עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אם אני אקח דיסק קשיח ואעביר אותו ממחשב אחד למחשב אחר המידע יישמר בתוכו? כי יש לי דיסק קשיח במחשב החדש, והמחשב עצמו נהרס, אני רוצה להיכנס איכשהו לדיסק הקשיח ולמחוק ממנו כמה דברים שאני לא רוצה שהחברת מחשבים תראה שאני לוקח אותו לתיקון. אם אני אפרק אותו מהמחשב החדש ואחבר לישן דרך IDE, המידע יישמר? ואחרי שאני מחבר, צריך לג'מפר אותו איכשהו או להגדיר אותו? או שהמחשב פשוט קולט אותו? תודה מראש לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by ag43,

    http://e.walla.co.il/?w=/201/2543041 זו פדיחה ברמה לאומית, בטח אם זו כבר הפעם השניה שזה קורה.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אפשר גם מבוסס MP3, רצוי בעל רגישות גבוהה וזמן הקלטה של לפחות 4 שעות המטרה היא למקם אותו בתיק כלשהו ולהקליט סביבה של סלון תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. ^ הדיסק מיועד רק לגיבויים. פעמיים בשבוע. שלוש פעמיים גג. מה יחזיק יותר? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by OutRaGe,

    שלום. לפני כמה שבועות המחשב שלי עבר פירמוט ומעבר לא מוצלח במיוחד ללינוקס שגרר אחריו פירמוט נוסף לאחר התקנת הלינוקס.. את הוינדווס התקנתי על Partition של 10 ג'יגה והשארתי את שאר ה-70 ג'יגה מחולקים בנפרד. מאז הפירמוט וההתקנה של הוינדווס מזוהה רק המחיצה של ה-10 ג'יגה, כלומר "נעלמו" 70 ג'יגה. השתמשתי בתוכנה "VirtualLab5" כדי לשחזר את הקבצים שהיו לי ב-70 ג'יגה ואכן התוכנה מראה לי את הקבצים אך לא "מחזירה" את ההארד דיסק למחשב שלי. ולכן אין לי לאן לשחזר את הקבצים. מה ניתן לעשות? אני כמעט בטוח שפירמוט יפתור את הבעיה אבל יש לי המון קבצים חשובים ב-70 ג'יגה ולכן אני מחפש פיתרון אחר. תודה מראש לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by TNT,

    היה לי ארד דיסק של IBM - 45GB, הוא התקלקל לי מרוב בתים פגומים-המחשב כבר לא זיהה אותו יותר. סידרה של דיסקים אלה הפסיקו ליצר עוד ממש כשהיו חדשים, והיו שמועות או שאלה אפילו לא שמועות שפס היצור היה פגום. שלחתי את דיסק זה ל- IBM בחו"ל, אתמול קיבלית אחר-חדש, אבל אותה סידרה ואותו גודל. אז יש לי מספר שאלות- איך אני יכול לדעת מתי יוצר? מה אומר התאריך שמופיע על המדבקה של IBM שעל הארד דסיק - OCT -02? יש לי אחריות על הארד דיסק הזה,החדש,שלוש שנים מהתאריך שקניתי את זה שיתקלקל או מהתאריך שקיבלתי את החדש? כי אם OCT-02 זה תאריך ההחריות אז זה כאילו שזה מתחיל מהתאריך הזה לא? אם אני יחבר את הארד דיסק שקיבלתי כמשני יש פחות סיכוי שהוא יתקלקל ויפתח בתים פגומים? ומה בקשר לאיוורור הוא גם נ…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. מה אני עושה בנוגע למערכת הפעלה? לא קיבלתי דיסק, בנוסף גם שידרגתי לוינדוס 10... תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by lharpaz,

    היי, אני מעוניין להחליף שני הארד-דיסקים במחשב ישן. המחשב בעל מעבד Intel i5 760 (כאמור, מחשב ישן) ולוח אם Gigabyte GA-P55M-UD2 (נראה שגרסת ה-BIOS היא F8, משנת 2010. נראה שיש גרסה חדשה יותר, גם היא מ-2010), מריץ Windows 7 64bit. הדיסק עליו יושבת מערכת ההפעלה הוא SAMSUNG HD103SJ בנפח 1 טרה (מפוצל לשני כוננים לוגים). אני מעוניין להחליף אותו ב-SSD בעל נפח זהה, על מנת לעשות מעבר קל וחלק ע"י clone (בלי התעסקויות עם התקנות). הכיוון הוא Samsung 860. הדיסק השני הוא Seagate Barracuda בנפח 2 טרה (ST2000DM001-1CH164). אני מעוניין להחליף אותו בדיסק (מכאני) בעל נפח 2 או 3 טרה. הכיוון הוא כנראה דיסק של Western Digital. השאלה היא: האם הדיסקים …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  9. הזמנתי לפני כמה ימים כונן קשיח: Seagate Barracuda 7200.14 1TB ST1000DM003 וכונן - Intel SSD 120G Sandforce התקשרו מהחנות ואמרו שהכונן "מיושן" ולכן הוא לא במלאי יותר. כששאלתי על ה M4, הם ענו שגם הוא מיושן. בנתיים ביטלתי את ההזמנה, ואמרתי להם שאני יברר. האם תוכלו להמליץ לי על חבילה שתכלול כונן SSD עדכני (120GB) וכונן איכסון 1TB אמינים, כשביחד לא יעברו את ה 1000 ש"ח ? הכונן הגדול ישמש לאכסון קבצים גדולים (סרטים, שירים, משחקים, תוכנות) . כונן ה SSD ישמש להתקנות של המערכת ולמשחקים. לוח האם שלי בעל חיבור SATA. (לא SATA2 או SATA3)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by PdLrAaTgIoNnUM,

