עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by KrustyTheKlown,

    והם ניתן לבדוק לפני שצורבים על המדיה?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by d_leaper,

    מישהו יודע במקרה מה מקבלים באריזת ה-Retail של הצורב NEC 3540. אני מפחד פשוט שהחבר'ה בחנות שמכרו לי אותו לא טרחו לשלוח את הכל (סיפור ארוך). תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. שלום לכולם ושנה טובה יש לי לוח אם שתומך גם בדיסקים ATA וגם SATA . כיום מותקן בו דיסק ATA 120 גיגה. שאלותי א: האם אני יכול להוסיף דיסק SATA נוסף למחשב כך ששניהם יעבדו ביחד??? ב: האם יש חשיבות מאיזה דיסק יתבצע ה BOOT. ג: האם מישהו כבר חיבר תצורה כזו ATA + SATA ונתקל בבעיות ? תודה מראש לכל העונים !!!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. Started by rgb00,

    שלום, רכשתי מחשב חדש. כונן ה-SSD מזוהה, וה-HDD 1TB לא. מצורף צילום מסך של ה-Disk Management. מה לעשות מכאן? רוב תודות.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by avive,

    שבת שלום, אני מתלבט בין שני הכוננים האלו, למישהו יש ניסיון איתם ויכול להגיד לי איזה מהם עדיף? תודה מראש. http://www.ebay.com/itm/Toshiba-Canvio-Basics-USB-3-0-5Gb-s-1000GB-1000G-1TB-2-5-External-Hard-Drives-/200911919898?pt=US_External_Hard_Disk_Drives&hash=item2ec7489b1a http://www.ebay.com/itm/LaCie-Rikiki-USB-3-0-Aluminum-2-5-Portable-Hard-Drive-1TB-301952-/111020274484?pt=US_External_Hard_Disk_Drives&hash=item19d952f334

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by neogod,

    לכמה מחיצות ומה הגודל של כל מחיצה? כל ההצעות יתקבלו בברכה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. ההורים שלי נוסעים לחול בעזרת השם עוד שבועיים ונכסנתי לסאקאל דיוטי פרי ומצאתי את זה... http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=863&CategoryID=108&Page=1 שווה? או שמה לקנות בחנות פה למשל כמו לוג'יק פיסי... תודה רבה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by יהונתן,

    היי, קניתי הארדיסק 1.5 טרה של ווסטרן דיגיטל והווינדוס לא מזהה אותו,הביוס כן,וגם המנהל התקנים מזהה,אבל בווינדוס הוא לא מראה לי אותו,ככה שאין לי דרך לאתחל אותו... אני צריך עזרה... תודה,יהונתן.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. היי, חיברתי את ה-SSD החדש שלי.. אך הוא לא מופיע לי במחשב שלי .. כשנכנסתי ל-Device Manager ובפנים ל-Disk Managment, הוא ישר הקפיץ לי את את ההודעה הזו- כשאני עושה Cancel אני כן רואה את הדגם של הסמסוונג ורואים אותו מחובר.. אבל אני לא יודע מה לבחור בחלון הזה.. כל פעם שאני נכנס לשם אני צריך לבחור פה משהו .. מה לבחור ? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. שלום רב לכולם! רכשתי דיסקאונקי 32GB של סאן דיסק. כאשר אני מנסה להעביר דברים שהם גדולים מ4/3,5 ג'יגה, המחשב אומר שהדיסק מלא. איך אוכל להוריד מגבלה זו? אני יודע בוודאות שיש מקום והוא פשוט לא מאפשר.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. HD חדש, עכשיו בWIN XP יש אפשרות לחלוקת מחיצות, ויש שם מספר אפשרויות: 1. primary partition 2. extended partition 3. logical drive מה ההבדל ביניהם ??? ואיך כדאי לחלק HD שעליו מותקנת מערכת הפעלה? (למשל כונן C צריך להיות PRIMARY אבל כונן X, גם PRIMARY? או אולי EXTENDED?) תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. יש לי מארז מפח אלומיניום מאוד דק.. ושהכונן חושב בעיקר בהדלקה שנטען הווינדוס אז שומעים את הרעש של הכונן(ההרדיסק לא מרעיש בצורה מוגזמת או משהו..ההרדיסק תקין ובן פחות משנה Barracuda 7200.12 פשוט בגגלל שהפח דק הוא מעביר ווירציות קצת ושומעים מאמרז שהוא חושב) עכשיו יש איזה תושבת שאפשר להלביש אותו בפנים שניני מבודד אקוסטית?(אני יודע שיש כאלו תושבות שיש בהם מאוורר כדי לדאוג לקירור אבל השאלה עם יש גם כאלו שגם מקררות וגם "משתיקות קצת תרעש שלו בלי לפגוע בחום שלו?? נ.ב: לא להציע לי להחליף מארז אני אוהב את המארז שלי :-* "Eagle viper"

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by ohad,

    ??? יש לי מחשב פנטיום 3 800 מגה הרץ עם אבל אין לי כונן דיסקטים כי יש לי בעיה בלוח אם שהוא לא מזהה את הכונן דיסקטים ועכשיו לשאלתי אבא שלי אמר לי שעם אני יתן לא את המחשב שלי והוא צריך את זה לעבודה משרדית בלבד אז הוא יתן לי מהעבודה שלו מחשב בחינם ושאני יבנה את המפרט שלו ועם הם יאשרו את זה אני יקבל את זה אבל הבעייה היא שאבא שלי צריך כונן דיסקטים ולי במחשב אין ואני לא יודע מה לעשות כי אני רוצה את המחשב החדש מהעבודה של אבא שלי ותודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. חייב לפחות להחיות אותו אפילו אם זה לשעה לקחת משם דברים חשובים ...זה ההרדיסק בוט שעליו ישב הווינדוס ניסיתי מחשבים שונים כבלים שונים בשום מקום הביוס לא מזהה אותו ...בכל מצב (כל מחשב) נורת ההרדיסק דולקת קבוע (ואף כאשר הוא מחובר לוקח יותר זמן להיכנס לביוס בשני מחשבים שניסיתי...) אין שום רעש של קליקים אין שום דבר מנסיון עבר עבר רחוק היה זכור לי שפריזר במקרר שעה דיי עוזר .... ניסיתי (גיליתי שם שלגון שטראוס מלפני 3 שנים ...אך לא עבד עניין ההרדיסק לצערי) חייב משם מידע חשוב מאוד ! מה עוד ניתן לעשות במצב שתיארתי שאפילו הביוס לא מזהה ? תודה !

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by shmulik_bm,

    קניתי כונן קשיח חיצוני של SAMSUNG בגודל 1 TB לפני שבוע והבעיה שלי היא כזאתי אני מסנה להעביר קבצים גדולים (8 GB) וזה לא נותן הוא רושם לי שאין מספיק מקום אחסון ואני צריך לבצע ניקוי דיסק. כמובן שזה שטויות כי יש 920 GB פנויים ואני לא מבין איך זה. קבצים בגודל 1GB וקצת מעל זה מצליח להעביר אבל כל השאר הוא לא נותן לי. יכול להיות מקולקל?? או שיש איזה הגבלה שצריך לבטל בשביל להעביר.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by DL,

    אני מחפש כונן קשיח 2TB ורציתי לקנות את ה 203WI אבל אמרו לי בחנות שכבר אין אותו כי יצא לו מחליף ה 204UI באותו מחיר. מישהו יודע אם הכונן הזה מומלץ כמו קודמו? או שכדאי לחפש את ה203WI במקום אחר?[br]פורסם בתאריך: 6.10.2010 בשעה 19:49:36 טוב, אני יענה על השאלה של עצמי בשביל כולם, ב silentpcreview מבסוטים ממנו יותר מהקודם בעיקר מבחינת רעש:http://www.silentpcreview.com/article1076-page5.html CONCLUSIONS Samsung EcoGreen F4 2TB The newest EcoGreen is a huge improvement noise-wise over the disappointing F3. Measuring only 13 dBA and 15 dBA at one meter when idle and seeking, respectively, the acoustics of the 2TB F4 at last brings EcoGreen parity with Caviar Green. When it comes t…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. Started by topcat115,

    האם יש הבדל מורגש בין SSD Sata עם 1GB ו2GB זיכרון Cache? במידה שבSSD מותקן Windows 10.

  18. קיבלתי Mybook Essential (דיסק חיצוני של WD) לשחזור. מדובר על דיסק 1TB GREEN של WD מחובר לבקר USB קטן ורגיש שמקודד את המידע (hardware encryption) עליו . הצלחתי לשחזר את רוב הקבצים שהיו על הדיסק, אחרי תהליך ארוך ומייגע של IMAGING לדיסק תקין , תוכנת שיחזור ושחזור שמות קבצים עד כמה שאפשר, כאשר בכל תהליך השחזור מול הדיסק הדפוק הוא מחובר דרך הבקר USB שלו שמאפשר קריאה ממנו ויוצר במערכת הפעלה מחיצת CD וירטואלית. עכשיו אני מעוניין לפרמט את הדיסק , כאשר אני מודע לכך שיש לו כ 110 מגה של BAD SECTORS לפי התוכנת IMAGING . ולא מצליח . בחיבור SATA ישיר (דרך ESATA) , ה BIOS מזהה את הדיסק אבל בשום תוכנה בינתיים, אני לא מצליח לפרמט או לשנות מחיצות. אם אני מחבר ב USB דרך הבקר, אני חייב לה…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום לכולם , יש לי סרט VCD של 740 מגה אבל פורמט הקובץ הוא .MPG כיצד ניתן לצרוב אותו כVCD על דיסק של 700 בעזרת נרו ??? , ובבקשה אם תוכלו לפרט לי את הפרמטרים שצריכים להגדיר בנרו כדי ליצור דיסק כזה . אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי . וכמו כן , סתם שאלה כללית : מה ההבדל בין VCD ל SVCD ? נ.ב , רק רציתי לציין שאתם תותחים ...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by rafip77,

    שלום רב על המחשב שלי (חדש) icore5 3570k לוח אם gigabyte z77 מערכת win 8 מותקן ssd samsung830 128g + hard disk WD caviar blue לאחר התקנת מערכת הגדרת ACHI ושאר כיוונונים ע"י מדריך שקראתי כאן עשיתי בדיקות בנצ'מרק על הSSD שלי (תמונה בקובץ המצורף) האם הם תקינות? זה המקסימום ניתן להוציא? תודה לעוזרים וליועצים וכמו כן שאלה שנייה: בתמונה השנייה בניהול דיסקים רואים כי יש מחיצה ששייכת לקבצי מערכת ואז מחיצת C: ואז "מחיצת תרדמת" בערך 5% מהכונן שהוא שטח לא מוגדר, מה זה ומדוע? תקין?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Delux,

    בערך? (איכותי וזול)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום, דיסק קשיח חיצוני my passport 2TB של WD לא מופיע באספלורר בוינדוס 7 x64, אבל כן מופיע במנהל התקנים, ניסיתי לעדכן דרייברים אבל זה אומר שהדרייברים מעודכנים. ניסיתי לתת volume לדיסק דרך מנהל התקנים ע"H לחיצה על populate אבל לא ניתן. ב-disk managment הדיסק לא מופיע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by overload,

    3 שאלות פשוטות: -אם אני צורב דיסקDVD לדיסק DVD אחר האיכות תירד? -נגיד שיש לי את הסרט על המחשב, האיכות עדין תהיה נמוכה יותר מDVD מקורי בחנות אם אני יצרוב את הסרט לDVD. -האם התוכנות לצריבת DVD הם חוקיות בארץ? אני יודע שיש מדינות שכן ויש שלא. *אני רק רוצה להבהיר כדי שלא יהיה אי הבנות שאני לא צורב DVD (חוקי ולא חוקי) ואני גם לא מוריד סרטים למחשב.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. סיכום שנת 2017 הפומבי של יצרנית השבבים חושף מוצר חדש ומבטיח שיהפוך לזמין בשנה הקרובה לכתבה

  25. שלום לכולם האם PLEXTOR שווה את מחירו? מה זה נותן לי בסוף? ??? ואם לא, מה כדאי לקנות (צורב)? תודה, יהודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים