אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום, צהריים טובים.. קודם כל אני רוצה לציין שחפשתי בפורום (וגם מחוץ לו) לפני שהעלתי את הנושא ואני פשוט לא מצליח לפתור את זה. אז ככה: לוח אם של ASUS - P5K שעליו מובנה בקר RAID JMICRON 363 כוננים קשיחים כמו שכתבתי בנושא: 4 ST3500320AS X מערכת הפעלה: WIN XP X64 עכשיו לבעיה.. חברתי את כל הכוננים הקשיחים ללוח - 3 לחבורי SATA רגילים ואחד (שעליו מותקנת מערכת ההפעלה) לחיבור שעל פי ההוראות של הלוח שייך לבקר כמובן שהתקנתי את הדריברים של הבקר ואת התוכנה שלו והבעיה היא שהבקר פשוט מזהה רק את הדיסק שמוחבר לבקר עצמו.. אין בזה הגיון משום שיש רק חיבור SATA אחד לבקר והרי ש - RAID מורכב משתי דיסקים ומעלה אז ברור שפספסתי פה משהו השאלה מה ?!.. לא אכפת לי כבר לבנות מערך מדיסקים קיימים כך שה…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, לפני מספר חודשים קניתי את ה-Samsung HD103SJ, הכונן גורף הרבה מחמאות אבל בעייתי מבחינת Delay, הנה פוסט שמדבר בדיוק על זה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=476822.0 רציתי לדעת האם גם ב-HD203WI יש את הבעיה הזו ? אם כן אשמח לדעת לפני הקניה, זה מאוד בעייתי לי. תודה מראש, שאולי עריכה : שמתי לב שהכונן המדובר עכשיו הוא HD204UI, מצטער על ההקפצה אבל אשמח לשמוע את התשובה עבור שניהם, תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני רוצה לאחד\לשנות גודל של מחיצות בדיסק. תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי דיסק קשיח של סיגיט 2 טרהׁ (לפני כמעט שנתיים) הוא התחיל לעשות רעשים, לפני שעוברות שנתיים- לקחתי אותו למימוש אחריות. הם החזירו לי דיסק 2 טרה בלאק של WD- מחודש(כתוב מחודש על הדיסק) אמרתי להם שאני רוצה חדש- הם לא הסכימו לתת. מה ניתן לעשות? כתבתי על החשבונית שלא ניתן לבדוק תקינות דיסק ויש לי את העותק של מה שחתמתי עליו. באיבורי באותו מקרה- הביאו לי באותו רגע דיסק חדש. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עושים? הצורב דיי חדש...
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות אמצעי גיבוי בנפח של כ500GB לצורך גיבוי תקופתי (נניח פעם בכמה חודשים) אופציה אחת היא רכישת דיסק קשיח חיצוני השניה היא רכישת דיסק פנימי + מתאם SATA ל- USB כמה שאלות: א. כמה אמין השילוב של פנימי+מתאם? ב. אחת הסיבות להעדיף את הפנימי+מתאם היא האפשרות להחליף את הדיסק כשהוא יהיה קטן מידי (וכן... זה יקרה מתישהו). האם ניתן להחליף גם בחיצוני? אני יודע שתכלס בפנים יש דיסק פנימי, השאלה היא האם זה פוגע בפונקציונליות. ג. אם רוכשים פנימי+מתאם, האם זה משנה אם זה IDE או SATA? לא כל כך חשובה לי מהירות ההעברה. IDE עולה הרבה פחות תכלס המחיר של פנימי+מתאם הוא כמעט חצי תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מה טוב יותר לדעתכם? הסיגייט הבא טוב יותר מהבחינה הזו שיש לו חיבור USB 3 חוץ מזה הם אמורים להיות אותו דבר. העניין שWD אמורים להיות כביכול "טובים יותר". מה דעתכם? דיסק קשיח חיצוני Seagate דגם Expansion Desktop STBV2000200 נפח 2TB חיבור USB 3.0/USB 2.0 מול דיסק קשיח חיצוני WD דגם Elements Desktop נפח 2TB חיבור USB 2.0
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לדעת במה עוזר לי שיש את ה-8 מגה האלה והאם עדיף לקנות הרד דיסק עם 10000rpm במקום זה שהוא 7200 עם ה-8 מגה 2) והאם יש הרד דיסק 10000 rpm עם 8 מגה buffer בתודה מראש וסליחה על הבלאגן
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, בזמן האחרון יש לי מידי פעם רעשים מההרדיסק, אני רוצה לדעת אם להחזיר אותו אבל אני צריך לעשות קודם בדיקה WD 80GB WDC WD800BB-00DKA0 משהו יכול לתת לי לינק לבדיקה הזאת שבודקת את כל הסקטורים ואת ההארדיסק?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני עומד לקנות מחשב ביתי חדש שישמש בעיקר ללימודי עיצוב, כלומר גרפיקה ועבודות עיוניות. קיבלתי המלצה למפרט: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=474106.0ף אבל נשארה פתוחה שאלת הגיבוי. הרעיון שלי הוא לחבר שני דיסקים פנימיים ב- RAID1, ככה שתמיד יש גיבוי. היתרון הוא שתמיד יש לי דיסק מוכן לעבודה, בכל מצב קריסה ובנוסף המחיר יותר זול מדיסק חיצוני. האם זה כדאי או שעדיף בכל מקרה דיסק חיצוני? רק לציין, המחשב הישן כנראה יעבור בכל מקרה להיות שרת הורדות וגיבויים, כך שגיבוי משני יהיה, השאלה היא לגבי התאוששות מהתרסקות. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי הארד דיסק חדש של HITACHI (160GB) הרכבתי אותו אבל אני לא מצליח לגרום לכך שהוא יעבוד... ההרד דיסק עצמו פועל אבל אני לא יכול לשים עליו מחיצה כדי לעבוד איתו. הווינדוס מזהה אותו כמו שאפשר לראות בתמונה אבל בMANAGE ובPartitionMagic אני לא רואה אותו. מה אני אמור לעשות כדי להפעיל אותו? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם ייתכן ששני הארד דיסקים 200GB כל אחד ישבקו חיים באותו הזמן? ניסיתי לחבר אותם בשני מחשבים שונים, אחד מהם ניתן לזיהוי, אבל העתקת קבצים ממנו גרמה ל-END TASK ל-EXPLORER, והשני, לא מזדהה בכלל בהפעלת המחשב. האם אפשר להיות אופטימי? או.... תודה. עדכון- 7/1 הארד דיסק אחד מבין השניים מתברר כתקין לחלוטין, המערכת עולה והכל בסדר. כאשר אני מחבר את ההארד דיסק השני המחשב עולה אך כמה שניות לאחר שהווינדוס עולה, המחשב קופא ומופיע מסך כחול. עוד אציין שכאשר אני מריץ את המחשב עם ההארד דיסק התקין והספק הקבוע, גם מופיעה הבעיה, אך כרגע אני עם ספק אחר שהבעיה לא נראית איתו.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי סרט שמחולק ל-2 (הצלצול 2 ) הוא נמצא בפורמט MPEG אני רוצה לצרוב אותו ל-DVD , יש לי נרו 6 הגירסא האחרונה , אני רוצה לצרוב את זה לדיסק DVD של 4.7 ג'יגה איך אני עושה את זה? אני יכול לשלב אותו עם עוד סרט של ג'יגה או שלא כדאי? בכלל ניסיתי לצרוב וזה מסיים את הצריבה לאחר כשעה וכותב שלא הצליח לצרוב. עוד שאלה קטנה , במידה ואני מעביר ממצלמת וידאו דיגיטלית למחשב (אני יכול לשים את זה באיזה פורמט שאני רוצה) איך אני צורב (אני מעריך שזה כמו שאני יצרוב את הסרט אבל בכל מקרה אני ישאל אולי זה דרך אחרת). תודה ענקית לעונים , מיקי.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, עשיתי היום מערך של 2 ארד דיסקים בRAID1 כדי לאחסן במערך הזה את כל החומר החשוב כמו תמונות ומסמכים. אם איזה תוכנה אני יכול להצפין את המידע בארד דיסק ? ז"א שיבקש ממני כל פעם שם משתמש וסיסמא כשאני מנסה לגשת לדיסק (משהו כמו התוכנה שבאה עם כונני WD הSMARTWAVE ) חשוב גם שזה יפעל גם אם מערכת ההפעלה נופלת (לא תוכנה שמותקנת על הוינדוס ואז אם הוינדוס נופל איאפשר לגשת לארד דיסק) תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי הארדיסק של 750 גיגה שאני רוצה להעביר למחשב החדש הבעייה שיש עליו ווינדוס 7 ובמחשב החדש ווינדוס 8 איך אני יכול למחוק את המחיצה עם הווינדוס 7 בדיסק קשיח הישן? לחבר אותו אני יודע השאלה מה עושים עם המחיצה של ווינדוס 7
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שזה כבל שיוצא מלוח האם אבל מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בינניהם ומה הם עושים בכלל
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע אם אתם זוכרים פירסמתי כאן בעבר שהיו לי בעיות עם צורב של פיוניר שלא ידע לעבוד עם גרסאת ה 64 ביט של ויסטה (גם אחרי עידכון קשוחה לאחרונה) אני מחפש צורב שיודע לעבוד עם 64 ביט בצורה מלאה וטובה. תודה מראש. עריכה: אני צריך צורב ב SATA כי אין לי IDE על הלוח .
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מפרט של המחשב הישן: Core2 E6300 זיכרון: 2GB RAM DDR2 667 לוח אם Gigabyte 965p-SD3 כרגע "לא הכי מהיר" בלשון המעטה אם אני יוסיף לדוגמה Samsung 840 EVO 120GB אני אקבל שיפור משמעותי בביצועים? אני כדאי לקנות כונן כזה למחשב כזה? *אני מזכיר שעלות הSSD כעלות המחשב*
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
:'( אני חייב עזרה, יש לי בקר PERC5I, עם 4 כונני 1T . עשיתי הרחבה לרייד אתמול והכל עבר בהצלחה . מה שנשאר לי זה רק לחבר יחד את הטרה החדש יחד עם הכונן לוגי הישן 1.8T הפעלתי תוכנה בשם ACRONIS אשר ביקשה ממני בסיום ההתקנה להדליק את המחשב מחדש . כאשר הדלקתי מחדש את המחשב דבר הראשון הבולט שראיתי זה שחלק מהכתב בוינדוס השתנה לכתב כהה (B) לאחר שנכנסתי למחשב שלי, לא ראיתי את הכונן לוגי עם 1.8T ולא היה לי גישה לכל הקבצים שלי אני חייב עזרה להחזיר את המצב למצב שבוא יש לי גישה לקבצים שלי ולמחיצה עם ה1.8T יחד עם כל החומר שיש שם בבקשה עזרה מכל מי שיכול לעזור זה נורא חשוב לי תודה רבה מראש לכל מי שיוכל לעזור . וכמה תמונות להבנה: http://i29.tinypic.com/24ec96q.png http://i26.tinypic.com/etx…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, האם מישהו פה שיצא לו להתעסק עם אחת החברות יכול לומר לי אם יש טעם להתמקח איתם על המחיר? איך זה הולך בשוק הזה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש ברשותי סטרימר מבית xtreamer דגם SideWinder הנפוץ. בתוך הסטרימר יש מקום להתקנת כונן קשיח של 2.5": http://xtreamer.net/xtreamer/specs.aspx[ אני מתכנן לקנות את הכונן הבא: Momentus 500GB 16MB 7200RPM Sata II ST9500420AS מבית סיגייט.http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?vgnextoid=70f4bfafecadd110VgnVCM100000f5ee0a0aRCRD השאלה שלי היא האם עלולות להתעורר בעיות תאימות כל שהן בין הכונן לסטרימר? למשל תאימות בממשק SATA או בקיבולת מקסימלית (500GB)? או דברים אחרים שאני לא יודע? בנוסף אני מתכנן לקנות מארז חיצוני לכונן אליו אני אטען את הכונן במיקרים שאני אצטרך ארד דיסק נייד. המארז הוא כולל חיבור ESATA: http://www.scythe-eu.com/en/products/pc-accessory/kamazo-2-esata.html ושוב אותה ה…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי HD של סמסונג שהשתגע. מציג בריאות 60%. לא יודע מה הגודל שלו והפך מNTFS לRAW. קרה באמצע עבודה עם המחשב. המחשב נתקע באמצע עבודה ואחרי ריסט זה היה המצב. אז- א: מישהו מכיר תוכנה טובה שתצליח לחלץ החוצה את הקבצים או אפילו יותר טוב מכך תוכנה שאולי תצליח לתקן את הHD??? ניסיתי לעבוד עם TestDisk אבל לא ממש היה לי מושג איך היא עובדת אז זה לא הצליח. ב. קניתי את הHD ב12.4.09 בפנדה וכתוב על הקבלה שהאחריות נגמרת ב11.4.12 (לפני יומיים ). מישהו מכיר איזה חוק שאמור לאפשר לי לקבל אחריות עד סוף החודש או תוך שבועיים או משהו כזה? שמעתי על כל מיני דברים כאלה ואחרים. תודה לכולם.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש Disk on Key עד 250 שקל... U3... בכלל אם אפשר הסברים בכללי על כל האפשרויות החדשות... U3 הבנתי... האם יש עוד כמה דברים בסגנון שאני צריך לשים לב אליהם? תודה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתמול קניתי מKSP פלופי (שחור ;D), וכשבאתי הבייתה שמתי לב שמהצד התחתון שלו הוא חשוף לגמרי, זאת אומרת, אין לו "מכסה", רואים את כל הלוחות בפנים והחלקים האלקטרוניים, בכל שאר הפלופים במחשבים שלי יש "כיסויים" משני הצדדים.... זה אמור להיות ככה ? אני מפחד שזה ישפיע על כמות הרעש המופקת גם......
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-


