עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. זה המפרט: מעבד: Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB OEM מחיר: ¤1425 לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L מחיר: ¤554 זיכרון: Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 מחיר: ¤230 קשיח למחשב שולחני: Western Digital 320Gb 16MB WD3200AAKS מחיר: ¤443 כרטיס מסך: Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 Retail מחיר: ¤1379 כונן אופטי: LG H66NK DVD-RW Dual Layer Sata Black מחיר: ¤179 אני לא מתכנן OC ובא עם המעמד מן מאוורר כזה והמוכר אמר לי שאני לא צריך אבל רציתי לשאול כדי להיות בטוח .. ואם אני צריך מה הכי זול והכי שקט שיש ?

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  2. אני קונה מחבר של אבא שלי מחשב ואין לו אביט רק גיגהבייט ואסוס הוא אמר לי שהוא יכול לסדר לי תלוח הזה בהצעה הכוללת של המחשב במחיר טוב של 700+-: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=23_68&products_id=341 איך הוא , הבנתי שהAN7 הכי טוב ל- ATALON XP זה נכון?? כי אם כן אני יקנה מחנות אחרת באינטרנט כבר!! ויש לו של גיגהבייט שהוא גם ברמה של ה AN7 ובאותו טווח מחירים או במאה שקל יותר+-??

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by DJ BLACK NIGHT,

    אני צריך שתי המלצה לזכרונות שיתאימו לאוברקלוק !! אני צריך המלצה אחת על 2*256MB של חברה טובה במחיר סביר והמלצה שניה על 2*512MB של חברה טובה במחיר סביר תודה לכל העוזרים

  4. שלום וברכה, אני רוצה בבקשה שתכינו שילוש מעבד+ לוח אם+ זכרון + מארז על המחשב לא מתוכנן אוברקלוק! הכי סביר שאפשר אבל שלא יחרוג את ה - 1700 ש"ח תודה לכם. זה מה שהרכבתי בינתיים: ATHLON XP 2000+ ¤436 NF7 ¤609 DDR 512MB 333MHz ¤478 VIRGO P-3/4 350WATT ¤209 סה"כ ¤1732

    • 10 תגובות
    • 859 צפיות
  5. היי ובכן אני מתכנן לקנות את המחשב הזה : Athlon 64 3000+ (S-754) 1270 K8VDX (s754) 830 512MB DDR 400 A-DATA 490 RADEON 9800Pro TV,DVI 128MB 1330 80GB (8MB) SATA 500 ATX MIDI 400W usb,p.stab.,black&silver 250 עכשיו השאלה שלי היא לגבי לוח האם, יש מספר אנשים שאומרים שלוח האם : EPoX EP-8KDA3J יותר טוב מלוח האם הנ"ל, מה אתם אומרים ?

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  6. קיצר תשמעו אני רוצה לדעת מה אתם חושבים.. כדאי לי להשקיע את הכסף ולקנות ASUS A8N-SLI Premium או שלחסוך את ה200 שקל האלו ולקנות Asus A8N-SLI רגיל לא פריום לא דלוקס.. רגיל מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 496 צפיות
  7. קניתי מחשב חדש ובמסך הראשון כתוב שם DDR333. אני חושב שזה אומר שהמהירות היא 333MHZ למרות שהבוא אמרו להיות 400MHZ איך אני יכול לבדוק את זה? ד"א אם כבר, אז אני יודע שזה לא הפורום אבל אני צריך גם לבדוק את התצורה של הזכרונות בכרטיס מסך שלי (64BIT/128BIT)

    • 10 תגובות
    • 739 צפיות
  8. שמעו חברה, לא יודע כבר מה לעשות עם המחשב הזה כבר. כמו שכתבתי כאן לפני כמה פעמים קניתי לוח אם מעבד וזיכרון חדשים, 512MB Samsung DDR PC3200/400 - Samsung Original Gigabyte GA-8S655TX Ultra (SIS655TX) - ATX INTEL Pentium 4 - 2.6 - 512K Cache, 800Mhz FSB - RETAIL ומאז שהתקנתי אותם כל הזמן אני רואה את המסך הכחול המז**ן הזה שכותב לי כל הזמן או PAGE FAULT IN NON PGAED AREA או IRQ NOT LESS OR EQUAL ולאחרונה הוא כתב הודעת MEMORY MANAGMENT מה לא ניסיתי ?!?! להוציא את כרטיס הסאונד (LIVE! 5.1 ) לבדוק את שני הסטיקים של הזכרונות כל אחד לחוד. כל הדרייברים הכי חדשים יש לי. זה אגב לא קרה לי מעולם במפרט המחשב הקודם (היה לי RDRAM יקר). כשאני הולך לעזרה באתר של ווינדוס…

    • 5 תגובות
    • 833 צפיות
  9. תוכנה שתראה לי איזה חברה הזיכרון שלי

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  10. P4 2.4 533 256MB DDR 333 Geforce 4 MX 440 HD Maxtor 40G 133 כרטיס קול משולב לא צריכה FireWire ולא כר' רשת מספיק לי 4 USB אני מתלבטת בין ציפסטים של אינטל או סיס נראה לי שאני הולכת על Asus יש הצעות?

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  11. אני מעוניין לקנות מחשב חדש שיהיה מבוסס על מעבד AMD 3000 64 bit ולוח אם Gygabyte GA-K8/F-9. מכיוון שאני חוסך בכסף, החלטתי לקנות 2 זיכרונות של 256 MB. האם בעתיד כשארצה להחליף זיכרון אני אצטרך לזרוק אותם לזבל ולקנות 2X512 MB או שאני אוכל להוסיף עוד 2X256 MB (כך שיהיו סה"כ 4X256)? זה יפגע בביצועים (מול 2X512 MB) ?

    • 10 תגובות
    • 734 צפיות
  12. חרשתי את הרשת ולא מצאתי שום דבר בנוגע לעניין :\ amd 3000 s-939 whinichester סטפינג עם כל האותיות המדויקות וזה.. שאני יגיד למוכר. תודה!

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  13. אני יודע שהתושבת היא 939, אבל בהיותו DUAL CORE אני מעוניין לקנות לוח אם שתמצה את גבולות היכולות שלו ושלא תהיה לצוואר בקבוק. תודה

    • 15 תגובות
    • 987 צפיות
  14. מקווה לתשובות ..אנ י לא מתכנן OC

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  15. בצילום המצורף :

    • 15 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. אני רוצה לקנות 512 של זיכרון של a-data 400 מגה הרץ השאלה: יש לי מחשב ישן יחסית סוקט 478 אם מעבד 2.4 נורטהוד ולוח אוקטק ריינו אחד יש לי זיכרון אחד של סמסונג 400 מגה הרץ 256 השני אותו דבר רק שכנראה הוא גנרי אם אני לא טועהההההההה!כי בדקתי ולא רשום תשם ... אני רוצה להוסיף עוד 512 זיכרון אחד זה ישפר לי תביצןעים(יש לי שלושה חריצים של זיכרון)

    • 6 תגובות
    • 645 צפיות
  17. עדיין לא החלטתי איזה דגם בדיוק.. היה לי פעם לוח שלהם ואני מתלבט מאוד אם לקנות שוב למרות שהוא היה לא רע.. מעדיף לקבל עצה ממבינים יותר ממני.. ואם לא איזה לוח עדיף? (כנראה עם מעבד E6600)

    • 5 תגובות
    • 646 צפיות
  18. אני קונה לוח ga-7vrxp ויש בעיה קטנה (אני כמעט בטוח שזה לא בעיה אבל בשביל להיות בטוח פניתי אליכם....) בלוח הזה יש כרטיס קול וכרטיס מסך והרי אני קונה כרטיס מסך וקול בנפרד.......אני רוצה לדעת אם אני יוכל לחבר את הכרטיסים ולא תיהיה בעיה!!!!........

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. אני מתכוון לקנות את הלוח GA-8SRX 645DDR/478+SB של GIGABAIT בקצת יותר מ ארבע מאות שקל ואני תוהה האם הוא טוב וכדאי לרכישה. יש לו 5 סלוטים לPCI והוא תומך בDDR 333. גולשים נכבדים תחוו את דעתכם

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי .... אז ככה. במפרטים שונים ראיתי שני דברים מוזרים... באחד היה כתוב : AMD athlon 64b 3000+ (s939) Venice Core + Gigabyte k8nsc (s939) nforce 3 ובשני : AMD athlon 64b 3000+ s939 Gigabyte k8nsc (s939) k ולשאלה (האולי מטופשת...) שני המפרטים האלה אותו דבר? או שיש אחד עם VENICE ואחד בלי...(ואחד NFORCE 3 ואחד לא...) הרבה חנויות שנכנסתי אליהם ברגע הראשון שראיתי את איש המכירות לא טרחתי לבקש הצעת מחיר...אני מזהה רמאים תיק תק.. (עובד בתחום מסויים הרבה הרבה זמן) . אז שני אלה אותו דבר ? תודה מראש...ואם כן אני קופץ לחנות בעוד 6 שעות.... ThankS .

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. asus p5 r5/la gigabyte 945-1066 ESP-OC איזה מהם עדיף? שניהם יעלו לי אותו דבר

  22. ASUS P5SD2-X L775\DDR2\L\PE\SA\L\SB ואני קונה מעבד INTEL P4 945 3.4 DUALCORE L775\3.4\DUALCORE\2X2 מה אני מבין מזה בעצם? הלוח טוב? המעבד?

  23. אני צריך די דחוך המלצה של כרטיס זיכרון למחשב חייה אני צריך שנניים של 512 על מהירות 400 אבל אני לא יודע איזה חברה ודגם.. אמרו לי קינגסטון cl3 איך זה ? ואמרו לי beie משהו כזה שזה עם קירור.. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 624 צפיות
  24. באיזה מעבדים תיהיה מירידה הכי משמעותית? אני חשבתי על 6600 של אינטל אמרו שהוא ירד למחיר של ה6400.. כדי לחכות?

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות

דיונים חדשים בפורומים