אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
בקר ה-Phison E12 של הדור החדש בשילוב שבבי BiCS של טושיבה מאפשרים לחברה האמריקאית להבטיח ביצועים גדולים במחיר שנחשב דמיוני עד לא מזמן לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
NEC ND-3500A או Pioneer DVR-108 מה לקנות ? לפי הביקורות שקראתי ה-NEC קצת יותר טוב ? מה אתם אומרים ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צורב על הפנים, לא יכול לצרוב ב-24X כי זה עושה כמה מאות Buffer underrun ולוקח לדיסק יותר זמן להצרב מאשר במהירות 16 לפעמים יש דיסקים שלא פועלים "redundancy check error" עדכון Firmware לא עזר והצורב סך הכל דיי איטי.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להוסיף כונן בנייד שלי מבלי לפגוע באחריות שיש לי לעוד כמה שנים. איך DELL יודעים האם התעסקתי עם המחשב? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה צורב הכי מומלץ מבין השלושה האלה?! 250# LG GSA-4167B D Dual Layer NEC ND-4550 Dual Layer 16X 250# 200# LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW אשמח לכמה דעות..
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, רציתי לשאול כמה שאלות: 1. מה המהירות המקסימלית שבה נשלח המידע ברכיבים הבאים: עכבר, מקלדת, מסך, HD. 2. למה תקשורת טורית יותר מהירה מתקשורת פרללית? 3. מה זאת מקלדת יד אחת? 4. מה זה cylinder/head skew? TODA ;D
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה תקציב:400 שקל ומטה דרישות: שטח אחסון נייד של יותר מ2GB מיקום:חיפה וצפונה *הערה:יש לי גם דיסק קשיח ישן של 4 GB (אז אולי כדאי לחשוב על מגירות)
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני מספר ימים קניתי הארד דיסק חדש שמחולק לשני מחיצות העתקתי על אחת המחיצות תוכן חשוב ואחרי יומיים עשיתי פירמוט על המחיצה הראשית של הכונן הנוכחי (לא על הכונן החדש) ונעלמה לי המחיצה איך אני מחזיר את המחיצה עם החומר הקיים תודה וערב מעולה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כונן spare של 40GB Sata2 5400RPM בעיקרון מבחינת נפח הוא מספיק למחיצת Windows, אבל השאלה שלי אם מבחינת מהירות זה בסדר להתקין Windows על כונן במהירות כזאת ולא 7200RPM. אם יש בעיה והיא נעוצה בPagefile אז זה לא משנה כי אני גם ככה לא משתמש בו כי יש לי 6GB RAM. הכונן של Hitachi אם זה משנה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה במחשב שנראית לי מוזרה מאוד. קיימים לי 2 HD במחשב, אחד של 500 ג'יגה עליו מותקנת VISTA ושני של 120 עליו מותקנת XP. במידה ו 2 הHD מחוברים והביוס מוגדר לRAID אז הכל עובד כמו שצריך במידה ו2 הHD מותקנים אבל הביוס לא מוגדר לRAID הוא מציג לי את האחוזים שרצים בעת הפעלת המערכת ואז ישר קורס ומפעיל את המחשב מחדש. במידה ואני מנתק את הארדיסק עם הXP עליו ומשאיר רק את הVISTA, הוא אומר לי שלא מותקנת לי מערכת הפעלה על הHD ושאני צריך להתקין... אני רוצה לנתק את ההארדיסק עם הXP כדי לחבר צורב לחיבור SATA שלי (יש לי רק 2 במחשב). איך מטפלים בזה? תודה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה, יש לי לוח אם של PIII שאני לא אציין את שמו על מנת שלא יזרקו עלי אגרטל או חפץ כהה זה או אחר , מעבד PIII 800, הממ ויש לי הארדיסק 30 GB 7200 של WD שמחובר כמובן ל פריימרי מאסטר, וצורב חדש של Lite-On שמחובר לסקנדרי מאסטר, משום מה שאני צורב במהירויות של בין 32 - 48 ההארדיסק פשוט ניקרע , כל משאבי המעבד עוברים לתוכנת הצריבה, והצריבה נעצרת לפעמים (מזל שיש הגנה בצורב), מה אפשר לעשות כדי לשפר את פעולת הצריבה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. באיזו חנות בארץ אפשר לקנות דיסקטים חדשים תומכי IBM??? אולי בתל אביב יש? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עם ספיד פשוט לא הבנתי את התוכנה האם יש תוכנה אחרת?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! מחפש הארדיסק 2TB עד 800 ש"ח עם אופציה לחריגה אם זה ממש משתלם. כמובן לצורכי משחקים וכל שאר השימושים אינטרנט וזה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 3 הרדיסקים, DVD וצורב, ורק 2 בקרי IDE אין לי רייד במחשב http://www.shimacomputer.co.il/index.html?target=p_244.html〈=he איך הבקר הזה יכול לעזור לי? אני יוכל לחבר אותו בתור בקר IDE רגיל ללא רייד? אם אני אחבר אותו בתור רייד איך זה יכול לעזור לי? בכלל- הסבר על רייד יכול ליהיות מועיל... המפרט: 2*WD80 MAXTOR60 PioneerDVD Richo*16 תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת הצפנה לDOKים כלומר שבכל גישה לDOK תדרוש סיסמה. וללא הסיסמה לא תהיה גישה לכונן אפילו לא לפירמוט הDOK.... האם קיימת תוכנה כזאת? אני יודע שקיים דבר כזה לHDD זה נקרא POINTSEC תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שני דיסקים של WD אחד 320 ואחד 1000 אני רוצה לחבר אותם. איך אני עושה את זה?(זה אפשרי בכל דיסק?) מה זה נותן חוץ משזה הופך את שניהם לאחד בעני מערכת ההפעלה?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך כונן כזה ישמש יותר לאחסון מאשר כל דבר אחר. כלומר אני לא מתכנן להתקין עליו משחקים או תוכנות ולכן מהירות הגישה אליו היא פחות קריטית. במידה ואתם צריכים עוד נתונים , אנא עדכנו אותי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בגרסא הכי חדשה של התוכנה. כאשר אני מכניס לכונן סידירום רגיל היא מאפשר לי לעשות את הסריקה בטאב הרלוונטי, אבל כאשר אני מכניס DVD צרוב, שאפשר לקרא אותו מן הסתם במחשב ולעשות כל מה שרוצים עם הקבצים עליו, היא מזהה אותו, נותנת לי את המידע שלו - אבל לא מאפשרת לי להתחיל בבדיקה.
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, לאחרונה יש משהו שממש מרגיז אותי, שאני מעביר קבצים גדולים (8GB ומעלה) לוקח להעביר לDOK הרבה מאוד זמן, במשך הזמן הזה לעיתים הדפדפנים (גם FF וגם IE) נתקעים בשלבים שונים והיכולת להשתמש במחשב מאוד מוגבלת. גם לאחר שהסתיימה העברה הקבצים לא מתנגנים על ה DOK, כאילו שמנסים לעשות buffer ויש כאלו שבכלל לא נפתחים. חייב לציין שה DOK הוא ג'נרי 128GB אבל זה קורא לי עם עוד סוגים למשל של sandisk. ה DOK היה מחובר לחיבורי USB שונים אבל גם מאחורי המחשב יש ללח האם עם אותה התוצאה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לצורך צריבת משחקים אני צריך לקנות דיסקים שהם DVD+R DL 8.5GB לפי מה שהבנתי Verbatim הם הטובים ביותר, אבל הם באמת קיים כזה הבדל באיכות בינהם לבין nashua, TEAC או silverline? ההבדל הוא מעל 30 ש"ח לחבילה של 10 דיסקים, ולכן אני שואל.. האם באמת אני לא אוכל לשחק משחקים עם דיסקים "נחותים" יותר? העיינית של האקסבוקס תהרס? בבקשה enlighten me בנושא ;D
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אתמול קיבלתי מסקיי פיסי את הארד דיסק החדש שהמלצתם לי עליו ויש לי כמה בעיות: א) משום מה שלחו לי אותו באריזה של ספק כוח HIPER530 ולפני שפתחתי אותה חשבתי שהם טעו בהזמנה אבל לאחר מכן ראיתי שם את ההארד דיסק, שהגיע בלי שום כלי עזר אחרים(לא מחברי SATA, לא הוראות הפעלה) מזל שהיה לי מחבר SATA נוסף שהגיע עם המחשב פעם, היו שם רק את ההארד דיסק בתוך שקית מבודדת חשמל סטטי וזהו, הייתי בהלם. ב) ניסיתי לאחר מכן להתקין אותו במחשב וזה פשוט בלתי אפשרי לחבר אותו 100% לכלוב של ה-AURORA 570 אז החיבור עד עכשיו לא מושלם. ג)חיברתי אליו את הספק כוח ואת המחבר SATA ויש שם עוד שקע של 8 פינים שאני לא יודע למה הוא משמש אז השארתי אותו לא מחובר. ד)את הקצה השני חיברתי לשקע SATA בלוח האם. ה)פירמטתי את…
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעלה פה 4 תמונות אם צריך עוד משו תגידו. לפני מה שאני מבין שיכול להיות זה לא הרבה המצב לא משו כי יש שם כמה צהובים עם אזהרה הדיסק הוא 80 GB די ישן אבל / ובדיסק של 1TB של סמסונג HD 103UJ יש גם אזהרה אחת.. תגידו לי מה זה אומר ומה אני צריך לעשות תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי כרגע מייל על מבצע ב-Ebay. כונן SSD בנפח אדיר של 1TB של Samsung EVO. מחיר הכי זול ב-ZAP הנו 3,200 ש"ח. ב-Ebay , נמכר כרגע ב-480$. המוכר אינו שולח ישירות לישראל (שווה לבדוק מולו), לכן ניתן לעשות זאת דרך Buy2USA.co.il בעלות של כ-27$ בקיצור מחיר משוער ביד הנו 2,150 ש"ח. למען הסר ספק... אין לי כל קשר למכירה או למוכר. המכירה זמינה כאן
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי קניתי היום צרוב של בנקיו במהירות 48\16\48, חיברתי אותו התקנתי את התוכנת צריכה וכו' וכו', באתי לצרוב דיסק בנפח של 700(שהמהירות המקסימלית של הדיסק היא 32) ולקח לצורב- 10 דקות! מישהו יכול להסביר לי למה האיטיות משהו?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


