עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי כונן חיצוני שמחובר למחשב ב-USB. כרגע אני משתמש בו כמקום אחסון למשחקי WII (מתחברל -WII ב-USB). יש לי שם כבר כמה משחקים שחבר שם לי שם ברוב טובו. אני מעוניין להוסיף עוד אחד, כשאני מחבר את הכונן למחשב (ניסיתי כמה מחשבים) הוא מעלה לי הודעה שאני חייב לפרמט, אם אני מסרב - אין לי גישה לכלום. אם אני אאשר - אאבד את המשחקים הקיימים שם. מה אפשר לעשות בנידון?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. קניתי בלירה 50 מדיות שבפרטים היה רשום Media code : ritekg05 קיבלתי את המדיות , צרבתי על מדיה אחת משחק . פתחתי dvd info שם היה רשום לי בMedia id : tyg02 האם עבדו עליי ? חשבתי שרכשתי רייטק g05 , האם מדיה קוד ומדיה Id הם לא אותו דבר? ( אני גם שואל על כך כי בבדיקה קיבתי הרבה מאוד ארורים ) מישהו יכול להסביר לי את ההבדל ?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by elan22,

    לא מזמן קניתי דיסק של MAXTOR 80GB 7200RPM אבל בגלל שהוא יושב במחשב קצת ישן עם בקר פנימי של ATA33 הוא עובד מאד לאט השאלה היא אם שווה להשקיע בבקר ATA133 (של PROMISE) או שאפשר להסתפק בגרסה היותר צנועה של ATA100 (גם 100 ש"ח יותר צנוע). אני הבנתי שכיום הכונן גם ככה לא מנצל את הקצב של 133MB/S ולכן השאלה. כל עצה תתקבל בברכה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. למה בדיסק של 4.7 ג'יגה יש 120 דקות ובדיסק של 700 מגה יש 80 דקות? היחס לא שווה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום. יש לי כונן קשיח ישן 80GB, שאני רוצה להוסיף למערך רייד 0. האם הדבר מסוכן? האם יגביר את הסיכוי לקריסה של המערך ואיבוד מידע? האם מהירות הכתיבה הגבוהה של המערך תרד? ובכללי האם הביצועים ירדו? נ.ב. יש לי את המפרט הבא: מעבד: AMD PHENOM II X3 720 2 דיסקים קשיחים 500GB segate baracuda המחוברים מערך RAID לוח אם: gigabyte MA770-UD3

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום התקנתי לאחרונה 2 התקני SATA על מחשב מבוסס אנפורס 2 אולטרא 1 צורב LG דגם GH20NS10 2 דיסק קשיח 160 סיגייט אחרי ההתקנה הצריבות נכשלות אחת אחת.חשוב לציין שמקודם היה צורב נק 3550 IDE והוא צרב מצויין. החלפתי כבר 3 תוכנות צריבה נרו 7.8 8.3 מיקרו ואפילו חזרתי אחורה ל6.6 האם זו הגדרה כלשהי בבקר SATA? הלוח הוא אסוס A7N דלוקס. תודה מראש.

  7. Started by bneli,

    מקווה שכתבתי את הנושא במקום הנכון אם לא תעבירו. קניתי דיסקים של רייטק שחורים כאלה שניראים כמו תקליט(עם ציפוי כזה עבה יפה) עכשיו כמובן שטוש שחור לא רואים וכנל גם צבעים אחרים אז אני מחפש טוש שיהיה מתאים למשימה בצבע לבן ראיתי את הטוש הזה של חברת Sharpie על בסיס שמן http://www.ebay.com/itm/Sharpie-Oil-Based-Extra-Fine-White-Paint-Markers-30515-/251008215641?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a71416a59 האם הוא מתאים למשימה ? או שיפגום בדיסק /ימיס אותו?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Ashand,

    שלום האם דיסק SATA 3 יכול לעבוד על מחשב ישן? הבקר יזהה אותו כ-SATA 2 ? האם בכלל שווה לקנות הרדיסק בנפח כזה? אני רוצה להשתמש בו בתור דיסק איחסון לסרטים.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. צריך עזרה איך אני עושה מחיצה בדיסק הקשיח בהתקנת הWINDOWS XP ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by oded6188,

    נראה לי שנדפק לי ההארד-דיסק של הלפטופ חיברתי את ההארד-דיסק למחשב אחר כדי להעתיק את כל הקבצים החשובים אבל בגלל שיש המון שגיאות והרבה קבצים דפוקים, כל שנייה ההעתקה של הווינדוס נתקעת, ואני צריך להתחיל לחפש מה הקובץ הדפוק, ולא להעתיק אותו... זה לוקח המון זמן... יש תוכנה שיודעת לעשות את זה במקומי?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by ariel-ro,

