עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by dani0147,

    מה ההבדל בין הזכרון הזה: זכרון G.Skill DDR3 F3-12800CL9D-8GBXL לזכרון הזה: זכרון G.Skill DDR3 F3-12800CL8D-8GBXM והאם הזכרונות האלה טובים בכלל תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 719 צפיות
  2. Started by avraham711,

    שלום רציתי להבין מה ההבדל בין הסכרונות הבאים: נגיד Crucial 4GB DDR3 -1333 4Gb 1600 KINGSTON HYPER X BLUE נגיד 2 מכל אחד יש הבדל גדול ביניהם מורגש? איזה חברה עדיפה? מה הHYPER X אומר? יש לו קירור או משהו? מה יותר טוב? יש הבדל גדול בין 1333 ל1600 אשמח לקבל הסבר מפורט

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  3. Started by eli20,

    אפשר לשים במחשב בו מותקן סטיק זיכרון 667 mhz להתקין זיכרון נוסף מסוג 400 mhz וזה יפעל בצורה סבירה?

    • 5 תגובות
    • 549 צפיות
  4. Started by Artemis Entreri,

    שלום, רציתי לדעת מה גודל ההשפעה על הביצועים שיש לזכרונות DDR2 במהירות 1066 מול 800, כאשר מדובר על מעבד Q6600 שעובד בבאס של 1066Mhz כי מבחינת מחיר יש הבדל של פי 2 בערך (2 גיגה זיכרון של 1066 עולים קרוב ל1000 שקל, בעוד ש2 גיגה של 800 אפשר להשיג ב500 שקל) תודה !

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  5. Started by nir_o,

    רציתי לשאול אם קיים הבדל בין זכרונות במהירות של 667MH לבין ה800MH אם אני לא מתכננן OC ואם יש האם זה מצדיק את הבדלי המחירים? דרך אגב הלוח הוא Dual channel אם זה משנה

    • 9 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by DarkLloth,

    רכשתי ב EBAY את הדגם הנ"ל http://www.kingston.com/datasheets/KHX1600C9D3K2_8G.pdf בנוסף יש את הדגם הזה http://www.kingston.com/datasheets/KHX1600C9D3K2_8GX.pdf מה ההבדל בין שניהם? הבנתי שיש איזו טכנולוגיה של INTEL XMP בזיכרון השני... ובכלל האם מדובר בזיכרון טוב ?

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  7. האם יש הבדל משמעותי בין זיכרון של מגה512 ישן מאוד שמצאתי לא ממזמן בעל מהירות של 266 MHZ לבין כרטיס זיכרון חדש של 512 מגה אך עם 533 MHZ

    • 11 תגובות
    • 772 צפיות
  8. Started by fireskill,

    שלום, אני קונה מחשב חדש ועכשיו בנו לי מפרמט ב-KSP והיום הלכתי לפנדה ונתנו לי זיכרונות שונים מהזיכרונות שביקשתי ועכשיו רציתי לדעת מה ההפרשים בין הזכרונות האלה ומי יותר טוב מ-KSP: 512Mb 400MHz Samsung מפנדה: PQI 523MB DDR400 PC3200 כמובן שזה שניים במחשב.

    • 10 תגובות
    • 851 צפיות
  9. Started by onlyhuman,

    שלום רב. אני קונה מחשב בקרוב. מתכנן לקנות את הלוח אם gigabyte g-1 sniper z97 ומעבד Intel Core i7-4790K Processor השאלה שלי,איזה זכרונות כדאי? חשבתי על: Corsair Vengeance 16GB (8X2) DDR3 1600mhz. השאלה שלי היא כזאת,האם כדאי לקחת את גרסאת הפרו 2400mhz ? האם הלוח אם והמעבד יתמוך בהם וינצל אותם עד הסוף? קראתי בכמה פורומים כגון tom's hardware ואנשים אומרים שה2400 לעומת ה1600 יביא לאחוזים בודדים בביצועים יותר טובים. אולי ב5FPS יותר,וזה בכלל לא מורגש לרוב. ומישהו שם רשם שצריך בכלל לעשות OC בשביל לנצל את הזיכרון עד 2400. אני לא מתכנן OC בזמן הקרוב. אל תשימו לב לעניין הכסף,שני הזכרונות עולים בשבילי אותו הדבר נגיד את זה ככה.הבדל של 10 דולר אז זה לא קריטי בשבילי.{: האם יש טעם לה…

    • 16 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. Started by tzr84,

    מה ההבדל בין dual core לcore2 duo??? שניהם כפולי ליבה של אינטל לא?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הדגמים של הלוחות אני הזמנתי את הDS3 שאמור להגיע אליי בימים הקרובים

    • 7 תגובות
    • 714 צפיות
  12. מה ההבדל בביצועים בין לוח אם עם כרטיס מסך מובנה ללוח אם ללא כרטיס מסך מובנה אם יש לי כרטיס מסך חיצוני?

    • 4 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. למישהו יש מושג מה ההבדל בין שתי הגרסאות ? של אותו לוח אם. ניסיתי לברר בכמה חנויות מחשבים אם יש להם את הגרסה השניה והתשובה שקיבלתי שלא יש להם רק את הגרסה הראשונה אז עם יש מישהו בפורום שיודע שיש איזה חנות בארץ שמוכרת את הגרסה השניה אני הודה לו מאוד עם יאמר לי. תודה רבה .

    • 3 תגובות
    • 843 צפיות
  14. Started by hkglh4,

    http://tms.co.il/product/6091 מצויין בקישור 3 לוחות של GIGABYTE לא הבנתי בחלק של Features מה ההבדל בין GA-EX58-DS4 לשאר הלוחות

    • 5 תגובות
    • 744 צפיות
  15. Started by commendor,

    מה ההבדל בין: GIGABYTE GA-945PL-S3-RH לבין GIGABYTE GA-945P-S3-RH ?

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  16. Started by muki1234,

    היי לכולם אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי מה ההבדל בין לוחות האם הבאים: Asus P4P800-E Deluxe asus p4p800 deluxe וכן איזה מהם מומלץ יותר. תודה רבה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  17. Started by ftzahi22,

    מה ההבדל בין 2 הלוחות : GA-K8NF-9 ל: GA-K8NXP ???? תודה

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  18. Started by michmoch,

    מה ההבדל בין הלוח הזה Gigabyte GA-EP35-DS3 ללוח הזה Gigabyte GA-EP35-DS3R ולוח הזה Gigabyte GA-P35T-DS3P ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 832 צפיות
  19. Started by gabriel6,

    שלום, אני מתלבט בין שני לוחות הנראים לי זהים - מה ששונה מהם זה הצ'יפסט (550 מול 560 של NVIDIA) http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2607&ModelName=GA-M56S-S3 מול http://www.gigabyte.us/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2469&ModelName=GA-M55S-S3 אבקש גם הסבר לשינויים בין הצ'יפסטים תודה, גבריאל

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  20. Started by abarbotel,

    מה ההבדלים? לפי מה שקראתי שניהם בעלי 4 ליבות ו8 נימים ובשניהם בקר הזיכרון על המעבד עצמו אז במה בתכלס טוב יותר ה7?

  21. Started by mgm,

    שלום, אני רוצה לקנות מחשב חדש איזה מעבד עדיף פנטיום או AMD ? איזה? ומה ההבדל בינהם? כמו כן מה עדיף לקנות כרטיס זיכרון אחד של 512 MB או 2 של 256 MB ?

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  22. Started by ofer_mat,

    מה אומר הסיומת A או B במעבדי אינטל? והאם יש אתר שמשווה בין מהירויות של כל המעבדים האחרונים ( גם של אינטל וגם של AMD ) לא כולל ה 3G של אינטל? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  23. Started by fit3,

    שלום אנשים מישהו יוכל להסביר לי בקשה מה ההבדל בין התושבת 939 754 ו AM2 של AMD??? ואיך הולכים המעבדים שלהם הכוונה יש להם גם מעבדים כפולי ליבה??? ואיך הם מומצלצים?

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  24. Started by Itamar32,

    שלום, במסגרת רכישת מחשב חדש אני מתכוון לקנות זכרון בתדר 1600M. מבקש לדעת מה עדיף: מבחינת חברות: בין Corsair, Kingson, G.Skill מבחינת גודל הזכרון: האם עדיף 8G או 2*4G שיעבוד Dual Channel (לפי הסבר שקראתי אין הבדל אמיתי בין האופציות), ובנוסף - אם אחת האופציות נותנת תזמון CL9 והשנייה CL10 (וגם זולה בכ-40 ש"ח) - מה עדיף? קירור: האם רלוונטי צלע קירור בזכרונות האלה או שזה גם גימיק שרק מוסיף עלות? מבחינת תאימות - אני מתכוון לקנות לוח אם Gigabyte GA-H77-D3H (מעבד i5-3470). האם עשוייה להיות איזושהי בעיית תאימות עם איזשהו זכרון מסוג זה? (אני שואל כי באתרים של חלק מהחברות יש רשימת לוחות אם תואמים ודוקא הלוח אם הזה לא מופיע. לא ברור לי אם זה אומר שהוא לא תואם או שפשוט לא בדקו ולכן …

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  25. בעבודה על אפליקציות משרדיות וגלישה שוטפת באינטרנט . האם אני ארגיש בהבדל בביצועי המחשב. ? ואם לא . האם מעבד 2.4 ישנה משהו ....??? שאלת תם .

    • 5 תגובות
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים