עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Posford,

    מדובר בקשיח: Western Digital Caviar Green WD10EACS 1TB 16MB. כ- 97-98% ממנו מלא. וגם כשהיה 50-60% פנוי התופעה הייתה קיימת. נניח בכניסה למחשב שלי ומשם כניסה לכונן, לפעמים הוא נכנס תוך שניה ולפעמים לוקח לו 5-10 שניות שהוא טוען עד שהוא נכנס. וגם העבודה בתוך הכונן עצמו, אם קיימת תיקיה שמכילה הרבה חומר\תיקיות, אז הכניסה אליה גם לוקח 5-10 שניות. האם זה תקין? ואם כן, למה זה כל-כך איטי? ומחשב יחסית מהיר 4GB זכרון.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by yonir,

    אני מתכנן לקנות מחשב עם נפח הארד דיסקים גדול למדי (כנראה שני 320 או שני 500) האפשרויות היחידות עבור מחשב עם שני הארד דיסקים הן 0 ו-1 נכון? כשב-1 חצי מהנפח הולך, מה שאומר שהוא לא רלוונטי בשבילי (המטרה לקניית שני כוננים היא הנפח הגדול מראש). וב-0 הסכנה לנפילה היא כפולה, שזה הרבה.. גם בעייתי.. כך שנראה שאם אני רוצה לשמור הרבה מידע, ולא לאבד אותו, לא ממש כדאי לעשות RAID בכלל. (שימושי המחשב בעיקר אינטרנט/ הורדות וכו' כך שהביצועים הם לא הנקודה הקריטית) אני מפספס משהו? ודרך אגב אפשר לעשות RAID עם דיסקים בנפחים לא שווים? (אני מניח שלא כי זה יגרור שחלק מהמידע לא מגובה ב-1 או שחלק מהדיסק פתאום חייב להיות רציף ב-0, אבל אולי עשו את זה בכל זאת)

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. בחרתי שלושה סוגים של צורבים שנראו לי, לפי כל ההצעות בפורם שאתם הממלצתם ,כפי שרשמתי בפורומים הקודמים אני מחפש צורב מהיר זול ואמין. הצורב של LiteOn 48x24x48 LTR-48246S אמרו שאם מעדכנים לו התקנה של קשוחה הוא יכול להפוך ל- LiteOn 52x24x52 LTR-52246S אז אני ממש לא יודע מה לקנות ואיזה צורב ממש אמין למשך זמן לכן אני שואל אותכם שתעזרו לי נ.ב: כל הצורבים עובדים על Buffer 2 MB .והאם שמעתי נכון ש- TEAC 48x24x48 יש 8MB (והשאלה האם הוא צורב טוב?) תודה רבה זאביק.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by AboveBeyond,

    אהלן , חושב לקנות כונן SSD , אני לא צריך יותר מ128 גיגה (זה לטובת מערכת הפעלה win7) חשבתי על אחד מהכוננים האלה: SanDisk SDSSDX-120G-G25 550/510 או Crucial SSD M4 Sata3 128GB CT0128M4SSD2 415/175 IOPS 40000 מה ממולץ חברה? תודה רבה וחג שמח !

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by expi,

    תסתכלו במפרט שלי... בתודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by SpidiMan,

    אני מעוניין לקנות דיסק קשיח פנימי 1TB - שיהיה מהיר, ויציב - ובקיצור ממולץ בעל בתעודות ראיתי בסטיקי מומלצים את הדגם הזה: ST31000528AS האם הוא עדיין טוב, או שיצאו דברים חדשים ומומלצים יותר ? מה דעתכם על הדיסק הבא ? Seagate Barracuda LP ST31000520AS טוב ? לא טוב ? פחות טוב מה הדגם הראשון שרשמתי ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by VanGuard,

    יש ברשותי מכשיר הקלטה SAFA מדגם M180 שמשמש גם בתור MP3. אבד לי דיסק ההתקנה ואיתו גם הדרייברים. ווינדוס אינו מצליח לזהות את המכשיר ואיני יכול לחברו למחשב. מהיכן אוכל להוריד דריברים או שאולי יש איזו דרך שבה אוכל להתקין את המכשיר. ד"א נברתי באינטרנט וגיגלתי אך לא מצאתי שומדבר....

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. יש מבצע באופיס דיפוק למחזיקי כרטיס לייפ סטייל של 1+1 חינם על וורבטים עוגה של 25 עולה 90 שקל תעשו את החשבון לבד אין לי שמץ של מושג עד מתי המבצע הזה בתוקף אבל היום קניתי 100 דיסקים ב-180 שקל

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by tellmy,

    שלום. אני רואה הרבה שממליצים על הHD של WD עם ה 8 מגה קאש. מישהו יכול להסביר לי מה זה הקאש הזה? כמה קשא בדרך כלל יש לHD אחרים? זה אותו קשא כמו הקאש של המעבדים? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by potassium,

    שלום חברים. כיוון שיש הצפה בשוק של HDD חיצוניים, מכל הסוגים והגדלים - רציתי לבצע סקר על אמינות ויציבות ה- HDD של החברות השונות. נא השתתפו בסקר, לפי ניסיונכם האישי.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by baruch.k,

    שלום רב, ברשותי מערכת להעברת נתונים ובו יש SSD עם קונטרולר של PHISON. במערכת מותקנת מערכת הפעלה מותקנת Windows XP ההתממשקות בין SSD למערכת הינה PATA ל SATA כיצד ניתן לעדכן firmware ללא מחיקת מערכת הפעלה של windows XP וללא חיבור ישיר לSATA (מעוניין לעדכן דרך המערכת ולא לפרק את ה-SSD)

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי הארדיסק נייד של adate והבעיה איתו שהוא מוגבל להעברת קבצים עד 4gb עכשיו אני יודע שכדי לשנות את זה שלא יהיה מוגבל הוא מצריך פרמוט או שמספיק אתחול ? תודה לעונים Sent from my iPhone using Tapatalk

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. איך אני יכול להוריד את ההגנה שיש לכונן הקשיח של הוט פייבר? יש לי אחד מיותר בבית והייתי מאוד רוצה להשתמש בו ככונן חיצוני למחשב

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. אני צריך להעביר משני מחשבים נתונים עכשיו חשבתי על: 1)האם אפשר להעביר דרך USB? 2)והאם אפשר דרך SERIAL PORT ואם כן איך?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by spitzi,

    שלום, אני יכול לקנות WD Black 1TB חדש דרך חבר בארה"ב ב-500 ש"ח, בעוד שבארץ זה נמכר בסביבות 800 ש"ח. האם הדיסק הזה אכן מפגין ביצועים טובים יותר מאשר למשל Samsung SpinPoint F3, שגם אותו אני יכול לקנות שם ב-500 ש"ח ? בקיצור, איזה משניהם עדיף לקנות, והאם זה שווה את הטרחה וההוצאה הכספית הכרוכות במימוש אחריות אם הדיסק נפגם ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by spitzi,

    היי, יש לי שני הארדדיסקים זהים של WD, כל אחד בן כ-3 שנים ובנפח 250GB. חשבתי לעשות מהם מערך RAID כדי להרוויח כפליים מהירות קריאה/כתיבה. אני יודע שלוח האם שלי, גם הוא בן כ-3, אמור לתמוך ב-RAID 0,1, להלן מפרט הלוח: http://www.msi.com/product/mb/P6NGM-FD.html#/?div=Detail 1) נשמע אפשרי ? 2) אני מתכנן RAID 0 ולא RAID 1 כדי להרוויח את כל נפח האחסון שיש לי. האם זה מאוד מועד לתקלות ? האם זה אכן ייתן פי 2 מהירות קריאה/כתיבה ? 3) האם יש דרך להפעיל את המערך בלי לפגוע במידע הקיים על אחד הדיסקים ? אני מניח שלא. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by haziri,

