מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, קניתי radeon 9600 128DDR זה לא עבד טוב, התקנתי את כל הדרייברים וזה פעל לא טוב, המסף הפך לשחור וחזר ואז זה רשם שיש בעיה, כששאלתי את החברה הם אמרו לי שחסרים לי דרייברים של הלוח-אם, הם אמרו שאני ישלם 180ש"ח והם יתקינו אותם כבר. כמובן שלא שילמתי, אז אם מישהו מוכן לעזור לי אני אודה לו מאוד. הפרטים של המחשב שלי: P4 2.4 GHz 640DDR 1.525V max system BUS 533MHz המחשב הוא מחברת: GigaByte. תאמת שלא מצאתי את האתר שלהם אם תוכלו לעזור אני אודה לכם
-
- 7 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שלום, קיניתי מחשב חדש והתקנתי לבד מערכת הפעלה XP חוקי. האם אני צריך להתקין דרייברים לכרטיס ראשי (motherboard) מכיוון שהכל כבר מגיע buildin על הכרטיס. אין לי כרטיס מסך אבל יש לי צורב DVD. כל השאר סטנדרט המחשב הוא מחשב סטנדרטי פנטיום D שנמכר באתרי הקניות השונים במחיר שך 1500 ש"ח. בתודה מראש, ארז
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
היי, לאחרונה קיבלתי מחשב מקרוב משפחה בלי דיסק שבא ביחד עם הלוח אם (שכולל דרייברים לאודיו / כרטיס קול) ואין לי בנתיים סאונד במחשב כי פירמטתי אותו... איפה אני יכול למצוא את הדרייברים באינטרנט? ניסיתי וניסיתי אבל יש כל כך הרבה סוגים, וכשמצאתי מה שחיפשתי האתר דרש תשלום... :\ אגב איבדתי דיסק התקנה של הלוח אם של המחשב הזה, החדש יותר, (יש לי כרגע שני מחשבים), אם תוכלו לעזור לי בכמה נושאים אני אהיה שמח : 1) איפה אפשר להוריד דרייברים בלי לשלם שקל (את המודלים אני אתן בהמשך)? 2) תוכלו להסביר לי קצת על כל מה שכלול בדיסקים האלה ? אם הבנתי נכון SIS זה משהו שקשור לכרטיס הקול? ומה בדיוק אני צריך להתקין? כלומר, אני לא צריך להתקין דרייברים ללוח אם, אלא רק לכרטיס הקול ואני מסודר? ב…
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
יש לי תוכנות ASUS UPDATE ומצאתי דריברים מעודכנים אבל מasuscom.de האם יקרה משהו אם אני יתקין אותם?
-
- 7 תגובות
- 930 צפיות
-
-
האם יש היום לוחות אם תואמים לדרישה הזו?? פנום 2 SLI -- יש לי בקר על PCI EX וכרטיס מסך 3 כרטיסי PCI חשובים לא משנה מותג למרות שרצוי משהו מוכר לתמיכה ודרייברים.
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-
-
המפרט שלי כמו שאתם יכולים לראות בצד סלרון 2.4 לוח אסוס P4-S533-X 512 די די אר במהירות 333 כרטיס מסך ג'יפורס-4 מסדרת MX440 עם 128 מגה הרדיסק שעובד במהירות 7200 סל"ד עם 8 מגה באפר צורב שמשמש גם בתור סידירום.. קורא כפול 40 המארז מאורר ומקורר באופן סביר פלוס הרצתי את הצורך במהירות - אנדרגראונד (חחח נשמע על הפנים בעברית..) ומידי פעם בקטעים עמוסים היו קצת תקיעות ממש לא הרבה, ושאני מוריד את רמת האפקטים אז זה קורה ממש לעיתים רחוקות מה לדעתכם הסיבה? המעבד ? הזכרונות ? הכרטיס מסך ?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכל התותחים, אשמח לעזרה תודה מראש.. אני רוצה להבין פעם אחת ולתמיד את הייתרונות של מעבד i7 לעומת i5 בגרפיקה, רינדורים וכאלה(ידוע של- i7 יש HT). כמו כן האם לפוטושופ עדיף i7 או שמספיק i5 , מה עם עריכת תלת מימד, מה עדיף ? כמו כן היכן יש העדפה לכמות זכרון גדולה 8/16 GB פוטושופ, תלת מימד/סוליד? אם תוכלו לצרף קצת גרפים ובדיקות אני אשמח
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
בביקורת זאת נצלול בפעם הראשונה אל תוך ערכת שבבים חדשה לחלוטין בתושבת ה-AM4 של AMD - עם לוח אם מתקדם למדי מבית אסוס לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אפשר לבדוק את סוג הזיכרון שלי ? (DDR,DDR2...) ואם ברצוני להוסיף כרטיס זיכרון נוסף,זה תלוי בכרטיס שכבר נמצא על הלוח אם ? הם חייבים להיות אותו סוג ? ???
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת, סתם לידע כללי שאולי יבוא לידי מימוש בעתיד, את הדרכים לעידכון ביוס. או בקיצור איך מעדכנים ביוס? תודה.
-
- 5 תגובות
- 795 צפיות
-
-
לאחרונה הוספתי סטיק זכרון מסוג -Corsair 4GB DDR3 1600MHz CMZ4GX3M1A1600C9 הוספתי אותו על ה- Kingston 4GB DDR3 1600MHz KVR16N11S8/4 שקיים אצלי. עכשיו ה cpuz מראה לי על הסטיק החדש שהוא pc3-10700 ועל הסטיק של ה Kingston מראה לי - pc3-12800 אשמח להסבר. מצורפים תמונות של המערכת שלי.
