אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אלמונים ריססו הלילה צלבי קרס על האנדרטה לזכר יצחק רבין וכתבו על כרזת הענק בכיכר: "כהנא צדק". במקום הוצב שומר, בעקבות ניסיון העבר, אולם הוא עזב את המקום לפנות בוקר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2810258,00.html פשוט בושה וחרפה. לא למדנו כלום מניסיון העבר??? למה ללבות את היצרים?
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://rotter.net/forum/scoops1/454007.shtml
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ב-ynet פורסם תמליל החקירה של ח"כ נעמי בלומנטל בקיצור, לא צריך מחסן מילים בשביל להשלים את התשובות החסרות לשאלות ששאלה. בקיצור ביזיון שאלו הם נבחרי הציבור שלנו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2523337,00.html
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3377174,00.html מצאתי את זה מתחיק
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מבשלות פיראטיות כמו בתקופת היובש בארה"ב? מבשלה פרטית בכל פאב ומסעדה? מבשלה ביתית לכל אדם? http://www.google.com/search?hl=en&site=webhp&source=hp&q=%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9C%D7%AA+%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%94+%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%AA&oq=%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9C%D7%AA+%D7%91%D7%99&gs_l=hp.3.0.0l2j0i30l8.890.7538.0.8625.17.10.5.2.4.0.132.1125.0j10.10.0...0.0...1c.pHK7RcgNeco
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה זה ימין בפוליטיקה ומה זה שמאל בפולטיקה אני יודע שבימין כותבים ובשמאל לא .....
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה לעזזאל קורה פה ?!?! כשהם אמרו שהם הולכים לעשות משהו שאף אחד לא יצפה לא הם ממש לא התבדחו אפשר לומר שהבני זונות השאירו אותי בפה פעור אני לא יכול לחכות לחלק 2 של הפרק ועוד לחשוב שיש עוד סה"כ 7 פרקים עד הסוף של כל הסדרה !!!
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
חשבתי על הנושא הבוער הזה שלא מדיר שינה מעיניהם של (עלק) נבחרינו. ואני שואל למה עד היום לא פותח הנושא הזה. הרי היה מספיק זמן להרים מפעלי התפלה לאורך קו החוף, כעשרה לפחות, אשר היו נותנים מענה לצרכים של מדינתנו הקטנה. בויקיפדיה צויין כי נכון לתחילת 2008 מותפלים כ- 150,000,000 מטר מעוקב של מים, שהם כרבע מהצריכה הארצית. כיום ישנם רק שלושה מפעלים.
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3589593,00.html מהלך גאוני או צעד נואש, רק הזמן יגיד.
-
- 22 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3529624,00.html מקווה שהוא ייצא מזה בשלום.. :-X
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3933920,00.html לא ברק, לא ביבי, רק אשכנזי.. היחיד שלא מתעסק בקקה ובן אדם עם ביצים, בא גולנצ'יק ועשה לכולם בית ספר.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז מה אתם אומרים שיקרה? מי ינצח במשחק הראשון בחיפה [אאה, בבולגריה (WOW, איך אני מתבלבל ככה )] חיפה תעשה היסטוריה?? אולי... :smoke:
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כידוע לכל מי שמעריץ את הסדרה המעולה הזו, מחר ישודר בארה"ב הפרק האחרון של הסדרה מה שיוביל לסיומה של סדרת הדרמה הטובה ביותר בכל הזמנים. אני לא יכול לחכות כבר ולראות מה יקרה בפרק האחרון הזה אחרי הפרק הקודם שהיה פשוט עוצר נשימה והותיר אותי עם פה פעור(אף כי צפוי מעט). מה שבטוח זה שיהיה סיום מעניין וראוי לסדרה שהלוואי והיו עוד סדרות שמתקרבות אליה ברמה.
