אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן. במחשב שלי עם לוח אם ASUS P4C800 DE יש צורב, סידירום והארדיסק SATA . הסידור שלהם מהחנות קצת משונה בעיני - אשמח אם תגידו לי מה עשו פה ? והאם יש מקום לשיפור ? הצורב - FIRST PRI כלום - FIRST SLAVE כלום - SECOND PRI סידירום - SECOND SLAVE הארדיסק סאטא - THIRD MASTER כלום - FORTH MASTER תודה רבה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צרבתי את כל מחסן התוכנות שלי (באמצעות הגירסה האחרונה של נירו 5.5.9.9) ע"ג תקליטור .וברוב טפשותי , את המחסן בהרד דיסק מחקתי כדי לשחרר מקום .כאשר אני מנסה לפתוח את אחד הקבצים ,מתקבלת הודעת שגיאה שלא ניתן למצוא את הקובץ . ככה זה קורה לי בכל התוכנות שגיביתי . שמתי את התקליטור בכונן הצורב (ימהה) . הצורב בכלל לא זיהה את התקליטור ולגביו הוא ריק. כאשר אני שם את התקליטור בכונן הסי.די . אני רואה היטב את כל התוכנות והקבצים . מישהו אמר לי לנסות דרך הדוס . ז"א , לנסות ולהעתיק בחזרה (דרך הדוס) את תכולת התקליטור לכונן הקשיח . נראה לכם ? למזלי הרע , מחקתי את המקור מהכונן הקשיח ואני מחזיק ביד תקליטור "גיבוי" מבלי יכולת להפעילו. אנא עזרתכם הדחופה . תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי המון גבצים שתופסים המון מקום (יותר מ 2TB). לא חשבתי שאני אוכל לעשות עם זה משהו, אבל ההופעה של ה unlimited - חיבור באמצעות סיב אופטי - שינתה את דעתי... בחבילה הכי זולה ופשוטה, אוכל לגבות 2TB בתוך יומיים. לאיפה? איפה כדאי לי לשים אותם? נניח בזק - אמנם טוענים שהם בחינם בכמות בלתי מוגבלת, אבל אם מעלים יותר מדי הם יכולים לחסום אותך ולמחוק הכל. גם בחברות אחרות - אמנם טוענים שהנפח בלתי מוגבל, אבל זה נתון לשיקול דעתם הבלעדי (fair use) אם חרגת או לא (ואז תהיה חייב לעבור לתוכנית עסקית שתעלה המון...). מה טוב? עדיף הכי זול אם אפשר... צריך גם לוודא ש unlimited זה באמת בלתי מוגבל, ושלא יעבירו אותך באמצע אם תחרוג... סתם לדעת - רק כי אני מתכנת שיכול לעשות דברים משונים - אולי כדאי…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מתלבט בין שני הדגמים האלה: SAMSUNG 500GB SATA 2 HD501LJ T166 7200RPM 16MB לינק - http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2425 2) WESTERN DIGITAL 500GB SATA 2 KS 7200RPM 16MB לינק - http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2373 איזה מהם עדיף מבחינת: א) ביצועים ב) שקט ג) קרירות ?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צירפתי תמונות של הדיסק. לדעתי הדיסק הזה פורק ממכשיר הקלטה כלשהו. [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן קניתי מחשב חדש וההארד דיסק שביקשתי היה זה של סיגייט. אחרי כמה ימים אמרו לי בחנות שיש בעיה של תאימות של סיגייט 418 עם המעבד של אינטל i5 ושמו לי במקום את ה5000AAKS שעולה 20 שקל יותר והנתונים שלו אותו דבר. יש לי 2 שאלות - אחת אם אתם מכירים בעיה כזאת, והשנייה אם הכונן של WD הוא באותה רמה וכדאי לי כבר להישאר איתו. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש אולי יישומים שיכולים להקל על הכונן ssd מבחינת שטח האחסון שלא ייגמר מהר? למשל CCleaner יכול לנקות ממנו זבל. זה מומלץ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש צורך באחד כזה שיעבוד בצורה חלקה במעבר בין PC לMAC קראתי על סייגייט FLEX החדשים שיש בהם תאימות מובנת לזה (ופיצ'רים מגניבים כמו דוק מתחלף במידת הצורך לUSB 3 וכאלה) אבל המבחר שלהם מצומצם בארץ ויקר יחסית לדגמים הקודמים המלצות? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני דיי חדש בנושא של חומרת SSD ולכן הייתי צריך להמלצה על SSD מהיר (למרות שכולם מהירים) חשבתי על X25 של אינטל אבל אני כבר לא יודע אם זה רלוונטי להיום. הנפח שהייתי רוצה הוא 32 או 64-בסה"כ הSSD ישמש למערכת הפעלה WIN 7 64 BIT והתקציב הוא באזור של ה 500 ש"ח ורצוי אפילו פחות. כנראה אני אזמין מ EBAY אשמח להמלצות בנושא. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כחודש נשרף לי המחשב(ספק,לוח,זכרונות,ה.דיסק,CD,CDRW..) הכל הלך... אבל הכי חשוב לי ההרדיסק המידע נחוץ לשחזור מה לעשות וכמה זה יעלה לי?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם. הים רכשתי HD חדש ונוצר מצב שיש לי יותר מדי מחיצות, רציתי לדעת איך אפשר לאחד שתי מחיצות (D וE) למחיצה אחת. כמו כן כל מחיצה כזאת היא בעצם גם HD שונה. תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לפני כשבוע וחצי רכשתי SSD חדש ושמתי לב שחסרה מדבקת אחריות והשנייה בכלל במקום הזוי יש לכך סיבה ? עוד מישהו נתקל בזה ? תמונה מאותו כונן בדיוק מ NewEgg תמונה מהכונן שלי [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כרגע כונן קשיח אחד wd 80gb ide שמחובר ללא ג'אמפרים על מנת שיהיה מאסטר. היום קניתי את הכונן WD2500KS שאמור להיות מחובר עם SATA. חיברתי את הכונן, ולא שיניתי כלום בהגדרות של הכונן השני מכיוון שאני מעוניין שהכונן עם ה IDE יהיה כרגע המאסטר. משום מה המחשב לא מזהה לי את הכונן SATA, לא בביוס ולא בווינדוס. מה אפשר לעשות? ד"א הלוח אם שלי הוא ABIT KV8 עם מעבד ATHLON 64 3000 S754.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי חבר שחוזר ממיאמי עוד כשבועיים השאלה היא אם כדאי לי להביא את ה SSD משם OCZ Vertex 3 VTX3-25SAT3-120G 2.5" 120GB SATA III http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820227706 המחיר הוא 225 דולר שיוצא בערך 225X3.6=810 ( ו 20 דולר החזר, יוצא 736) לעומת המחיר פה בארץ שהוא 1350 הכי זול בזאפ
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי כונן חיצוני 320 גיגה ואני מעוניין להפוך אותו ל FAT 32 T אייך אני עושה זאת? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם , בשעה טובה התחדשתי לפני כשבועים ב HD חדש של סמסונג 103SJ . ההתקנה והכל עבר בהצלחה . העברתי אליו סדר גודל של משהו כמו 300GB . כשאני נכנס לדיסק בפעם -הראשונה- בכל פעם דרך "המחשב שלי" , יש DELAY של בין שניה ל 3 ( תחושה של הערתי את הכונן משינה ולוקח לו זמןלהתעורר , לא קורה בכונן הישן שלי ) . בהתחלה חשבתי ש WIN7 עושה איזה מיפוי של הכונן (INDEXING ) וזה מה שגורם לטעינה איטית יותר . חשוב לי לציין שאחרי הכניסה בפעם הראשונה , המעבר בין התיקיות בכונן חלק לחלוטין . האם יש בעיה או משהו שאמור להדאיג אותי ? תודה , יניב
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבעיה היא כזאת, יש לי דיסק של WD שמזוהה בביוס אבל הוא מזוהה שנפח הקיבולת הוא 0 וכל השאר כמו SMART הוא בUNKONWN וכן הלאה. כלומר המחשב מזהה שיש דיסק קשיח אבל לא מזהה שום פרט עליו! דיברתי עם אנשים שמבינים ואמרו שיש מצב שעדכון firmware יציל את המצב אבל לא בטוח. א) למישהו יש הצעות לסדר את המצב בצורה אחרת? ב) איך עושים את העדכון הזה? תודה רבה אנשים!!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי, קניתי SSD Crucial MX100 256GB לפי המלצות הרבות שראיתי פה בפורום במטרה לשפר קצת את המחשב הישן שלי (אם החליט לשדרג אותו ה-SSD יעבור למחשב החדש). ראיתי במדריך של האתר כי צריך להפעיל בביוס את הפונקציה AHCI אך לא הצלחתי למצוא אותו (לוח אם ASUS M2N-E). עשיתי קצת חיפוש באינטרנט ולא מצאתי פתרון או תשובה חד משמעית. בינתיים התקנתי את המערכת הפעלה והביצועים הם: https://drive.google.com/file/d/0B4k_WUtDchWhZnF0N0h5emE3YjQ/view?usp=sharing 1. מישהו יודע איך להפעיל את ה-AHCI בלוח אם הזה? 2. האם התוצאות האלו סבירות לחיבור SATA2?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם , חברים . אני רכשתי מחשב נייד חדש ויש בו הארד דיסק של 1TB במהירות 5400 עם 8MB CACHE . אני רציתי לשאול את אלו המבינים שביניכם בתחום האחסון , האם יש אפשרות אצלי בנייד פשוט להחליף את ההארד דיסק הקיים ב-SSD , האם זה בכלל אפשרי ? אם לא במקום ההארד דיסק , אז האם ניתן להוסיף בנוסף ל-HDD , גם SSD אודה לכל מי שיעזור בשאלותיי , ואם אפשר עם קצת הסברים למה וכמה .
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הזמנתי את הנגן הזה רציתי לדעת אם כל המדיות יעבדו איתו... יש לי צורב NEC3540 והאם שווה לי 100 מדיות X8 DVD-R של TEAC ב 1.60 ליחידה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה קורה??? האם שאני מבצע וייפ למחשב זה מוחק את כל הארדיסק או שאני יכול לבחור רק כונן מסויים? תודה על העזרה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי איזה דגם הכי כדאי לקנות היום? אין בעיה של תקציב.. אני מחפש 1TB 2.5" וחשובה המהירות, חשבתי על הWD הבא: http://ksp.co.il/?select=.1033..146..147.&list=1&sort=2&glist=0&uin=15849&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= אשמח לתגובות והמלצות.. האם כל הניידים בגודל הזה מגיעים באותה מהירות או שיש ניידים 2.5" יותר מהירים? נ.ב: לגבי הTRANSCEND לא מכיר את החברה ולא רוצה לקחת סיכונים..
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בוקר טוב, אשמח להמלצות על רכישת SSD 1Tb M2.0 באמזון במבצעים הנוכחיים עבור לפטופ חדש שרכשתי כעת (מגיע עם 256Gb בלבד) כשדרוג/תוספת. Lenovo ThinkPad E15 G3 15.6" Ryzen 5 5500U מעדיף שהמחיר יהיה מתחת לרף המס (<75$), אמינות גבוהה (הבנתי שעדיף TLC עם DRAM Cache) ומהירות גבוהה יחסית. ראיתי את הכונן הזה שנראה אטרקטיבי אבל הוא QLC ללא Cache - Western Digital 1TB WD Green SN350 אשמח להצעות והמלצות. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי לכולם התייעצות קטנה.. יש לי המון מידע שמאוד יקר לליבי. כרגע יש לי 4 הארד-דיסקים ניידים, כולם 3.5 ובנפח של בין טרה לטרה וחצי. בהתחלה שני הארד-דיסקים היו לגיבוי שני הארד-דיסקים האחרים. בעצם, כל המידע היה כפול. כיום הגיע מצב שכל הארבעה מלאים, כל אחד במידע ייחודי. ז"א, אם איזשהו הארד-דיסק הלך, אז כל החומר הלך. אין גיבוי. חשבתי על שתי אופציות ורציתי להתייעץ אתכם: 1. לקנות עוד הארד-דיסקים ניידים לגיבוי. פחות נוח ולא יודע כמה משתלם כלכלית. 2. לקנות מחשב ייעודי למידע שבעצם עליו יאוחסן על המידע (מדובר על נפח התחלתי של מעל 4 טרה) והארד-דיסקים הניידים יחזרו למטרתם המקורית - גיבוי, במקרה שקורה משהו למחשב. אותו המחשב, מלבד זאת, לא צריך להיות בשמיים (אולי אני אקנה כרטיס טלוויזיה למ…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


