עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. או שאתם יודעים על חנות שכבר הביאה אותו או הולכת להביא?.. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 636 צפיות
  2. היי בקרוב אני קונה מחשב וכרגע אני חושב לקחת מעבד AMD 5000 שעולה בערך 800 שקל. האם זהו המעבד הכי טוב במחיר הזה או שמעבד של אינטל באותו תקציב יהיה יותר טוב? אני לא מתכוון לעשות OC. תודה

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  3. Started by shayyzz,

    קניתי עכשיו זיכרון KINGSTON DDR2 667MHZ 1GB עכשיו אני מחבר אותו למחשב אני מדליק הוא נדלק לשניה וישר נכבה מה אני עושה? עכשיו הצמדתי אותו לכרטיס זיכרון שיש לי במחשב ויש כזה חור באמצע שהוא נכנס בסלוט אז החור של הזיכרון החדש הוא יותר גבוה הוא לא בידיוק באותו נקודה אם הכרטיס שיש לי עכשיו על המחשב מה אני עושה אתם יכולים להגיד לי לאיזה זיכרון להחליף אותו הלוח אם שלי זה זה: D915PGN

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  4. מה הם היתרונות והחסרונות של מעבדי AMD מול מעבדי INTEL? ולמה הרוב כאן קונים מעבדים של 2.8-3.2GHZ כאשר ה FBS שלהם לא עולה על 1GHZ? וכנל תדר הפעולה של הראם? בשביל מה צריך תדירות כזאת עם הלוח אם והראם לא תומכים בה?

    • 3 תגובות
    • 471 צפיות
  5. בעולם? בארץ?

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  6. Started by שאלה?,

    אז ככה יש לי מחשב דיי חלש אבל אני החלטתי קצת לשפר אותו אני רוצה לקנו7ת זיכרון 1GB של SDRAM וחברה לפחות KING STOWN אז אני שואל שווה לי לקנות 1 GB או לקנות 512 למה יש לי במחשב 3 סלוטים ושתיים מהם הם כבר עם בכרונות של 128 כל אחד=256 אז מה שווה לי שיהיה לי 512+256 או שיהיה לי 1024+256? תמליצו תודה ועוד שאלה לקנות יד שניה?_?"

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  7. אני מנסה להבין כמה דברים לגבי מהירות הזיכרון בעבודה עם מעבדי אינטל מעבדי אינטל כמו ה-E6420 עובדים בבאס של 1066Mhz איזה מהירות זיכרון מומלץ במקרה כזה? האם המעבדים הנ"ל יודעים לעבוד ביחס של 1:1 עם זיכרונות במהירות 1066Mhz? האם ההבדל יהיה מורגש לעומת 800Mhz או 667Mhz האם יש סיבה לקנות 800 או 1066 חוץ מ-OC? כל מידע או הפניה למאמר יתקבל בברכה

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  8. אני מחפש מעבד ולוח שיהיו טובים לאוברקלוקינג... רק שלא יחרגו מהתקציב אם אפשר

    • 2 תגובות
    • 712 צפיות
  9. מחר אני קונה מחשב חדש... לקחתי את ה 4300 עוד לפני שידעתי שהמעבד השני יצא, מה מהם עדיף ומדוע? יהיו הפרשים גדולים בביצועים? נ.ב הוספתי עוד שאלה לגבי לוח אם של ג'יגה בייט שלקחתי, הדגם הוא ‏965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E‎ הוא בסדר?

    • 14 תגובות
    • 914 צפיות
  10. Started by sofix4,

    מה יותר טוב? שניהם DDR2 2048MB CL5 667MHz

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  11. Started by portnoy,

    יצא עידכון באתר של גיגה בייט ללוח 965p ds3 rev 3.3 ביוס f12 מישהו התקין ויודע מה הוא מתקן מסדר??

    • 8 תגובות
    • 876 צפיות
  12. מחפש קרור מים טוב למעבד עד 400 שקל מישהו יכול להמליץ על משהו? אני מאזור באר שבע אבל אין בעיה להזמין מהאיטרנט רצוי שיהיה עם לידים...... תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  13. שלום לכולם. יש ברשותי את המפרט הנ"ל: AMD athlon xp1800 Gigabyte 7vrxp+V2 asus G-Force Ti4400 כרגע אני עובד עם זכרון פנימי Crosair PC2700 256 דגם (Corsair CMX256A-2700C2PT) ב ל ב ד. אני מעוניין לשדרג את מערכת ההפעלה שלי לVISTA ולכן אני מתכנון להוסיף Corsair pc3200 XMS 512 X 2 ז.א שיהיו לי סה"כ זכרון 1280 שירוץ על 333MHZ השאלה היא אם הכל יעבוד כמו שצריך או שאני טועה ? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  14. כולכם מכירים את ORNALLI, החפרן שעוד לא נקבר(בינתיים) בכל אופן, אני רוצה שתעזרו לי לאמת לו אמיתה נכונה, מדובר ב: הוא טוען שיש לו תקיעות קרטועים במשחקים, ושזה נובע בגלל שהמעבד שלו זה X2 4200 וזה קורה לכל משתמש בעל X2 4200, עכשיו רק רציתי לשאול מי שמחזיק במעבד הזה האם אצלכם בכל משחק יש תקיעות עצומות? קטנות? קרטועים? תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 674 צפיות
  15. Started by kobipk,

    מה יותר טוב ומה נותן ביצוע יותר מהיר מעבדוCore 2 Extreme Quad Q6600 BoxוIntel מעבד Core 2 Duo E6700וIntel

    • 4 תגובות
    • 453 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3419010,00.html "עדכון קריטי" למעבדי Core 2 של אינטל ליקוי שנתגלה במעבדי Core 2 של אינטל עורר גל שמועות ביומיים האחרונים. התגובה הרשמית: ישנו ליקוי קל שאינו גורם לבעיות אבטחה. ניתן לפתור את הבעיה באמצעות עדכון BIOS או התקנת "עדכון קריטי" שחברת מיקרוסופט שיחררה עבור כל גירסאות Windows למישהו אחר יש לינק להורדה של העדכון? מאתר אינטל אולי? מזה העידכו הזה ולאיזה מעבדים אלה מישהו יודע?

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  17. Started by sofix4,

    השימושים העיקריים של המחשב הם גלישה באינטרנט, צפייה בטלוויזיה, הקלטת תוכניות + עריכה ומשחקים מדי פעם (c&c3 למשל). אם אין הרבה הבדל אני מעדיף לקחת את הזול יותר כי אני רוצה לקנות גם כרטיס טלוויזיה. ועוד שאלה: המאוורר שמגיע עם שני המעבדים הנ"ל ^^ רועש?

    • 11 תגובות
    • 894 צפיות
  18. Started by (G),

    מישהו יודע למה בתוכנה TAT המעבד רשום כ-PENTIUM M ? תבדקו אצלכם, למי שיש E4300

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  19. Started by iib,

    בנתיים... ממשיכים לאכזב. חבל. צר לי בשביל AMD. צר לי בשבילנו. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7890

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  20. Started by Guarding angel,

    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=40284

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  21. Started by izhark,

    http://www.eweek.com/article2/0,1895,2152350,00.asp השקה באוגוסט, אבל כנראה נתחיל לראות אותם באמת רק בספטמבר חבל שהמהירות הי רק 2GHZ

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  22. מה הגודל המינימלי לDDR3 אחד ג'יגה או פחות?

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  23. Started by avivboker,

    מישהו יודע אם לוח אם זה GIGABYTE GA-965P-DS4 יתאם למארז הזה Gigabyte Poseidon GA-XA1CA מבחינת היציאות האחוריות כאילו לא אמורה להיות בעיה לא?

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  24. Started by Yosi199,

    שלום חברה אני רוצה להחליף את המעבד הנוכחי שלי 506 למעבד חזק יותר. המערכת עצמה מבוססת על לוח אם של אינטל ממש הכי פשוט שיש D101GGC. הזכרונות הם DDR רגילים. אני רוצה להחליף את המעבד לדואל קור מסידרת ה2XXX או 4XXX אבל אני מפחד שאולי הם לא יעבדו טוב במערכת הנוכחית שלי (בשילוב עם דידיאר ולא דידיאר2). אופציה 2 היא פנטיום 4 3400 561. אשמח אם תגידו לי מה עדיף ומה ייתן ביצועים יותר טובים. אוברקלוק היא אופציה בעתיד אבל בעצם מי יודע מה יהיה עד אז.

    • 4 תגובות
    • 559 צפיות
  25. אז ככה.. אני מתלבט מה לקנות האם לקנות את ה-e4300 או את ה-e6300 כי לשניהם יש 1.86Ghz 2MB cache רק שה-e6300 יקר יותר ב-300 ש"ח.. האם שווה להוסיף את ה-300 ש"ח האלה או שאפשר אפילו לחסוך אותם? נ.ב איזה לוח אם כדאי לקנות למעבד הזה עד 500 ש"ח ככה שהוא יהיה לוח רחב (עם הרבה כניסות PCI וכמובן PCI-E אחד לפחות..)

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים