עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, אני קונה הרדיסק נייד מחר או מחרתיים ואני צריך עזרה. לאחר קריאת מספר נעוצים ונושאים של משתמשים אני קצת מבולבל וקשה לי להחליט, אני צריך הרדיסק נייד לגיבויי תמונות, מסמכים ואחסון סרטי HD . הכיוון הוא 2TB מכיוון שחצי ממנו אני כבר יכול למלא והעלות לשקל שלו הכי משתלמת. ההתלבטות היא בין ‏My Book Essential Edition, 2TB USB 2.0 במחיר 770 ש"ח , ל כניית מארז חיצוני ‏Dynamode External USB 3.0 Hard Disk Enclosure במחיר 170 ש"ח http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspbiyalik&uin=10287 והרדיסק פנימי כלשהו (כנראה WD). למארז החיצוני יש יתרון ברור של ה USB3 (אם זה באמת יעבוד) השאלות: 1) האם המארז החיצוני של Dynamode ידאג לקירור הנדרש להרדיסק?…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by DaTHE,

    שלום, אני צריך DOK לצורך אחיסון מידע יומי, הDOK יהיה בשימוש הרבה במהלך כל יום ויום ולכן דרוש מהיריות כתיבה וקריאה. רצוי נפח של 16GB מחיר עד 150 ש"ח. לפי כמה שהוא זמן, היה אשכול שהמלצתם על PATRIOT, האם זה עדיין תקף? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. שלום יש לי מחשב נייד עם הארד דיסק מובנה האם יש אפשרות להתקין את כל התוכנות והמשחקים שעל הארד דיסק הזה במכה להארד דיסק מובנה אחר של מחשב נייח? ואם כן אשמח לקבל מדריכים

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by maorbe,

    שלום קניתי לא מזמן הארדיסק סאטה חדש למחשב וחיברתי אותו ללוח אם מה צריך לעשות כדי שהוינדוס יזהה אותו? כי עכשיו פשוט אין זכר לכונן אמרו לי שצריך לפרמט את הכונן אבל איך אני אפרמט אם המחשב לא מזהה אותו? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by geniaXP,

    מתלבט בין שני כונני SSD בגודל 500GB השימוש העיקרי הוא משחקים ה-750 עולה 679 ה-850 עולה 819 ה-850 מגיע עם 5 שנות אחריות לעומת ה-750 אבל קראתי פעם שזה לא נותן כלום ב-SSD, אם הוא לא מתקלקל ב-3 שנים הראשונות הוא גם לא יתקלקל בשניים אחרי. האם התוספת מהירות של ה-850 באמת שווה את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום לכם. בזמן האחרון חלק לא קטן מהדיסקים שלי התחיל להחליף צבע.. המראה לא נעים כל כך אבל מה שעוד יותר לא נעים הוא שחלק מאותם מדיות שהחליפו צבע לא עובדים יותר. אני מחזיק אותם במקום מוצל וקריר, לא כותב עליהם כלום וגם לא משתמש בהם יותר מידי.. פעם בשבוע שבועיים לעיטים אף יותר.. רציתי ליקנות חבילה גדולה של 50 מדיות לפחות לצורכי גיבוי וגם לצורכי צריבה בטוחה (שהדיסקים לא יחליטו איזה צבע מתאים להם יותר..) לכן אני פונה אליכם: על איזה חברה של מדיות לצריבה איכותית ואמינה אתם ממליצים? (רצוי שגם המחיר יהיה סביר) אני מודע לכך שTDK הם בין הטובים אם לא הכי טובים (?) אבל הם גם די יקרים.. מה עם Silver Line וכל השאר? אשמח לישמוע את תגובותיכם בנושא. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by spitzi,

    שלום, אודה על המלצה על כונן חיצוני בנפח 2TB, שמיועד לעמוד במקום ולאחסן סרטים וכו'. אין כוונה לנייד את הכונן, והוא צריך לעמוד גם בדרישות הבאות: אמינות מרבית, לא מעוניין להתעסק עם קריסות, אבדן מידע והחלפות. מהירות 7200 RPM, אני רוצה ביצועים טובים. אם אפשר, שהחשמל מה-USB יספיק בלי לחבר בנוסף הזנת מתח משקע חשמלי. חוץ מזה, שמעתי הרבה דרעק על כונני Western Digital ישירות מחברים קרובים שקנו ונכוו, אז אני חושב שהמותג הזה יורד מהאופציות. תודה.

  8. Started by yp3,

    הסתכלתי קצת בזאפ, האופציות שעל הפרק הם: SanDisk 64GB SDSSDP064G Kingston SSDNow 60GB SV300S37A Crucial 64GB CT064M4SSD3 Crucial Solid Series 64GB CT064M4SSD2 OCZ Agility 3 60GB AGT325SAT360G מה לדעתכם הכי ממומלץ? מבחינת נתונים 'על הנייר' נראה שהOCZ הכי טוב. המחשב בין שלוש שנים, מיועד לאופיס וגלישה, אני מקווה שSSD יתן לו קצת זריקת מרץ. תודה מראש לכל העונים

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אני מתכוון לקנות בקרוב את ה-Maxtor 80GB-8MB-7200RPM ATA133 DiamondMax Plus 9 ורציתי לעשות מחיצה למערכת ההפעלה הכוללת 1.win xp 2. Program files (תוכנות חשובות...) 3.זכרון וירטואלי אז כמה גי'גה אני צריך לתת לזה ??? עריכה : כמה זיכרון וירטואלי אני צריך (יש לי 256זכרון DDR 333mhz ) ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by integral,

    אז לכל מי שמתעניין במדיות איכותיות ל DVD, אפשר להשיג -R ו +R בחבילות של 25 של VERBATIM DATA LIFE PLUS ב 200 שקל באופיס דיפו שזה 8 שקל ליחידה. עד לא מזמן זה היה 11 שקל במבצע בחבילות של 10. אפשר גם להשיג בפנדס ב 195 וב 190, אבל לא ברור מהצילום שלהם אם זה X4 או X2. אז מי שקונה שיבדוק. השוק משתפר מיום ליום. ;D

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by rank,

    מה ההבדל בין VERTEX 3 PRO לVERTEX 3 הרגיל אני לא הבנתי מה מצדיק פי 2 מחיר ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. כתבה חדשה ב-NetChief Blog, שמראה שכונני Seagate אמפירית נוטים להרבה יותר תקלות מכונני WD או Hitachi: [h=2]למה כדאי להיזהר מדיסקים של Seagate[/h]

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. סדרת ה-SX6000 מתיימרת להציע יכולות שאין לכונני אחסון בחיבור SATA עבור קהל יעד רחב ככל הניתן לכתבה

  14. בחנות באיזור שלי מציעים 50 דיסקים במחיר של 23 ש"ח שזו מציאה, אבל החברה של הדיסקים זו City Disc ובעקרון אני לא מכיר אותה ורציתי לשאול מה דעתכם עליה ? שווה לקנות.. כי אם כן אני מבחינתי מוכן לקנות 200 דיסקים במחיר הזה. אם אתם לא ממליצים אז על מה כן ? עד עכשיו השתמשתי ב- Teac ו-Silver Line אבל הם די יקרים 40+++ אתם מכירים אולי איפשהו מבצע עליהם ? תודה על העזרה

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. ראיתי בסטיקי כוננים קשיחים ששני הכוננים האלה מומלצים בקטגוריית ה1TB. אני רוצה לקנות כונן קשיח למטרת גיבוי. אני מעדיף 1.5TB כי יש לי כונן חיצוני של 1.5TB, אבל הוא לא כל כך מומלץ לפי הסטיקי. בכל מקרה, מי משניהם מומלץ ככונן לגיבוי בלבד? או שאולי כדאי לקנות את ה1.5 TB?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  16. ערב טוב לכולם. בפורום אמצעי אחסון די מת ומהבוקר לא קיבלתי לא רק תשובה, אלא אף לא צפייה אחת . . . מדהים יחסית למה שקורה כאן :-) נקווה לטוב ============================ יש לי כמה שאלות מהותיות בהיררכיה של חשיבות: 1) האם את הדיסקים הקשיחים החיצוניים (סדרת ה WD MY BOOK לא משנה איזו ESSENTIAL PREMIUM אן PRO) או בכלל כל כונן שכזה מחברה אחרת - מגבילה בעצם כבר מלתחילה המהירות העברת נתונים של הדיסק הקשיח עצמו, עוד לפני שאנחנו מדברים על סוג החיבור למחשב(USB2 או FIREWIRE או FIREWIRE 800 או חיבור רשת RJ 45)? זאת אומרת שאין לי טעם להשקיע בחיבור מסוג מהיר מהארבעה הנ"ל, כי גם ככה ה HD לא מעביר בערך מעל 90 מגה לשנייה. מה אם כן המהירות של כוננים אלה? אני מדבר לדוגמה על הכונן שאמור להי…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אני מעוניין לרכוש כונן קשיח חדש למחשב. שמעתי שיש כזה דבר שנקרא LDA או משהו בסגנון. רציתי לדעת האם אני יכול לחבר נניח כונן 80/100/120 GB ומעלה למחשב על מערכת הפעלה WIN XP PRO . אם כן, יופי!!!!! דרך אגב. מה הדרישות מערכת של מחשב מבוסס פנטיום 2?(האם יכול לקבל 19GB)? בברכה ותודה