    אהלן! יש לי מחיצה של 137GB ועוד 12GB שלא נמצאים בשום מחיצה ושניהם נמצאים על אותו ההארד דיסק. אני לא מצליח להוסיף למחיצה של ה137GB את ה12GB הפנויים האלה, אני משתמש בParagon Partition Manager. ניסיתי להפוך את ה12GB הפנויים למחיצה, אבל זה לא עזר. איך אפשר להכניס ל137GB את ה12GB הפנויים האלה.? אריאל

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    kit\bulk\box מה ההבדלים בניהם ולמה המחיר שונה? ועל איזה צורב אתם ממליצים ? (כולם קוראים וכותבים 52, שיכתוב קצת שונה אבל לא מעניין אותי..) LG - KIT - 220 NIS LITE-ON - BULK - 220 NIS LITE-ON - BOX - 240 NIS TEAC - BULK - 260 NIS ASUS - BULK - 230 NIS ASUS - BOX - 250 NIS אני יודע ש LG הכי נמכרים וגם נחשבים לטובים ואמינים אז למה לי לשלם 250 שקל על צורב במקום 220? נכון כזה כולה 30 שקל מעאפנים.. אבל מה ההבדלים בין החברות, והחבילות תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by odeam,

    היי! קניתי מיני דיסק mz-n707 וקניתי בבאג מיני דיסק בגודל של 74דקות, אני חדשה בנושא, אז ככה... א. האם קיימים מיני דיסקים שגודלם גדול מ 74 דקות אם כן איזה גדלים יש ? ב. אם קיימים איפה אפשר לקנות אותם? (השארתי הודעה כזו גם בפורום האודיו אז מצטערת אם מישהו קרא את זה פעמים פשוט אני זקוקה לתשובה ) :-*

  14. Started by mtn9,

    שלום הזמנתי לפני כמה ימים מחשב עם הדיסק Western Digital 5000AAKS, אך להפתעתי קיבלתי את המחשב עם הדיסק Western Digital 5000AADS. מה אתם אומרים יצאתי מקופח או מרווח? מה ההבדל בין הדיסקים? לפי הנתונים היבשים שאני רואה לAADS יש 32MB זיכרון מטמון ולAAKS יש 16MB זיכרון מטמון, וגם הAADS הוא מגרסת ה"Green" ולפי מה שאני יודע הAAKS לא. אשמח לתשובות חברה. תודה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Ran B,

    היי חבר'ה, אני מחזיק היום במחשב החדש עשרות גיגות של תמונות (בתחביבי העתיק כצלם), מסמכים חשובים, מיילים, תיקיות, סרטים וכו'.. שהייתי מעוניין לגבות מול דיסק קשיח חיצוני. אני מעוניין בכונן שהוא 500GB או 1TB. חשוב לי מהירות העברה והגיבוי בתדירות התכופה שאעשה מול הכונן החיצוני. אם הכונן יגיע יחד עם תוכנה לBACKUP - אפילו יותר טוב. התקציב שלי הוא כ500 שקלים לכונן שיתמוך גם בESATA ו400 שקלים לכונן שיתמוך רק בUSB2 יש לכם המלצות לפה או לפה? כן, החברה המועדפת עלי (אם אפשר לציין) מזה עשור ומעלה היא WD. כן שמתי לב לכונן של Transcend, הידועה כייצרנית זכרונות RAM טובה (יש לי זכרונות שלהם גם במחשב..), מומלצת וזולה. http://www.shirion-computers.com/Product.asp?Pid=TS500GSJ35U&Cat2Cat1…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני מחפש דיסקים, CD ו DVD שאפשר להדפיס עליהם תמונה בעזרת מדפסת מיוחדת...

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. יצרנית שבבי הזכרון הקוריאנית מציגה כונני אחסון חדשים מתוצרת עצמית, עם שבבי הדור החדש לכתבה

  18. Started by pichu7,

    שלום לכולם, יש לי שני כוננים חדשים (כפי שציינתי למעלה) וכונן ישן של 250 עליו מותקנת XP. על כונן BLUE התקנתי WIN7, על ה BLACK לא מצליח להתקין מערת הפעלה ללא שגיאות.... בכל מקרה, כדי למקד את הבעיה: ה BIOS מזהה את כל שלושת הכוננים, כך גם מערכת ההפעלה. כשאני משנה את סדר האתחול ב BIOS ומנסה לאתחל ממערכת ה WIN7 - אני מקבל את ההודעה כפי שכתובה מעלה. הכוננים מוגדרים ב BIOS כ IDE. ביטלתי גם את ה SMART ב BIOS. אנא עזרתכם - בעיית חומרה? כיצד אני בודק? תודה

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. טוב אז קיבלתי סוף סוף את הצורב ובגדול אני מרוצה... הצריבה מצויינת, צרבתי כרגע על דיסק של סאסונג שאמור להיות למהירות 16 במהירות 32 ואין שום שגיאות... אבל עשיתי בדיקה בNero CD Speed למהירות הקריאה ומשום מה המהירות לא מגיעה למקסימום (48), הגרף מתחיל מ24 עולה ל28-29 ואחרי זה נע בין המהירויות האלו... למישהו יש מושג למה? אני חושב שזה משהו במערכת שלי ולא בצורב כי גם בדיוידי (של פיוניר) זה ככה... הממ... DMA אני חושב מופעל (ראיתי בלוג של נרו) אבל איפה אפשר לבדוק את זה באקספי? AMD Tbirb 900 / AOpen AK33 MB הצורב והדיוידי מחוברים על אותו הכבל, הצורב הוא מאסטר ושני הארדיסקים מחוברים על כבל שונה... אם זה משנה משהו...

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. יש לי במחשב כמה כבלים כאלה קטנים סטנדרטיים שמתחברים לכל מקום ונותנים חשמל עכשיו יש לי כמה אבל אין לי אף אחד פנוי ואני רוצה לקנות צורב אז מה לעשות - 1) יש מפצל? 2) להחליף את הסידי עם הצורב ויהיה לי רק צורב? ואז כדי לצרוב דיסקים אני יעביר את הדיסק לתקיה ואז אני יצרוב מהתיקיה לדיסק?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Guy950,

    טוב, אז כבר פתחתי נושא אז אנצל אותו לבעיה נוספת שלא ברורה לי. כמו שאמרתי, יש לי שני כונני SSD, הראשון הוא Intel SSD 520 180GB, את פרטי המהירות אפשר לראות פה. הכונן השני הוא Kingston V300 120GB שאת הפרטים אפשר לראות פה . החלטתי להוריד את התוכנות CrystalDiskMark ועוד אחת שאני לא מצליח למצוא אותה או להיזכר בשמה. בכל אופן, שתי התוכנות הציגו תוצאות זהות, ככה שזה לא מקרה יחיד. בתמונות שצירפתי אפשר לראות בוודאות שהנתונים בפועל הרבה פחות מהנתונים שבאתרים, והקטע המוזר הוא שישנו משתמש בפורומים שהציג את התוצאות שלו עם הV300 שהיו משמעותית גבוהים משלי וצמודים לנתונים של היצרן. אז בדקתי כמה דברים: 1) דרייברים של לוח אם מעודכנים, כולל דרייבר שניתן להתקין רק דרך דיסק ההתקנה של ווינדוס. 2…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. מזה כבל 80 פינים איך הוא ניראה ולמה זה טוב??

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by YoniG,

    אני בור בנושא צריבת DVD ורוצה להבין כמה דברים: 1. ראיתי שיש כל מיני טכנולוגיות צריבה (מינוס, פלוס, ROM) וכו' איך תוכנת הצריבה מחליטה באיזה אופן לצרוב? 2. ראיתי שיש צורבים המגיעים עד לX16, אבל במדיות עצמן ראיתי עד X8, איך זה מסתדר? 3. כשצורבים 2 צדדים שDUAL LAYER, האם כל מכשיר יודע לקרוא את זה? 4. כמה זמן לוקח בממוצע לצרוב ג'יגה של מידע על דיסק DVD עם צורב X16?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום יש לי עכשיו הארד דיסק של 80 ג'יגה מקסטור SATA. הוא כמעט מלא ואני רוצה לקנות עכשיו עוד אחד. עכשיו אני חשבתי לקנות מקסטור 160 ג'יגה SATA 8MB אבל הבעיה שראיתי בKSP ופנדה שיש הפרש דיי גדול במחיר בין הארד דיסק של DiamondMax 10? DiamondMax 9 או DiamondMax plus 9 מה ההבדל בניהם? והאם באמת כדאי לי לקנות את ההארד דיסק של מקסטור? אני צריך 160 ג'יגה ושיהיה SATA תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by shuky123,

    המחשב שלי, win XP קרס. לאחר נסיונות לא מוצלחים לאתחל אותו - הכוונה להמון הודעות שגיאה ובסוף כשלון מוחלט, הוספתי דיסק נוסף שיש ברשותי ועליו התקנתי מערכת הפעלה נוספת - winxp בזמן ההתקנה מערכת ההפעלה זיהתה כי ישנם בעיות עם הדיסק הנוסף וביצעה סריקת דיסק. הדיסק עצמו היה מחולק ל- 3 פרטישינים, אני עכשיו מצליח להכנס ל-2 מתוך ה-3 ואילו ל-3 אני מקבל את ההודעה הבאה: the file or directory is corrupted and unreadable יש על הדיסק חומר חשוב, איך ניתן להגיע אליו כאשר ההצעה ללכת לחברה שעושה זאת בתשלום לא באה בחשבון. ניסיתי את התוכנה מהאתר ntfs.com אבל גם היא אינה מצליחה לראות את הדיסק הנ"ל אשמח לעצה או כיוון כלשהו

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים