מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
היכן שהוא בפורום היה מאמר על המעבדים של אינטל וamd. נדמה לי שהיתה בו סקירה של המעבדים עוד משלה הפנטיום ועד הib. לא מוצא אותו. איפה הוא?
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה נמצאים המחלקים בלוח הנ"ל.. לפי קריאת החוברת של הלוח..וחפירה בביוס הם פשוט לא שם...(הביוס מעודכן).. יש אופציה להגדיר תזיכרון על AUTO או על 533/667 זהו ...אין שום דבר מעבר לזה... מישהו נתקל עם ה"בעיה"..??
-
- 13 תגובות
- 849 צפיות
-
-
-
בקיצור באיזה ישומים , בעיקר ?
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
-
-
מתי יצא ? כמה יציאות SATA ? כרטיס מסך מובנה איזה ?ואכותו ? http://www.geekextreme.com/content/view/12613/7/ מה ההבדל בין RD890 לבין RS 880 ?
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
הזכרונות הם סינגל סייד, אני רוצה לעשות אותם בדואל צ'אנל כמו שאמרתי הלוח הוא dfi nf4 ultra-d תודה (: נ.ב - למה DFI היו חייבים לעשות את הספרון שלהם כזהההה גרועעעע??? בגיגהבייט לדוגמא זה מוסבר מעולה עם טבלה והכל...
-
- 9 תגובות
- 612 צפיות
-
-
חרשתי על הביוס ימינה שמאלה למטה למעלה כלום לא מוצא תאופציה יש למישהו מושג אולי איפה זה נמצא (אם זה קיים בכלל או שצריך לעדכן תביוס או משהו) ???
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא שום חנות שמוכרת את הלוח הזה.. לא מייבאים אותו לארץ? אם לא אז יש אפשרות שאני יוכל להשיג אותו איכשהו בלי להזמין מחו"ל?
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
היי ! יש לי זיכרון 256 מגה שפשוט לא עובד עם הלוח שלי (יש לי לוח ענתיקה). הבעסה היא שקניתי אותו כבר וזה היה בחו"ל... ככה שאני לא ממש יכול להחזיר להם. איפה אני יכול למכור כזה זיכרון ? מישהו מכיר חברה שקונה "יד שניה" או משהו בסגנון? אסף
-
- 1 תגובה
- 498 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה AIDA32 ואמור להופיע לי שם האחד הקטגוריות את הטמפ' של הלוח אם והמעבד.. משום מה אני לא מוצא אותו ?! מישהו אולי יכול להנחות אותי למקום שבו הם מופיעים ? יכול אולי להיות שאין ללוח שלי חיישן או משהו שיכול לספר על הטמפ' ? זה המחשב הישן והוא פנטיום 3 עם לוח אינטל..
-
- 11 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
אני לא מוצא את שני האפשרויות האלה בביוס של הלוחות, AHCI בלוח 4CoreDual-SATA2 AGP MODE (לשנות ל4X) בD865PERL תודה מראש לעונים.
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני רואה מלא תרדים על איך הכי כדאי לשים אותם וכל זה... אבל אף אחד לא אומר איפה משנים אותם :\ ואל תגידו לי "בביוס" איפה בערך בביוס? advanced? :\
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מחפש את הדגם הספיציפי הזה.. תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr3_pc3_12800_platinum_low_voltage_triple_channel 1. מי מיבא את הזכרונות הללו לארץ ? 2. באם לא מגיע לארץ כמה משלמים מיסים ביבוא אישי על זכרונות למחשב ?
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
איפה ניתן להשיג זכרונות VALUE של ADATA/VDATA? כי פשוט חיפשתי בנועה ובפיסילוגיק ולא מצאתי.
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
-
כולם מדברים פה על ויכוח ענק על ה Chaintech http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=19;action=display;threadid=20206 אבל עשיתי חיפוש והוא לא מופיע באף מקום ....אם תוכלו לתת לי לינק אני יודע לכם מאוד
-
- 4 תגובות
- 813 צפיות
-
-
איפה ניתן למצוא את רשימת הסטפינגס של barton 2600? אפשר לקבל לינק בבקשה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
תנו איזה כמה אתרים לוחות אם משנת 2003 ומעלה
-
- 8 תגובות
- 784 צפיות
-
-
חיפשתי משהו כמו ה via4in1 או דרייברים רק לצ'יפ או ל AGP(northbridge) ל SiS 655 Chipset ולא מצאתי... מישהו יודע איפה הם נמצאים ואם יש בכלל ?
-
- 6 תגובות
- 958 צפיות
-
-
היי, יש ברשותי מערכת מבוססת i7-1155, ולפי כל הסימנים הלך הלוח. כיוון שזו מערכת מושקעת למדי, אני מעוניין להחליף רק את הלוח. אני מחפש אחד עם שני חריצי PCI-EX-16, וארבעה חריצי זכרון. למישהו יש רעיון איפה אני מוצא לוח כזה (עדיפות לחדש, לא משומש) ? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-


