אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4033199,00.html
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה ניסגר מה יהיה מה ??????????????????????????????? איזה ספתח על הבוקר : http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3789780_184,00.html http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3789783_184,00.html הראשון בכלל שבר אותי : "ישב עם ידידה ושתה עמה שמונה כוסות וודקה, נכנס למכוניתו, נהג במהירות מופרזת, איבד את השליטה ברכב והתנגש בקיר קניון ברמת גן. חברתו נפגעה, אך הוא לא הושיט לה עזרה ונמלט מהמקום" ומה קיבל : עבודות שירות. למה ? כי בית המשפט התחשב בעובדה שחדיף זנח בשנים האחרונות את עולם הפשע. מה זה?!?!?!!? זה לא אמיתי.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=82086&bz=60 לא להאמין אבל האנגלים עוד בסוף לא יכנסו ליורו אם הרמה הנמוכה הזות
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
דבר ראשון קרדיט ולינק לכתבה המקורית בYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3351550,00.html ולעניין, בקרוב מאוד יצטרכו לבחור במערכת הגנה מפני טילים אשר מטרתה תהיה ליירט רקטות קצרי טווח כמו קסאמים וקטיושות למיניהן, מערכת הבטחון בוחנת כמה הצעות ולבסוף תבחר בזאת שהכי נראית להם כמובן( או לזאת שהפעילה את הלחץ הפוליטי-עסקי הרב ביותר כנהוג בעולם). לדעתי צריך לבחור ללא ספק בסקייגארד, המערכת הזו תהיה מוכנה בזמן הכי נמוך מכל השאר, עלות היירוט בה הוא נמוך משמעותית מזה של המתחרות ובעצם היא כבר חצי מבצעית. דעתכם בעניין?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זה לא בידיוק מס אוויר אך זה סוג של... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3818199,00.html וכרגיל כץ כשר תחבורה דפקתי מתנגד לרעיון. אם לפחות אתה מתנגד הועיל בטובך שר התחבורה להציע רעיון חלופי לגודש הנוראי בתל אביב? מממ... סליחה, משרד ההגנה לסביבה טען שהוא רוצה להוריד את פליטת גזי החממה, איזה יופי שלא אכפת להם מהגודש. לסיכום: כל אחד דואג לתחת שלו.
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/1/1670379 מעניין איזה עונש עוכרי הדין והשופטים יתנו לו
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תראו מה מצאתי ב-MSN בושה וחרפה: http://web.msn.co.il/msn/news/1E8E07988746427099AAEE453DD9D1C1.htm
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3619929,00.html כן, אני יודע שהנושא נטחן כבר מספר רב של פעמים. כן, אני יודע שאני לא מחדש שום דבר לאף אחד. אבל עדיין מאמר אחד שמסכם את הכל בצורה נהדרת ועניינית ואני חושב שהוא שווה קריאה.
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עצומה: חקירה חיצונית לעופרת יצוקה שבוע לאחר פרסום העדויות מהמבצע ברצועת עזה, שורת אנשי ציבור, שחקנים וזמרים קוראים לפתוח בחקירה חיצונית - שלא על-ידי צה"ל. בין החותמים: אורנה בנאי וגל אוחובסקי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3750209,00.html
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3292585,00.html האם לא נראה לכם שקצת מתחילים להגזים?? ??
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/746/305.html בשבת בפארק הירקון. מותר להביא כלבים אך רצוי לשמור על כללי התנהגות הולמים. אוהבי ומגדלי האמסטפים שביניכם - נסו לשמור על איפוק. ייתכן שימצאו במקום אנשים שלא חושבים כמוכם והם יתחילו לקלל, לצעוק או לזרוק אבנים... כמה שזה מרגיז, לא, אי אפשר לשסות בהם את הכלב כי אז אנחנו נהיה בדיוק כמותם. אז מי בא? אולי אפשר לנצל את זה בשביל על-האש?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה הם הסרטים המפחידים ביותר ?????????
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.wmctv.com/global/story.asp?s=8783679 :'( :'( :'( :'( broke his left upper arm and suffered several other fractures and neck and shoulder injuries in the wreck
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
יש עוד אפשרות להוריד אותם בדרך. http://www.debka.co.il/article/20810/ הצצה קטנה למה שיכול להתרחש אם לא נעמוד על המשמר.
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האמרקאים דורשים התנצלות בכתב משר הביטחון מופז, רגולציה של מכירות הנשק של ישראל ושורה של הגבלות ותנאים שבתמורתם ארה"ב תבטל (בהדרגה) את הסנקציות הצבאיות שהטילה על ישראל. היחסים בין סין וישראל החלו עוד בזמן המלחמה הקרה בשלהי שנות ה-80, כאשר ניסתה סין למצוא דרך לשפר את היכולות הצבאיות שלה. באותו הזמן מדינות אירופה היו תחת לחץ מצד ארה"ב והטילו סנקציות של מכירת נשק על סין. כלפי ישראל לא הופעל כזה לחץ והאמרקאים ראו במכירות הנשק לסין כדבר לא מזיק, אשר יעזור בפיתוח המדינה היהודית. כך הפכה ישראל להיות הדלת של סין לנשק העולם המערבי. בשנות ה-90 חל מפנה כאשר ארה"ב החלה להלחץ ולראות בסין כמדינת אויב פוטנציאלית (יריבות עם טאויוון, חברות עם צפון קוריאה ואיום על העליונות הצבאית של מדינות …
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
מרצה בכיר בבר אילן: כל תלמידיי מטומטמים. "ד"ר יוסי שיפטן כותב בספר לימוד: "כל בני האדם הם רעים. ליתר דיוק: רוב האנשים הם זבל מזוקק. כל בני האדם הם טיפשים. כל תלמידי הם רעים ומטומטמים". והוא מעדיף סטודנטיות" (ynet) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2558433,00.html גם טיפש וגם חרמן.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לא אוהד שלהם אבל מעניין לראות איך הם ניראים העונה.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
הנוסע המתמיד שלנו הגיע להופעה של להקה מפורסמת. הוא נכנס לאולם והתיישב במקומו, אך מאז נעלמו עקבותיו. אנא, עיזרו לנו למצוא אותו!
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יחידת ה FBI הישראלי, שתקרא "להב 433", ותכלול 5 יחידות ברחבי הארץ, יצאה לדרך היום, ביום הראשון של שנת 2008. היחידה נועדה כדי להיאבק טוב יותר בפשיעה החמורה, להחליף מודיעין, ולהילחם בחזית אחת בכל העבירות המבוצעות על ידי ארגוני הפשיעה. בראש היחידה החדשה יעמוד ניצב יואב סגלוביץ', מי שעמד בראש חקירות מסובכות של אישי ציבור ובין היתר חקר את נשיא המדינה לשעבר משה קצב ואת השר לשעבר ח"כ צחי הנגבי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3488985,00.html Stop! FBI! עצור! להב 443! אוי, זה נשמע כזה גיי :-\
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מחפש פרודיות מצחיקות, פחות בסגנון בדיחות זולות, קללות וכו' ויותר פרודיות שצוחקות על סרטים אחרים בצורה טובה.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הפערים כבר לא כאלה גדולים.מי היא הליגה הטובה בעולם? http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.403.86721.html
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שכל אחד יזרוק את הסרטים שלדעתו אמורים לצאת מגוחכים ואים יש אז גם לינק לטרילר אני מתחיל Dragonball Evolution לא זה לא סרט מצויר חדש בסדרה וגם לא סרט גרפיקה ממוחשבת אלה סרט אם שחקנים בשר ודם הוא מיצג את גוקו אני מעריך שגוקו הקטן מהסדרה המקורית זה לאומת - התמונה השניה זה של גוקו הגדול כמובן אבל זה כלום תיראו את הטרילר ה"מבריק" שיצא ? http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=34452 סתם להשוות לסידרת האנימה http://www.youtube.com/watch?v=wuDvS5izltU הם בכלל ראו את הסידרה לפני שלקחו שחקנים ? ומי לעזאזל החליט לעשות מהסדרה סרט רגיל ? אני חושב שזה הולך להיות אחד הסרטים המגוחחים ביותר שיצאו בשנים האחרונות ובטח גם כישלון קופתי גדול איזה חובב דר…
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=906097
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-


