אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אני מבין שאם נמכור את כל היתרות מט"ח ערך הדולר ירד, מה שיפגע ביצואנים. מה שיועיל ליבואנים ולצרכנים. אבל אני אשמח לדעת - מדוע אי אפשר לתת חלק ניכר מהרזרוות מט"ח של מדינת ישראל שכרגע עומד על כמות ממש קטנה של 79.1 מיליארד דולר ? אם כל כך רוצים להחליש את השקל אגב, אפשר פשוט לייצר עוד שטרות של שקלים....לא חייבים להישאר בחובות ועם מיליארדים שלא ניתנים לשימוש.
-
- 12 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לאט לאט אבל בטוח, כמו סרטן אגרסיבי, הלפיתה של ( שימו פה איזה כינוי שבא לכם ) הולכת ומתהדקת. לאט לאט אבל בטוח, החיים של כלל אזרחי ישראל החילוניים הולכים לקיבינימט, והישראלים ... עם הראש בתחת, פשוט נותנים לזה לקרות. זה התחיל בתקומת המדינה, עם ההחלטה המפגרת של בן גוריון - תורתם אומנותם - וממשיך עד היום ללא מעצורים. ימים שחורים ( כן, משחק מילים מעניין ) באים עלינו. הנה הפנינה העדכנית : " בקרוב: ועדת הכספים תקבל עצות מרבנים " http://news.walla.co.il/?w=/3/1620692
-
- 27 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3442091,00.html היכן הפרטיות? חופש תנועה? האם אנו צופים בהתהוות מדינה פאשיסטית? מה לעזאזל יש על הכתפיים של הח"כים? בטח לא ראש בטח לא שכל [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היום בדרכי לביה"ס בשעה 10 חסמו את הכביש בדרך לתיכון שלי.בהתחלה חשבתי שזה חפץ חשוד ,אבל אח"כ שחזרתי למקום במטרה ללכת לביה"ס התברר לי שזה מחבל שנתפס. בקיצור לאחר שפתחו את המקום הגעתי למקום התברר לי הכל. תקראו כאן הכל בכתבה: http://news.walla.co.il/?w=//521857 אני יכול להוסיף לאחר ששמעתי את העדים למקרההמחבל בעצם ביצע את הפיגוע בתוך מסעדה מול השלישות בר"ג. הוא נכנס לפיצוציה ושיצא פנה לעבר המסעדה,בדרך מילמל משהו על אחמאד יאסין לפי מה ששמעתי. הוציא גרזן ופגע לכמה אנשים בראש. מייד ברח ובעל המסעדה רץ בעקבותיו קפץ עליו ובעזרת משטרה שהגיעה מהר מאוד הוא ועוד שוטר תפסו אותו. הנה תמונות שצילמתי בפלאפון שלי מהאירוע שלא תגידו שאני סתם מקשקש!(הייתי שם ממש ושמעתי את הכל)
-
- 26 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קטע הווידאו יוצג לתקשורת מחר, לאחר שכמה מומחים אישרו את אמינותו. http://www.rockymountainnews.com/news/2008/may/28/purported-ufo-video-be-shown-friday/ ?
-
- 17 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
וזה נכתב באתר המופעל על ידי "רב" שכביכול משפחתו ניצלה בשואה (יש לקחת את דבריו של ה"רב" ישיעהו רוטר בזהירות רבה, האיש ידוע כשקרן)
-
- 25 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
חובה לקרוא ( KOM אתה מתגייס לצבא בקרוב אין לך שום קשר לזה נכון ??? ) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2001953,00.html
-
- 11 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי, מחפש המלצות אבל עם עדיפות לסרטים יותר אמיתיים. אבל עדיין אוהב, רק פחות, סרטים לא אמיתיים (מטריקס ואפילו קונג-פו פנדה) תודה
-
- 7 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הנה התמונות כמו שהם פורסמו באתר של אל ג'זירה www.shesh.co.il
-
- 13 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מעכשיו, בסוף כל פרק שישודר בערוץ 10 תהיה פינה פסיכולוגית שתנתח את הפרק...לא נראה לי שזה יעזור ממש בכל מקרה.
-
- 30 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3493944,00.html אנשים כאלו גורמים לי בחילה מבחינתי טוקבקיסטים שווים בערך לשיחות רחוב זה כולה אנשים שמגיבים על כתבה ולא אנשי תקשורת אם אחריות גם מבחינת האתר זה כולה במה קטנה לציבור הגולשים שאף בן אדם נורמלי לא צריך ליחס לה חשיבות על מה הצעד הבא? תביעות דיבה על שיחות רחוב? מצלמות ומיקרופונים במספרות ומעצר כל המרכלות ? די נימאס תנו חופש ביטוי ברשת ורק במקרים מאוד חריגים מה שיש היום בפועל תתבעו
-
- 26 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אל תשכחו להדליק אורות, בדרכים בין-עירוניות. בשביל להמנע מקנסות/נקודות מיותרים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3797458,00.html
-
- 24 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
כך, במילים האלו ממש, השתיקה נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור אם שכולה במהלך דיון על הריסת בתי מחבלים, לאחר שזו אמרה " הנרצחים הפכו לשקופים. הפכתם את הקורבנות לאשמים. אני שומעת כמה המשפחות של המחבלים מסכנות, אנחנו לא?". היא, השופטת, עוד הוסיפה כי "הגברת לא תהפוך פה את הזכות שניתנה לה להטחת האשמות". מסתבר שלשופטים דווקא אין גבול למה שמותר להם לומר, ושהם סבורים כי הזכות של האזרחים להשמיע דברם בדיון אשר (לצערם הרב) נוגע להם באופן אישי היא "זכות" שניתנה להם מטוב ליבם של השופטים, ולא חלילה מכוח אותם העקרונות שהושיבו את השופטים עצמם על כסאם המכובד, ועל כן זכותם המלאה ליטול זכות זו מהאזרחים כשהדברים אינם לרוחם. לקרוא ולא להאמין. http://rotter.net/forum/scoops1/260465.shtml
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
חשד באשדוד: ילדים קיימו יחסים עם בת 10 משטרת אשדוד וגורמי הרווחה בעיר בודקים פרשה קשה, במרכזה עומדת ילדה בת 10 שקיימה יחסי מין עם לפחות 8 ילדים מבית ספרה. גורמים בבית הספר טענו כי הילדה מוכרת כבעלת "מיניות מאוד מפותחת", אך במקביל נטען כי גורמי הרווחה התעלמו מדיווחים קודמים אודותיה http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html דרך אגב מישהו יכול להסביר לי מה זאת אומרת: הילדה מוכרת כבעלת "מיניות מאוד מפותחת" איפה החינוך המיני איפה ?
-
- 23 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הציניקנים יגידו שלא צריך את הנוקמים למלחמות אינסוף, אבל זה לדיון אחר . אז מה דעתכם - שווה שלוש שעות מהחיים או עדיף כבר עיסוק אחר ? יאללה - SHOOT !
-
- 1 תגובה
- 2.8k צפיות
-
-
גולשים בזמן - בשמה הישראלי והמתורגם בצורה גרועה. מישהו פה ראה את הסדרה, בזמן האחרון היו שידורים שלה (בשעות מאוד לא קונבנציונליות) בערוץ AXN ב-HOT אז החלטתי להתעדכן עונה 1 עד 5). הסדרה נגמרה בצורה מאוד לא מספקת, בעונה ה-5 והאחרונה שלי ולפי מה שהבנתי לא תיהיה עונה שישית. התבאסתי רצח שגיליתי את זה |: כי הסדרה נגמרה בסימן שאלה. בכל אופן, אחלה סדרה, קצת SCIFI קצת לצאת מהשגרה של היום, אחלה קונספט יש להם על הסדרה הזאת וחבל שלא יוצאות עוד עונות. או שאולי יצאו ? למישהו פה יש מידע פנימי, כי מחיפושים בגוגל, אין לסדרה הזאת "אתר רשמי", אבלבכל אתר אחר צוין שאין עוד פרקים. למרות שב-Youtube היו כמה קעים הזויים שנקרא "Sliders Season 6 Intro". אז מה אתם אומרים
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
game one אולי שווה לתחת אבל למי אכפת!!!!! יש פרקים חדשים של הSCREEN SAVERS!!!! הגיע הזמן!!!!!
-
- 21 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
החלטתי לעסוק במזוכיזם, ולבדוק כמה העובדה שאני אהיה בבית(חולה) תדכא אותי. תזרו לי מלח על הפצעים ;D
-
- 19 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
יש כמה אתרים מוכרים באינטרנט כמו דעת אמת שטוענים נגד הדת אבל יש אתר לא כל כך מוכר שגיליתי במקרה לא מזמן והוא "אחד נגד כל הדת". http://www.1vsdat.org/index.php אז בניגוד לדעת אמת הכותב של האתר לא צריך את תמיכתו של אף אחד ונראה שהוא משתמש בטיעונים קצת שונים. הוא חושף את הסטירות, הבעיות, והמבוכות של התנ"ך ומראה את התירוצים של הרבנים. אחת הכתבות שלו היא על עקרונות השיטה הרבנית http://www.1vsdat.org/index.php?option=com_k2&view=item&id=335:%D7%A2%D7%93%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8&Itemid=120 פעם לא יחסתי חשיבות לטענה של מתנגדי הדת על כך שהיא בעצם מנגנון שליטה, אבל עכשיו, אחרי הכתבה נראה לי שבאמת יש בזה משהו. עוד …
-
- 1 תגובה
- 2.8k צפיות
-
-
שלום רב, בשעה טובה נבחרתי לנהל את פורום אקטואליה. אשמח להיענות לכל בקשה או שאלה שלכם בנושא הפורום, ואשתדל להעלות את רמת הפורום תמיד ולנהל את הפורום בצורה עניינית ומקצועית. אני מאחל לכל המשתמשים שימוש מהנה בפורומים. בתודה, --Vega.
-
- 23 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
הבלוגר "צפניה", המסקר באתר תפוז סדרות ריאליטי ישראליות, חושף היום את הליין-אפ של גמר "הישרדות אולסטארס" המשודרת בערוץ 10 ■ ייתכן כי מבנה המועצה וסדר הדברים המתוארים במסמך ישונו בעקבות החשיפה הבלוגר "צפניה", המסקר בבלוגיה באתר אורנג' טיים סדרות ריאליטי ישראליות, חושף היום (ה') את הליין-אפ של גמר "הישרדות אולסטארס" המשודרת בערוץ 10. במסמך המפורט מופיעים שמות 4 השורדים האחרונים, כמו גם השאלות שיישאלו במועצת השבט האחרונה. אזהרה: אם אתם צופים בתוכנית ולא מעוניינים לדעת מה יקרה בגמר, עדיף להימנע מקריאת המסמך הנ"ל. זהות 4 השורדים שעלו לגמר "הישרדות" נחשבת לאחד הסודות השמורים ביותר בערוץ 10, ומעולם לא פורסם מסמך כה מפורט המלמד על שעתיד להתרחש במועצת הגמר בסדרת ריאליטי ישראלית. עם…
-
- 4 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אפילו בני אותה דת רבים אחד עם השני , כמו הלבנים והשחורים באמריקה , הם נוצרים ויש חיכוחים בינהם . גם על היהודים היא לא פסחה , ועוד מימים ימימה היו עימותים על רקע עדתי , אפילו הערבים רבים אחד עם השני ( השיעים נגד הסונים ) . באמת אני לא מבין , אני בן 29 וכמה שניסיתי לתרץ את זה לא מצאתי הסבר מניח את הדעת . ויטניר אשמח לשמוע את דעתך המלומדת את נראית לי אישה אינטילגנטית ואם משהו יכול לתת לי תרוץ מהתורה לכך גם אשמח .
-
- 38 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
איפה אני יכול למצוא את השיר המלא?
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
היי חבר'ה.. מסתבר שלהרבה אנשים זה עדיין חדש, אבל יותר מאוחר היום בטח כולכם תקראו על זה בעיתונים. גוף אנונימי הפיץ כרזה באינטרנט והודיע ב-7/3/05 תתקיים מלחמת כריות בכיכר רבין בת"א: שימו לב שאין גוף מייצג ממש מאחורי העניין, פשוט ספרו לחברים שלכם, ושהם יספרו לחברים שלהם, וככה אנשים יבואו. בלי פרסום אמיתי. הגוף שמוזכר הוא ה-Mobile Clubbing שמקורו בלונדון, אבל אין שמות לאלו שלקחו על עצמם את הארגון המקומי. ת'אמת אין ממש אף אחד אחראי, וברגע שהכרזה הזו שוחררה לאינטרנט והופצה זה כבר יצא מכלל ידיהם של המפיצים. מכאן הכל תלוי ברשת האינטרנט והגולשים. תגובה של עיריית ת"א לא איחרה להגיע כפי שפורסם ב-NRG: http://www.nrg.co.il/online/5/ART/880/130.html "פקחים חסונים יבלמו ב…
-
- 19 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-


