עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by bubugu,

    שלום לכולם, אני בתהליכי בניית מפרט למחשב חדש ואלה האפשרויות של לוחות אם שחשבתי עליהם: GA-M61P-S3=מחיר 380 שקל GA-MA69GM-S2H=מחיר 400 שקל GA-MA69G-S3H=מחיר 400 שקל GA-M57SLI-S4=מחיר 462 שקל asus M2N-E=מחיר 462 שקל אין לי מושג כל כך על מה להסתכל כשמשווים בין לוחום אם אז זה מאוד יעזור לי אם תשפכו לי קצת אור על הנושא ותעזרו לי לבחור. הנה אתר שמשווה בין שלושת לוחות האם הראשונים שכתבתי: http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_ComparisonSheet.aspx?ProductID=2434,2579,2554 אתר של לוח האם הרביעי: http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2287 ואתר של לוח האם של אסוס: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=308&l4…

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by dardanadg,

    שלום, אני בהתלבטויות רבות בקשר לקניית לוח אם. אני משתמש בזיכרון RDRAM 800 MHZ והשאלה העיקרית שלי היא האם יש לוחות ספציפיים שתומכים בזיכרון זה ואם כן איך אני מזהה אותם. מעבר לזה אני מצפה שתמליצו לי על לוח אם אמין אם ביצועים טובים. אני סומך עליכם חבר'ה. דרך אגב אם זה משנה או לא את בחירת הלוח אם אז המעבד שאני מתכוון לשים על הלוח זה או : Intel Pentium 4 2.6 Ghz 800Mhz או INTEL P-4 2.40GHZ 800MHZ FSB. תעזרו לי בבבקשה לבחור לוח אם פשוט שזו השקעה לטווח ארוך ואני את הלוח הכי אפקטיבי שמתאים לי הכי. תודה רבה שוב... :

  3. Started by BENIT,

    אני מתלבט בין שני לוחות אינטל D945 או D975. עבור מחשב לעיבודים מתמטיים וגרפיקה המעבד הוא אינטל 930D עם זכרון של 2*512MB האם יש הבדלים משמעותיים בביצועים של שני הלוחות אם כן מהם ההבדלים ?

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  4. Started by BENIT,

    אני מתלבט בין שני לוחות של אינטל d945 ו D975 המעבד הוא אינטל D930 וזכרון 2*512Mb 667 Mhz האם מספיק 945 ? האם יש הבדלים משמעותיים בין השניים לפני שאני משדרג את 975 ? ואם כן מהם והאם שווה להשקיע עוד כסף כיום בשבילם ?

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  5. Started by oranShoshany,

    איזה לוח אם יותר טוב? 1)Gigabyte GA-G1975X-C Intel 975X Motherboard 2)Gigabyte GA-965P-DS4 Intel P965+ ICH8R chipset Motherboard האם יש משו יותר טוב ב1100 שקל?

    • 15 תגובות
    • 945 צפיות
  6. Started by eviatarp,

    אני קונה מחשב חדש לגיימינג זכרונות:2*4gb 1600 sniper מעבד:i5 4670 כרטיס מסך:מתלבט בין r9 290 ל970gtx אני מתכנן לעשות oc ושתיהיה לי את האופציה בעתיד לעשות cf

    • 13 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by FlyHigh,

    אני צריך לוח אם למפרט הבא: כרטיס מסך: Sapphire Radeon R9 270X DUAL-X OC Boost 2GB GDDR5 מעבד: Intel Core i5 4570 3.2Ghz (3.6Ghz Turbo) LGA1150 Tray כרטיס זיכרון RAM: Hynix Original 8GB DDR3 1600 הערות: א. עדיף שיהיה יציאת PCI רזרבה (למקרים בהם נהרסת כניסה, שיהיה רזרבה) ב. תקציב עד 355 ש"ח (לא מאמין שצריך להשקיע יותר) ג. תושבת 1150 ד. לא חייב 4 חיבורי RAM (רצוי שלא, יותר זול) ה. חנות - TMS ו. שיהיה מספיק חיבורי USB וSATA (כמה שיותר חדשניים ואיכותיים USB 3 וכו') ז. mATX ח. תמיכה מלאה ב 1600Mhz RAM ט. שיהיה של חברה מוכרת (Gigabyte, MSI וכו') י. H/W Monitoring שיהיה טוב (אני לא יודע איזה דיסק קשיח יש לי, זה משנה איזה יש לי?)

