומר מ 3 הארד דיסקים ישנים שלי, ואולי גם שימוש שוטף לאחסון של סרטים... והוא יתחבר בעיקר ללפטופ כנראה.. יש לי חיבור פיירוויר... לפי מה שאני מבין החברות היחידות שנחשבות בשוק הזה הן WD ו SEAGATE לא? יש דגמים ספציפים שמומלצים? וכמובן שבעיקר חשוב לי אמינות.. שלא חס וחלילה יקרוס יום אחד... אבל גם מחיר פרופורציונלאי בין העלות לתועלת שאני מחפש... אני מניח שתקציב סביר למה שאני מחפש הוא בין 500 ל 900 שקל, לא?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, הדיסק שלי התחיל לעשות קצת בעיות ב-BOOT לאחרונה ואתמול נפטר סופית. אני מדליק את המחשב ומקבל הודעה: Read/Write error. Press Ctrl+Alt+Delete to reset. חיברתי את הדיסק במחשב אחר ואני מצליח לגשת אליו (כרגע מבצע ממנו גיבוי לכונן חיצוני). השאלה היא האם יש דרך להתגבר על בעייה כזו או שהדיסק מת, והאם יש בכלל טעם לנסות או שאין מה לסמוך על הדיסק הזה יותר? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם. המחשב הנייד שלי עשה את שלו והלך לעולמו. הוצאתי את הכונן דיסקים שלו במטרה להפוך אותו לכונן CD למחשב הנייח או לכונן CD נייד . אחרי הפריוק של הכונן ראיתי חיבור שאני לא מכיר.(כונן DVD צורב סטנדרטי של LG). השאלה שלי איזה כבל/מתאם אני צריך? תודה מראש לכם.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני לא יודע אם פורסמו אתרים כאלו כבר: http://www.reportlabs.com/testbed/version1/hdv1/hdtop10.php http://www.harddrivebenchmark.net/ אם יש קישורים טובים\עדכניים יותר בבקשה תיידעו אותי אני מחפש כאלה אתרים גם בשביל השוואת אמינות
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


