אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
רוצה לקנות כונן חיצוני אבל מבולבל קצת. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. * הכונן אינו מיועד לגיבוי * אני צריך אותו כדי להעביר וידאו וקבצים גדולים (iso/img) בין מחשב למחשב בקשר לממשק החיבור, אם הבנתי נכון, USB3 הוא המהיר וגם בעל תמיכה לאחור. אוכל לחבר אותו ללוחות-אם ישנים וזה יעבוד בלי בעיה? הגודל הרצוי זה 500-1000GB, מה שיותר משתלם. שיהיה שקט (כמה שאפשר) תקציב: 600~
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה פשוטה,האם ה LG GSA-H30N שקט? כי יש לי את הצורב של נקשקניתי מזמן והוא שואב אבק קטן :-X אני יודע שהLGים לא כל כך קועשים, גם פה זה ככה? השאלהעל הצורבים - האםהם יותר מהירים מצורבי IDE? וגם קראתי שיש לאנשים פה הרבה בעיות עם צורבי SATA שפתאום מפסיקים לעבוד או לא רוצים לצרוב, האם זהי נחלת הכלל של הצורבים האלו (נוטים להתקלקל מהר)? או שמדובר במספר צורבםפגומים? *מצטער אם חסרים רווחים ואותיותמתחלפותאחרות, אני רושם ממקלדת סילוקון מהמחשב של אחותיוזה פשוט סיוט, צריךלשרוף אתהדבר הזה :errrr:
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
והאם ישנן עוד המלצות לכונן NAS 2TB.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
1TB EcoGreen F2 32MB SATA II HD103SI 1TB EcoGreen F3 32MB SATA II HD105SI חוץ מחמישה שקלים לא הצלחתי למצוא הבדל שונה.. מישהו יכול להגיד לי את ההבדל ? [לא שזה מה שישנה את הקנייה שלי, אני מוכן "לחרוג" מהתקציב ] מעניין אותי :]
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.cable.co.il/sg_product~310180~4~45.htm תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התעניינתי בלקנות צורב, הומלץ לי על LG ופיוניר. החלטתי ללכת על פיוניר. ראיתי ב KSP את הדגם DVR-217DBK. לפי החיפוש ברשת הבנתי שזה יחסית מכשיר חדש בשוק. בשירשור המלצות פה בפורום הומלץ על ה 215, האם על סמך זה אני יכול ללכת לקנות את ה 217? למישהו יש נסיון עם ה 217? חשוב לי צורב שיתן מקסימום אמינות! תודה רבה!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את הארד דיסק באתי לפרמט אותו עם הפירמוט שיש בווינדוס XP וסמתי לב שהוא מציג רק 130GB וחשבתי שאולי אני ינסה לפרמט אותו ורק בווינדוס הוא יזהה לי אותו אבל הוא לא זיהה והוא נשאר על 103GB מישהו אולי יודע למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה הארד דיסק הוא של MAXTOR אם זה חשוב וזה לא יכול להיות בעיה של המחשב זה מחשב חדש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי 840 EVO בקנייה הקבוצתית, זה יהיה SSD ראשון שלי עכשיו אני חושב איך לארגן את הקבצים. אני נוטה לפרמט לעיתים די דכופות, פעם בחודש ופחות אפילו, כי אני לא סובל כשהמערכת נהיית איטית, ואני נוטה לדפוק את המערכת הפעלה לעיתים קרובות עם יד קלה על הREGISTERY , דרייברים מפוקפקים וכדומה . בכל אופן, כדי למנוע יותר מדי פעולות כתיבה חשבתי לחלק אותו ל2 מחיצות, אחת למערכת הפעלה, ואחת לתוכנות ומשחקים מותקנות שאני תמיד צריך. וככה כל פעם שאני אפרמט, אני לא אצטרך לכתוב מחדש עוד 100 ג'יגה של תוכנות ומשחקים. אני מקווה שההתקנות של התוכנות יהיו חכמות ויוכלו להמנע מלכתוב שוב את הקבצים הקיימים, או שהתוכנות בכלל יוכלו לעבוד ישר בלי התקנה. BF3+BF4 שביחד שוקלים 50-60 גיגה אני יודע שיעבדו בלי בעיי…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למישהו יש להמליץ על כונן בלוריי למחשב? לא מוצא יותר מידי דגמים ראיתי אחד ב 370 של סמסונג מה שאני מחפש זה יכולת לעשות RIP לסרטי BLURAY בצורה חוקית לסרטים שקניתי בעצמי להעביר אותם לקובץ דיגיטלי שאני אוכל להעביר את הסרט להארד דיסק בסלון ולראות על ה LCD החדש הייתי שמח למידע על כוננים מומלצים שיעשו את העבודה וגם על תוכנות RIP שאשכרה עובדות
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
??? שלום לכל המבינים בצריבה... קניתי היום צורב חדש : TEAK 40X12X48 , בחרתי ספרייה עם שירים (Mp3), וצרבתי אותה כ- DATA לאחר שהצריבה נסתיימה רציתי לראות מה נצרב ומשום מה איני רואה כלום על הדיסק. תוכנת הצריבה שלי היא Nero 5.5. האם הייתי צריך לעשות מה שנקרא נעילה של הדיסק? אם כן איך אני עושה זאת. נ.ב. חבל שאין כאן פורום מדריכים... זה היה מסייע להרבה חברים ומונע שאלות מיותרות.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, ברשותי מחשב נייד dell XPS L702x יש בו שני דיסקים מהדגם הזה: http://www.storagereview.com/seagate_momentus_750gb_review_st9750420as אני מעוניין להחליף אחד מהם (דיסק המערכת) ל SSD. שוקל מאוד לחיוב את הEVO 850 500GB https://www.amazon.com/Samsung-2-5-Inch-Internal-MZ-75E500B-AM/dp/B00OBRE5UE הבעיה היא שהחלק האחורי (לפי הצילום) נראה קצת שונה בין השניים. איך אני יודע האם אני יכול להזמין ולהחליף או שצריך להזמין דגם כלשהו אחר? אם צריך אחר, איזה מומלץ? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
כפי שצויין בכותרת, מחפש מארז חיצוני לדיסק "3.5 עם תמיכה ב USB3.0 תקציב: עד 200 ש"ח (אפשרות לחריגה עד 250). הצעות/המלצות יתקבלו בששון...
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צריך המלצה לדיסק און קי 16GB מיועד להעברת סרטים ולחיבור ל DVD כדי להציג דרכו סרטים. אשמח לקבל משהו משתלם, ואם אפשר אז שיהיה מפה: (לא חייב) http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ksprishonlezion תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כהמשך לנושא הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=354623.0 הייתה לי את הבעיה עם הRAID, ניתקתי את הכונן שההודעה דיברה עליו [הסמסונג] ונשארתי רק עם WD, פירמטתי ועכשיו הכל עובד יחסית בסדר [עדיין לא התקנתי משחקים], רק שהטעינות עדיין אינסופיות, הנורה האדומה דולקת ולא כובה, רק לאחר מספר דקות היא נזכרת לכבות, וגם אז היא מהבהבת לפני זה, כאילו הHD עובד על משהו בלתי נראה. בנוסף, מסיבה זו או אחרת אני לא יכול לנטר את הטמפ' של הHD, ובעבר יכלתי לעשות זאת? [כל הדרייברים מותקנים] יש מצב שהוא מנסה להשתלט לי על המחשב ואז על העולם? ובנימה יותר רצינית, מה הבעיה? למה זה לא נפתר? עדכון: http://img381.imageshack.us/img381/1074/79936008wx1.gif הוא כל הזמן משקיע משאבים בכתיבה של קב…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי HD של wd 2500ks הורדתי את התוכנה HD TUNE ושם אינ רוא ה ב ID (BE) unknown atribute statua faild מזה אומר "הנכשל" הזה?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, ככל הנראה זה קרה בגלל שזה מחשב שלפני יומיים הגיע ביום חמישי, ובגלל זה כשהכנסתי דיסק של ווינדוס החלטתי לעשות עוד כונן שיהיה C וD, שלא יהיה רק אחד של 2TB, אז פתחתי שמה עוד כונן של 1TB, ככה שהיו שמה שניים, ועוד אחד של 100MB למערכת.. אבל עכשיו תראו איך זה נראה במחשב: http://prntscr.com/qh5ww איך זה ככה? איפה ה1TB השני? ולמה הכונן D משמש ככונן אופטי? (שהוא אמור לפעול רק כשמכניסים דיסק) תודה לעוזרים .. חשוב מאוד
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עבור איזה גודל מקבלים יחס מחיר ל-1MB הכי זול? איזה חברות הכי מומלצות מבחינת אמינות מהירות ומחיר? לגבי המהירות איזה סוגים יש? אם למישהוא יש קישורים ל"מבחנים" למיניהם או חומר טוב אני אשמח. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה הווינדוס (7) מציף הודעת שגיעה שיש בעיה הדיסק הקשיח. מדובר בלפטופ של Toshiba.. אני מעריך שמערכת ה-S.M.A.R.T פה מתריעה למערכת הפעלה שיש בעיה, אבל מצד שני אני לא רואה שום שגיעה קריטית.. האזהרות שמופיעות לא אומרת לי מאום ואשמח אם מישהו יוכל קצת להסביר או להציע מה צריך להיות השלב הבא.. תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
חשבתי שיהיה מעניין לדעת כמה הבדל יש בזמן טעינות השמירות הארוכות במשחקים מסוימים בין הרדיסק לSSD. הבדיקה הספציפית שמעניינת אותי היא טעינת שמירה בCIV5 שלוקחת הרבה זמן. אם יש לכם SSD ויש לכם CIV5 ובא לכם לבדוק עם טיימר כמה זמן לוקח לטעון שמירה, אל תתביישו לרשום את התוצאה כאן. גם אנשים עם המשחק שיש להם הרדיסק או RAID מוזמנים לבדוק ולרשום את התוצאה כאן. ואם יש לכם משחק אחר שלוקח הרבה זמן לטעון או לשמור אתם מוזמנים לבדוק ולרשום גם אותו. אולי זה משתלם להשקיע בSSD למשחקים, כי למי יש כוח לחכות כל כך הרבה זמן לטעינות ושמירות...
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני שוקל לקנות אותו מאחר והמחיר שלו מאוד נמוך כ 320 ש"ח. בסטיקי רשום שיש 2 וורסיות: מהירה איטית ע"פ ה FIRMWARE המותקן ב HD. כיצד אני יכול להבדיל בין השניים טרם הקניה - מספר סידורי, תאריך או משהו כזה? בנוסף קראתי שיש הבדל במספר הפלטות בין הוורסיה הישנה (3 פלטות) לחדשה (2 פלטות) - האם יש בכך אמת כולשהיא?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר'ה הגעתי למצב שאני בא לנתק את ההארד דיסק ולהעביר אותו למחשב של החברה שלי כמו כל סופ"ש אבל מסתבר שבשני הדיסקים של ה500 יש בערך 10 אחוז פנוי בכל אחד. חייב דיסק דחוף, עדיפות לסיגייט 7200.11 500 גיגה אבל במצבי הנוכחי מוכן להתפשר מה שכן אני כרגע בת"א ומחר אני באשדוד... בתודה מראש לכולם ובברכת שבת שלום. שי ביטון.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה שאני שומע מדי פעם מן רעש כזה מהמחשב כאילו ההארד דיסק נכבה ואז נדלק מחדש. בהתחלה חשבתי שהבעיה היא בהארד דיסק, אז החלפתי. אבל יש לי שלושה הארד דיסקים וזה קורה עם כל אחד מהם (גם עם אלו שהם SATA וגם עם אחד שפעם היה מחובר והוא IDE). ואחרי מספר פעמים גם הווינדוס לא מזהה את הכונן. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה קצת משונה כול restrat שני נעלם לי לי כונן cd וכונן dvd מהמחשב ( device maneger לא מזהה אותם הם פשוט לא קימיים) הביוס לא מתלונן - מבחינתו הוא רואה אותם מחשב P4 עם XP דוגמה להבהרה כללית: הדלקתי את המחשב -- הכול אחלה הכול עובד restart ראשון -- כונן cd + dvd לא קימים - xp עולה כרגיל restart שני -- הכוננים חזרו - xp עולה כרגיל ( לא מזהה חומרה חדשה או משהו כזה) משהו מכיר? משהו יודע?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שני כוננים קשיחים באחד מהם שהוא הכונן הראשון שהיה לי במחשב שאני נכנס לקבצים שם כל המחשב נתקע ואני חייב להפעיל מחדש את המחשב לפעמים אני מצליח לגשת לקבצים בלי שזה נתקע רק חסר לי שהלך לי הדיסקק הקשיחחח מישווו יכולל לעזורר לי בבקשההה אני לא יודע מה לעשות =[
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כונן ה-SM951 של הענקית הקוריאנית, שכבר הוכיח כי הוא יודע לנצל את מלוא יכולות ממשק ה-M.2 הטרי, מתחיל לצוץ בחנויות ברשת גם מחוץ למערכות מורכבות - אבל זול זה לא יהיה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%94-m-2-ssd-%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%9b%d7%a2%d7%aa-%d7%92%d7%9d-%d7%9c%d7%a8/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


