עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by kobibo,

    אני המתכוון כבר במהלך השבוע הזה לרכוש מחשב ולא בא לי להתחרט על הרכישה מבלי להשקיע טיפת מחשבה לפני הקנייה . אז לשאלתי האם כדאי להשקיע עוד קצת ( מה שאין לי וקרוב לודאי יעכב את הקנייה ) ולרכוש את הלוח הבא שתומך ב SLI : DFI Infinity NF4 SLI nForce 4 Socket939 Motherboard אני חושב לטווח הרחוק ובמקום עוד תקופה מסויימת להחליף שוב לוח אולי כדאי לרכוש את הלוח הנ"ל . לבנתיים רק עם כרטיס אחד ואח"כ להוסיף אליו כרטיס נוסף ? 1. האם לוח SLI יכול לעבוד גם עם כרטיס אחד בלבד או שמחוייבים להיות שני כרטיסים ? 2. האם הכרטיס שאותו אני רוצה לרכוש SAPPHIRE ATI X800GT 256MB 256Bit DDR3 PC-E יכול לעבוד גם כ SLI ( כמובן עם אותו סוג כרטיס ) או שישנם כרטיסים ספציפים שיכולים לעבוד יחדיו ? תודה לעוני…

    • 7 תגובות
    • 885 צפיות
  2. Started by ea666,

    האם כדאי לי לשדרג למפרט הנ"ל בהתחשבות שאני לא מתכוון לקנות כרטיס מסך חדש בשנה וחצי הקרובות... adm 3500+ 939 winchster msi neo2 nforce3 muchkin 512*2 3200PC ולהשאיר את ה רדאון 9800XT שלי ואת כל שאר המחשב (מסך,מקלדת,מארז...) משתלם לי או שכדאי להחליף למפרט אחר... ואני לא מתכוון לעשות OC בשום פנים אז זה לא לשיקול...

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אני אמור לשלוח לחברה על חשבוני זוג זכרונות שרופים של CORSAI ואמור לקבל חזרה מהם זוג חדש...האם זה שווה את הטרחה והכסף..?-מכס,מע"מ ואני לא יודע מה עוד ידחפו כאן בכניסה לארץ.הם גם רוצים את המשלוח מאובטח דרך UPS..מה דעתכם? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by ali,

    היי יש לי כרגע מחשב אם סלרון 3.0 ולוח אם pcpartner p4m800pro וזיכרון DDR 512 ואני בזמן הקרוב לא הולך לשדרג מעבד ופשוט בלוח אם יש לי AGP וממש לא משתלם לקנות לו כרטיס מסך חלש ביותר כסף מאשר PCI EXP אז חשבתי אולי להחליף עכשיו לוח אם וזיכרון לDDR2 התקציב הוא 450 שקל זה אומר לוח אם פשוט שיוכל לתמוך בזיכרון DDR2 ומעבדי הדואל קור כולל גם הסלרון למינהם של ה775 וגם איך אפשר להוציא את המעבד מלוח בלי ליגרום נזק? כדי להעביר ללוח חדש בקיצור: חשבתי ליקנות לוח אם שיהיה לו PCI EXP וכרטיס מסך מובנה לעת עתה וזיכרון 1 גיגה או 512 ובאפריל ליקנות כרטיס מסך בחיבור PCI EXP וכמובן שהמחירים ירדו עד אז אז השאלה המסכמת זה משתלם??

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות
  5. אני עדיין לא הבנתי מה ההבדל בינו לבין אחיו הws ומעבר לזה אם יש לוח באותה רמה מחברה אחרת אולי משהו מוצלח יותר? תודה שחר

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  6. Started by KF,

    האם קיים סיכון כשהמעבד הנ"ל עובד על מתח 1.525 (ביוס) ? (טמפ' במאמץ 72-75 OCCT) המחשב לא עובד 24/7 . תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אני רוצה להחליף רק את הלוח במערכת שלי ואם כבר אני מחליף אז זה ל PCI-E אז אני רוצה לדעת אם יהיו לוחות לסוקט 478 שיהיה להם PCI-E או שכבר יש? תודה לכולם

    • 7 תגובות
    • 694 צפיות
  8. Started by vld,

    שלום אני חדש !!! אתר אחלה נראה :D אז הנה השאלה יש לי מעבד אניטל פרסקוט 2.8 האם נדפקתי בזה שקניתי תמעבד הזה אבל בבקשה לענות מלא וסיבות

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by vld,

    יש לי מעבד פרסקוט ושמעתי שהוא לא טוב אז מישהו יכול להגיד לי עם עשיתי טעות גדולה שקניצי אותו ועם כן מדוע בבקשה לענות בהרחבה ??? ???

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  10. אז ככה.. יש לי מעבד דואל קור E8400.. @ ל-3.6GHZ Value CPU Type Intel Pentium III Xeon, 3600 MHz (7 x 514) זיכרון G SKILL של 4GB ... 800 MHZ לוח אם של ASUS P5Q .. כרטיס מסך של 4870HD רדיון .. יש לי מסך פרוביו 17".. הישנים מלפני 6 שנים..פלטרון...CRT ניראה לי קוראים לזה.. בקיצור.. לפעמים כשאני מעלה משחק חדש.. המחשב ניהיה לי כבד ופתאום אני רואה תמעבד קופץ ל-90 אחוז ניצול האם זהו מצב קלאסי של מה שאתם קוראים לו פקק בקבוק משהו כזה??

  11. שניים מארבעת הקבלים שבלוח האם (ליד המעבד) נזלו (יצא להם חומר שנראה כמו חלודה), האם זאת יכולה להיות הסיבה שנפלו לי 2 ספקים, ולזה שהדי וי די לא עובד (ולשאר חוליי העולם)? האם עדיף להחליף את לוח האם כדי לא לפגוע בדברים אחרים או שאפשר "למשוך" עוד קצת עם לוח האם הזה? ד"א מדובר באיפוקס 8kha+

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  12. אם כן איזה סוגים יש? ןאיפה ניתן לקנות?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. יש לי שאלה ולא ידעתי כל כך לאיזה פורום לפנות ... אני רוצה להפעיל תוכנה אחת בליבה הראשונה ותוכנה אחרת בליבה אחרת .. עכשיו השאלה היא איך אני עושה את זה ואם אני עושה את זה אז אם התוכנה הראשונה תעשה בדיקה היא תוכל לזהות את השנייה או שאי אפשר כי הם פועלות על ליבות שונות? תודה לעוזרים.

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Sikopp,

    שלום חברים , האם ניתן לבצע OC למעבד המסדרה הישינה - i7 870 על לוח H55s2h?

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  15. Started by isp2008,

    שלום, אני מעוניין להחליף לוח אם,זכרון ומעבד, חשבתי לרכוש את ה 3750K,השאלה שלי היא האם לוח עם צ'יפסט B75 יוכל לבצע OC למעבד?

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות
  16. האם ניתן לדעת לפי WCPUID את סטפינג המעבד? כיוון שיש שם Model וStepping ID אבל ספרות ולא אותיות. האם ניתן לדעת דרך זה את סטפינג המעבד באותיות? (אולי דרך אתר כלשהו?)

    • 3 תגובות
    • 729 צפיות
  17. יש לי לוח קצת ישן: D850EMV2 עם זכרונות RDARM. כרגע יש לי בארבעת החריצים 4 יחידות של 128mb. כיוון שאני רוצה ללהגדיל את הזיכרון האם ניתן להחליף את אחד הזיכרונות של ה-128 ב-512 ואז יהיה לי סה"כ 896mb? או שאני חייב לחלק את הזיכון בין ארבעת החריתים באופן שווה? תודה

    • 3 תגובות
    • 563 צפיות
  18. נדפק לי הדיסק קשיח הרגיל, הוא בלי אחריות אז כבר חשבתי לשדרג לדיסק SSD למערכת ההפעלה, אבל אני לא בטוח אם הלוח שלי תומך: http://ee.gigabyte.com/products/page/mb/ga-p35-ds3r האם SSD מתחבר גם כ SATA ? ואם כן האם זה אומר פגיעה בביצועים שלו?

    • 6 תגובות
    • 995 צפיות
  19. היי יש אפשרות להוסיף סטיק אחד של 2 גיגה CL6 של קינגסטון בנוסף לזיכרון 1 גיגה CL6 של קינגסטון , בלוח אם של גיגבייט G31, כך שאני יקבל סה"כ 3 גיגה ראם ? האם אני אקבל יותר ביצועים במישחקים מאשר 2 גיגה שיש לי כרגע?

    • 3 תגובות
    • 719 צפיות
  20. שלום, שמתי לב שעל לוח האם ישנם מקומות בהם ניתן להלחים עוד יצאות (7xde של גיגאבייט) . המחברים הם USB 3 ו 4 מתחת לAGP עוד חורים (נגיד להחליף את הAGP ליותר גדול) ועוד מקומות רבים שבאם אוכל להלחים ... האם אני טועה ואינני יכול להשתמש במקומות אלו? בנוסף ישנם שני פינים לחיבור (כמו של ג'אמפר ) שרשום שם IR האם אני יכול לחבר רכיב שיקלוט ינפרא רד?

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  21. שלום. קצר ולעניין , רציתי לשאול אם אפשר להוציא את הכבל שמחובר לסידי ה-4 פינים(לא המולקס) שמתחבר ישירות ללוח אם כלומר אם אני יוציא אותו המחשב יעלה כרגיל? הכבל לא חיוני(אלא אם אני רוצה לשמוע מוזיקה ישירות מהסידי)? אני יודע ששאלה דפוקה, אבל אני לא לוקח סיכונים ועשיתי fan card (ראו "המדריכים שלכם" בפורום אלקטרוניקה ומודינג) והכבל קצת מפריע תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  22. Started by shibby15,

    השאלה דיי ממצה את עצמה בכותרת. מדובר על אחד מלוחות ה P965 מאביט/גיגה בייט

    • 8 תגובות
    • 618 צפיות
  23. הורדתי BIOS ואני לא סומך על האתר שממנו הוא בה האם הביוס יכול להכיל ווירוס והצריבה שלו לג'וק תהיה אם וירוס? (טרויני למשל) והאם האנטי ווירוס יגלה את הוירוס בסריקה של הקובץ לפני ההתקנה??? ועוד שאלה האם ניתן להוריד וירוס מהביוס??? (אם ניתן להחדיר לו בכלל)

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  24. עידכנתי את הביוס ללוח אם NF7 דרך התוכנה FLASH MENU 1.33 ביחד עם הביוס המקורי של ABIT. לאחר שהעידכון הסתיים המחשב ביקש RESTART ומאז המחשב לא מדליק את המסך. ניסיתי לאפס את הביוס - לא עזר. יש אולי דרך כלשהי בכל זאת לגרום לו לפעול?! כי אין לי כוח\כסף\זמן להתחיל לשלוח את הלוח לחנות ולחכות עד שהם יחזירו אחד חדש. :-\

    • 13 תגובות
    • 876 צפיות
  25. היי כולםם יש לי לוח אם של msi ואיתו בא מאוורר קטן אך עצבני שרץ במהירות של איזה 8000RPM המאוורר עדיין תקין וחדש (קניתי את הלוח רק לפני חודשיים) אך כשיבוא הזמן והוא ידפק/יסתם מאבק או שסתם יתחיל להרעיש.. האם אפשר להחליפו באחד מקורי מהחברה? או שיש תחליפים כמו קירורי צלעות פאסיביים יעילים למיניהם? ועוד בעיה קטנה.. המאוורר שלי נמצא בחלקו מתחת לכרטיס מסך שלי 6800GT.. שהוא גדול כמובן. כך שלא נראה לי שיש קירורי צלעות שיתאימו.. מקסימום מאוורר חלופי.. אני רק רוצה להיות מוכן..

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות

דיונים חדשים בפורומים