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Access Denied,

    אני מעוניין לשפר את מהירות העבודה במחשב הנייד שלי. נראה לי הגיוני שהשיפור הכי גדול יגיע על ידי שדרוג הדיסק קשיח עליו פועל מ"ה. כרגע יש לי כונן 640gb sata3 של WD (כמו לרוב העולם) הבעיה היא שכונן SSD יקר להחריד והרבה מעבר לתקציב שלי. הנחה שלי - שכונן 16gb יספיק לאכסון מ"ה בנייד לאולי למשהו קטן נוסף (תקנו אותי אם אני טועה פה) ולכן חפשתי וראיתי שקיים כונן פלאש - AData 16GB 533X בעל מהירויות קריאת וכתיבה של 80MB/sec ו-50MB/sec (בהתאמה) במחיר של פחות מ- 55 דולר! האם זהו פתרון טוב? שימו לב, שאני לא מעוניין להחליף את הכונן במחשב הנייד! (זה כונן נוסף) נ.ב. יש גם גרסת 32gb ב-93 דולר http://www.tigerdirect.com/applications/searchtools/item-details.asp?EdpNo=5546846&SRCCODE=GOOG…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Rockstatement10,

    אני צריך המלצה ל-SSD למחשב נייד ישן יחסית עם קשיח די צולע של 5400RPM. מחיר לא ממש משנה, אפשר גם להציע מהאיביי.. באיזור ה-200 שקל לדעתי. 120GB אמור להספיק.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by levya1,

    שלום רב יש לי מחשב חדיש שרץ עם חלונות XP SP 2. לוח אם 945P-S3 של GIGABYTE וכונן קשיח 160GB SATA 2. הביוס מזהה את הכונן כ SATA אך באמצעות device manager +EVEREST+SNANDRA +HD TUNE כולן טוענות כי הכונן שלי רץ רק במהירות UDMA 5 כלומר ATA 100 וזה במקום מהירות ATA 300 (sata 2 . כלומר הפסד גבוה בביצועים של הכונן . מה ניתן לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by BigDragoon,

    אני רואה כל הזמן המלצות על HD של 250GB של WD או SEAGATE. רציתי לשאול אם ל-HD של ה 320GB אותם ביצועים? האם הם ממולצים באותה מידה? (הפרש מחירים כ 150 ש"ח)

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. אהלן, קניתי לאחרונה SSD של סמסונג (840 הרגיל) בנפח 120 ג'יגה. היום לקחתי את המחשב שלי thinkpad t400. הוצאתי את ההרדיסק הרגיל ובמקומו שמתי את ה SSD ועשיתי התקנה נקיה של win 7 pro 64. ההתקנה עברה בלי בעיות אבל לאחריה לא ניתן להשתמש במחשב כי כל כמה דקות המחשב פשוט נכבה. אין מסך כחול, אין בעליה אח"כ שום הודעת שגיאה. פשוט נסגר לבד ללא התרעה. לא הותקנו שום תוכנות וההגדרה בביוס היא AHCI. משום מה נראה שבמצב safe mode לא הייתה את הבעיה הזו. ניסיתי להתקין כמה שיותר דריברים אבל אי אפשר לעשות את זה כמו שצריך בSM וויתרתי על העניין. עכשיו ניסיתי להתקין win 8 pro 64 אבל פה הוא בכלל לא נתן לי להתקין אלא מראש אמר שיש שגיאה. התקנת win 7 pro 32 הסתיימה עם אותן תוצאות כמו ב64 ביט בכך שהמחשב…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by benor,

    שלום יש לי 2 כוננים (מחיצות) 1 C 5 ג'יגה 2 גיגה פנויים כונן 2 D 26 ג'יגה 14 פנוי האם כדאי לי להגדיל את C כי נראה לי שהוא קטן מדי למשהוא כמו 8-10 ג'יגה?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. יש כרטיס כזה לגיגבייט: http://www.cobrapc.co.il/Product.asp?productid=5536 השאלה האם זה ייתן לי משהו כרגע? האם DOK יצליח להגיע למהירויות העברה של 5gbit לשנייה או שזה חייב להיות DOK המותאם במיוחד ל-USB 3.0?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by yam_sh,

    מה הדיסק עם הכי הרבה מקום שאתם מכירים וכמה הוא עולה???

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים