עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by gggilad13,

    איזה לוח NFORCE 4 יותר טוב? ASUS A8N-SLI Deluxe / ASUS A8N-SLI 939 או GIGABTE GA-K8NXP SLI 939 כמו כן, עוד לוח אם של GIGABYTE שהוא NF4 אבל לא תומך בSLI: GIGABTE GA-K8NXP 939 רוב הסיכויים זה שאני לא הולך לעשות SLI (אולי עוד שנה +-) אני לא צריך ממש את כל הפונקציות היקרות האלה שמציעים הלוחות היקרים של GIGABYTE וASUS אז יש אולי לוחות NF4 אחרים טובים שהם לא כאלה יקרים? זה הדגמים היחידים שנמכרים בארץ? (לקחתי את הדגמים מנועה מחשבים)

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by debils,

    אני רואה המון דיונים בפורום שכל הלוחות החדשים (לא מייצרן ספיציפי) מכילים באגים בביוס, אי תאימות עם כרטיסי מסך וסתם מיוצרים חרא.... על מה הייתם ממליצים בלוח שיעשה OC, עם כרטיס רשת אינטל אם אפשר, מסוג Z87 ושלא יהיה יקר יותר מ 800 ש"ח.

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
  3. Started by gizunt,

    איזה לוח אם אמין יש לAMD ATHLON 2400 והאם אולי עדיף BARTON 2500 חוץ מזה האם CELERON בא בחשבון (אם לא אז למה)

    • 3 תגובות
    • 545 צפיות
  4. Started by רקred,

    e6300 בלי oc. לא הייתי רוצה אחד כזה שיעבור את תחום ה700 ש"ח(אם זה ריאלי). יש עוד נתונים שאני צריך לספק בשביל לבחור לוח אם?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  5. Started by ShayN,

    איזה לוח אם אפשר להתאים למעבד i7? עד 800 ש"ח... אפשר לחרוג בכמה שקלים...

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. P 4 2.8 C 512 K 800MHZ תחשבו איזה לוח אם אתם חושבים שהכי מתאים למעבד הזה..משהו יותר ממינימלי

    • 7 תגובות
    • 600 צפיות
  7. Started by aviz,

    GIGABYTE GA-M55S-S3 ASUS M2N-E abit kn9s כולם בערך באותו מחיר אני אישית בדרך כלל מעדיף את אביט מה דעתכם ?

    • 4 תגובות
    • 606 צפיות
  8. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב חדש עם המעבד E6750 החדש וזכרון של 2GB ואני לא יעשה OC בכלל!! רציתי לדעת איזה לוח אם כדאי לי לקנות... במחיר של 900-800+- תודה!!

    • 14 תגובות
    • 774 צפיות
  9. Gigabyte GA-EP45-UD3 Gigabyte GA-EP45-UD3L Gigabyte GA-EP45-UD3LR וגם מדוע?

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. יש חיה כזאת? לוח אם + כ. מסך מובנה שיעשה OC נחמד לE2160?

    • 9 תגובות
    • 634 צפיות
  11. שלום, אני חושב על להביא מחשב מבוסס AMD 64. איזה צ'יפ הוא הטוב ביותר מבחינת ביצועים במשחקים, שאר הביצועים לא ממש מפריעים לי.. ואיזה לוח ספציפי הוא הטוב ביותר למשחקים ? אין לי שום דבר שאני בכיוון אליו, בבקשה הציעו לי את כל ההצעות העולות לכם לראש ואם אפשר לנמק גם הודה לכם מאוד. אני לא מעוניין לעשות שום אובר קלוק בזמן הקרוב, אז לא משנה לי אם הלוח הוא אוברקלוקר מעולה או לא.. תודה מראש לכל העוזרים!..

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by zoman,

    אני רוצה לדעת אחת ולתמיד איזה לוח אם הוא הכי טוב כיום למשחקים כבדים ,בלי SLI ולא ל- OC :s05:

  13. חבר שלי רוצה לקנות לוח אם ממש חזק ל AMD 64 3000+ אם תוכלו לעזור לי להביא לי דגמים של לוחות אם שאתם יודעים שהם ממש טובים אני אשמח... תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 696 צפיות
  14. אני מתכנן פרוייקט להכניס מחשב לאוטו, אני מתכנן לשים את המחשב עצמו בתא הכפפות, שזה בעצם יהיה לוח אם קטן אני רוצה שהכל יהיה built in כולל הכרטיס מסך והכל, לא משנה שיהיה הכי טוב העיקר שיהיה אפשר לשמוע אמ פי 3 ולראות די וי די אז מה לוח האם הכי קטן שניתן למצוא כיום? ואם מישהו יודע אז גם ספק קטן בהתאם

    • 8 תגובות
    • 665 צפיות
  15. שלום, פתחתי לפני כשבוע אשכול בו שאלתי מה עדיף ללא סקר וקיבלתי עזרה רבה מליאור אחראי הפורום ואני מודה לו על כך אך עדיין לא קיבלתי תשובה של מה עדיף, לכן חשבתי אולי שסקר יעזור. אשמח אם תוכלו לענות על הסקר - אם יש לך לוח אם אחר להציע גם אשמח מאוד. בגדול במחשב הזה אני עובד בעיקר עם תוכנות גראפיקה כגון פוטושופ ו 3D Studio Max לכן אני צריך לוח שיתאים לשימושים האלה. תודה רבה רבה לעוזרים.

    • 24 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש שני דגמים של לוחות אם שאני יבחר אחד מתוכם 1. לוח אם P5LD2 Asus מנגד יש לוח אם שאומרים שהוא המתחרה לאסוס מבית לוח אם GA8I945PG Gigabyte בהשוואה ללוח אם של Gigabyte האם אסוס יותר טוב ממנו מבחינת הביצועים מבחינת השוואה של זה מול זה ברכיבים בביצועיים בטכנולוגיה בהכל מה המרצדס מבחינתכם בברכה

    • 8 תגובות
    • 961 צפיות
  17. היי, אני צריך כבר לחדש את המעבד והלוח, אז החלטתי כבר לעשות קפיצה משמעותית. אני אקנה Q6600 - זה כמעט 100% החלטתי כבר, ובנוסף אקנה לוח תומך OC (יענו לא INTEL) עם עדיפות לP35. חשבתי על הGA-P35-S3L של ג'יגהבייט, הוא דיי זול והוא עונה לצרכים שלי. מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  18. Started by babu,

    SLI לשתי כרטיסים לא של שלוש זה מיועד ל 2 GX2 לא משנה התקציב העיקר שיהיה הכי טוב מבחינת אובקלוק גם ואם כל הפיוצ'רים וכל השטויות

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  19. Started by parker8,

    אני רוצה לדעת כדי להשוות עם הלוח האם הכי טוב למעבד AMD... (ASUA A8N SLI PREMIUM) שהייתה עליו ביקורת באתר... תודה מראש למי שיודע

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. MSI 745 Ultra 8K3A - VIA KT333 + sb - EPOX A7S333 (sis745)+sb DDR333 תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by alord,

    שלום לכולם. הדרישות שלי OC מחשב למשחקים וסרטים שיעבוד עם GT8880 ן4 ליבות ...2G זיכרונות DDR (אשמח אם תמליצו לי על סט של זכרונות ללוח יעודי) שמתי עין על הלוחות של ASUS (אין לי צורך ב FIRE WIRE, ו2 כרטיסי מסך) רק שיהיה לוח פצצה שלא יאכזב עוד 3 שנים

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות
  22. של איזה חברה??? ומה הדגם??? תקציב עד 1000 בערך אם זה 1100 זה בסדר... העיקר שיהיה טוב מאוד ...

  23. Started by No-Limits,

    איזה לוח אם הכי שווה לקנות ל AMD64 (בלי שום קשר לכסף) אני פשוט רוצה לדעת כי אני מתכוון לקנות מחשב כנראה :

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  24. Started by esharone,

    איזה לוח אם מבין השניים עדיף למערכת AMD? Epox 8RDA3+(n-force2)Fwire,sb,lan,USB2.0,sata או: Abit NF7-S (nForce2)sata,lan,usb2 אני לא מתכנן לבצע אוברקלוק כרגע אבל אני מעדיף שתהיה לי אפשרות ואני גם רוצה לוח שישאר לכמה שיותר זמן ועוד שאלה: מה זה Fwire? ולפי מה שהבנתי SATA זה חיבור שמשמש לדיסק קשיח האם כדאי להשקיע בדיסק קשיח שתומך בזה? האם אני ארגיש בביצועים?

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות

דיונים חדשים בפורומים