-
- 2 תגובות
- 891 צפיות
-
-
טוב לא ממש נימצא פיזי בארץ אבל יש כבר מחיר http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=3541
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
אלה התוצאות שקיבלתי : איך יכול להיות ש I5 11400F מקבל יותר ניקוד מ 5600X ? למרות שזה בקושי אחוז 0.6% אבל עדיין וה 12400F חזק מ 11400F רק ב 4%
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
תגידו נדמה לי או שAMD ירו לעצמם ברגל ברגע שהגבילו את הזיכרון המתמון ל 1/2 מגה למעבד :s05:
-
- 5 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי שני מודולי זיכרון. ה BIOS (וגם windows) מתעלמים מהמודול שנמצא ב slot השני. אם אני מחליף בין שני המודולים - הביוס שוב מתעלם מהמודול בslot השני (כלומר, הוא מכיר רק במודול שלפי ההחלפה הוא התעלם ממנו). לעומת זה, תוכנות כמו cpu-z מזהות את שני המודולים. פרטים (מתוך PC WIZARD) : הזיכרון: מצד אחד הוא מזהה מודול של 1024MB ומודול של 512MB, ומצד שני הוא כותב "A1 : empty". למה? General Information : A0 (RAS 1, RAS 2) : 1024 (Double Bank) A1 : Empty Information SPD EEPROM (A0) : Manufacturer : PDP Systems Part Number : PSD1G400 Serial Number : Unspecified Type : DDR-SDRAM PC-3200 (200 MHz) - [DDR-400] Size : 1024 MB (2 rows, 4 banks) Module Buffered : No Module …
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
אז ככה,אני משאיר את המחשב פתוח בלילה בד"כ,הבנתי שהCool N' Quiet אמור להפחית את מידת הרעש שמחשב מייצר. לא מצאתי את האופציה הזאת בביוס ולא בדרייברים של Amd . אז שתי שאלות. 1.שווה בכלל להפעיל את זה,זה עוזר במשהו,אם זה מתעסק עם הקלוקים זה לא מסכון? 2.איך מפעילים את זה? תודה
-
- 10 תגובות
- 733 צפיות
-
-
http://www.orderingmemory.com/selector/index.asp?imodule=CT2KIT25664BA1339&WSMD=CT2KIT25664BA1339&WSPN=CT2KIT25664BA1339&bsn=CRGELECTRONICS אפשר להכריז על מותו של ה ddr2
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא נוהג להמהיר את המחשב בשום דרך. קניתי מעבד חדש (amd 4800x2 2500 mhz)התוכנה מראה לי כאילו שאני ממהיר את המעבד. דבר נוסף: במעבד הישן, לא דואל (amd 3200 ) הטמפרטורה היתה הרבה יותר גבוהה. כ 45-50c ופה היא נמוכה בצורה מוגזמת. זה צריך להיות כך?
-
- 6 תגובות
- 849 צפיות
-
-
אני רוכש השבוע את הלוח הזה של גיגה בייט... הוא נחשב סביר לאובר קלוק ?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
http://www.theinquirer.net/?article=19400 WHILE ABIT'S K8T890 board is almost ready, we have learned that it might take two more weeks until they ship to reviewers and a little bit later to customers. לפי מה שהם אומרים עוד כ חודש כנראה איזור סוף החודש הלוחות יתחילו להימכר... Retail Nforce 4 Ultra boards should show up at the same time and we expect to see some ATI RS480 motherboards - this will be a hard competition. כנל בקשר ל לוחות ה nforce 4 ו הלוחות מבית ATI rs480 שאומרים כולם לצאת כמעט באותו הזמן... זאת אומרת תחרות כבדה... היתרון לצרכנים מחירים אטרקטייבים ובמחר גדול חיסרון מבחר גדול (שהוא גם ביתרונות ) וקשה יהיה לדעת מה הכי טוב עד שלא יגיעו ביקורות שיעשו השו…
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מלבד ה SLI כ התכונות האחרות של ה NF4 U גם כן נכללות כמובן. מקור: http://www.theinquirer.net/?article=21520
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
-
-
nvidia פיתחה גרסה של ה NF4 שעובדת עם לוחות אם של מעבדי פנטיום 4, הלוח כולל גשר צפוני של אינטל וגשר דרומי של NVIDIA שמאפשר SLI, קיר אש וחיבורי SATA2. ובכן, הביצועים של הסלט תורכי הזה של מעבדי מערכת הוא על הפנים בהשוואה ל NF4 המקורי. השיג ציון נמוך יותר ב 4000 נקודות ב 3dMark05. מקור: http://www.theinquirer.net/?article=21732 הערה: לא מפליא, לאינטל אין בקר זכרון מוכלל, לאינטל יש גשר צפוני ודרומי (ב NF4 המקורי יש מעבד מערכת בודד), לאינטל אין הייפר טרנספורט.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ויש לי PCI-E ב SLI עכשיו אין לי כרטיס מסך ב PCI-E כי הוא עוד לא הגיע $%$@#% לעזאזל אני כבר שלוש שבועות עם מחשב חדש בן זונה פה ולא מפעיל אותו בגלל זה ! אולי שווה לחבר כרטיס מסך PCI ישן מאוד ? זה יעבוד בכלל ?
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לאיזה מעבד הוא משתווה הוא טוב יותר מ Q6660 ? או מ Q9550 ושמעתי ש Q9550 זה שתי ליבות מודבקות זה נכון?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את המעבד בנ"ל שאני ניגש לחנויות ושואל על stepping כל פעם מביאים לי אות אחרת G0 , B3 .... האם סידרת היצור של המעבד באמת חשובה ? והאם עלי להתעקש על סידרה ספציפית ?
-
- 5 תגובות
- 888 צפיות
-


