עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by עדי1,

    שלום. קניתי היום כונן חיצוני של חברת WD , חיברתי אותו למחשב והעברתי לתוכו תיקייה במטרה לגבות אותה (כמו בדיסק און קי). מאוחר יותר הבנתי שיש תוכנה שניתן להתקין,נכנסתי ליישום התוכנה ומופיעה התמונה הבאה : כלומר בלי האפשרות להמשיך את התקנה אלא רק לסגור אותה , אשמח לעזרה בעניין,האם זה קרה בגלל העברת התקייה ?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by guy 12,

    איזה צורב אתם מכירים אם ביצועים טובים שהוא יחסית שקט ולא עושה רעש של טרקטור שמכניסים דיסק ואם אפשר בצבע שחור תקציב ככה בסביבות ה700 שח אם אתם מכירים תוכלו לענות על שאלתי בתודה גיא

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by NiMo1771,

    התקנתי במחשב כונן חדש Crucial MX500 500GB ויש לי שתי שאלות: 1. בבדיקת TRIM אני מקבל את זה: למה יש גם NTFS וגם ReFS? ולמה כתוב גם 0 (שלפי מה שקראתי אומר שהטרימ מופעל) וגם Disabled? 2. עשיתי clone עם acronis ועכשיו בנוסף לכונן החדש יש גם כונן שמור ע"י המערכת. איך נפטרים מזה? זה סה"כ כונן של 99.9 מגה בייט אבל עדיין נראה לי מיותר.. הכונן הישן היה SSD של 128 ג'יגה בלי מחיצות 3. ב-AS SSD כתוב שהכונן 103424K. בחלק מהמקומות קראתי שזה בסדר ובמקומות אחרים ראיתי שאומרים שיש פגיעה משמעותית בביצועים לעומת 1024K. מה אומרים?

  4. מישהו יכול להגיד לי איפה קונים דיסקים של 8 ס"מ בארץ ? תודה מראש :-*

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. דגם: ST310005FDD2E1-RK חיבור usb מערכת הפעלה :xp sp2 לאחר פירמוט אז ככה לפני כמה ימים הופיעה לי שגיאה בכונן החיצוני בעת הפעלת המחשב אני רואה את התכנים של הכונן אבל אין לי אפשרות לפתוח אותם(המחשב נתקע) לאחר שהלכתי לאייבור אמרו לי שהכונן הלך ויחליפו לי אותו לחדש..רציתי לדעת אם יש תוכנה שמתקנת כונן חיצוני או שיש אפשרות להעביר את התכנים למחשב שלי אני חייב לציין שהכונן פועל והנורה דולקת. http://www.siz.co.il/my.php?i=mn3zyotngdmz.jpg זאת השגיאה תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום לכולם יש לי כרגע מערך רייד 0 (אם אני לא טועה 128K) שעליו מותקן הווינדוס (רייד מכאני כמובן) קניתי דיסק SSD ואני הולך להתקין עליו את הווינדוס את הרייד אני רוצה לנצל להתקנת משחקים רגילים ומשחקים דרך סטים. השאלה שלי היא איזה סוג של רייד 0 עדיף לשימוש כזה? (לא מפריע לי פירמוט ואיבוד כל הנתונים ברייד הקיים) תודה מראש לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by kalda01,

    יש לי מחשב בין שנתיים עם WIN7 גירסת 32 ביט. אני רוצה להעביר את דיסק C לכונן SSD חדש. איזה כלי מומלץ לביצוע העברת התוכן של C אל כונן הSSD ? אני מנסה להימנע מהתקה חדשה של מערכת ההפעלה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by Bluemen,

    היי, אני מעוניין בכונן HHD של 4TB (בעיקרון גם 3 יספיק אבל אין מבחר גדול וגם הבנתי שככול שהכונן מתמלא הביצועים יורדים) ראיתי את שני אלו מה אומרים: WD SE HDD 4.0TB 64MB SATA3 Datacenter Capacity - 520 שקל WD 4.0TB 256MB SATA3 Blue - 380 שקל הבנתי שב WD יש סדרות ירוק,שחור,כחול,אדום מה הסדרה של הכונן הראשון? ממליצים על כונן אחר? מזמין מKSP/TMS תודה רבה

  9. עפ"י מה שראיתי באינטרנט ישנם 2 צורבים שלכאורה (או שלא לכאורה) זהים ההבדל בינהם הוא בסיומת אחד מסתים בSK והשני בDP האם יש הבדל ? אם כן מהו?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by KOBrA,

    רציתי לדעת אם אפשר לצרוב דיסקים אם הגנות כמו SAFE DISK 2.5, SECUROM וכו'.. יש לי צורב LITE ON 52X האם אפשר לצרוב איתיו הגנות ?? ואם כן, אז באיזה תוכנה משתמשים??? תודה!!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by ORLY9992,

    ראיתי שמישהו רשם לי ש SATA 3 מוצה , ואנחנו ב"תקופת מעבר" לפני שמגיעים כוננים בטכנולוגיות חדשות. אני צריכה SDD לצורך קניית מחשב נייח חדש, ולא שידרוג או החלפה של קיים. אני יכולה רק במחיר של 300-330 ל- 120 GB . החדשים גם כן יהיו יקרים כמו אלה שעכשיו ,ולא כל כך משתלמים מבחינת עלות - תועלת ( מחיר יקר לקצת GB )? ידוע מה המחירים וכמויות האיחסון בהתאם לכך? אם כבר טכנולוגיה חדשה, אז: 1.זה גם מעבדים חדישים שייצאו חוץ מ- Intel Core i7 4790 ו- Intel Core i5 4690 3.5Ghz 6MB ??? ואני לא מדברת כרגע על מעבדים עם 6 או 8 ליבות היקרים ממש שיצאו כבר , ולא ניתנים לקנייה בעלות מטורפתתתתתת , אלא על מעבדים עם טווח מחירים הגיוני כמו ה-4 ליבות שיצאו. 2. מחשבים של All-in-One , מפותחים מספיק…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. האם יש סיבה מדוע לא מייבאים לארץ דיסקים קשיחים עם זכרון מטמון של 128MB‏? בדקתי דיסקים קשיחים מכניים בחנויות בארץ בהם המקסימום הוא 64MB‏.... אני חושב על לבנות מחשב ונראה לי חבל שאין כוננים במהירויות יותר גבוהות בארץ יכול להיות שמהירות הדסיק הקשיח אינה דבר חשוב כל כך ואני סתם מחפש משהו שאינו הכרחי ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by EyEOnE,

    מחפש HDD בנפח של 1T. יש לי מחשב די ישן ללא חיבורי SATA. קיימים בשוק מתאים מ-IDE ל-SATA? כמה זה יכול לעלות?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by KoM,

    יש לי כונן 30 ג'יגה בייט, שאני רוצה להעביר את תכולתו לכונן 40 ג'יגה בייט חדש, איך אני יכול לעשות את זה ? איך לחלק תכונן לפני ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by matizami,

    לאחרונה שמתי לב שהסנדיסק שלי קורא וכותב במהירות של 6-7 מגה לשנייה. האם הבייבי שלי נדפק ויש להחליפו, או שמא קיימת תרופת פלאים?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אהלן יש לי המון תמונות, התקנות משחקים כבדים וסרטונים וכרגע ה3TB שקיים הולכים להיגמר. מעוניין לרכוש כונן נוסף בנפח של 6TB ומעלה. חשוב שיהיה אמין ויסחב תקופה יחסית ארוכה. תקציב של בין 600 ל900. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by NuXeR,

    אני נאלץ שוב להתחיל כך : עשיתי חיפוש והתוצאות שעלו הם הודעות שבהם אנשיפ פרסמו את המפרט שלהם...אז...עשיתי חיפוש! אוקיי... עכשיו , אני מדבר בשם דוד שלי.. יש לו WD 80GB 7200 והוא רוצה להחליף ל-8MB CACHE אותו כונן... אבל אמרו לו להוסיף איזה 250 שקל , הראיתי לו בפנדה שזה הבדל של 70 שקל... והוא הולך לדבר עם המוכר . אז : 1)הכונן הזה נחשב טוב נכון אנשים מרוצים ממנו פה..? 2)המחיר הכי זול שמצאתי זה בפנדה 680 שקל , מישהו מצא יותר זול ? 3)למה ההבדלים בין פנדה לחנויות אחרות על אותו כונן זה מעל 250 שקל ? יש פה איזה קאץ' ? זה OEM ואו משהו..? דרך אגב הוא יקבל 3 שנים אחריות ! תודה! עריכה - צודק , סליחה הייתה לי טעות בהקלדה , תיקנתי !

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by erbu,

    שלום לכולם, יש לי מחשב שולחני פנטיום שלוש בן 4 ונייד סנטרינו די חדש של IBM. השולחני מחובר לאינטרנט ומשמש כמאגר קבצים, מכשיר פקס ונגן ומחובר לנייד דרך כרטיס תקשורת אלחוטי על מנת שהנייד שעליו אני עובד כל הזמן יהיה בעל יכולת גלישה. עכשיו אני רוצה להוריד קצת חומר משני המחשבים ולכן מעונין לקנות צורב DVD. העניין הוא שאם אני אחבר אותו לשולחני אז אני אצטרך להעביר מהנייד כל מה שאני רוצה לצרוב אל השולחני וה די איטי, כך שברור שצורב חיצוני הוא אידיאלי. אולם זה מייקר את העסק. השאלה שלי פשוטה- המארז שמוכרים לכוננים פנימיים הרי בסופו של דבר ממיר את חיבור הIDE שבצורב לחיבור USB2. אי אפשר לעשות קומבינה ולעשות את לבד? האם קיים סוג של מתאם שימיר IDE ל-USB? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. בטעות פתחתי את זה שם חשבתי שזה יותר רלוונטי לא שמתי לב שיש פורום אמצעי איחסון... http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=493951.0

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  20. Started by liran877,

    היי , קניתי לא מזמן מחשב עם gigabyte z270 hd3p gtx 1070 g1 baracuda 1tb בלי SSD כי אז העדפתי לחסוך את ה ~400 שקל האלה, ועכשיו אני רוצה להוסיף. שתי שאלות 1) אני רוצה להוסיף crucial mx500 250gb לא אמורה להיות לי בעיה עם החיבורים הפנויים בלוח אם נכון? 2) בהנחה שאני משאיר את הווינדוז על הכונן מכני (שילוב של עצלנות ופחד להסתבך עם השכפול) ורק מתקין משחקים ותוכנות על SSD כמה זה פוגע בביצועים?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. צריך שתבדוק תקינות כללית סקטרוים וכו', מהירות קריאה וכתיבה וכו'. אם יש מדריך בנוסף זה יהיה ממש אחלה. אני משתמש בדיסק SSD מדגם MX100 של CRUCIAL שאתו קנית ביום שישי האחרון.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום, יש לי 2 מחשבים. אחד בן 6.5 שנים (USB 2.0) ואחד חדש (USB 3.0 ו-eSATA2). מהשבוע הבא כל אחד מהם יימצא במקום אחר בארץ. רוב הזמן אעבוד עם החדש. אני מחפש פתרון לגיבוי הקבצים שבמחשב החדש, כך שיהיה אפשר לגשת אליהם גם מהמחשב הישן, בין אם בחיבור ישיר ובין אם דרך האינטרנט. הגיבוי חשוב יותר מגישה מיידית לקבצים במחשב הישן, שיכולה להיפתר ע"י DOK. כרגע אני צריך לגבות פחות מ-500 GB ואני חושב שלא אזדקק ליותר מ-1 TB. כמובן שקשה לסמוך על רכיבי המחשב הישן לאורך זמן, מה גם שנפח ההארדיסק שבו הוא רק 80GB. מקריאה בפורום, אני מבין שיש לי 2 אפשרויות: כונן חיצוני eSATA2+USB 2.0 / USB 3.0 שיחובר בכל פעם למחשב שבו אני עובד: כדי להימנע מסיכוני גניבה/שריפה בדירה, אצטרך להפריד בינו לבין המחשב החד…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. שלום אנשים, אני מחפש המלצה לכונן קשיח חיצוני בנפח 1TB-2TB. [אני מודע לכך שיש הפרש די גדול במחירים בין שני הנפחים, אבל תקציב זה לא ה-issue כאן, אזור ה-800 ש"ח] שמעתי לאחרונה אודות כוננים של Iomega בנפח 1TB אשר מחזיקים גיבוי פיסי לכל המידע ששומרים בהם [מעין - "גיבוי של גיבוי" - כונן קשיח בנפח 2TB, כך ש-1TB ממנו מיועד למידע הנכנס\יוצא ו-1TB מגבה את אותו המידע] - האם מישהו שמע על כוננים אלו? צר לי שאינני אינפורמטיבי דיו, אך דרישותי אינן רציניות - אני בסה"כ מחפש כונן קשיח בנפח גדול, מבלי לחשוש מאובדן מידע. מבחינת מהירות כתיבה - מעדיף 7500RPM. אין העדפות מיוחדות נוספות.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. Started by PeaS,

    אני עומד לקנות מחשב חדש (למעשה כבר קניתי, הוא צריך להגיע), והתחלתי לפרק מהישן את הדברים שאני מעביר. הגעתי לצורב. הצורב די ישן... הוא צורב X4 בCDR והוא לא תומך בCDRW. הבעיה היא בחיבור שלו (או שממשק יותר מתאים?). כל הכוננים חוץ ממנו מחוברים ללוח אם. הוא מחובר לכרטיס PCI, והכבל שלו יותר עבה. רציתי לדעת מה זה אומר, שממשק הצורב הוא SCSI, והכרטיס הוא הבקר סקזי?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by MICHAEL116,

    קניתי צורב ריקו mp7320a 32X10X40X הבעיה שהוא צורב מקסימום ב24X אני משתמש בווין אקספי ובתוכנת נרו 5.5 כשאני בודק בהגדרות של הכונן את מהירות המקס של הצריבה רשום 32X אבל כשאני מכניס דיסק ריק(שתומך ב32X)הוא משנה את המקס ל24X ואי אפשר לשנות ל32X למשהו יש פתרון?? :asthanos:

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים