אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני לא ידעתי איך בדיוק לקרוא לזה אז: מה ההבדל בין השיטות האלה: DISC-AY-ONCE TRACK-AT-ONCE DISC-AY-ONCE/96 ומה עדיף לבחור לכל צריבה? {אודיו CD COPY דאטא וכן...} בתודה מראש , יאיר
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי! ברשותי צורב די.וי.די פנימי של LG ואני מעוניין לקנות לו מארז חיצוני בכדי שאוכל להעבירו ממחשב למחשב (משמע להפוך אותו לחיצוני). ראיתי את המארז הבא: http://www.snt.com.tw/product.php?mode=show&cid=22&pid=63 ובפירוט שלו רשום: 5..25" External Eclosure for (CD-ROM/CD-RW DVD-ROM/DVD-RW/HDD/MO אני משתמש במדיות של dvd+r ו- dvd+rw, מה שלא רשום בפירוט....זו יכולה להיות בעיה? או שאין לי מה לדאוג? נ.ב.: אשמח גם להמלצות על מארז חיצוני לצורבים (האם הקישור למארז שנתתי הוא טוב)? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הלך לי הHD במחשב הנייד מסוג COMAPQ PRESARIO 1200 האם אני יכול לקנות גם של חברה אחרת , כמה עולה היום הכי זול ומאיפה אני יכול להשיג דחוף!!! תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, ברשותי סמסונג גלקסי S7 שאני מעוניין להרחיב בו את הזיכרון. את הזיכרון אני רוצה להגדיר כחלק בלתי נפרד מנפח האחסון המובנה של המכשיר, קרי Adoptable Storage Platform. אני מחפש כרטיס של 128GB שהמכשיר ידע לנצל כמו שצריך מבחינת מהירות כתיבה וקריאה. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם זה לא בפורום הנכון-אני מצטער, לא ידעתי איפה לשאול
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי שאלה בנוגע לשני כוננים - על איזה מהם הייתם ממליצים? [h=1]Samsung PM851 128GB mSata Internal SSD[/h]או Kingston SSDNow V300 Drive SATA 3 120GB תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
באפשרותי לרכוש גם בארה"ב וקרוב משפחה יכול להביא. גם אשהה השבוע בגרמניה, (פרייבורג) ומכיוון שגרמניה ידועה במחירים זולים בכל מיני דברים, אם יש יתרון לרכוש בגרמניה, אין לי כל בעיה. האם שווה להשקיע בכונן חיצוני שהוא SSD?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני רוצה להוסיף למחשב הרדיסק נוסף (בשביל גיבויים) HD 6 GB ATA 33 איך אני מחבר אותו? ככה מחוברים שאר הדברים:
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי שאנשים פה מבינים בענייני FIRMWARE אני מחפש כבר חודשיים עדכון גרסה לצורב וHP9200 צורב SCSI של HP. פשוט ראיתי שלמישהו הייתה בעייה דומה לשלי בעיית קריאת נתונים איטית ורציתי לשאול איפה אפשר להשיג עדכון יש לי את גרסת 1.0C תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, ידועים להסביר איך בשתי מילים? יכולים להפנות אותי למאמר בנושא? עדיף בעברית. בברכה, SPC [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכונן האופטי שלי - GH22NS50 של LG לא מצליח לקרוא דיסקים של DVD, אבל לעומת זאת קורא CD. הבעיה החלה כשניסיתי לצרוב DVD וזה לא הצליח כנראה מפני שהדיסק היה שרוט, מאז בכל פעם שאני מכניס DVD הכונן פשוט לא מזהה אותו, הדיסק עצמו בסדר כי הוא עובד במחשב אחר. מחיפוש באינטרנט הבעיה היא כנראה בעדשה של הכונן שנהרסה\התלכלכה אבל אולי זאת לא הבעיה אז אני שואל אתכם.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב חברים הבעיה שלי היא פשוטה מאוד, הכונן פשוט לא נפתח!, אין לי מושג למה, המגש לא יוצא החוצה לא שלוחצים על הכפתור ולא שמנסים דרך ה EJECT בווינדוס, הנורה נדלקת ויש מין רעש כזה כאילו משהו תקוע והמגש לא יוצא, אני חייב לצרוב כמה דברים ועכשיו אין לי דרך. חיפשתי בכמה פורומים בעיה דומה ולא ממש מצאתי, אשמח מאוד אם מישהו יכול לעזור, בתודה.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, רציתי לוודא שאכן כל הטיפים במדריך עדיין רלוונטיים כי אני רואה שהוא מלפני יותר משנתיים. http://hwzone.co.il/%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%90-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%94-ssd-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D/3/ תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בהשוואה ל 100ATA. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד 400 שקל מאילת(מחר נוסע) כמה שיותר נפח מערכת עכשיווית: i7-6700K @ 4.0GHz Gigabyte GA-Z170-Gaming K3-EU , Antec H2O 920 , Kingston HyperX Fury DDR 4 @ 2133 , MSI Radeon R9 270X OC , Corsair VX550W , Kingstone 128 SSD , Dell E2213H , Razer BlackWidow , Logitech G400
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי אפשר המלצה לטושים/לורדים לכתיבה על דיסק ואיפה לקנות
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי כונן 3 טרה של סיגייט שקניתי לא לפני זמן רב, שניים כאלה עבור RAID1. ה-RAID לא יצא לפועל כי הדרייבר של אינטל (תמיכה מובנית בלוח אם) לא תומך ב-3TB. הכונן בסך הכל עובד במשך 33 ימים. לפני שבוע היתה הפסקת חשמל ב-3 בלילה והיה אל פסק, ובאתי לכבות את המחשב והוא נכבה, כנראה האל פסק עבד זמן מה והיה חלש מכדי להחזיק הכל עד שאכבה את המחשב. בבוקר קמתי, הדלקתי, וזה הריץ CHKDSK על כונן והלכתי. אחרי כמה שעות חזרתי והמחשב עלה, נכנסתי 'למחשב שלי' והיו 2 כוננים ללא גישה. אחד כונן שהיה עדיין NTFS אבל בלי גישה אליו, ואפילו CHKDSK לא הצליח לתקן. כונן אחר הפך לכונן RAW. לא ניתן לגשת אליו. כעת יש לי בעיה נוספת, מוזרה מאוד. יש לי כונן של חצי טרה שלפתע קבצים בו לא נפתחים. מקבל שגיאות על …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מפני שאני עובר דירה בעוד כחודש החלטתי (אולצתי, אבל החלטתי זה יותר מרשים ;D ) להתחיל לפנות דברים מהחדר ולזרוק זבל. בגלל זה החלטתי לקחת פרוייקט של סידור הדיסקים שצרבתי מאז שיש לי צורב (אפריל 2000). ראוי לציין שאלו לא כל הדיסקים שלי (כן, כן, יש גם כמה מקוריים) וחלקם היו TDK מלפני פחות משנה שהתעצלתי לבדוק כי התוצאה ברורה. תהליך המבחן - הכנסת דיסק לכונן (מה באמת? : ), רישום שם החברה על הדיסק, בעזרת Nero Info Tool מציאת תאריך הצריבה והורדת כל או חלק מתוכנו של הדיסק על מנת לראות אם הקבצים עדיין תקינים. כל הדיסקים שהשתתפו בבדיקה ישבו בתוך קופסאות דיסקים (אלו של מקסל בדקות). חלק מן הדיסקים של Silverline הם במקור מעוגות וחלק מקופסאות רגילות. והנה הסטטיסטיקה, For Your Eyez Only, …
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לינק http://support.necsam.com/OEM/downloads/FlashFirmware/dl.asp
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש המלצה לכרטיס USB, חשוב לי מאוד שהוא יהיה מהיר. הנפח שיספיק לי זה 16 ג'יגה, לא יותר מזה, מה שיותר חשוב לי זה שהכרטיס יהיה ממש מהיר. יש כרטיס מסויים שאני חושב לקנות אותו אבל אני לא רוצה למהר ולקנות אותו, אולי בכל זאת אני אמצא משהו יותר טוב או יותר משתלם. הכרטיס הוא: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=20492 בדקתי ביקורות עליו והוא די מהיר.. השאלה אם שווה באמת ? או שאולי יש כרטיסים אחרים מחברות אחרות ומוכרות כמו SANDISK שכדאי לבדוק? תודה!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רוצה לקנות DOK שאוכל לחלק למחיצות ושיפעיל לי לינוקס בBOOT בשביל זה הוא צריך להיות גדול ומהיר ויהיה נחמד אם הוא יהיה גם זול יש הצעות?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, העבודה שלי טומנת בחובה טחינה של הזכרון הוירטואלי ושל הדיסקים הקשיחים ע"י כל מיני דברים כמו scratch disks של פוטושופת זיכרון וירטואלי עצמאי של זיבראש ועוד. לאחר שחשבתי על SSD הבנתי שאמנם SSD ישפר את הביצועים בצורה משמעית, אך לתקופה קצרה שכן המגבלה על מספר הכתיבות לדיסק תשחק מהר מאד. כעת אני מעוניין לברר כמה פרטים לגבי מערך RAID. דיסקים אצלי נוטים לסיים את חייהם מהר ולכן חשובה לי יתירות במערך RAID להבנתי מערכי RAID עם יתירות דורשים בקרים כדי לעבוד בצורה נורמלית. בנוסף אני לא רוצה להתקע עם מערך רייד מבוסס לוח אם בו אני כבול ללוח האם שלי מבלי יכולת להעביר אותו למחשב חדש. עם כל זאת, אני לא מעוניין לקנות בקר RAID או FAKERAID כרגע שכן אני מבין שהם די יקרים (סבי…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי דיסק קשיח בגודל של 80GB איך כדאי לי לחלק אותו? לכמה מחיצות? מה הכי כדאי מבחינת זה שהוא יהיה מסודר ומבחינת הביצועים
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רכשתי לאחרונה צורב DVD של NEC דגם: ND3540 אז קודם כל חוץ ממה שקראתי קצת הבנתי שהצורב הזה הוא מאוד יעיל במחיר מאוד טוב ושהטענה היחידה שהוגשה עליו היא "עיצובו האנמי". ועוד מגרעה היא שהוא לא תומך ב dvd-ram שזה מדיה יקרה וסביר להניח שאני לא אשתמש בה. האם הוא באמת טוב ומהם המגרעות שלו על כל מקרה. השאלה השניה היא איזה תוכנות ממולצות לעבוד עם צורב די וי די? שאלה השלישית היא מהם המגרעות והמגבלות של מדית ה DVD לעומת מדיית ה CD-ROM? שאלה רביעית היא בעצם מה זה הפורמט של די וי די מבחינת סרטים, הרי רוב הסרטים שאני אצרוב הגיעו מהפרד האלקטרוני והם מקודדים ב divx/xvid ובדרך כלל שוקלים 700 מ"ב האם אני יכול למצוא סרטים שבאמת ינצלו את הפוטנציאל המלא של מדיית ה DVD? שאלה חמישית הי…
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


