אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אם אני קונה דיסק קשיח מסוג IDE שזה( לא יקרה ) רק לדעת ... איך אני מחבר את הדיסק קשיח ? איך אני מכון את קשיח זאת אומרת שאיפה אני שם את הגומפר כשיש לי דיסק קשיח S-ATA אבל אני רוצה עוד אחד מסוג ה IDE ויש לי CD-ROM ? אז אני מחבר ליד ה ?CD-ROM נכון ? ושם את הגומפר שיהיה ב SLAVE וה CD-ROM MASTER או שלהפך ....ה CDROM SLAVE עם הגומפר וה IDE HARD DISK ל MASTER עם הגומפר .. ואם אני קונה SATA הארד דיסק אז יהיה לי שתי SATA צריך לגמפר אחד ל MASTER GO עם הגימפור וגם השני ל SLAVE עם הגמפר ? או שלא צריך בכלל ? אם צריך אז איפה ואיזה מהם ? בקיצור ... אם יש לי SATA הארד דיסק השני אני אביא אותו SATA אבל כדי שיעבוד צריך לשים אותו על SLAVE כדי שהוינדוס יעלה או שלא צריך...לא צריך לגמפר ....
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
במה עדיף להשתמש בהארד דיסק בו מותקן Windows XP Pro SP1 ? האם באמת Fat32 מהיר יותר מ-NTFS ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בחלק מהמארזים יש אפשרות לקבע את ה HDD בעזרת ברגים במצב אנכי ולא אופקי כמקובל. האם זה לא עלול לפגוע באורך החיים והתפקוד?או שהם מיועדים גם למצב אנכי ולא רק אופקי. תודה מראש למגיבים.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב חדש והמליצו לי לקנות צורב די וי די וגם כן כונן די וי די רגיל רציתי לשאול מספר דברים לפני בכדי להיות בטוח: 1.האם אפשר לצרוב דיסקים רגילים בצורב DVD? 2.האם אפשר לצרוב על דיסק DVD כל תוכן כלשהו ? אפילו דיסק שמע? 3.האם כונן DVD קורא דיסקים רגילים? 4.האם אין אפשרות לקנות אך ורק צורב DVD שגם יקרא לי דיסקים של DVD וגם דיסקים רגילים? תודה רבה ניר גלעד
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי הארדיסק של טרה, Samsung HD103SJ והווינדוס לא מראה לי אותו, יש לי כבר אחד זהה שאצלי כבר כמה חודשים ועובד מעולה, אבל עכשיו כשהוספתי עוד אחד מאותו דגם הווינדוס לא נותן לי לגשת אליו. ב- devise manager ראיתי שיש לי שני הארדיסקים כאלה, אבל אני לא רואה אותו בשום מקום אחר. למישהו יש רעיון?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
צהריים טובים, אני צריך לעשות קנייה של דיסקים קשיחים ואני מתלבט מאוד בנושא. החומר שאנו מאחסנים על המחשבים שלנו חשוב ויקר לנו מאוד (ואני מאמין שרבים יסכימו שברוב המקרים אפילו יותר מהחומרה הקיימת בו) והחשש לאבד אותו אף פעם לא משאיר טעם טוב בפה. הרצון לעשות כל מה שביכולתנו כדי לבטח את עצמנו מאסון שכזה הוא מאוד חזק, ואני מאמין שמגיע לדיון הזה להיפתח: האם דיסק קשיח של יצרנית אחת עדיף על פני השנייה? כשיצרנית נותנת 5 שנות אחריות על הדיסק שלה, האם הדבר אכן מעיד על סבירות נמוכה יותר לכשל בדיסק? האם דיסקים יקרים יותר כגון סדרת ה- Black של WD או מקביליהם בשאר היצרניות שווים את ההשקעה הכלכלית או שמא מדובר בזריקת כסף טוב לפח על כלום ושום דבר? …
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בלוח שיש לי היום אין תמיכה להרדיסקים SATA (מהסיבה הפשוטה שכשקניתי אותו לפני כמה שנים, התוספת לתמיכה ב-SATA הייתה דיי גדולה). היום אני חושב על הגדלת נפח הדיסקים שלי ואני מתלבט בין לקנות עוד 120GB (בנוסף ל120 שכבר יש לי ול-120 החיצוני) רגיל או SATA. הבעיה: אם אני קונה SATA אז אני צריך לקנות גם בקר והשאלה שלי היא: האם משתלם להוסיף בקר כזה בשביל עוד דיסק או שכדאי לוותר ולדחוף עוד 120 רגיל ודי. שאלה נוספת - הבנתי שיש קצת סיפור עם דיסקים שגדולים מ120 ג'יגה (160 וכאלה) - מישהו יכול לפרט בנושא? ד"א - המפרט המלא בחתימה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכונן שלי נשרף עקב נפילת חשמל...עכשיו אני צריך אחד חדש ואחד חיצוני לגיבוי כבר מעל לחצי שנה לא נגעתי בכל עניין החומרה ואין לי מושג מה הולך עכשיו בשוק, אז אני אשמח לקצת עזרה[br]פורסם בתאריך: 15.06.2010 בשעה 20:57:05 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_3151&products_id=27145&PHPSESSID=ln2n18hcrp3faev022kv0nmck2http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_272_3151&products_id=25009&PHPSESSID=ln2n18hcrp3faev022kv0nmck2 עשיתי חיפוש קטן, מה אתם אומרים עליהם?[br]פורסם בתאריך: 15.06.2010 בשעה 21:01:45 מישהו?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום האם במחשב asus k53S שלפי מה שבדקתי יש לו הארד דיסק 2.5 אפשר לשים איכשהו m.2 2280? אם כן איך? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש המלצה למשהו מסוים ? בעיקר בכדי להעביר סדרות\סרטי HD. אשמח לקבל המלצה על DOK מהיר איכותי ואמין. וכמה אמור לעלות DOK כזה? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכונן אינו פועל וכאשר מחבר אותו למקור מתח מהמחשב הכונן עובד כמו כן כאשר מחבר את הקבל המצ"ב (באמצאות מתאמים) למאוורר הוא פועל [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפי מה נקבעת המהירות של גיבויים? בתמונה 1 יש כונן שחלק מהנתונים שלו טובים יותרו חלק פחות אך הוא מהיר הרבה יותר בביצוע גיבויים ובהעלאה שלהם. מה הסיבה לזה?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 3 followers
-
-
כן, אני יודע.. המחשב החדש היה אמור להיות אצלי כבר לפחות איזה שבוע. היו כמה עיכובים בדרך ועוד בסוף הפאשלה המעצבנת של הצ'יפסט… קודם התבאסתי מכל העניין, אח"כ קיבלתי עצבים, אחרי זה נרגעתי ועכשיו פשוט כבר לא איכפת לי. אז ככה שבינתיים המחשב תקוע ואני התקדמתי להתעסק עם דברים אחרים. לא יודע מה יהיה בסוף עם המחשב המעצבן שהצליח לגזול ממני כל-כך הרבה זמן וכוחות נפשיים עוד לפני שבכלל הזמנתי אותו. חשבתי פה על משהו… שאלה היפותטית.. נניח שבניתי לי מערך RAID0 משני כוננים.. ביום אחד יפה אני מגלה פתאום שהלוח אם נדפק. לאו דווקא משהו ששייך לבקר ה- SATA. בקיצור, אני צריך להחליף את הלוח.. שלחתי אותו וקיבלתי לוח זהה (חדש). איפה עומד ה-RAID בכל הסיפור הזה? אני מחבר את הכוננים בדיוק לאותו מקום וא…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ערב טוב חיברתי כונן WD למחשב והוא לא מזוהה. תמונה מ"ניהול דיסקים"
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אפשר להגדיר את היוטורנט להוריד קבצים לדיסק הקשיח המשני והגדול יותר ישירות, מבלי שהם יעברו קודם בSSD קטן הנפח שעליו יושבת מערכת ההפעלה? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברים שלום, אני לא מבין בזה יותר מדיי, אבל הנה הפרטים: יש לי נייד WD My Passport 500 GB שהוא בתקופת אחריות לאחרונה התחילו איתו בעיות מוזרות...פתאום להעתיק קבצים גדולים (של 700 מגה למשל) לוקח לו יותר מדיי זמן ולפעמים הוא נתקע אחרי עצבים רבים פירמטתי אותו, שזה לבד לקח המון זמן, אולי 15 שעות. אח"כ הפעלתי סריקת דיסק של ווינדוס, וזה מצא שגיאות ותיקן אותן. הרצתי Hd Tune לבדיקת Benchmark וקיבלתי בכתיבה: מהירות כתיבה של 5.1 מגה ממוצע (בין 4.9 ל- 5.2) זמן גישה 17.9 מילישניה Burst rate: 28.7 Mb/s נתוני הקריאה הם גרועים גם: בהתחלה הוא עשה 3 מגה לשניה ב- 150 ג'יגה ראשונים, אח"כ עלה ל- 28 מגה לשניה. נבדק כשהוא מחובר ליציאת USB אחורית תחת חלונות 7. מה באמת צריך להיות הנתון? בערך? האם ז…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כ600 גיגה לא מוגדרים במחשב שאני רוצה לצרף למחיצה C שאני נכנס לניהול הכונן ולוחץ לחצן ימני על כונן C האפשרות "הרחבת אמצעי אחסון" לא ניתנת לבחירה. יש דרך אחרת בה אני יכול להגדיל את מחיצה C ? תודה אריאל
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש אמצעי שאני אוכל לחבר אותו ב USB לכונן החיצוני שלי ובאופן אוטומטי\דיגיטלי כל הנתונים שיש לי בכונן יעברו לאמצעי ללא שימוש במחשב האם קיים?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי כונן 160 ג'יגה , התקנתי עליו מערכת הפעלה XP ובסיום ההתקנה המערכת מזהה רק 40 ג'יגה . למה זה קורה ? ומה עליי לעשות כדי לפתור את הבעיה ? תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבאתי את המחשב שלי לחנות מחשבים יש לי כונן t של wd ועוד והם טוענים שיש לו 3 בעיות לוגיות הם לא כל כך הצליחו להסביר לי מה זה אומר מישהו אולי יכול קצת לפרט לי יותר על זה? אני לא כל כך מבין בשורה התחתונה אם הכונן שלי בסדר או לא? יש לי עדיין ביטוח עליו זה משהו שאפשר להחליף עליו את הכונן ולקבל חדש? ואם בכלל כדאי לי לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, קודם כל ארצה לתת מילה טובה לאנשים שארגנו את המידע בפורום זה ושעמלו על כך - כל הכבוד. יש ברשותי מסך טלוויזיה חדיש סמסונג לד שאפשר לחבר לו אמצעי איחסון חיצוני באמצעות USB ובכך להציג מדיה מהכונן. ארצה לקנות אמצעי אחסון חיצוני (של אחת מחברות הכוננים / לקנות מארז חיצוני ולשים בו כוננים) של 2TB. הקטצ': בנוסף למסך טלוויזיה שחייב בחיבור USB ישיר מאמצעי האחסון, ארצה לשתף את אמצעי האחסון ברשת, לחבר אותו בכבל RJ-45 (LAN) לראווטר ושזה (האמצעי אחסון) יקבל כתובת IP וישמש כ-Network Drive ב-PC. (כמו כן אמצעי האחסון ברגע שיהיה בעל כתובת IP ברשת הביתית יחובר גם למזרים מדיה) שאלה 1 מה המוצר שנותן לי את האפשרות גם להתחבר לטלוויזיה ב-USB (כמו כל כונן חיצוני פשוט) וגם להתחבר לרשת…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הלך לי הכונן של Samsung sata HD 103sj אני צריך המלצה על כונן חדש בנפח 250 גיגה לפחות בתקציב עד 500 ש"ח אולי עדיף לי לקנות כונן ssd? תודה למומחים
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה קטנה... הבנתי שגם אחרי שאני מוחק את הקבצים מסל המחזור... הם עדיין נשארים על ההארד דיסק... אך לא מופיעים במערכת הקבצים... ותוכנות שיחזור כלשהן ותוכנות מתקדמות עדיין יכולות לשחזר אותן... נניח ויש לי במחשב מסמכים שהם "סודיים ביותר" ואני רוצה למחוק אותם 100% ... כיצד אני עושה את זה? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצרף תמונה עם מפרט המחשב שלי. מעוניין לצרף MVME של 2 טרה האם זה יתאים לי?: https://www.amazon.com/gp/product/B0BFJWCWXH/ref=sw_img_1?smid=A2XZ7JICGUQ1CX&th=1 אשמח לדעת מה המגבלה של הלוח....אם קיימת בכלל:) בברכה, אורי
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, באופן מסורתי אני תמיד מחזיק 2 כוננים פנימיים, אחד קטן למערכת ההפעלה ואחד גדול לאחסון. כמובן כשאחד מתקלקל זה אסון (טוב, לא אסון, יש לי גיבויים, אבל כאב ראש). אז שמעתי על הקסם הזה שנקרא RAID: קונים שני כוננים, כל המידע מוכפל, אם אחד הכוננים מראה סימני גסיסה פשוט מחליפים אותו בחדש באותו נפח (נכון?) וממשיכים כאילו לא קרה כלום. אבל אני לא רוצה לעלות מ-2 כוננים ל-4 (צמד כונני מערכת וצמד כונני אחסון), כי זה סתם יחמם לי את המארז. אני מעדיף להחליף את התצורה כונן מערכת+כונן אחסון בצמד כוננים גדולים, שכל אחד מהם יכיל מחיצה למערכת ומחיצה לאחסון כאשר כונן אחד מגבה את השני ב-RAID. אז צריך צמד כוננים בנפח גדול יותר. הבעיה שנראה לי שכל הכוננים הגדולים (2TB) במחירים שפויים הם איטיים…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-


