עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by ^HocK^,

    LOL

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. http://news.walla.co.il/?w=//1091347 אהבתי במיוחד את תגובה 5.

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. http://news.walla.co.il/?w=//1109087 עוד תעלול מסריח במטרה להגיע לצמרת השלטון.

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. אני קורא הרבה לאחרונה על חשב המדינה ירון זליכה.כמעט כל אחד מהקשת הפוליטית רודף אותו בטענה שהוא סוגר לא תקציבים ומפריע לו לפעילות (אל תשכחו שהכסף שירון שומר הם המיסים הכבדים שהשרים כל כך אוהבים להטיל עלינו יומם וליל...).בהתחלה היו לא בעיות עם שר האוצר בר און.עכשיו יש לו בעיות עם האלופים שכועסים שהוא לא נותן להם לשדרג את המכוניות שלהם על חשבון המדינה.... שאלתי היא כזו : עד לאן היגענו אם יש למדינה רק כלב שמירה אחד ואם הוא כבר עושה את עבודתו נאמנה אז כבר חושבים כיצד לפטרו לאלתר.אותם אלופים מקטרים שהם רוצים מכוניות חדשות כי לשכן\חבר\מכר יש רכב חדש וזה אופנתי היום לנקר עיניים אחד לשני.כבוד החשב שלנו נוסע במכונית משנת 2002...ואילו אותם אלופי רוצים רכב חדש 2008 !!!!.מרתיח…

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3367422,00.html איזו בדיחה! אפילו בור עם וארץ כמוני יודע שהבחור לא יודע על מה הוא מדבר.

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by Armageddon1,

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/619/826.html תחפשו את האס ! האס אס

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. כנראה שמאוד משעמם לצעירים היום. אני אומר קנס + שנה בכלא. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3628066,00.html

  8. או אנשים אנרכסטים שבאים להפריע לבנות ולהבנות את המדינה לעם היהודי

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3276727,00.html מה יהיה כשהכסף יסתיים ו/או הקונגרס יפסיק לשלוח סיוע? סתם תגובה מצחיקה ביום כזה

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. It's About Time סוף סוף תהיה חברה אשר תתחרה בבזק, תשבור את המונופול ותביא לתחרות בשוק מה שגם יביא, כנראה, לירידת מחירים. החדשות הפחות טובות הם שהם יתחילו בשיווק מסחרי רק עוד כשנה ובינתיים הם מקיימים ניסויים בהיקף של 2000 לקוחות פרטיים ו200 לקוחות עסקיים. http://news.walla.co.il/?w=//470311

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by Ewingum,

    http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=291737&path=22 המיכלית הצרפתית שנפגעה כפי הנראה ממתקפת טרור אתמול מזהמת את כ500 ק"מ של ים. אם אכן זהו פיגוע טרור, האם אנו עדים (גם אם בכיסוי מוגבל ביותר של המדיה) לפיגוע הטרור האקולוגי הראשון? האם היו פיגועים מוצלחים כאלה בעבר? (במאה הזו, לא ללכת לי 2000 שנה אחורה).

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. הידיעה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3356202,00.html למישהו יש עוד מידע או משהו כזה ? לי נראה שאם תהיה מלחמה הבאה היא תהיה צפון קוריאה, איראן, מדינות הרב ואולי רוסיה נגד ישראל, ארה"ב, ברטניה ואולי צרפת וגרמניה. (ככה אני חושב, ויש פה אנשים יותר חכמים ממני ומבינים בזה יותר ממני...אז תגיבו ותקנו =] ) מה דעתכם, מה אתם חושבים על המהלכים של איראן וצפון קוריאה ? - אני, חושב שאיראן מתקדמת יחסית מהר עם הקור שלה וצפון קוריאה כבר דיי מתקדמת עם הנשק הגרעיני ושיתוף של שניהם יכול להביא רק פיתוח יותר טוב מצד שלהם.

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by djhenrya,

    לכבוד עיריית באר שבע בזמן האחרון אני פוגש שני פקחי עיריה המתנהגים כביריונים. בשני המקרים הם רכבו עם האופנועים שלהם על הדשא בפארק ה', העירו הערות גזעניות כלפיי אנשים, ואף מציקים שלא לצורך לעוברי אורח. בין המשפטים ששמעתי שיוצאים מפיהם : "פעם עשינו פה פשיטה ודפקנו את כל הרוסים עם הכלבים שלהם" "בוא תגלה לי איפה אתה גר ונעשה אצלך ביקורת שלא תשכח" "את לא יכולה ללכת ברחוב עם הכלב אחרת אקנוס אותך" "את לא יכולה ללכת בפארק עם הכלב אחרת אקנוס אותך" העליתי מספר רב של טענות כלפי העיריה במהלך כל השנים והבנתי שאין לעיריית באר שבע שום סיבה לטפל בבעיות אלה. לא בבעיות חשמל של התשתית העירונית, לא בבעיות תיכנון ובניה, לא בבעיות התברואה שעולות מעת לעת העיריה מטפחת ביריונות ונוהגת בחוסר …

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by hedva,

    האם לדעתכם יש ביום הזה כפיה דתית מוגזמת? למשל כל מיני אתרים שנסגרים, כי מי שמנהל אותם הוא דתי? שלא לדבר חס וחלילה על נסיעה ברכב פן ירגמו אותו באבנים

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. http://finance.walla.co.il/?w=/3/2506579

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by ldti,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4257479,00.html

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by Galz0r,

    http://news.msn.co.il/news/WorldNews/StatePoliticalMilitary/200507/20050718132051.htm

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Alexkmr,

    בלעדי ל"כלכליסט": LDD במו"מ עם משמר החופים האמריקאי לסיוע בניקוי כתם הנפט במפרץ מכסיקו בידי החברה חומר מיוחד מבוסס דשן חקלאי, המסוגל להיקשר למולקולות הנפט ולגרום לבקטריות המצויות במים לפרקו יחד עם כתם הנפט http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3415709,00.html

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by GamePad,

    http://www.costofwar.com

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. Started by MishaK,

    World gone KRAAAAAAAAZY

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382269,00.html ומי שתוהה מהי לשון החוק, המדינות בסעיף הנ"ל של החוק למניעת הסתננות הן סוריה, לבנון, עיראק, ערב הסעודית ותימן. לפי החוק הנ"ל, נאסר על אזרח ישראלי להיכנס למדינות האלו. עד עכשיו לא העמידו את ח"כ שביקרו בהן לדין לפי החוק הזה כיוון שיש להם חסינות מפני העמדה לדין פלילי, אבל נראה את בג"צ מצליח להתפתל החוצה מזה... נראה לי שבקרוב (או בעוד כמה שנים, אם הם יחליטו שוב לגרור את הרגליים) תתווסף עוד ראיה למאגר העיוותים של בג"צ.

  22. אחד מההסברים הכי מדהימים ועשירים שאיי פעם תראו על האיסלאם ועם מי באמת יש לנו ולכל העולם עסק. מה זה איסלאם, איך זה התחיל ומה מטרתם? למה יש כל כך הרבה קווי דמיון בין היהדות לאיסלאם? מי נתן לנו את השם "עם הספר"? מי המציא את הטלאי הצהוב, המגן דוד? מי המציא את חגורות הבטן, ולמה? למה מגדלי התאומים נפלו דווקא ב-9/11? למה הסכם אוסלו כשל כבר בעצם חתימתו? מי הם ואיך דאע"ש הוקמה? איך זה שמאות מליוני מוסלמים משקרים לכל העולם וזה לא מפריע למצפון שלהם?

  23. Started by huber,

    http://computers.walla.co.il/?w=/4002/1388075 אחת הסיבות המרכזיות למה בשנתיים האחרונות אני לא מחובר לאף אחת מהן וצורך את הטלוויזיה שלי מהאינטרנט/רשת. אין תחליף ללראות כל מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה, ועוד ב HD. הכבלים/לוויין מרחק שנות אור מהמצב הזה.

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by bluemail,

    תגידו כמה מכם יחגגו מחר את החג על המנגל ?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3717301,00.html 40% מערביי-ישראל חושבים שלא היתה שואה סקר חדש חושף כי חלה הקצנה בעמדת ערביי-ישראל בשנים האחרונות: רק 41% מכירים בישראל כמדינה יהודית, 46% לא רוצים לשלוח ילדיהם לבית ספר עברי ו-47% לא רוצים שכן יהודי. עורך הסקר: "יש עליות ומורדות, הכל תלוי בממשלה"

דיונים חדשים בפורומים