עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. איך הלוח הזה? ובכלל ASUS? יש בו כל מה שאני צריך על הנייר: Asus P5B-VM http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=1312&l1=3&l2=11&l3=332

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  2. Started by UC,

    http://www.epox.org/products/mainboards/8rgmi/ ואם הוא לא כ"כ טוב, תנו לי הצעה ללוח עד 600 שקל ושאלה נוספת- הכרטיס מסך המובנה עליו טוב? אני מדבר מבחינת הרצת גרפיקה כבדה, אלא משחקים כמו פיפא ו-nfs? והאם אפשר להחליפו בכרטיס אחר?

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  3. Started by Interl-Conore,

    איך הלוח החדש של ABIT ל 680I? http://www.abit-usa.com/news/2006/20061109.php יש כבר ביקורות?

    • 4 תגובות
    • 678 צפיות
  4. Started by anri,

    הלוח החדש של ASUS A8V איך הוא ?? (מבחינת הכול ) האם ייצא ייצאו כבר לוחות אחרים לתושבת החדשה 939 ? והאם הם יותר טובים מה A8V של ASUS ?

    • 8 תגובות
    • 640 צפיות
  5. Started by t-macc,

    http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=341&Pname=DFI לamd 4600 והאם הוא יאפשר oc ל4800 ? תודה

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  6. זה בעיקרון מה שחשוב לי שיהיה. לגבי הבנייה שלו והביוס הבנתי שהוא צריך שידרוג. האם הביוס שודרג כבר? או שעדיין לא? יש המלצות ללוחות אם אחרים בטווח המחירים שלו?

    • 10 תגובות
    • 576 צפיות
  7. Started by SuB,

    NF7-V.2 VS. 8RDA מי מהלוחות יותר מוצלח ב-OC? התאכזבתי מאוד שאין ב-NF7 כרטיס רשת.. אני הולך לעשות בעתיד OC למעבד AMD 2100, ואחד מהלוחות ישמש לכך, לא OC גדול מאוד..

    • 6 תגובות
    • 728 צפיות
  8. Started by Jack_g,

    איך הלוח הזה מבחינת ביצועים ויציבות OC? יש מצב לעשות איתו OC לא עצבני אבל סביר? כמובן שמדובר בשאר חלקים איכותיים כגון זכרונות של קורסאייר ומארז של אנטק שמאוורר וכו'.

    • 9 תגובות
    • 812 צפיות
  9. Started by baraksaar,

    איך הלוח מיבחינת ביצועים והכל?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  10. Started by puvsc,

    אשמח לדעת... :s05:

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  11. מומלץ ואיך הוא בהשוואה ללוח המקביל של גיגה-בייט ?

    • 10 תגובות
    • 983 צפיות
  12. אני עומד לקנות מחשב חדש עם מעבד AMD Athlon 64 3200 (939-pin) BOX. בהתחלה חשבתי על ה Abit AV8, אבל מתברר שהוא אינו תומך בליבה של המעבד וצריך עידכון ביוס - בלאגן שאין לי ראש אליו. פנדס הציעו לי את הלוח הבא בתחליף; Giagbyte GA-K8NS Ultra-939 nForce3 Ultra chipset. אני רק רוצה לדעת: - איך הביצועים שלו, ביחס ל Abit AV8 וביחס למחיר (בסביבות ה 850 ש"ח).? - האם הוא תומך במעבד? * לתשומת לבכם, אני לא מתעסק באוברקלוק. .תודה

  13. Started by crik,

    איך הלוח INTEL LEMONT 965?? תודה משה

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  14. Started by aka_katz,

    איך הלוחות אם של חברת Biostar?

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by alias,

    abit av8 gigabyte k8ns ultra msi k8t fir neo2 כל הלוחות הם לסוקט 939 מה דעתכם ?? איזה מומלץ??

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה ראיתי באתר של ג'יגה ביט את שני הלוחות האלו ורציתי לדעת עם הם טובים טובים מאוד וכמה הם עולים 1)GA-8ANXP-D http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-8ANXP-D.htm 2)GA-8GPNXP http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-8GPNXP%20Duo.htm תודה

    • 8 תגובות
    • 658 צפיות
  17. Started by sahargt,

    ממלצים לי הרבה לקנות את הלוח הזה ASUS P5B Deluxe Intel P965 Chipset Socket 775 איך הלוחות של איביט מול הלוחות של אסוס Abit AW9D Intel® 975X Socket 775 או Abit AW9D-MAX Intel® 975X Socket 775 מי יותר טוב OC יותר מהיר

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  18. Started by ^Z^,

    גיליתי שהלוח אם הנוכחי שלי לא יכול להעלות מתח למעבד, ולכן אני צריך לוח חדש, אבל רק בתנאי שהוא זול מאוד. כל הלוחות הבאים הם של אביט, והם זולים מאוד (בואו נאמר שאף אחד מהם לא עולה יותר מ300 ש"ח) יש סיכוי למצוא אפשרויות אוברלקוק יותר טובות מאשר בלוח שלי על אחד הלוחות האלא? Abit AA8 (925) s775 Abit AG8 (915) s775 Abit AS8 (865PE) s775 Abit AS8-V (865PE) s775 Abit IG-80 (915) s775 Abit IG-81 (915) s775 Abit LG-81 (945) s775

    • 6 תגובות
    • 586 צפיות
  19. Started by imac,

    ראיתי שהגיע מלאי שלהם ב<אין פרסום> ... הם טובים? ראיתי שהמחירים שלהם קצת יקרים...

    • 3 תגובות
    • 790 צפיות
  20. Started by gil1964,

    האם החברה טובה ואמינה באיזה רמה היא ?[br]פורסם בתאריך: 15.08.2008 בשעה 00:15:00 לוח G31

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  21. Started by the_big,

    הציעו לי לקנות אבל החברה לא מוכרת לי

    • 9 תגובות
    • 759 צפיות
  22. איך הלוחות של ASrock חוץ מזה שהם זולים? הרכיבים איכותיים הלוח עצמו איכותי?

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by hakoki,

    המקבילים כמובן..

    • 12 תגובות
    • 996 צפיות
  24. האם כדאי לי לקנות לוח-אם של Elite לפנטיום 4 עם מערכת שבבים איכותית של sis?

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  25. Started by gshhar,

    הם נחשבים טובים אבל הם פשוט יקרים או מה כי שמתי לב שכל ההמלצות על מפרטים הם בד"כ עם לוחות של ABIT או MSI .

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות

דיונים חדשים בפורומים