עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום חברה, אני בתהליכים של לקנות מחשב חדש ואני מתלבט בנוגע ללוח. המעבד שבחרתי הינו :Intel Core 2 Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB והזיכורנות: G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15 4GBPQ כרטיס מסך: Gigabyte Radeon 3650 512MB DDR2 כמו שבטח הבנתם השימושים שלי הם בעיקר לקידודים, עבודה משרדית ומולטימדיה. למעט המעבד, שום רכיב עוד לא סגור. דברים שחשובים לי בלוח זה: יכולת שדרוג עתידית בקר RAID FIREWIRE תקציב ללוח, בסביבות 600 שקל. תודה רבה! ניר

    • 6 תגובות
    • 693 צפיות
  2. בימים הקרובים אניר אמור לקבל מעבד I5-2500 או I7-2600, לא בטוח עדיין איזה מהשתיים. בכל מקרה אני צריך לרכוש עבורו לוח אם וזיכרון ואני מתלבט בין P67 או Z68 ולגביי זיכרון האם יש טעם לקחת 1600 (אני לא עושה אוברקלוק) או פשוט לקחת 1333? המפרט הקיים שהכל יושתל אליו הוא כזה: GIGABYTE 560GTX Ti ספק ENERMAX PRO82 625W מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  3. אני מתלבט בין שלושת אלה 1. ‏ASUS M2NPV-VM AM2, 6150, DDRII 800, PCI-E‎ 2. ‏ASUS M2A-VM HDMI AM2, 690G, DDRII 800, X1250 VGA, PCI-E‎ 3. ABIT NF-M2 nView NF430 6150 שלושתם +- באותו מחיר ,הABIT יקר יותר קצת בדקתי באתר http://www.motherboards.org/ranking/motherboards/amdam22006/0_8_2_100/ תוכלו להיכנס לראות את הפירוטים לציון לפי קטגוריות ונתנו לראשון ציון 81 לשני ציון 68 (?!) ולשלישי ציון 82 פה בפורום הכי המליצו לי על השני, ואחרי שראיתי הביקורת אני מהסס במקצת עליי לציין, איני מתכנן לעשות המהרה בשום אופן! כך שפונקציות כאלה לא מעניינות אותי כמו כן,אני לא קונה כרטיס מסך,כך שחשוב לי הכרטיס מסך שיש על הלוח והשימוש העיקרי במחשב זה הוא פוטושופ, לא למשחקים כלל! המחשב יהיה עם מעבד …

    • 2 תגובות
    • 522 צפיות
  4. הרגע גיליתי שמסיבה מוזרה מאוד נשרפו לי 13 (!) קבלים בלוח האם. עכשיו, אני לא רוצה להתעסק יותר מידי ומעוניין לרכוש חדש, עכשיו יש לי התלבטות בין שני לוחות האם הללו: Abit - NF7-S ATX, nVIDIA nForce MCP2-T, DUAL DDR, Socket A, כ.קול/כ.רשת/400MHZ/AGPX8/USB 2.0 455 ש"ח ASUS - A7N8X-X ATX, nVIDIA nForce2 400, DDR400, Socket A, כ.קול/כ.רשת/400MHZ/AGPX8/USB 2.0 510 ש"ח אשמח לדעת איזה מהם יותר משתלם, ואם יש לכם הצעות ללוחות אחרים בתווך המחירים אנא כתבו. תודה.

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  5. אני מתכוון לרכוש Q9400 שישמש לתחנת עבודה, גיימינג ו OC (אגב, ה AC7PRO יספיק להמהרה של 2.66Ghz @ 3.0Ghz?) ההתלבטות הראשונה שלי הייתה בין P5Q של אסוס ל UD3P של גיגהבייט בסופו של דבר בחרתי בגיגהבייט שכן יש לו יתרון של יציבות, אורך חיים וקירור ההתלבטות הנוכחית שלי היא בין ה UD3P ל DS3R יש סיבה שה DS3R יקר יותר ומשתלם יותר לבחור בו? כמו כן, אני מחפש סט של 2X2 שלא יגביל אותי בהמהרה של עד 3.2Ghz וישתלם למחיר אפשרויות שמצאתי G.skill DDR2 4096MB 800MHZ PI Black Dual Chanel CL4-4-4-12 420 ש"ח G.skill DDR2 4096MB 1000MHZ PI CL5-5-5-15 435 ש"ח G.skill DDR2 4096MB 900MHZ PI Black Dual Chanel CL4-4-4-12 500 ש"ח Geil DDR2 4096MB 800MHZ CL5 Black Dragon Dual Channel Kit 405 ש"ח

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום חברים, אני רוצה לשדרג את הזיכרון הפנימי במשחב שלי ורציתי לדעת את דעתכם לגבי מה כדאי לשדרג, יש לי כרגע שתי כרטיסים PDP 512MB DUAL CHANNEL תזמונים 2.5-3-3-8. ונשארו עוד שתי סלוטים פנויים לזיכרונות.

    • 3 תגובות
    • 859 צפיות
  7. שלום! יש לי בעיה עם הזכרון החדש שקניתי... יש לי לוח אם Gigabyte GA-8S648FX-RZ חדש יחסית שתומך בזיכרון ב-400Mhz עכשיו עד כה היה לי שתי זיכרונות של של KIngston 256MB 400Mhz C2.5 שהיו מותקנים לי ועכשיו קניתי עוד אחד חדש של 512Mb 400Mhz C3 גם של Kingston ... שמתי אותו כראוי בסלוט שלו והוא כאילו לא מזהה אותו ניסיתי לבדוק אם הוא תקין ושמתי אותו בסלוט אחר והוא פעל אך ה-סטיק השני שהוצאתי ושמתי במקום הפנוי לא עבד..... מה שהוביל אותי לכך שיש אולי בעיה בלוח אם בדקתי התקנתי דרייברים חדשים ועדיין זה לא עזר... נכנסתי לEVEREST לבדוק עם הוא בכלל מזהה 3 סלוטים וכן הוא מזהה. שמתי שב את הזיכרון החדש וראיתי תוצאה כזו: סלוט אחד רשום כאילו הוא 512MB שהוא בכלל 256MB מזוהה KIngston סלוט שני רש…

    • 11 תגובות
    • 797 צפיות
  8. Started by alex241286,

    יש לי לוח אם 8I945GZME-RH שתומך בDDR2 עד 533MHZ ושמתי לו 667MHZ איך אני יודע שהזיכרון הוא באמת 667MHZ ולא 533?

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  9. היי יש ברשותי מחשב ישן עם לוח: ECS 741GX-M על הלוח כרגע מורכב כרטיס זיכרון אחד: DIMM1: SK Hynix HYMD564 646CP8RD43 התוכנה הוציאה עוד קצת מידע על הכרטיס אז הנה הוא: DIMM1: SK Hynix HYMD564 646CP8RD43 512 MB PC3200 DDR SDRAM (3.0-3-3-8 @ 200 MHz) (2.5-3-3-7 @ 166 MHz) (2.0-2-2-6 @ 133 MHz) מעבד: CPU Type AMD Athlon XP, 1866 MHz (14 x 133) 2500+ יש לי כמה שאלות: 1. באתר של הלוח כתוב שהוא תומך עד 2 ג'יגהבייט זיכרון, הכוונה היא ל2 כרטיסים של 2 ג'יגה (כלומר סה"כ 4 ג'יגה) או 2 כרטיסים של ג'יגה כל אחד (סה"כ 2 ג'יגה)? 2. האם מעבר מזיכרון של 512 מגה ל 2 ג'יגה (או 4 אם אפשר) יחד עם המעבד הזה יאפשרו הרצה של windows 7 starter בקצב טוב? 3. האם שווה כסף ולקנות את הזכרונות הא…

  10. Started by iakovl,

    קיבלתי את המחשב היום ואני עדיין לא הרכבתי אותו עשיתי הרצה בגוגל של הזיהויים שיש על הזכרונות (ADATA 500 HYNIX) אבל המעבד (עם סריטה קטנה) נותן רק שתי תשובות שלא אומרות כלום תעזרו: ADA3000DIK4BI LBBID 0512APMW Z623099C51212

    • 14 תגובות
    • 935 צפיות
  11. Started by darkman,

    קיבלתי לידי מחשב די ישן של IBM הוא P2 מיכוון שחסרים לו כמה חלקים אני לא יכול להפעיל אותו אבל אני צריך לשים לו זיכרונות איזה זיכרונות פועלים עם P2? ואיך אפשר לברר את הדגם המדויק של הלוח אם כדי להתאים לו זיכרונות והרד דיסק חדש

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  12. דוד שלי הביא לי מחשב פנטיום 2 ואני זוכר שיש לוחות שמתאימים גם לפנטיום 2 וגם ל3 אז אני רוצה לבדוק אם שלי מתאים לP3 או שאפשר לזרוק אותו.... לא רשום את הדגם על הלוח אם, כל מה שאני יודע זה שזה פנטיום 2, צ'יפסט של VIA, שלושה חריצי זיכרונות SDRAM (מן הסתם) בתדר 133, וכרטיס קול מובנה של קריאייטיב. הדבר שנראה לי שהכי יעזור בזיהוי הוא שהמעבד לא מונח על הלוח עצמו אלא עומד ניצב על הלוח אם (90 מעלות). הלוח עצמו הוא קטן יותר מלוח ATX סטנדרטי (אולי מיקרו) לא מצאתי את הדגמים הישנים באתר של VIA אז אשמח אם תוכלו לעזור לי..... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  13. Started by B@LENO,

    שלום לכולם יש לי לוח אם של פי סי פרטנר ציפס'ט של VIA APOLO PRO 133 MHZ מעבד 733 מגה הרץ SOCKET 370 וקניתי מחנות מחשבים מעבד פנטיום 3 1000 מגה הרץ ושהחלפתי מעבדים ראיתי שעל המעבד שלי יש מדבקה שחורה למטה שרשום 733/256/133/1.65V ולמעבד פנטיום 3 1000 לא היה את המדבקה הזאת? האם המעבד מזויף איך אני יכול לדעת? הדלקתי אוורסט והראה לי שזה מבד פנטיום 3 1000 של אינטל האם זה מקורי או לא?

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  14. הרצתי אצלו בדיקה של DXDIAG ורשום אצלו תחת כותרת המעבד pentium iii (4 CPU's) 2.3 Ghz אבל לא רשום איזה דגם המעבד... ובמאפיינים במחשב שלי רשום pentium iii xeon (4CPUs) איך אני יכול לפענח את התעלומה?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  15. שלום, יש לי את הלוח אם של ג'גהבייט GA-G1975X ויש לי למטה מין כזה צג קטן כשהלוח אם דולק כתוב 60 או 50 במספרים האלה, מה זה? הנה המיקום של זה: [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  16. Started by JackBauer,

    צריך זיכרון עד 1100 שקל, למחשב משחקים . לא צריך זיכרון טוב לאוברקלוק.. כי אני לא מתכנן אוברקלוק , תודה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  17. Started by KL-xXx,

    היי אני חדש פה וקרתי הרבה קתבות על הזכרונות. אכשיו אני רוצה לקנות ובכל זאת יש לי כמה שאלות שאסמח אם תענו. 1. ראיתי שמחירים דומים לזכרון של 667 של G. SKILL לדוגמא עם CL 4 ו800 עם CL 5 אז מה עדיף ומהיר יותר? 2. ומה ההבדלים בין: א. 4-4-4-12 G.Skill DDR II PC5400 667MHZ 1GB Dual Channel דגם: F2-5400PHU2-1GBZX לביו G.Skill DDR II PC5400 667MHZ 1GB Dual Channel 4-4-4-12 דגם: F2-5400PHU2-1GBLA ב. G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 1GB Dual Channel 4-4-4-12 דגם: F2-6400CL4D-1GBPK לבין G.Skill DDR II PC6400 1GB 800MHZ Dual Channel 4-4-4-12 דגם: F2-6400PHU2-1GBHZ

    • 8 תגובות
    • 642 צפיות
  18. Started by corios4982,

    האם יש הבדל ביעילות ובמהירות בין אם אני מחבר שתי זיכרונות של 1024 לבין זיכרון אחד של 2048? פשוט אמרו לי בחנות שאין הבדל בכלל, ומתי שהיה הבדל זה רק פעם כשהמעבדים עבדו בטכנולוגית hyper triding האם זה נכון ?? מדובר בלוח של אינטל g35 + מעבד core 2 duo

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  19. שלום לכולם, אני זקוק לעזרה לפני רכישה של מחשב. יש לי שתי אפשרויות : AMD ATHLON 3800 X2 (והאם זה נכון מה שנאמר לי שיש לו זכרון מטמון של 1MB כפול 2 - כלומר בכל ליבה) ולוח אם: GGIGABYTE GA-M55plus-S3G nVidia Geforce 6100 + nForce 430 chipset או : COR 2 E6300 ולוח אם - ASUS P5B Intel® P965 Chipset אודה לכם מאד בכל עצה .

    • 2 תגובות
    • 501 צפיות
  20. אני פירקתי את כל המחשב (בפעם הראשונה שלי) לפני שבוע וחצי בערך כדי להחליף מארז. אז החלפתי מארז, חיברתי את כל החיבורים והכל עובד כרגיל. רק נשארו לי החיבורים של ה-USB, שאותם לא חיברתי ללוח האם כי לא ידעתי איך. יש לי שני חוטים שיוצאים מה-USB של המארז, ומכל חוט יוצאים עוד 4 חוטים נוספים. זה מה שרשום על שניהם: על ארבעת החוטים שיש בכל חוט רשום: על החוט הראשון: D+ על החוט השני: D- על החוט השלישי: GROUND על החוט הרביעי: VCC יש את המילים האלה על ארבעת החוטים שיוצאים מכל חוט, רק ההבדל היחידי הוא שעל שמונת החוטים שיוצאים משני החוטים הראשיים כתובים הספרה 1 או 2 רק כדי להבדיל לאיזה חוט ראשי שייך כל אחד מהחוטים האלה (איזה 4 חוטים מתאימים לחוט ראשי אחד ואיזה ארבע נוספים מתאימים לשני). זה…

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  21. אני צריך עזרה בחיבור חוטים של HDD לד וכל אלה. הדגם של הלוח הוא IBM P6 זה מה שרשום לא רשום כלום חוץ מזה. אם מישהו יוכל לעזור תודה !

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  22. Started by moskitos,

    כשאני מחבר את הספק ללוח יש לי עוד חיבור שנמצא קצת מעל המעבד,בצד שמאל למעלה,האם זה הכרחי לחבר גם את החיבור הזה כי לי יש מארז שהספק יושב למטה אז הכבל קצר מידי ולא מגיע,האם בלי החיבור הזה המחשב לא ידלק לי ? (אגב מהספק שלי LIBERTY 620W החוטים הקבועים שלו זה החיבור ללוח שאותו חיברתי ועוד חיבור של 4 פינים,מין חיבור מרובע כזה אבל עליו רשום CPU ONLY). מה אני בדיוק אמור לחבר ?

    • 0 תגובות
    • 468 צפיות
  23. שלום יש במחשב שלי לוח אם מסוג : GA965P DS3 המחשב הגיע עם מאוורר אחורי כמובן. אני מנסה לחבר גם מאוורר קידמי.. יש רק חיבור מתח אחד על הלוח למאוורר. האם ניתן לפצל ? או שאני מפספס משהו.. ליתר המפר אפשר להסתכל בפרטים שלי מקווה שתעזרו

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  24. Started by IlanF,

    יש לי סט של 7 כבלים מהפאנל הקדמי: MIC BIAS MIC FPOUT-L L-RET R-RET FPOUT-R AUD GND עכשיו אין לי מושג מה מהם מתחבר לאן בחיבור ללוח אם. על פי המדריך של הלוח יש לי 2 סוגי חיבור, אחד ל AC'97 והשני לHD. אני מניח שאני מחבר לפי AC'97 כי בשביל ה HD אין לי מספיק כבלים. מה אני אמור לחבר לאן? *מצטער אם זה לא בפורום הנכון, אין לי מושג איפה לפרסם את זה

    • 7 תגובות
    • 989 צפיות
  25. צריך עזרה בחיפוש לוח אם מתאים ל am3+ ביוס uefi עם ציפסט האחרון של amd 990 מצאתי שני לוחות של asus אני לא יודע מה מהם יותר עדיף http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=13-131-735&SortField=0&SummaryType=0&Pagesize=10&PurchaseMark=&SelectedRating=-1&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&IsFeedbackTab=true&Page=2#scrollFullInfo http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=13-131-736&SortField=0&SummaryType=0&Pagesize=10&PurchaseMark=&SelectedRating=-1&VideoOnlyMark=False&VendorMark=&IsFeedbackTab=true&Page=2#scrollFullInfo חיפשתי של גיגהבייט אבל אין להם ביוס uefi יש לכם עצות איזה לוח אם עדיף

    • 25 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים