עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by yot,

    נתראה שם [attachment deleted by admin]

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3306870,00.html אלוואי שגם פה יתחילו עם כאלה עונשים.

    • 33 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. Started by Zeev86,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4036762,00.html סרטון שני. תראו את הרמה של הכתבים באתר. הביאו סרטון שני, כשלאחר חצי דקה מתחילים לטוס ברקע חלליות מstar wars. עריכה: במידה ומישהו מפספס (והכתבים בynet יגלו על הפאשלה שלהם) http://www.youtube.com/watch?v=URZN9HoOxcw תמונות: http://www.fastup.co.il/v.php?file=39285873.jpg http://www.fastup.co.il/v.php?file=10419139.jpg

    • 4 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. Started by maverick,

    שמתי לב בזמן האחרון לשטיפת מוח רצינית בטלוויזיה: האם יש מישהו שלא ראה את הפרומו של "חדר מלחמה" וחס וחלילה לא זכר את תאריך תחילת הסידרה? מרוב שהם רוצים לקדם סידרה מסויימת הם פשוט מפציצים אותנו ופרומואים ושטויות לגבי הסידרה. אבל כמו שאומרים לא חשוב הכמות אלא האיכות - ראו מקרה "משפחת קמיצ'לי". האם גם לכם נמאס משטיפת המוח הזו???

    • 30 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. http://rotter.net/forum/scoops1/6611.shtml

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by Omerole,

    http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=187037&sid=16

    • 29 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. שישראלים מובילי החרם על ישראל. http://www.mako.co.il/news-military/politics/Article-613fb94967d2921004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1703146783

    • 36 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. http://kotaku.com/5046234/tragedy-as-kid-plays-halo-re+creates-action-with-real-gun ואני רוצה לשאול אתכם מי אשם ? תעשיית המשחקים? ההורים? הרובה ? או בכלל קנדה ?

    • 36 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. Started by lev-27,

    http://www.latimes.com/news/obituaries/la-me-leslie-nielsen-20101129,0,2787062.story שחקן אדיר. RIP.

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. בגלל שאני בטח כמו הרבה בפורום לא צופה הרבה בטלוויזיה ובגלל שבפעם הקודמת הפסדתי את המשחקים הרגשתי צורך להזכיר לאנשים שמעוניינים לצפות בזה ב19:00 בשידור של ערוץ 1 יש את ישראל נגד צ'כיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה (כדורסל) ב20:30, שידור ישיר בערוץ 2 ישראל נגד מולדובה (כדורגל ) בהצלחה לנבחרות וסוף סוף יש כמה שעות רצופות שיש משהו מעניין בטלוויזיה

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. Started by makron1,

    http://www.underash.net/emessage.htm תורידו תסרט ותגלגלו מצחוק אגב הגרפיקה נראית לא רע בכלל.. מעניין רק אם אפשר לבחור את הצד הישראלי ;D

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. Started by psycho59,

    בסדר שמאלנים תפגינו, אבל למה בזמן מלחמה לעזאזל אתם כאלה אטומים, אם רק הייתי ראש ממשלה הייתי מכניס את כל הטיפשים לכלא בטוענה שהם מורידים את המורל לחיילים וכך משבשים מבצעים צבאים או איזו חרטה כזאת, העיקר שהאנשים האלה ישבו מאחורי סורג ובריח. הם כאלה משגעים אותי עכשיו בחיפה הם עושים הפגנה הצבועים האלה אבל מה, אם תיהיה אזעקה הם ירוצו למקלטים ואם אחת הקטיושות תפגע בהם (מהפה שלי לנסראללה) הם רק ירצו להיכנס באמא שלהם ולהרוג אותם אחד אחד ברגע שקטיושה תפגע בבן שלהם הם לא יחשבו על איזו מדינה יש לנו שהיא נלחמת הם יחשבו שמישהו צריך לשלם תמחיר וזה יהיה מי שירה את הקטיושה. כאלו צבועים הם צריכים להבין דבר אחד למה נהרגים אזרחים בלבנון ואני יסביר את זה בעזרת 1,000 מילים- זה למה נהרגים …

    • 50 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. אני צופה ליפעמים בערוץ 8 ואני חיב להגיד שבזמן האחרון יצא לי ליראות תוכניות בריטיות מאוד טובות והיום שרוב הערוצים האחרים מקרינים תוכניות דפוקות ומשעממות ערוץ 8 מבחינתי הוא סוג של אור באפלה

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. ב 18.10 בתל אביב פארק הירקון תתקיים הופעה עם אומנים כמו מוש בן ארי , כנסיית השכל בראין אדמס ועוד הכניסה חינם! יש אתר רשמי http://onevoice.org.il/event_181007.shtml יאללה נתראה שם!