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by Bh,

    שלום.. אני רוצה לקנות מחשב עם מעבד E6420, המחשב בא עם הלוח MSI P4M890, שהבנתי שהוא לא ממש איכותי. איזה לוח איכותי יכול להתאים למעבד הזה במחיר סביר יחסית? תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 831 צפיות
  9. Started by yariv2007,

    שלום לכול חברי הפרום הנהדר . אני חדש בפרום . אני מעוניין בקרוב לרכוש מחשב חדש למטרת עריכת וידאו, סאונד ואינטרנט . אני מתלבט בשאלה איזה יצרן לוח אם עדיף מבחינת זמן חיים ,אמינות , אחריות , ביצועים וכו' האם intel ? או msi או abit או GIGABYTE או...? קראתי על ערכת השבבים p965 אשר תומכת במעבדי CORE 2 ידוע לי לדוגמא ש- ?DG965RYCK s775 Conroe של אינטל עולה 670 (.K.S.P) ולוח מסוג: 965P-S3 s775, Conroe של GIGABYTE עולה 790 (K.S.P) האם יש הבדל בין הלוחות מבחינת איכות , אמינות , פצ'רים חוץ מעניין המחיר מאחר וערכת השבבים עד כמה שאני מבין היא הקובעת ? היתי מעוניין לדעת אם כדי לי להסתפק בלוח אם אינטל המכיל את P965 מאשר לוח אחר כדוגמת גיגבייט המכיל אותה ערכה . אשמח באם תעזרו לי ,תודה …

    • 7 תגובות
    • 843 צפיות
  10. Started by eWeiss,

    אהלן, אני רוצה לקנות בקרוב מחשב חדש וראיתי שלוחות אם מבוססי P35 כבר לא יקרים הרבה יותר ממבוססי P945. חוץ מהמחיר היותר גבוה של ה-P35, יש עוד סיבות שצריכות לגרום לי להסתכל על ה-P945? מבחינת תאימות לאחור - ה-P35 תומך בכל מה שה-P945 תומך בו? מבחינת זיכרון - P35 עובד עם סוג זיכרון אחר? כמו כן, אשמח להמלצה על לוח אם סביר P35/P945 עד מחיר 600-700 ש"ח - למעבד Q6600, לא מיועד ל-OC ואין גם צורך בכרטיס גרפי ON BOARD וב-SLI/CROSSFIRE. תודה ושנה טובה!

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות
  11. Started by elad_jacoby,

    יש לי 3 התלבטויות אחרונות: DFI NF4 SLI INFINITY - רשום עליו באתר היצרן: "In SLI mode, the bandwidth of each x16 slot works at the bandwidth of x8. When the graphics cards are connected via the SLI bridge, it runs at x16 bandwidth. " מה זה בדיוק אומר לא הבנתי כל כך... הבנתי את התירגום, אבל נגיד אני אשים רק כרטיס אחד בלי SLI, זה יעבוד בX8?.. וזה רק בלוח הזה?. ABIT AN8 SLI Gigabyte GA-K8N Ultra-SLI nVIDIA nForce4 SLI Socket 939 - מה ההבדל בינו לבין הGA-K8NXP-9 ULTRA. הULTRA בעצם עולה יותר משום מה.. מה ההבדלים בדיוק?.. תראו אני לא לוקח SLI. אז אולי כדאי ללכת על ULTRA? תודה.

    • 10 תגובות
    • 943 צפיות
  12. Started by shlompis,

    היי, אני מתכנן לרכוש מחשב לקראת סוף החודש הקרוב, המחשב ישמש אותי ל- 3 עד 4 שנים הבאות. המעבד שיבחר לקראת סוף אפריל יהיה מרובע ליבות, דגם מדויק יבחר לפי המחיר בזמן הרכישה. עיקר השימוש במחשב יהיה בסיסי - אינטרנט, אופיס, מוזיקה, וצפייה בסרטים, מעבר לשימוש הבסיסי, עריכת תמונות בתוכנות גרפיקה כגון Corel Paint Shop Pro או Photoshop ומשחקים. אני בהחלט חושב לנסות לעבוד עם מערכת ההפעלה Vista. אין לי ידע ב- O.C לכן כרגע איני מתכנן לבצע, יתכן בהמשך כאשר היה לי ידע מתאים. בכול אופן אם יהיה הוא יהיה בסיסי. אני זקוק לעזרתכם בבחירת לוח אם, חשוב לי שיהיה איכותי ואמין (האם יש בתקציב של עד 900 ש"ח ? ) הכיוון הוא לרכוש לוח שתומך גם בזיכרונות DDR2 ו- DDR3, להרכיב בזמן הרכישה 2G של DDR2 ובעוד…

    • 7 תגובות
    • 752 צפיות
  13. Started by XqGEX,

    שלום לכולם אני צריך עזרה בבחירת לוח אם חדש יש לי מעבד Q6600 כרטיס מסך 8800GT המחשב משמש בעיקר למשחקים.... הלוח הקודם שלי (STRIKER EXTREME) שבק חיים... יש לי מערכת קירור מים למעבד כרטיס מסך (וגשרים/מוספטים ללוחות מסדרה ASUS 1) אני מעונין לעשות למחשב OC לסביבות ה 3.2 -3.4 אני מוכן להשקיע עד 1,600 שקל אבל רצוי שזה יהיה פחות... אשמח אם תעזרו לי לבחור לוח אם... יוגב

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  14. Started by MoRtZkInG,

    אני מתלבט בין כמה לוחות אם: ABIT IS7-E (865pe) sata,raid,lan (מה ההבדל בינו לבין הIS7 הרגיל, האם ההבדל היחידי הוא שאין לזה FIREWIRE?) - ב540 MSI 865 NEO2-LS ב600 GIGABAYTE-8IPE1000L ב580 - מה הפיצ'רים שלו? EPOX 4PDA ב560 מה אני מחפש בלוח: אמינות פיצרים - אני צריך כרטיס קול טוב עליו וכרטיס רשת. ביצועים איך שהבנתי אין הבדל משמעותי בינהם אבל יהיה נחמד לשמוע המלצות מה קורה עם הPAT? מישהו יודע? לפני כמה חודשים הייתה ידיעה שאינטל חוסמת את השימוש בזה בלוחות 865 אבל אני עדיין רואה את הרישום PE, האם זה חסום או שעדיין אפשר להשתמש בזה? עקרונית אני דיי סגור על האביט, דבר ראשון יש לו על הלוח את כל היציאות של הכרטיס קול שזה נחמד וגם המחיר טוב והלוח אמרו לי אחלה. תקנו אותי אם אני טועה

    • 9 תגובות
    • 784 צפיות
  15. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם אני עומד לקנות מחשב מבוסס AMD socket 754 athlon 64 3000 ויש לי 2 אופציות ללוח אם: msi k8m או asus k8vx מי מהם יותר טוב ומומלץ מבחינת תוספות ביצועים כרטיסים מובנים ויכולות כלליות, אוברקלוקינג לא בא בחשבון בכלל, מחשב זה ישמש בעיקר לאינטרנט ואופיס אלה הם שני הלוחות היחידים ואני לא רוצה המלצה ללוח אחר. בברכה.

    • 6 תגובות
    • 596 צפיות
  16. שלום. ברצוני להרכיב מחשב על בסיס מעבד Core i5 במארז MicroATX Antec P180 MINI. כרטיס מסך - ATI HD5850. מהי הבחירה האופטימלית ? לי חשובה יכולת OC מקסימלית.

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  17. Started by avivboker,

    איזה לוח הכי טוב מבין 5 הלוחות האלו GIGABYTE GA-P35-DS3 (P35) - ATX GIGABYTE GA-P35-DS3P (P35) - ATX GA-P35-DS3R rev. 1.0 GA-P35-DS4 rev. 1.x [ ASUS P5K (P35) - DDR2 - RAID - FIREWIRE - ATX ולמה אתם חושבים שהוא הכי טוב כולם בערך אותו מחיר

    • 5 תגובות
    • 701 צפיות
  18. אני קונה מחשב חדש לאחותי הקטנה שיתבסס על i5 4440 ואני תוהה איזו ערכת שבבים אני באמת צריך , המחשב תכלס לצרכים בסיסיים וקצת משחקים , ברור לי שבחירת הלוח אם או הציפסט לא באמת משפיע על החלטות אלו,אבל בגלל שזה מחשב לאחותי הקטנה אני לא בטוח מה כדאי h81 או b85? אני באמת צריך כל מני פיצרים שבאים בb85 או שלהסתפק בפשוט יותר? זה גם שאלה כלכלית כי יש הבדל בכל מני מקומות שאפילו לפעמים בין 50-100 שקל

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. שלום לכולם אני קונה מחשב חדש אותו אני מתכנן להזמין השבוע או בשבוע הבא. התקציב למפרט כולו (ללא מסך וציוד הקפי) הוא כ-8000 ש"ח. המעבד יהיה קונרו E6600 עליו אני סגור ואני זקוק להמלצה ללוח אם וזכרון תואמים. אני יודע שהיו די הרבה ת'ראדים בנושא אבל רובם היו עבור אנשים שמתכננים לעשות OC, ואני לא מתכנן לעשות OC. בהתחלה חשבתי ללכת על הזכרון PQI 1GB x 2 667Mhz: http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=677&category_id=8b2b34017f973a54cd7b609110e8351a& אבל אז ראיתי דיון בנושא בו נאמר שעדיף לקחת 533 עבור מי לא עושה OC אז האם באמת עדיף לי לרדת ל 533? כי אני לא רוצה להתפשר על איכות הזכרונות במפרט של 8000 ש"ח. ובקשר ללוח אם: ראיתי פה הרבה המלצות על DFI 975x שע…

    • 29 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום, אני צריך עזרה בבחירת לוח אם וזכרונות לאוברקלוק כבד ביותר למעבד AMD Phenom II X3 720 BE. אני לא רוצה שמשהו יגביל אותי באוברקלוק חוץ מהמעבד עצמו, אני רוצה להגיע עד הגבול. לאחר האוברקלוק, אני צריך שיהיו לי ביצועים במשחקים, אז התחשבו בכך אם יש צורך. אני צריך שיהיה בלוח ACC, בתקווה שאצליח לפתוח את הליבה הרביעית. לגבי כ.מסך מובנה: האם זה משפר (גם אם רק טיפונת) את הביצועים הגראפיים? שאלה: "מכפלה פתוחה"-בטוח יש לזה גבול מסויים לא? הרי לא הגיוני שהמכפלה תהיה 300.. (אם זה משפט דבילי, אל תצטטו טוב? ) לגבי הזכרונות, אני צריך זכרונות איכותיים שיחזיקו לי את האוברקלוק (יהיה מאוד מבאס אם הזכרונות יגבילו אותי) באופן יציב מאוד. תודה מראש.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. מה יהיה עדיף ? לקנות לוח טוב יותר וזכרונות פחות טובים ולעבוד עם מחלקים לזכרון או לקנות לוח פחות טוב וזכרונות טובים יותר ולעבוד ביחס של 1:1 ? התקציב הוא בינתיים 2700 ש"ח ללוח + זכרונות.

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by Tuniqt,

    אהלן. אני צריך להחליף לוח אם ומעבד. אני כבר לא מבין בזה מאחר שעברו 10 שנים מאז קניית המחשב, עם זאת הכרטיס מסך יחסית חדש (gtx 1060 6gb). הומלץ לי על רייזון 5 3600 am4 box עם לוח אם b450 Aurora elite. וזכרונות קרוסהיר 3200 cl 16 8×2gb ומאוורר למעבד. רציתי לדעת האם זה התוצר הכי חזק לסכום הזה (1800) בשביל משחקי fps ותוכנות עריכה. תודה רבה, שבת שלום ובריאות איתנה לכולם.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  23. 1.מתלבט בין מעבד Athlon II x4 Quad Core 630 לבין PHENOM 2 555 או אפילו Athlon II x3 Triple Core 440 למרות שבביצועים אין הבדל משמעותי השאלה היא איך במשחקים בעתיד תהיה תמיכה הה 4 ליבות במשחקים? 2.אני מעוניין לקנות MA785GMT-UD2H אני רוצה לשים לו GTX 460 הבעיה היא שבעתיד אני לא יוכול לשים באותו מערך עוד כרטיס מסך שלNVIDIA בגלל שזו ערכת שבבים של AMD אז אני שוכל אולי לקנות לוח עם HDRA 200 כדאי? שימושים הם למישחקים ומולטי טסקינג וצפיית סרטים בFULL HD מתוכנן גם אוברקלוק תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום לכולם לצערי הרב הלוח אם שלי של MSI לא מתפקד כמו שצריך והגיע הזמן להחליפו כיום אני סטודנט כך שכסף אין לי הרבה להשקיע 1000 ש"ח +- האיתי מעוניין לישמוע את ההמלצות שלכם לגבי לוח אם חדש + מעבד של AMD כיום המיפרט שלי כך : Mainboard : MSI K9N Platinum (MS-7250) Chipset : nVidia nForce 570 SLI Processor : AMD Athlon 64 X2 4200+ @ 2200 MHz corsair Physical Memory : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM ) Video Card : Nvidia Corp NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+ Hard Disk : SAMSUNG (80 GB) Hard Disk : ST310005 (1000 GB) DVD-Rom Drive : TSSTcorp CDDVDW SH-S223B SCSI CdRom Device DVD-Rom Drive : YXKHYB SLMN8123C9UR SCSI CdRom Device Monitor Type : ProView Technology - 22 …

    • 8 תגובות
    • 898 צפיות
  25. Started by YANIV286,

    היי כחלק מתהליך שידרוג השילוש,נשאר לי לבחור לוח אם וקירור מתאים כרגע יש לי מעבד 6700K וזיכרונות Crucial Ballistix Elite 16 GB אני מתכנן לבצע OC בינוני למעבד 4.7 וצפונה מחיפוש קצר בפורום מצאתי שני לוחות מומלצים. Asus MAXIMUS VIII RANGER Gigabyte GA-Z170X-UD5 LGA1151 ההפרש בין הלוחות בפלונטר עומד על 200 ש"ח בערך,בחנות אמרו לי שהבדל המשמעותי הוא בבקר של ה USB 3.1, לUD5 יש בקר של אינטל שנחשב לטוב יותר לא בטוח שזה מצדיק את התוספת. 1.האם כדאי לי ללכת על אחד מהלוחות הנ"ל,או להוסיף עוד כמה מאות שקלים ולקחת לוח אם מתקדם יותר? 2.בנוגע לקירור חשבתי ללכת על Scythe Ninja 4 אני רק לא בטוח אם הוא מספיק טוב לOC והאם הוא מספיק גבוה…

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים