אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם וחג שמח. ניסיתי לצרוב DATA DVD ומשום מה הוא נתקע על 1%, ואז מוציא את הדיסק החוצה, שגיאת MEMORY. יש לציין שכבר צרבתי על סוג הדיסקים הללו כבר (קופסא כבר חצי ריקה...), ודיסק CD רגיל הוא צרב לי בסדר. הדיסק מסוג DVD-R של VERBATIM. ניסיתי כמה דברים : 1. לצרוב על דיסק DVD אחר. 2. הורדתי את מהירות הצריבה. 3. עשיתי UNINSTALL לדרייבר של הצורב (הדגם רשום במפרט שלי) 4. ניסיתי על תוכנת צריבה אחרת. יש פתרון אחר ?
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, קניתי SSD סמסונג EVO 850 בגודל 250 ג'יגה, בפועל מה שעשיתי זה לנתק את הכונן הקשיח הרגיל שלי --> חיברתי את ה-SSD וביצעתי התקנה נקייה של ווינדוס 7, האם היו דברים שהייתי צריך לעשות\להגדיר עם ה-SSD לפני שביצעתי את ההתקנה? בחלק מהמדריכים שקראתי באנגלית רשומים כל מיני דברים לביצוע לפני ההתקנה של המערכת הפעלה אבל לא כ"כ הבנתי.. מה שכן, התכוונתי לשנות את הסאטה לAHCI אבל זה כבר היה מוגדר ככה לפני ביצוע ההתקנה של הווינדוס. האם יש משהו קריטי שהייתי צריך להגדיר לפני ההתקנה הנקייה? במידה וכן אתקין מחדש אם צריך.. במידה והכל בסדר, עכשיו כשהווינדוס מותקן יש עוד משהו לעשות חוץ מלהתקין את הדיסק של סמסונג שקיבלתי עם הכונן? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אוקיי, אז הצורב הפסיק לאט לאט לקרוא סוגי מדיה שונים והיום הוא כבר לא קורא בכלל גם דיסקים מקוריים ומוזיקה. ניסיתי לנקות את העינית עם דיסק ניקוי (שיש לו מברשות עדינות) וזה לא עזר בגרוש... אני מאוד חושש לגעת פיסית בעינית (פרט לדיסק ניקוי) מאחר וזה עלול לגרום נזק בלתי הפיך. ניסיתי כל מיני עדכונים וגם לא עזר. יכול להיות שזה קשור לחום של המערכת? אצלי בחדר נהיה מאוד חם בלי מזגן והמארז מתחמם והצורב גם כן ממש מתחמם. מה גם כשניסיתי לחבר צורב LG צרבתי רצוף 6 מדיות ובשביעית הוא כבר לא קרא אותה. כיביתי את המחשב, פתחתי את המארז ונתתי לו להתקרר ואחרי זה הוא עבד מצויין... לפי בדיקות שביצעתי לפי ימהה, זו באמת בעית חומרה, אבל ככה הם תמיד אומרים... בכל מקרה, איזה צורב כדאי לקנות? אחרי הנסיו…
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, 1. ברצוני לרכוש כונן חיצוני 1TB לגיבוי סרטי משפחה מקור (ממצלמת וידאו) ותמונות. מהו הדיסק החיצוני המומלץ ביותר לשם כך? (500-600 ש"ח) 2. יש לי WIN7 עם כונן 1TB בודד (מחיצות C ו D). אני עורך סרטים קצרים (קליפים) משפחתיים בפרמייר. עד כמה שידרוג הכונן הקשיח ל SSD יגביר את ביצוע המחשב באופן משמעותי? (זמן טעינת המחשב, גלישה באינטרנט, אופיס, פרמייר וכו')? האם כדאי לשדרג (הביצועים הנוכחים לא מפריעים לי במיוחד, אבל אולי כדאי לשדרג..)
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות SSD של 480-500 גיגה אני קונה באילת, אחבר את הכונן למחשב (פנימי) אני מתכוון לקנות בKSP אם מישהו מכיר מקום זול יותר אשמח לשמוע 1) Corsair Force GS CSSD-F480GBGS-BK 480GB SSD Sata III MLC Retail 2) Corsair Force LS CSSD-F480GBLSB-BK 480GB SSD Sata III MLC Retail 3) Kingston SSDNow V300 SV300S37A/480G 480GB SSD SATA III 4) Samsung 840 EVO Series MZ-7TE500BW 500GB SSD SATA III התקציב שלי זה עד 1000 שקל הכל למען הרצה של מערכות וירטואליות VM יעבדו 2-3 במקביל אז חשוב המהירות
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי על הלוח אם חיבורים נוספים של בקר marvell האם עדיף לחבר את הכוננים אליהם או ישירות לחיבורים של הלוח אם ?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אוקיי קניתי צורב חדש שאני מחבר אותו באמצעות חיבור SATA יש לי את הכבל SATA שקיבלתי אותו עם המחשב אבל אין לי את הכבל חיבור לחשמל ואין לי אותו מה אני עושה? יש אותו בתוך המחשב לא? סליחה על הטיפשות
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן מישהו מוכן בבקשה להסביר על שתי המדיות האלה? עד כמה הן יקרות כיום? כמה ניתן לאכסן עליהן? והאם בעתיד זה יחליף את הDVD הרגיל? תודה
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני מתכנן לקנות SSD בנפח של 256gb יש כוננים מומלצים שכדאי לי לקנות ?
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה external hard drive הכי מהיר שיש.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, ישנו מוצר שמחליף את הקורא/צורב בחיבור להארדיסק. לדוגמה: http://www.ebay.com/itm/2nd-Hard-Drive-HDD-SSD-Caddy-for-Lenovo-ThinkPad-Edge-E530-DS8A8SH-Optical-Tray-/171389526535?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27e79ca207 האם יש חנות שמוכרת דבר כזה בארץ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
הי, אני רוצה לקנות כונן קשיח חיצוני עם נפח מינימלי של 500GB בסביבות ה-300 ש"ח (אם אפשר בפחות, יותר טוב). לא משנה לי הניידות, כך שכנראה מדובר על כונן בגודל 3.5. כמו כן, אם יש הבדל משמעותי במחיר אפשר בהחלט להמליץ על כונן פנימי + מארז. מה שכן חשוב לי, מן הסתם, זה אמינות לאורך זמן. קרה כמה פעמים שקראתי ביקורות "מקצועיות" חיוביות, אבל כשחיפשתי חו"ד של אנשים שהחזיקו בכונן הסתבר שיש לו נטיה להתקלקל אחרי זמן מה. אז אם מישהו יכול להמליץ לי מניסיון אישי של שימוש לאורך זמן זה יהיה מצויין. תודה מראש, חבר'ה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
תהייה. לפני 5 שנים כשקראתי שסמסונג הכריזה על SSD בנפח של 16TB הייתי בטוח שאחרי שנתיים-שלוש כבר לא נראה יותר כונני HDD רגילים ואיטיים והנפחים שנראה בסדרות הSSD יהיו גדולים מאוד. בפועל השנה היא 2020 ואנשים עדיין קונים כונני HDD כדי לאחסן וכונני הSSD מגיעים עדיין בנפחים מאוד קטנים כאשר הכונן הכי גדול שנמכר בארץ הוא של 2TB בלבד במחיר גבוה. מדוע לדעתכם זה קורה?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי 2 דיסקים של 1TB כל אחד ועוד דיסק של 2TB (במפרט) אני רוצה לעשות רייד 0 בין הדיסקים של ה1TB ושים את הדיסק השלישי של ה2TB בתור רייד 1 האם זה אפשרי? כי לפי מה שאני יודע ריידים עושים על דיסקים פיזים ולא על VOLUMES האם הדבר אפשרי ואם אני עושה רייד 0 חומרתי בין שני הדיסקים של ה1TB ואז מגדיר את הדיסק של ה2TB בתור MIRROR VOLUME ממנהל הדיסקים של הווינדוס זה יעבוד?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, טוב כעקירון הכותרת אומרת הכל - צריך עזרה להעביר חומרים מהדיסק קשיח הישן לחדש ואני רוצה להעביר בצורה הכי בטוחה שיש תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, עדכנתי לאחרונה את מערכת ההפעלה מ XP ל 7 יש לי שני כוננים קשיחים, האחד C והוא למערכת ההפעלה ותוכנות שונות והשני מחולק לשתי מחיצות. לאחר התקנת W7 נעלמה אחת המחיצות, אולם הצלחתי למצוא אותה ב disk management. כך שיש לי גישה למחיצה אחת ולכונן הקשיח הראשי. מצ"ב צילום מסך בתקווה שיבהיר את העניין ויעזור לפתרונו. תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז.. שמעתי על כבל USB לפלינק, רק אניא רוצה להיות בטוחש אני מבין איך זה עובד. ממה שאני הבנתי זה עובד ככה שכשאתה מחבר שני מחשבים אז במחשב אחד כשנכנסים דרך my computer ישנו כונן חדש בדיוק כמו שקורה כאשר מחברים DOK.. הבנתי נכון? וכבלים כאלה אפשר למצוא גם בבאג?או KSP? האם משנה באמת החברה של כבל כזה? ועכשיו מקרה אחר: נניח אני מוציא תדיסק קשיח מהמחשב הישן ומנסה להרכיב אותו על המחשב החדש לראות אם הוא מתאים, האם אמור להימחק המידע שמה אוטומטית מהניתוק מהמחשב הישן? חוץ מזה שמן הסתם יהיה צורך להתקין מחדש תווינדואוס.. תודה
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי את הכונן 4 טרה של סיגייט st4000dm000 אני מתחיל להעתיק אליו קבצים ואחרי כמה שניות אני מקבל io error הכונן מפורמט דרך gpt ניסיתי בדיקת שגיאות של סיגייט ושל הוינדוס וכלום לא עזר(גם לא נמצאו שגיאות) יש לי וינדוס 7 64 ביט ולוח 965p-s3 איך עוד אני יכול לבדוק את הכונן? האם יש איזה בעיית תמיכה ב4 טרה?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בלוח אם במחשב שלי אין חיבורי SATA, רק חיבורי IDE (מדובר במחשב ישן). מה הדרך הטובה ביותר לבצע המרה מ-IDE ל-SATA? אני מעוניין לחבר לו כונן קשיח עם חיבור SATA. חשוב לציין שעל הכונן הזה תשב מערכת ההפעלה. תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח. קניתי היום צורב Nec 2510a שהבנתי שהיה דגם מוצלח מאוד עד לא מזמן. שילמתי עליו 400 שקל. בעיקרון רציתי לקנות את ה 3500 שעולה 100 שקל יותר אבל הייתי צריך את הצורב דחוף ו 3500 לא היה במלאי. מקריאה באינטרנט הבנתי שמבחינת פונקציות ותמיכה שני הצורבים הם זהים לגמרי מלבד שהדגם החדש תומך 16X לעומת שלי שתומך 8X . האם זה באמת ההבדל היחיד ? כי אם כן אז זה לא ממש מטריד אותי כי גם ככה אני לא מתכוון לצרוב מעל 4X.. תודה לעונים.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם abit kn8 ultra-9 ורציתי לדעת מאיפה אני יכול להוריד דרייברים ל-SATA כדי להעתיק אותם לדיסקט. קיבלתי עם הלוח אם דיסקט שנקרא NVRAID האם זה הדרייברים?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי גם מספר שאלות שאודה מאד אם תוכלו להתייחס אליהן: אני מחפש לקנות דיסק חיצוני לגיבוי בעיקר, אני מתלבט בין 3 אפשרויות (אני מתכנן את הקניה ב IVORY או KSP ): 1. Maxtor Basics http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1963&CatCode=405 2. Seagate ST310005FDD2E1-RK 1000GB http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2464&CatCode=405 3. לקנות מארז חיצוני של אייבורי + דיסק פנימי - אשמח להמלצות לגבי דיסק איכותי. **התקציב שלי הוא בסביבות ה 500 +- ש"ח ואין לי 750 ש"ח להוציא... מספר שאלות: 1. שמעתי וקראתי שיש בעיות עם דיסקים מסויימים של סיגייט-האם כדאי לוותר עליהם ולקחת חברה אחרת או שיש דיסקים מוכרים טובים ואמינים שלהם שאני יכול לקנות בלב שקט? 2…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי אני זקוקה לDOK חדש, רצוי גם שיהיה מהיר. מספלאשי (בשירשור אחר) הבנתי ש(בין השאר?) כדאי ללכת על USB 3.0 (ברשותי לוח תומך במערכת אחת) והיא אף המצליחה על DOK מסויים. 1. אשמח להמלצות נוספות. 2. היות ועושה רושם שהמחירים בארץ יחסית גבוהים הבטתי ב-EBAY. אשמח לחוות דעתכם על דגמים (ממותגים כמובן) מה- 16 וה- 32. 3. ראיתי שם כמה דוקים בינהם של ורבטיים: verbatim V3 32GB 32G USB 3.0 Flash Pen Drive Disk Memory Thumb Stick מה דעתכם על הדגם הזה בכלל 4. האם לדעתכם יש סיבה לחשוש שזה למשל מזוייף? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