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
"אנחנו חיים בחברה שמאוד כואב לחיות בה. אני בת 71 וזוכרת תקופות אחרות לגמרי. היום מתייחסים לאנשים כמו אל נייר טואלט - משתמשים וזורקים". במילים הללו מקבלת פנינה פירסטון, בת 71 מירושלים, את החלטת בג"ץ לדחות את העתירה בנושא הקיצוץ בקצבאות, "עתירת הקיום בכבוד". 1,300 שקלים בחודש היא מרוויחה אחרי הקיצוץ בגימלה. 1,300 שקלים. זה מספיק בקושי לצרכים הבסיסיים, היא אומרת. על מותרות אין בכלל מה לדבר. "אני, כאישה עצמאית שפרנסה את ילדיה כל החיים, צריכה לשאול את בנותיי האם אני יכולה לעשות טיפול שיניים, או לסייד את הבית? "רק התשלום על חימום לחודש עולה על ההקצבה. כסבתא אני לא יכולה להזמין בשבת או בחג את הילדים והנכדים לארוחות. היום קשיש שחי מהקצבה לא יכול לתת לנכדו אפילו פרוסה עם קוטג'. …
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הקטע הבא מסתובב באינטרנט: יולי 2006 חלוץ: בואו נפציץ את האם-אמא שלהם למרות שאין לנו סיכוי להחזיר את החיילים החטופים. אולמרט: מה שאתה אומר, גבר. פרץ: אבל- חלוץ: שתוק, חימושניק. פרץ: טוב. אוגוסט 2006 חלוץ: ועכשיו נכבוש את הליטני. אולמרט: כן, למה לא. גם ככה יש לנו חיילים שם. אם נכבוש את הליטני, לפחות יהיו להם מים לשתות. פרץ: לא חתמנו במקרה על הסכם הפסקת א- חלוץ: שתוק, חימושניק. פרץ: טוב. אפריל 2007 וינוגרד: טעית, תתפטר. אולמרט: לא רוצה. העם: ??? אולמרט: מה, כולה טעיתי, מה הבעיה? אני אתקן.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
אבל רק של שמאלנים. את כל האמנים הימנים משתיקים ושמים בפינה, כי לא מסכימים איתם. אבל זה [glow=red, 2, 300]לא[/glow] מקארתיזם
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3490276,00.html
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לפי דעתי זה צעד מבורך.כי אם לא תחנך אנשים יגדל לנו דור בור ופאנטי כמו שקורה עכשיו בשכונות החרדיות בירושלים(מאה שערים וכו).אלפים של ישראלים מתלוננים על אורך חייהם של החרדים-על זה שהם לא עובדים ואין שום זכויות לאישה וכל מיני דברים מזוויעים שמזכירים את אירן ושאר מדינות זבלות אחרות.אבל זה בדיוק הסיפטומים של ציוויליזציה בורה.שמעתי הרבה סייגים באקדמיה על הרעיון הזה(השילוב)-כמו בתגובה מס' 3 והדרך היחידה "לשבור" דרך חיים כזאת היא בחינוך והשכלה. אבל האקדמאים לא מצליחים לראות מעבר לשטריימל.יש לקדם את השילוב במהירות http://news.walla.co.il/?w=/1/1813783 זאת דעתי בכל אופן.סוג של טור דעה.שבוע טוב ושקט לכולנו
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1089033 למה צריך ועדה כזות מסורסת?
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הבנתי שנהסיבות מופיעות כבר באינטרנט והם די מדויקות. מישהו ראה אולי איפה זה הופיע?
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3982841,00.html עצוב מאוד, ולמרות שהסיכוי קלוש, אני מקווה שהם בחיים..
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
סיפור מדהים! אייפוד הציל חיים של חייל אמריקאי בעיראק: http://www.icell.co.il/article_82.html פשוט לקוח מסרט הוליוודי...
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז, הנה בינתיים כמה מסקנות שYnet פירסמו לאחר סיום השביתה לגבי החופשים, שעות הלימוד, הבגרויות וכו'. אני אישית חושב שזו חוצפה, שלא נדבר על טמטום. הארכת שנת הלימודים אבל להשאיר את הבגרויות באותו תאריך? איזה אינטרס? פירסום המיקוד מוקדם מהצפוי יעזור מאוד, אבל למה רק בעוד חודש? למה לא השבוע?! זה בזבוז זמן מוחלט. הם רוצים להאריך את שנת הלימודים, לקצץ חופשים, להוסיף ימי שישי [למי שאין] ולהוסיף שעות אחר הצהריים [למי שיש ימי שישי כבר] בקצרה, התלמידים הם אלה שנדפקו. אחרי שתמכו במורים ובמאבק המורים מפנים להם עורף, typical. לדעתי, עם מועצת התלמידים הארצית [או איך שלא קוראים לגוף המזעזע הזה] לא יעשו משהו, זו תהיה פשוט בושה! אני אישית חושב שהתלמידים צריכים לארגן שביתה ולהודיע שאף יב'טני…
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-