    יש לי הארד דיסק WD 80GB 7200RPM 8MB הוא עובד מצויין כבר כמה שנים, בלי תקלות (ולאחרונה בדקתי את תקינותו עם SPINRITE, הכל תקין 100%) הבעיה היחידה איתו שהוא עושה רעש. לא רעש מכני אלא מין קול בתדר נורא גבוה ומעצבן. מעין שריקה כזאת על גבול הקצה העליון של יכולת השמיעה. וזה נורא נורא מעצבן. ניסיתי לשים אותו בתוך מעטפת קלקר שבניתי אבל זה לא משנה. כנראה התדר גבוהה מדי ועובר דרך הקלקר... ניסיתי גם לשים אותו על הצד. וזה עוזר קצת אבל עדיין . למישהו יש או מכיר איזשהי דרך לגרום לו לשתוק? חוץ מלקנות אחד חדש?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by overload,

    כדי לצרוב קובץ MKV אני חייב להמיר אותו לAVI אם אני רוצה לצרוב אותו על DVD ? יש לי כמה קבצים כאלה ויש להם שני שכבות אודיו (AC3) וכתוביות, אם אני ימיר לAVI אני לא יאבד את המידע הזה? האם תהיה ירידה באיכות? (הMKV. מקודד בDIXV5.2.1 ). איזה תוכנה ממומלצת להמרה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אהלן איך אפשר לדעת אם המחשב איטי בגלל חיבורי כבלים (SATA, IDE ועוד...)של הארד דיסק וכונן סידי-רום המחשב כלומר...יש מצבים מסויימים שהארד דיסק וכונן סידי-רום מחוברים באופן מסויים עלהכבלים האחה שיכולים להאט את המחשב? מקווה ששאלתי ברורה תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by פומה,

    בזמנו הייתה תקופה שבה הייתי קונה את המדיות של מקסל באופיס דיפו. המחירים שלהם היו די טובים (בערך 3 שקל למדיה) בחבילות של 10. אני זוכר שיצאו גם חבילות של 50 מדיות ועכשיו ראיתי שבאופיס מוכרים רק מדיות של 700 מגה בחבילה של 10 עבור 40 שקל בערך שזה ממש לא זול. יש מדיות אחרות שהבנתי שהן מעולים כמו DCD הישראליים שלדעתי לא מתפשרים על איכות. אבל השאלה שלי היא כזאת, האם אתם מכירים חנויות או מקום מסויים באיזור המרכז (ת"א-חולון-ראשון לציון-בת-ים למשל) שמוכר מדיות של מקסל במחירים שווי נפש? אני מקווה שלמנהלים אין בעיה שתתנו כאן שמות (למרות שפרסום אסור) - אם כן יש להם בעיה עם זה אשמח אם תשלחו לי הודעה פראטית או אי מייל. נ.ב לאחרונה רכשתי מצ'יפ מדיות תחת השם g.platinum (מיוצרים ע"י חברה ב…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by lilitup,

    כבר מזמן SSD היה במחשבות שלי ואם כבר באמאזון יש מבצעים- אז למה לא... 120GB מספיקים לי בהחלט ו150 שקל נראים לי כמו מחיר סביר... השאלה היא מה איכות הכונן עצמו. לא כל כך מבין בנושא, מה דעתכם? http://www.amazon.com/Kingston-2-5-Inch-Desktop-SNV125-S2BD-128GB/dp/B002BH3UDY/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1448549232&sr=1-1&keywords=ssd&refinements=p_n_feature_three_browse-bin%3A6797518011|6797517011 http://www.amazon.com/SanDisk-Internal-120GB-2-5-Inch-SDSSDA-120G-G25/dp/B00S9Q9UKS/ref=sr_1_5?s=pc&ie=UTF8&qid=1448549232&sr=1-5&keywords=ssd&refinements=p_n_feature_three_browse-bin%3A6797518011|6797517011 http://www.amazon.com/Silicon-Power-Tog…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Klayhamn,

    שלום האם למישהו יש נסיון עם קופסאות ההשתקה של SCYTHE? HIMURO או QUIET DRIVE? אני חושב על לקנות כאלה לכונני ה-WD BLACK הרועשים, ותהיתי אם למישהו יש נסיון חיובי איתם ב-REVIEWS נראה שה-QD משתיק טוב יותר מה-HIMURO, אבל אם ה-HIMURO מספיק, הייתי מעדיף אותו (כי הוא 3.5 אינץ' לעומת השני שהוא 5.2 אינץ'). תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם. נתקלתי בבעיה מוזרה ממש לפני כמה דקות. אני משתמש בDOK הזה כבר הרבה זמן ולא הייתה לי בעיה להכניס קבצים של 1-2GB (מעולם לא ניסיתי קבצים גדולים מ2GB) והיום ניסיתי להכניס קובץ שהוא 4.7GB אבל אז עולה לי הודעה שאומר לי שהדיסק מלא, אבל הקטע הוא שכל ה15.1GB שקיימים הדיסק פנויים. עשיתי פירמוט ולא עזר. הDOK המדובר זה: http://www.transcendusa.com/products/ModDetail.asp?ModNo=165 בגרסת 16GB. ----------------------------------לא משנה כבר פתרתי את הבעיה.שחכתי שצריך לפרמט אותו לNTFS

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום חברים, בן דוד שלי קנה כונן קשיח חדש של WD בנפח 160 ג'יגה SATA משום מה בביוס הכונן מזוהה כ-160 אך בווינדוס כ-128 בלבד (לא מותקן דבר על ההארד דיסק, המערכת הפעלה הותקנה על כונן אחר). מה הסיבה לזיהוי הנמוך ??? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! חבר שלי קנה הרד דיסק 160GB SATA עם לוח של גיגה בייט K8NS וכאשר ניסינו להתקין את ה-WINDOWS ,המערכת זיהתה לנו שההרד דיסק הןא בגודל של 131GB . מישהו יודע בבקשה איך פותרים את הבעיה הזאת. תודה לכולם

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. מה דעתכם על זה: http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=956 העניין הוא כזה-אני משדרג את המחשב והדיסק שקיים עכשיו ישן ויאט את המחשב לכן אני מחליף גם את הדיסק. אגב מה זה BUFFER? מה ההבדל בין 2 ל-8?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני מתכנן קניית דיסק 1TB של WD עם 5 שנות אחריות. קנייתו בחו"ל תחסוך לי כשליש ממחירו, אך האם אקבל עליו אחריות בארץ, ואם כן - אצל מי? היבואן?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by whybe,

    שלום לכולם. בעקבות חוסר מקום במחשב אני רוצה לקנות HD חדש. ה-HD מיועד להחזיק המון סדרות ואם אפשרי אז אפילו סדרות באיכות HD. שמתי עין על ה-ST31000528AS שהוא בעל 1T. עכשיו השאלה היא, האם הדגם הזה תומך ב-SATA1? לפני כמה חודשים ראיתי שיש איזה דגם שעשה בעיות עם ה-SATA1 ורציתי לדעת אם זה הדגם הזה או שזה דגם אחר. אגב, אם יש כונן עם יותר נפח אחסון שתומך ב-SATA 1 תמליצו לי עליו בבקשה. תודה מראש לעונים.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Oranl,

    הבעיה, כפי שמופיעה בכותרת, היא שנשבר פין מולוקס (הימני הקיצוני) ולא ניתן להפעיל את הכונן. אני רוצה לגבות את המידע שעליו.. איך אפשר לתקן את החיבור הזה? צריך לפרק מכונן אחר ופשוט להלחים? רצ"ב תמונה להמחשה עם סימון המיקום של הפין שנשבר אצלי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אז ככה , אחרי שראיתי פה לא מעט דיונים בנושא ..דיונים שלא פעם נגררים לפסים אישיים משהו ..והאשמות ביחצנות או בהעדפה עיוורת של כונן/חברה זו או אחרת . הגעתי למסקנה שחייב לעשות סקר קטן , בנוגע לאיזה כונן בסופו של יום אנשים העדיפו/יעדיפו . שכל אחד בנוסף להצבעה יכתוב מה הייתה ההצבעה והאם לאחר קנייה הוא מרוצה מהכונן אותו קנה (מבחינת - ביצועים/ רמת הרעש/וכו'). בבקשה לא להצביע סתם ...רק מי שיש ברשותו אחד או יותר מהכוננים הנ''ל שיצביע , או שבכוונתו לרכוש אחד בקרוב וכונן מסויים קורץ לו יותר מאחרים.. שיכתוב מה השיקול שגרם לו לבחור בכונן הזה . אנא תתיחסו לאשכול כסקר והשתדלו להשאר בגבולות סקר (סקר הוא לא דיון ,נא לא להפוך אותו לכזה) אני מודע שיש עוד דגמים של 1TB ..וזה שהם לא בסקר לא …

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אהלן. יש לכם המלצות לדיסק קשיח חיצוני, בעל נפח של 2 ג'יגה וכמה שיותר קטן? תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. היי, אשמח להמלצה או טיפ על כונן חיצוני בגודל 1T שהיה מספיק מהיר לנגן סרטי HD ללא בעיות ושיהיה יציב לגיבויים תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים