מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
זאת פניה למי שמעדכן את מדור מפרטים ולכל מי שיודע גם הלוח שלמעלה נמצא במדור מפרטים תחת קטגוריה קולנוע ביתי השאלה שלי היא האם ללוח הזה יש יציאה לטלוויזיה כי במפרט שהוא נתן אין כרטיס מסך ובדקתי את המידע על הלוח ולא ראיתי שם S VIDEO אז איך בדיוק הוא מתחבר לטלוויזיה?
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
בהמשך למפרט שהומלץ, היכן ניתן להשיג ומומלץ לקנות את הלוח אם (Biostar TForce P965) תודה
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
-
היי, במסגרת בניית מחשב חדש, חבר שלי החליט לקנות את הכרטיס 1950XTX 512 GDDR4. כשבשלב מאוחר יותר יוחלף לכרטיס DX10 כלשהו (ואולי שניים) התלבטנו בין שלושת ערכות השבבים שיכולות להתאים לשני כרטיסי מסך 965 ו975X של אינטל, ו 680i של NVIDIA. המעבד יהיה כנראה 6300, ולא ברורים לנו ההבדלים בין שלושת הערכות (חוץ מזה ש680 היא הרבה יותר יקרה). מה הלוח שאתם ממליצים?
-
- 5 תגובות
- 642 צפיות
-
-
אני אמור לקנות 4 של 512 המחירים 512MB DDR-2 kingston 667MHZ CL3 63.0$ 512MB DDR-2 ELPIDA 667MHZ CL2.5 55.00$ המחירים לפני מע"מ מה עדיף?
-
- 2 תגובות
- 681 צפיות
-
-
עד עכשיו הייתי בכיוון של ג'יגהבייט 965GM-S2 בגלל שיש לו כרטיס מסך מובנה אבל כנראה שאני יורד מכרטיס מסך מובנה ובנוסף קראתי בפורום שהלוחות של ג'יגהבייט בעיתיים (משהו עם המאוורר..) אם תוכלו להמליץ לי על לוח אם טוב של חברה/ות אחרת/ות באותה סביבת מחיר אני אשמח תודה! דרך אגב איזה לוח של אסוס בערך באותה רמה של הג'יגהבייט שהזכרתי למעלה?
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות לוח אם ל-Core2Duo (רצוי צ'יפסט 965). ברשותי יש כבר 2 HD ישנים (IDE) וצורב IDE שהייתי מעוניין להעביר. אילו לוחות אם מומלצים מבוססי 965 יש בנמצא עם 2 חיבורי IDE? תודה
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
וכמובן שיהיה לו S VIDEO
-
- 18 תגובות
- 948 צפיות
-
-
חבר'ה אני רוצה להחליף אם מישהו רוצה כמובן לוח אם של חברה מוכרת אבל לוח טוב שמיועד לIntel Socket 478 תומך 800mhz FSB בתמורה ללוח שמיועד לאוברקלוק 754 של abit NF8 חדש חדש שלא שומש מעולם! עם האריזה עם הכל בפנים... מי שמעוניין שישאיר פרטים ואני יצור איתו קשר, רצוי אייסקיו בתור התחלה.
-
- 6 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני לא מחפש לרדת לעומק הדברים אלא להתעדכן. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
ASUS STRIKER לEVEGA 680I מי מביניהם יותר טוב לOC ומגיע ליותר גבוה בקירור אוויר?
-
- 13 תגובות
- 761 צפיות
-
-
לא מצאתי בפורמים שום דבר זה.... רק הודעות מלפני 5-6 שנים.. מה זה? ולמה זה כזה זול..? זה כזה גרוע שזה חצי מחיר מלוחות אם רגילים? בראל.
-
- 1 תגובה
- 893 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין להוסיף זכרונות. הזכרונות במחשב שלי הם - 2X256MB בתזמונים: 2-6-3-3 השאלה שלי היא האם אני צריך זכרונות זהים בתזמונים לאלו שיש לי או שמספיק רק שיהיו CL2 תודה.
-
- 7 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אז ככה אני יודע שניתן למצוא את המידע הזה באתר היצרן או בספר לוח האם. אבל הבעייה היא שבמחשבים של IBM זה קצת יותר מסובך עברתי על החוברת (הPDF) ובאתר... ולא מצאתי בשום מקום הסבר למה המהירות המקסימלית של המעבד (אני יתקן: עד איזה מהירות מעבד אני יכול לקנות ולהתקין על לוח האם שלי). הדגם של המחשב הוא 8189-MUB. ומשום מה אני לא מצליח למצוא את המידע הזה... אשמח לעזרה ואשמח אם מישהו יגיד לי אם הלוח הזה תומך HT
-
- 2 תגובות
- 845 צפיות
-
-
הנה העתקה מה - EVERST : Field Value DRAM Slot #1 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) איזה זכרונות אני צריך לחפש ב- yad2 שיתאימו לזה אם אני רוצה להוסיף על זה ... איזה סוג הם צריכים להיות והאם חייב חברה מסוימת או משהו (כפי שאתם רואים אני לא מבין גדול בדברים האלה אז לא לצחוק)
-
- 5 תגובות
- 665 צפיות
-
-
תנו איזה כמה אתרים לוחות אם משנת 2003 ומעלה
-
- 8 תגובות
- 784 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם .. רציתי לשאול האם בלוח של ג'יגהבייט יש כרטיס קול מובנה וכרטיס מסך מובנה ?? ואם כן תוכלו לציין שמם?? והאם כדאי להשקיע בכרטיס קול בנפרד מהלוח?? תודה רבה לעונים...
-
- 4 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום, האם הלוח הנ"ל יהיה צואר בקבוק לכרטיסי DX10 כמו 8800 GTS/GTX ? ואם כן באיזה רמת כרטיס מקסימלית הלוח יתאים לדעתכם? תודה מראש....
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
יש לאמיר צברי שזה מישהו שהוא לא חבר שלי זיכרון של 667 מגה הרץ עכשיו בגלל שהוא לא חבר שלי רציתי לבאס אותו אז שמתי אצלו את התוכנה CPU-Z והיה כתוב שהתדר שהם עובדים זה 333 האם זה הגיוני?
-
- 11 תגובות
- 825 צפיות
-
-
שלום הדגם של הלוח הוא GA-8ipe 1000 L הוא REV 2 ..... אני צריך לדעת איך הלוח בכללי ?איך הוא ב OC ?לכמה ניתן להגיע איתו ב FSB מי 100 ? אם מישהו יכול לספק לי ביקורת של הלוח הזה יהיה נהדר .
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב ישן שמשמש בתור שרת קבצים ואני רוצה להחליף את הלוח מעבד וזיכרון, התקציב הוא 1500 שח הדרישות: כמה שיותר יציאות SATA2 בלוח ולפחות שני יציאות IDE להארדיסקים הקיימים מעבד תקציבי לא צריך יותר מידי חזק אבל גם לא חלש מידי (AMD או אינטל לשיקולכם) זיכרון ג'יגה לפחות, בקשר למהירות, אני לא יודע עד כמה זה ישפיע אם זה יהיה DDR 1 או 2? בעקרון זה רק לאחסון ומשיכה של קבצים. לא צריך שום מולטימדיה שם, כרטיס מסך שיהיה הכי פשוט על הלוח אם. צריך שיהיה כמה שיותר יציב, זה צריך לעבוד 24/7. תודה
-
- 4 תגובות
- 615 צפיות
-
-
http://www.imperia-pc.com/ProductDetails.aspx?pid=341 זה בישביל המערכת השנייה שלי כך שיהיה במערכת הראשונה שלי 2x512 2x256
-
- 2 תגובות
- 544 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הלוח אם הזה ASUS Striker Extreme nForce® 680i SLI אני צריך מידע והמלצות... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 536 צפיות
-
-
שלום לכולם אני קצת בבעייה-טבעתי בים האפשרויות של לוחות האם המוצעים אני מחפש לוח אם ל6400 למטרת שימוש כללי, משחקים, קצת גרפיקה--(הוא יבוא עם x1950xt 256) ו2 גיגה זכרון 667 או 800 OC? להתחלה לא--אבל ככל שהזמן יחלוף אני ארצה שתהיה האפשרות התקציב--1K תודה
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
במפרט של המחשב כתוב לי זכרון 512 במהירות 667MHZ בתוכנה CPU-Z רשום שהזכרון עובד ב-333MHZ. האם זה תקין?
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-