    • 34 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. דיווח: הסטי"לים בסואץ - הכנה לתקיפה באיראן ה"טיימס" הבריטי ציטט מקור ביטחוני ישראלי שאמר בהתייחסו למעבר ספינות הקרב בתעלת סואץ: "משקיעים זמן בהכנה למורכבות המהלך של תקיפה באיראן". לדבריו, התרגילים באזור נערכים בגלוי בכוונה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3747406,00.html קודם בחדשות, דיווח: צוללת ישראלית עברה בסואץ בחודש שעבר על-פי הדיווח, הצוללת עברה לכיוון הים האדום במהלך תרגיל חיל הים סמוך לאילת. "זו ללא ספק חריגה ממדיניות" אמר גורם ביטחוני. לא ברור אם הצוללת עברה כשהיא חשופה או מתחת לפני המים. זו הפעם הראשונה שצוללת ישראלית עוברת בתעלה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3740863,00.html האוליטימטום, האיחוד האירופי לאיראן: עליכם להגיב תוך חודשים שר החוץ של ש…

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by duk4u,

    תגובות...

  17. Started by Lost Spirit,

    כעת אני צופה רק בפרק השני מהעונה ה1 אבל אני עומד על דעתי - סדרה מעולה ומצחיקה מאוד זו סדרה מוקומנטרית (לאלו שלא יודעים - קומודיה בסגנון דוקומנטרי) על החיים בעבודה במשרד (משהו כזה חח רק 2 פרקים ראיתי, ועדיין לא ) The Office דרך אגב, למי שרוצה לצפות או לבדוק: http://stage6.divx.com/THE-OFFICE---ALL-EPISODES/videos/ כל הפרקים של כל העונות פה! --- מישהו מכיר\צופה\צפה\שמע על הסדרה? מי שלא - אני מאוד ממליץ, תהנו!

    • 29 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. לאור קריאת הכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3699588,00.html מתחיל להרגיז ולהרתיח מיהם בכלל שהם מחלקים לנו את המדינה, מי אמר שאנחנו מסכימים עד היום לא אמרתי את זה, בטח שלא בריש גלאי אבל נמאס לי מהצביעות אני אומר את זה אחת ולתמיד "לא בא ליי לחיות כאן עם עם שמכריחים אותי לחיות איתו - קרי ערבים פלסטינאים" למה הם מחליטים לנו, למה אנחנו לא נלחמים ראבק, בתכלס, צאו 10 דקות מהצביעות הנוראית שאתם חיים בה רובינו לא רוצים לחיות לצד העם הזה, אף אחד לא יאמר את זה, יכסה את זה בניילונים, אבל רובינו לא רוצים בכך מה כל כך קשה להבין אני אומר את האמת, אם המדינה הייתה מורכבת מ5 וחצי מיליון אנשים שקוראים להם matteo, הייתי אומר לאו"ם, אני מדינה דמוקרטית, אני מאוד מעריך את האו"ם אנ…

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3104045,00.html

    • 19 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by stone cold,

    בזמן האחרון יש השקעות מפוצצות בקבוצות כדורגל בארץ וקבלו עוד משהו http://sports.walla.co.il/?w=/7/862545 עוד בסוף הליגה הישראלית תיהיה טובה מה קורה פה לעזזל ???

    • 43 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by stone cold,

    ראיתי תוכנית אחת וזה פשוט שיעמם אותי (וכן אני מבין אנגלית וראיתי בלי תירגום) למי שעוקב הפרק שראיתי התחיל בנושא על הגבול בין מקסיקו לארצות הברית והם אירחו את נטלי פורטדו או איך שקוראים לה אני ראיתי גם בלי פירסומות ביכלל ובאיכות טובה והדבר היחיד שאני יכול להגיד על התוכנית זה שרואים שהשקיעו בה הרבה אבל שאני עושה LIVE VS ארץ נהדרת -ארץ נהדרת מנצחת בגדול(כמובן בלי פירסומות כי אם הפירסומות בערוץ 2 ארץ מסריחה בקיצור מה כל כך מושך בתוכנית הזות?

    • 40 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by IG,

    בעיקבות רעידת האדמה הלא חזקה במיוחד (בינונית+) שהייתה באיטליה אתמול וגרמה לנזק גדול, נזכרתי שאנחנו יושבים על אחד האזורים הכי מסוכנים מהבחינה הזו. לפי הערכות מומחים, בשנים הקרובות תהיה בארץ רעידת אדמה מטורפת (קראתי איפשהו שלא שוללים אפשרות שהיא תגיע גם ל-9 בסולם ריכטר), ואני זוכר שלפני כמה שנים יצאו עם כל מיני תוכניות לחיזוק מיבנים וכו'.. מישהו יודע משהו חדש בעניין?

    • 34 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3410632,00.html לא מפתיע אותי.

    • 33 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. אנשים ראיתם את הכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3344529,00.html כתבה מוזרה מכל הזויות ו תקראו תגובה מספר 1 באמת ניראה משו מלוכלך פה

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by benor,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3997165,00.html לאחר שצפיתי בסרטון הזה. אני לא מתבייש להגיד, שמחיתי דמעות מהעיניים.

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים