מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
האם המעבד הזה של אינטל : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_76_1193&products_id=9446 חזק יותר ממעבדים החדשים של AMD לפי מה שהבנתי שניהם 64 ביט או שמה שאינטל לא 64 ואם כן מהו ? תודה
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מופיע שם x86-64, האם זה אומר תמיכה מלאה ב64 ביט? או יותר נכון האם אפשר להתקין על זה את חלונות בגרסה 64 ביט?
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
האם זה נכון שעדיף מעבד 2 ליבות 8400 במקום 4 ליבות 9600? ההפרש במחיר גדול מאד האם משמעותי זכרון במהירות 1066 לעומת 800? שוב ההפרש במחיר גדול
-
- 0 תגובות
- 473 צפיות
-
-
שאני מפרמט מחשבים שהם לא שלי ואין לי דיסיקים של דרייברים יש תוכנות או שיטות למציאת הדריבריים כמו שצריך ? כי זה תמיד סיפור... תודה מראש חגי.
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
היום הוצאתי תסינק של המעבד במטרה למרוח משחה חדשה אבל גיליתי שאין לי אלכוהול :-X אז באיזה חומר אחר ניתן להשתמש? (יש לי אלכוהל רפואי וכל מני מסירי צבע, אציטון)
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום לכולם עד עכשיו היה ברשותי AXP והמריחה הייתה פשוטה, וכרגע יש לי מעבד 64 ביט ורציתי לדעת מה השיטה למרוח עליו משחה טרמית בצורה בטובה ביותר ? כי הבנתי שצריך לשים את הסינק ולסובב אותו על המעבד ??? ועוד שאלה אחת שאוליי לא הכי קשורה םשוט לא רציתי לפתוח נושא חדש... יש לי DFI LAN PARTY UT NFORCE 3... עכשיו יש שם המון המון המון !!! אפשרויות לשחק עם התיזמונים ( שלא כמו ה NF7 הקודם שלי ) 2.2.2.5 היצלחתי לשים, השאלה איזה מהאפשרויות הכוונה ל T ? ( כאילו T1 אתם יודעים ) תודה מראש. ;D
-
- 2 תגובות
- 935 צפיות
-
-
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz 6MB Cache @ 3.6Ghz Overclocked מה זה אומר? שהמעבד במקור היה 3 גיגה הרץ והמהירו אותו ל3.6? מה זה cache? תודה
-
- 1 תגובה
- 464 צפיות
-
-
קניתי לפני כמה זמן מאוורר לפנטיום 4 של זלמן... קיבלתי איתו משחה טרמית... אפשר למרוח אותה גם על מעבד של מחשב נייד של AMD? תודה.
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
האם יש כזה דבר? :} אני שואל כי אני קונה לוח אם חדש , מעבד חדש, וזכרונות חדשים.. אבל אני לא רוצה להחליף כרטיס מסך בגלל שיש לי 6600gt.. אבל הוא ל AGP :[ אם אין מתאם כזה ויש לכם פתרון אחר אשמח לשמוע
-
- 8 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם, ראיתי שיש על לוח אם של asus , יציאה של 8 פינים (במקום 4), אני יודע שניתן לחבר את ה4 ו4 ישארו ריקים וזה יעבוד. רציתי אבל לשאול אם מישהו מכיר מקום שמוכרים מתאם מ 4 - ל 8 פינים , לא מצאתי בשום מקום וחנות בארץ (בחו"ל מצאתי באתרים) אני יודע שניתן לקנות ספק עם יציאה כזו כבר, אבל יש לי ספק מאוד יקר וחבל לי עליו , אני רק רוצה מתאם, מישהו מכיר חנות ? שמוכרת את זה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח ASUS Z690 HERO ומעבד I9 13900K יש לי שאלה רציתי לדעת אם זה לא גורם נזק למעבד שהוא במנוחה אז המתח לא יורד לאזור ה0. משהו גם שהגדרתי מתח AUTO בביוס וגם ששינתי תוכנית צריכת חשמל התדר של המעבד לא יורד וגם המתח אז שיניתי למתח ידני 1.26 וLLC5 כרגע הכול יציב מבחינת ביצועים משחקים וכו' השאלה שלי עכשיו שהמעבד בIDLE המתח נשאר בין 1.23 1.22 משהו כזה ולא זז במצב עבודה אז הוא יורד אבל כל עוד המעבד במנוחה המתח נשאר באזור 1.23 האם זה איכשהו גורם לבלאי מואץ למעבד או סוג של נזק תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
- 1 follower
-
-
יש ברשותי P3 733 שרוף, אשר נקנה בעתיד מחשבים לפני שנתיים... רציתי לדעת אם יש לי בכלל למה ללכת לחברה לבקש אחר או שאני ייקבל את אותו מעבד? כי אם את אותו אחד אז אני יזניח את המחשב הזה שוב מי כבר דפק P3 וניצל אחריות ואיזה מעבד הוא קיבל?
-
שלום, כרגע יש לי 1ג'יגה במחשב ואחרי שהמחשב עובד כמה שעות רצופות על אימיול ודפדפן וכמה דברים.. הניצול של הזיכרון מגיע ל75 אחוז שזה גבוהה אני רוצה לדעת האם שאני יתקין ווינדוס ויסטה ויוסיף עוד 1 ג'יגה.. הממחשב יעבוד לי בסדר ויסחוב עם 2 ג'יגה זיכרון את כל היישומים שאני מפעיל כרגע בXP? אני מפעיל בד''כ אימיול,אייסיקיו,דפדפן ומדייה פלייר ומידי פעם גם NERO. האם זה יספיק והמחשב יסחוב כמו שצריך?
-
- 1 תגובה
- 487 צפיות
-
-
שלום! אני רוצה לערוך בדיקות לזיכרון יש לי 512 3200 DDr ואני רוצה לדעת איזה ניקוד אמור לצאת לי... בתוכנה... Pcmark2002 תודה רבה שמעתי רבות עליכם...
-
- 2 תגובות
- 493 צפיות
-
-
1) מה ההבדל ביןב90 ננו-מטר ל130 ננו-מטר ? 2)מה התוכנות בN4 ?(אני מדבר על הדגם הכי טווב (לא לשרתים)? תודה
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
קניתי זכרון של MICRON 256 333MHZ אני רוצה לדעת איך אני יכול לכוון בביוס שהזיכרון יוציא את כל התפוקה שלו אני שמעתי על CAS 2.5 2.0 ,T1 וכו אבל אני לא הבנתי מה צריך לעשות אם יש עוד דברים שיעזרו לי תגידו לי בבקשה יש לי לוח של GIGABYTE 7VRXP תודה רבה IDD
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
-
לפי התוכנה cpuz זה מראה לי שיש לי 267mhz סוג הזכרונות שלי הם 1 ג'יגה של Kingston ועוד אחד אותו דבר זה הגיוני והאם זה טוב? תמונות של התוכנה: http://i9.tinypic.com/2m6ai9v.jpg http://i10.tinypic.com/43w5bgx.jpg
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
חברה מה ההבדל בין זכרונות ddr 2 cl 3 לבין זכרונות ddr 2 cl 4? כי ראיתי שהבדל במחירים לא בשמיים...! לידור
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין במחשב נייד ואני לא מבין מה כל ההבדלים שיש במעבדים שלהם.. כאילו אני רגיל שיש רק פנטיום 4 או סלרון היותר חלש... התוכלו לעשות לי סדר במעבדים האלו..? מה זה אומר?: Intel® centrino Pentium-M וזה: Intel ® Celeron-M וזה: Pentium M 1500Mhz DOTHAN ואם תוכלו לפרש לי על עוד מעבדים ועל הסדרות שלהם (775??) וכמובן מה ההבדלים ומה הכי משתווה לרמה של פנטיום 4 במחשב האישי.. תודה רבה מראש
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האם אני ירגיש הבדל אם אני יעבוד עם Kingstone Rdram 256Mb PC800Mhz או Kingstone 256MB DDR333 שהם בערך אותו מחיר! מה כדאי לקחת? והאם אם אני יעבוד עם - KINGSTON 256MB PC1066 ECC RDRAM אני ירגיש הבדל בין ה DDR שציינתי מקודם? כל השאלות בהתאם ל מעבד פנטיום 4 2.0G ! תודה מראש.........אני סתם שואל לידע כללי !
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
כשרשום לדגם מעבד BOX או TRAY מה זה אומר? והאם יש תוכנות שפעלות רק באינטל או לחהיפך רק ב AMD?
-
- 3 תגובות
- 466 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת עד כמה זכרון SDRAאפשר לשים בלוח DG850 של סוקט 478? יש מצב זה תומך עד גיגה?
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אהלן חברים יש לי בעייה שהמתקן שמחזיק את המעבד שלי מדגם 478 נשבר כולו גם החלק התחתון שעל לוח האם וגם העליון שיושב על הברזל קירור ותופס את המאורר רציתי לדעת איפה ניתן למצוא סט שכזה ? וכמה הוא אמור לעלות ? או לקבל לינקים לחנויות שמוכרות סט יותר מתקדם משל אינטל הסטנדרטי ואיכותי יותר אבל שיכלול גם את החלק התחתון עד 120 שקל בתודה כפיר
-
- 12 תגובות
- 679 צפיות
-


