עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. 1. מבחינת טרמונולוגיה, האם ליבה כפולה = 2 מעבדים ? 2. הבנתי שיש מונח שמציין שיש במחשב פיזית 2 מעבדים, ויש מונח דומה שמשמעותו היא מעבד אחד, אבל שעובד בצורה מפוצלת ומסמלץ שניים (HyperThreading), וקל להתלבל בינהם כאשר קוראים מפרטי מחשב... מהם המושגים ? 3. האם בתמונה הבאה מדובר ב 2 מעבדים פיזית, או מעבד יחיד ? [attachment deleted by admin]

    • 76 תגובות
    • 7.1k צפיות
  2. Started by spankus,

    אני רוצה להוסיף עוד 512MB לזיכרון, האם עדיף שניים של 256 או אחד של 512? ועוד שאלה ..... איך הזיכרון הבא? האם שווה קניה או לחפש משו יותר טוב? http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=DDR2-256-667-KR&affiliate=zap

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  3. כרגע יש לי כרטיס זכרון 512 של A-DATA ואני רוצה לרכוש כרטיס נוסף של ג'יגה. השאלה אם יש חשיבות שזה יהיה גם כרטיס A-DATA או שאפשר לרכוש גם PQI או KINGSTON או SAMSUNG ?

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  4. 1) אני זוכר ששמעתי פעם שווינדוס XP לא מסתדר עם 2GB זכרון. יש מאחורי אימרה זאת משהו? אני קונה מחשב חדש ולא רוצה VISTA, אבל רוצה לפחות 1.5 ג'יגה זכרון 2) אני קונה לוח אם שתומך בDUAL CHANNEL. האם זה אומר שאני חייב לשים 2 סטיקים של כמות זכרון שווה? אם אני שם אחד של ג'יגה, ואחד של 512, האם זה מוריד מאד את הביצועים?

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  5. Started by mz155,

    במעבד דואל... כשכתוב את המהירות שלו (ghz) .. זה המהירות הכללית? לדוגמא: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX המהירות פה היא 2.4 או 4.8? תודה מראש mz155

  6. Started by Nagash,

    טוב אז אני קונה מחשב חדש, שמעתי שצפוייה הורדת מחירים של אינטל ב21 לאפריל האם למעבדי due 2 core צפוייה הורדה משמעותית, e6400 ו e6600 בפרט? כבר ראיתי הורדת מחירים של AMD למעבד ה 4600+ מתוכננת נוספת? שווה בכלל לחכות או כבר לקנות בחופשת חג הפסח? תודה.

    • 7 תגובות
    • 745 צפיות
  7. Started by Oranili,

    זה ? NVIDIA nForce4x - Dual Cahnnel DDR 400 - PCI Express - SATA - RAID - Firewire iEEE-1394a and 1394b - 8 Channel Sound - Gigabit LAN http://www.plonter.co.il/graphics/product_images/full/GA-K8NMF-9.jpg מה יותר טוב ? או זה ? Gigabyte - GA-K8N-SLI nForce4 SLI Chipset - ATX - 3*PCI - 2*PCI Exp - Gigabit LAN - Dual channel DDR 400 - Socket 939 - SATA2 - Sound - RAID http://www.plonter.co.il/graphics/product_images/full/GA-K8N-SLI.jpg

    • 7 תגובות
    • 700 צפיות
  8. Started by Oranili,

    pc3200 DDR זה DDR400?

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות
  9. Started by esaly,

    שלום! אני מעוניין להוסיף למערכת שלי עוד ג'יגה זיכרון (כרגע יש לי ג'יגה אחד) ורציתי לדעת אם זה ישפר משמעותית את הביצועים... אני משחק הרבה, מוריד גם באימיול ובקליינט של ביטורנט וגולש במספר טאבים גדול... אני משתמש בXP ואין כוונה לעבור בנתיים לויסטה, רק שיצאו משחקים שתומכים בDX10... המפרט שלי בצד... אשמח לתגובות...

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Tomersoni,

    משום שהמםרט שלי עבר למעבד amd (4600) אני צריך לוח לamd. עד עכשו עם הקונורו שתיכננתי בניתי על ה945p ועכשיו אני מחפש לוח amd ברמה שלו..שמתאים לצרכים שלי. איך הלוח הזה? הוא מתאים לצרכים שלי? הוא ברמה של ה945p? (m2n-e) המערכת שלי היא: amd 4600 320 8800gts 2 ג'יגה בייט g.skill.

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. חשבתי לקנות כרטיס קול בשביל להוריד עומס מהמעבד, האם כדאי לקנות כרטיס קול, זאת אומרת שזה יוריד את העומס? וכמה אחוזים זה יוריד?

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    1) באיזה ציוד אינטל משתמשת לייצור המעבדים שלה? 2) באיזה חומרים? 3) מאיפה לקוח היידע? אל תגידו לי לחפש בויקי, בגוגל וכו'... כי לא מצאתי. את המידע הזה אני צריך בשביל עבודה

    • 1 תגובה
    • 519 צפיות
  13. אני מקווה שלא יש לי חומר חשוב תודה

    • 8 תגובות
    • 645 צפיות
  14. אני מחפש את הלוח הכי קטן שיש בשוק עדיף שיהיה עם כניסת רשת וכמה שיותר דברים מובנים על מנת לחסוך במקום. פלטפורמה אין לי בעיה שיהיה אינטל או amd העדפה לאינטל.

    • 7 תגובות
    • 685 צפיות
  15. Started by Tomersoni,

    בעקבות ההמלצות החמות ל4600 במקום הe6300 (שעליו בניתי) החלטתי לבנות את המפרט של המחשב החדש על פניו. עולה שאלה חשובה: מעבד הamd הזה יוצא מיצור בקרוב ומעבד הe6300 משתדרג טיפה... יש לזה השפעה לטווח הרחוק? כדאי לקנות מעבד "מיושן" שבעצם יוצא מיצור במקום מעבד חדש יחסית?

    • 13 תגובות
    • 933 צפיות
  16. המעבד AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX מקביל לאיזה מעבד של אינטל? (מבחינת תוצאות) תודה mz155

    • 2 תגובות
    • 944 צפיות
  17. Started by Royz,

    היי, מי יותר טוב? זה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=16236 או זה? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_900_1377&products_id=15704 תודה...

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  18. הרבה זמן לא רכשתי מחשב חדש היה מוזר לי מאוד שהלוח כזה קטן האם כל הלחות החדשים כאלו קטנים יש לי לוח ישן p4p800se והוא ענק יחסית ללוח החדש Asus P5L-VM 1394 יש לציין שהלוח מעולה יציב מאוד הרבה ביקורות טובות בכל העולם זיכרות G.SKIL עובדים על 667 למי שמחפש לוח טוב ויציב המלצה שלי

    • 1 תגובה
    • 514 צפיות
  19. רציתי לדעת האם יהיה הבדל בביצועים בין זיכרון 667 לבין 800 במשחקים?

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  20. Started by bigwave,

    בואו נגיד שהיום זכרונות עם מהירות 667 cl5 (ללא OC) עושים את העבודה כמו שצריך, מפעילים יפה מאוד את המחשב עם עומס תוכנות ומעלים בלי שום בעיה משחקים כבדים. האם לדעתם, בעוד שנה שנתיים יהיה עדיפות לזכרונות 800 cl4 בהעלאת משחקים ותפעול המחשב עקב הטכנולוגיה המתקדמת?

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  21. Started by idle`,

    מה יקרה אם אני יקח שני כרטיסי מסך 7600GT למשל ויחבר אותם ללוח שיש לו תמיכה בCF??

    • 1 תגובה
    • 527 צפיות
  22. Started by yosyos,

    מבקש התייחסותכם לגבי לוח אם MSI K9NGM-L AM2GF6100 - גרוע? בינוני? טוב? מה לגבי השילוב בינו לבין כרטיס מסך GF 7900gs וזיכרון 2x512 של OCZ? תודה

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  23. Started by t-macc,

    http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=341&Pname=DFI לamd 4600 והאם הוא יאפשר oc ל4800 ? תודה

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  24. Started by ofer40,

    היי אני רוצה לשדרג את הזכרון ולהוסיף עוד 1GB ורציתי לדעת אם אתם ממליצים על החברות הזולות ואיזה? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. איך משנים תזמון של זיכרון בביוס של הלוח gigabyte 965 ds3? איך משנים מ2T ל1T תודה

    • 6 תגובות
    • 638 צפיות

דיונים חדשים בפורומים