    שלום אני קונה מחשב חדש וראיתי שרשום על צורבים, cd, dvd bulk מה זאת אומרת?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. קניתי לוח אם חדש עם יציאות usb 3 וכשאני רוצה לעביר קבצים מהארד דיסק לdok אני מקבל אותה מהירות כמו מusb 2 אני לא אמור לקבל מהירות גבוהה יותר ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by asdasdasd,

    קניתי הרדיסק 80 חדש ועשיתי לו פורמט ו FDISK ל 5 ג'יגה ו 75 c: 5 giga d: 74 giga עכשיו שבאתי לעשות DEFRAG ראיתי דבר מוזר ביותר : c: FAT32 d: NTFS איך זה יכול להיות דבר כזה ? מה המשמעות מבחינת ביצועים והשאלה הכי קריטית האם אני יכול להמשיך לעבוד ככה?(שאותו הרדיסק פועל בשני תקנים שונים) ? זה נורא חשוב לי תשובה מהירה (לא בראש שלי עכשיו להרוס הרדיסק שרק נקנה שלשום).... תודה .

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by originall,

    שלום, נתקלתי בשני דיסקים קשיחים חיצוניים של Western Digital בנפח 3TB במחירים דומים. להלן שני המוצרים: http://ksp.co.il/?list_compare=.13384..21376 1. מהם ההבדלים בין שני הדגמים למעשה? 2. האם שני הדגמים תומכים במערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by fedora,

    שלום. אני לא מצליח לעשות mount להארד דיסק נייד בNAS4FREE הכונן של WD מפורמט NTFS אין לי ממש ניסיון בfreebsd. ניסיתי לעבוד לפי כמה מדריכים. כמו אלו: http://www.nish.com/2013/how-to-mount-usb-drive-on-freenas/ https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=104826 ללא הצלחה. אשמח לעזרה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Yaron-Cohen,

    את הלוח אפשר לראות בחתימה וגם את ההרד דיסק.... איך אני יכול לדעת שהוא עובד בSATA2? ולא צריך להתקין כלום?? בEVEREST זה מה שהוא רושם.. [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by 69,

    ראיתי בתערוכה את המוצרים הבאים, אשמח לשמוע חוות דעתכם על המוצר (מומלץ, לא מומלץ, להתרחק מהחברה, כדאיות וכו') : 1. DISK ON KEY של חברת PQI, דגם "COOL DRIVE" בנפח של 128 מגה = 170 ש"ח. 2. מישהו בחן עבורי גם אפשרות של DISK ON KEY + MP3 PLAYER + טייפ מנהלים (הקלטה) שיכול להיות שימושי עבורי, נתקלתי במוצר הבא : MP3 Digital Player שנראה כמו Disk On Key לכל דבר (וגם משמש כמובן ככזה) עם מסך LCD עליו. כלומר, 128 מגה שיכולים לשמש כ DISK ON KEY רגיל במהירות 1 / שמירת MP3 ושמיעתם / טייפ מנהלים - כלומר, הקלטה. המחיר הוא 350 ש"ח. הבעיה היא שלא צויין בשום מקום את שם החברה המייצרת, המוכר טען שזה של Egoteche, אך לא צויין בשום מקום. הבנתי שבמוצר כזה אין חלקים נעים, לכן אם המטרה שלי היא לשים…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by TaMiRn2,

    אני רוצה להחליף דיסק קשיח עם חיבור IDE או USB1/2 במה אני צריך להתחשב? ואם למישהו יש רעיונות אני אשמח...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by madror,

    מחפש בנרות מה שעד לא מזמן היה סטנדט , צורב DVD/כונן CD בצבע לבן. אשמח לקבל כל עידכון/הכוונה בנושא מלאי זמין (אני צריך רק 1 ) ל כונן שכזה בצבע לבן. תודה מראש, דרור.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים