עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by eldada,

    שמעתי שהולכת להיות הוזלת מחירים למעבדי AMD החל מ-2200+ בשבוע שעבר.(היום) ומאז לא הצלחתי לשמוע או לראות על זה כלום, והשאלה שלי האם משהו גם שמע על זה ואם כן כמה הולך לעלות המעבדים? ובבקשה זה דחוף!!!

  2. השאלה שלי נובעת מהמחשבה שאם משהו רוכש מחשב דור 8 וירצה להחליף מעבד בעתיד , האם הוא יוכל להחליף מעבד או שעליו להחליף גם לוח אם. המעבדים החדשים לא יתאימו ללוחות Z370 . הכוונה שלי שלא כמו לוחות 110M שהתאימו למגוון רחב של מעבדים בלוחות Z370 אנחנו מוגבלים ל דור 8 בלבד.

  3. Started by NETANELKOREN,

    מעבד:CORE 2 DUO Q6600 כרטיס מסך:1950XTX 512 MB זיכרון:4 סטיקים של 1GB מהירות-667 MHZ דיסק קשיח:GB250 SATA 2 ספק כוח:ENERMAX LIBERTY 500W האם יהיה צוואר בקבוק

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by ofir_b,

    האם הלוח אמ ASRock 4CoreDual-VSTA תומך במעבד E2140? זה דחוף....

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  5. יש לי מחשב נייד dell inspiron N5110 עם המעבד שבנושא,האם זה תקין שבמאמץ (הרצת gta4 למשל על גרפיקה גבוהה) הוא יגיע ל94 מעלות?,זה יכול לגרום נזק? אם כן מה אפשר לעשות? (הוא מגיע ישר איך שאני מתחיל לשחק ל81 מעלות ובהמשך הוא הגיע בנתיים ל94 אחרי כרבע שעה של משחק) תודה

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. אחוז? ואם כן האם זה יכול לגרום לירידה בביצועים או לקיצור חייו של המעבד? כי לפני כמה זמן חיברתי ארבע חלקים של שתי סרטים לחלק אחד לכל סרט וזה לקח 40 דקות,אני יודע שהמעבד אמור לעבוד כמעט בfull load אבל 100 אחוז? האם זה בסדר?

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  7. שלום! בשעה טובה קיבלתי את המחשב החדש! הכל עובד כשורה בינתיים ואני מאוד מרוצה! הייתי רוצה לשאול האם הדברים האלו תקינים: 1) משום מה ה- Turboboost לא עבד, התקנתי את הכלי של אינטל שאמר לי שזה בכלל לא פעיל. אז נכנסתי לביוס וראיתי שהאופציה בכלל על Disabled. מאז שהפעלתי אני רואה את המעבד קופץ ל-3.2 GHZ כשצריך והכל סבבה. לא ממש שאלה אבל מה הקטע שזה יהיה כבוי כברירת מחדל? זו אחת מהסיבות שהלכתי על i5 2) הרצתי Prime95 ותוך כמה דקות החום של המעבד קפץ לסביבות ה-60 והמאורר התחיל להסתובב הרבה יותר מהר (ממש היה אפשר לשמוע איך הוא מאיץ ואחרכך מאט כשכיביתי את הprime). האם זה נורמלי? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 895 צפיות
  8. אינטל הציגה את התקדמותה בתחום מחשוב ה - AI. https://www.geektime.co.il/intel-pohoiki-beach/

  9. Started by LL@SS,

    היי, שדרגתי את המעבד הקודם שלי i5 7400 ל i7 7700k, אני לא מבצע אוברקלוק כרגע, אבל בעתיד כנראה שכן, כל שאר המפרט נשאר אותו הדבר: 16gb dual ch 1060 6gb oc יכולתי לרכוש את ה8700 או את ה8700K, היו לי כמה התלבטויות, לפי מה שראיתי ה8700 לא ממש יותר חזק מה 7700K, וה8700K יותר יקר וגם לא קופץ בטירוף בביצועי גיימינג מה7700K, ההתלבטיות הן כלכליות, אם הייתי רוכש דור 8 הייתי משלם יותר על המעבד וגם הייתי חייב לרכוש לוח חדש, אין יותר מדי מגוון כרגע ויש רק לוחות יקרים יחסית, מאחר ולקחתי את ה7700K, חסכתי בערך 800 ש"ח, אני עדיין יכול להחזיר ולקחת משהו אחר, מה כדאי לעשות? להשאר איתו או לעבור לדור 8? האם ההבדלים בניהם באמת יצדיקו את תוספת המחיר שעליי לשלם? תודה רבה

  10. שלום, עד היום הייתי בטוח שאני קונה מחשב עם מעבד AMD, עכשיו אני מבולבל אני קורא שבכל הקטגוריות AMD מנצח חוץ מקידודי סרטים. האם זה נכון? ובכמה ? המטרה שלי להמיר DIVX ל DVD - האם עדיף INTEL ? תושה

    • 9 תגובות
    • 743 צפיות
  11. Started by siin,

    מערכת XP מעבד פנטיום 4 ואו AMD 64 ללא שימוש בגרפיקה כבדה ובטח שללא משחקים. האם זיכרון 1G יספיק כדי להוריד למינימום את השימוש בשימוש PF בדיסק הקשיח ? מה הנפח המתאים לכך, 1G 1.5G? או שבכל מקרה המערכת תשתמש ב-PF? פשוט נשבר לי ה-@#@ מהאיטיות של המחשב, אני רואה את זה גם אצל אחרים שיש להם מחשב חזק עם 512MB זיכרון פיזי. אני רוצה שבכלל לא יעשה שימוש בדיסק הקשיח, לא אכפת לי לרכוש מעבד תותח, כרטיס מסך וקול מצידי שיהיה מובנה. או שאשדרג את הקיים, זאת אומרת ביי ביי למעבד, לוח, וזיכרון בלבד, כל השאר די מעודכן, צורב, סידי, דיוידי, אולי ארכוש דיסק נוסף כדי להגדיל את הנפח (הרבה הורדות!!!). כך כל שאצטרך הוא: מעבד, לוח מתאים (מצידי שהכל יהיה מובנה) ו - ה - ר - ב- ה זיכרון פיזי. בכוונה לא…

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. במחשב הנייד IBM G40 שלי? מה שמטריד אותי זה הפרטים מהאתר של IBM לגבי הזכרונות המתאימים למחשב: Memory 64-bit Double Data Rate (DDR) non-parity SDRAM memory PC2100 at 266MHz Two 200 pin SO-DIMM memory slots, one slot is pre-populated with 128MB or 256MB, leaving one socket available Supports up to two 512MB SDRAM SO DIMM Supports maximum memory up to 1GB (הועתק מכאן: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-58232#mem) הבנתי שהם יעבדו במהירות 266 שניהם, האם זה לא יכול לגרום לבעיות במקרה הזה? תודה....

    • 3 תגובות
    • 543 צפיות
  13. יש לי לוח GIGABYTE 7DX בעל 266 FSB ועליו מותקנים כרגע 512 מגה של 333 מגה הרץ ( עובדים על 266 אבל ) יש לי אפשרות לקנות זיכרון של ADATA ולקבל זיכוי טוב על הזיכרון שיש לי עכשיו אבל אני מפחד שזיכרון 500 מגה הרץ לא יעבוד על הלוח ראיתי מישהו ששאל את אותה שאלה על זיכרון 400 מגה הרץ אבל אני לא יודע אם זה תופס גם ב 500 מגה הרץ תודה לכל מי שעונה זה חשוב לי :-*

    • 3 תגובות
    • 534 צפיות
  14. האם הזיכרון: G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 4-4-4-12 Pl Black מתאים ללוח אם: Gigabyte GA-EP43C-DS3 באתר של GSkill כתוב על הזיכרון: M/B Chipset: Intel X48, Intel P45, Intel X38, Intel P35, Intel 965, nVidia n6xx I (For Intel series), nVidia nForce 5 series (590SLI, 570 Ultra. Others For AM2) קישור: http://newgskill.web-bi.net/bbs/view.php?id=g_ddr2&page=1&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=126 לא כתוב שם P43 אז בגלל זה אני שואל

    • 1 תגובה
    • 601 צפיות
  15. יש לי כרגע זיכרון של סמסונג: DDR 333Mhz 512MB ואני מעוניין להוסיף סטיק נוסף בגודל 512MB אך אני מתלבט אם להוסיף אחד סטיק במהירות 333Mhz או 400Mhz. זה אותו מחיר כך שזה לא בעיה של כסף, פשוט אמרו לי שעדיף ששני הסטיקים יהיו תואמים מבחינת מהירות כי אחרת עלולה להיות בעיה. מה אתם אומרים ?

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  16. האם זיכרון פנימי זה זיכרון פיזי? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  17. קניתי מעבד 2500K, לוח אם asrock pro3 -m, ספק כוח סיסוניק 520W - ואני מעוניין לבצע אוברקלוק. האם הזיכרון שקנייתי - ‏2x4GB G.Skill SNIPER Dual Channel CL9-9-9-24 יגביל בצורה כלשהי את האוברקלוק/ביצועים של המחשב? עדיף 1600? תדוה רבה.

  18. יש לי ויכוח עם חבר, יש לו E6600 ולוחD975XBX2 ציפסט i975x בכל מקרה, כרגע יש לו זיכרונות DDR2 במהירות 667 (סטוק לא?) הוא מעוניין לשדרג לזיכרונות של 800 MHZ (ככה זה כשיש הרבה כסף ) אז אמרתי לו שהשידרוג במצב סטוק לא יביא לו תועלת מכיוון שזיכרונות במהירות 800 בעצם יפעלו במהירות סטוק (667 MHZ) מכיוון שאלו זיכרונות שנבדקו במפעל ומגיעים ל 800 MHZ אך בשביל לנצל זאת יש צורך ב OC מי צודק? ומצטער על החפירה ועל הנושא הטחון :-X

    • 9 תגובות
    • 789 צפיות
  19. בעיקרון מדובר ברמה הבסיסית...וCL5 G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ג'י סקיל זה שם ששמעתי רק לאחרונה >>> האם נכון שהם נחשבים הרבה יותר טובים מסמסונג / טווינמוס ואפילו קינגסטון? THX

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  20. האם זיכרונות מאותו סוג אבל עם CL שונה יכולים לעבוד ביחד ?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  21. יש לי כרגע מחשב פנטיום 3 עם 256MB ונדמה לי שהם -SDRAM לא בטוח אגב איפה אני בודק את זה ? המהירות של הזיכרונות הם 133mhz עכשיו השאלה שלי היא אם הזיכרונות האלו יעבדו כרגיל עם מעבד ולוח אם של פנטיום 4 ?? או שאני אצטרך לקנות זיכרונות חדשים ? ואם הם יעבדו עד כמה הם יגבילו אותי באובר קלוק (אני משער שדי הרבה לא..)..

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  22. סתם עבר לי בראש כי החיבורים ממש זהים... תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  23. שלום חברי הפורום. הלוח אם שלי תומך בזיכרון DDR עד 266/333mhz, רציתי לשאול האם ניתן להכניס זיכרון של DDR400 ומעלה ללוח אם שתומך במהירויות של עד 333mhz. ואם כן, איזה זיכרונות במהירויות כאלה יכולים להתאים ללוח אם שתומך עד DDR-PC2700? אני צריך לקנות זיכרון של ג'יגה(2*512). אודה לכם מאוד אם תענו לי בהקדם האפשרי.

    • 2 תגובות
    • 564 צפיות
  24. אם יש לי שני זכרונות 512 dual channel , האם אני יכול לקחת אחד מהם למחשב אחר, בעל זכרון 256 אחד, כך שבראשון ישאר רק שבב אחד של 512, ובשני יהיה 768 ?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות

דיונים חדשים בפורומים