עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. צריך המלצה בבקשה זכרון עבור מחשב חדש בבניה: 1. מעבד E6600 2. זכרון: 2G (דרושה המלצה) 3. כ"מ: EVGA 8800GTS 320 SC 4. ספק: LIBERTY 400W תודה מראש למתייחסים

    • 4 תגובות
    • 505 צפיות
  2. תראו יש לי 512 כבר ב 2 סלוטים !עכשיו אני רוצה להחליף את ה 2 סלוטים ב סלוט אחד של 512 ולקנות עוד אחד של 512 שיהיה לי 1G כאילו ! עכשיו רציתי לדעץ איזה חברה תיהיה טובה בשבילי ? יש לי AMD2500 ABIT AN7 ראדיון9600 XT איזה חברה הכי טובה ? אבל אחים שלי לא להגזים במחירים אין לי הרבה כסף משהו טוב ולא יקר כל כך ! חשבתי עלGEIL מה אתם אומרים ? או על סמסונג מה אתם אומרים ? שמעתי ש GEIL יש להם בעיות עם ניפורס 2 זה נכון ?

    • 10 תגובות
    • 690 צפיות
  3. שלום לכולם כמו שאתם יכולים לראות בחתימה שמופיעה למטה יש לי כקגע 2 זכרונות של simpletech 2X512 שלא יעשו את העבודה ב oc אני רוצה המלצה לזכרונות טובים לoc 2X512 עד 1600 שח לשנייהם.. תודה..

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by frogman,

    היי ושלום לכולם הלוח שהיה לי עד היום היה פיצוץץץץ p5b deluxe asus שווק חיים לאחר כמה שנים יש לי מחשב לגימריים ואני צריך המלצה ללוח בהתאםלא הולך לעשות corsfire/sli) חשוב מאוד שיהיה אפשר לעשות עליו overclock ויהיה סוס תקציב עד 800 ש"ח מקסימום בתודה לעוזרים (רק gigbyte /asus)

  5. אני לא מבין מה הסיבה שאני מקבל 13600 בתוצאות של המעבד שזה נמוך מamd 4000 כל זה שאני התקנתי את הויסטה לפני זה היה לי xp וקיבלתי תוצאות גבוהות יותר אולי בגלל עדכון ביוס שעשיתי המעבד לא עובד בצורה אופטימלית? בבקשה עזרה אני ממש מבולבול כבר

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  6. כמה זמן לוקח לכל מעבד לרנדר בתוכנה.. ופלי זה אני יחליט איזה מעבד יספיק לי..

    • 7 תגובות
    • 670 צפיות
  7. קניתי מחשב ולקחתי את הדגם של לוח אם הזה Gigabyte 8I945GZME-RH תומך בקונור. המעבד שלקחתי זה E3600 1.86 MHZ אבל המוכר אמר שהוא לא מזהה אותו ב- 1800 אלא כ- 1400. הם הלכו לאתר של החברה ובדקו וראו שזה לא בעית חומרה. אני צריך עכשיו המלצה ללוח אם. הוא הציע לי דגמים של ASUS ו- ABIT משהו עם 1066, לא יודע בידיוק מה אבל הוא אמר שזה עולה 510 שקל. מה עדיף מבחינת חברות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  8. Started by wwll soldier,

    צריך לבחור בשעות הקרובות לוח אם שתומך ביציאת COAX מחשב למשחקים כבדים, מעבד Q6600 וכל השאר גם סבבה צריך המלצה

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  9. OCZ 2GB DDR2-1150 DualKit (2x1GB) Flex XTC CL5-5-5-15 OCZ2FX1150

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  10. Started by shaithebest,

    שניהם של אסוס 1) Asus P5L-VM 1394 2)Asus P5L-MX תכלס המחשב הזה שאני רוצה לבנות הוא לא בשבילי,זה לילדה שרק רוצה לגלוש באינטרנט וצאטים(אחותי) אז אני מחפש לוח זול כדי אחכ לקנות מעבד core 2 dou,זכרונות והארדיסק צורב וכו אם מישהו מכם מכיר מארז זול שמתאים לאחד מהלוחות האלה אני אשמח תודה

    • 2 תגובות
    • 519 צפיות
  11. Started by ehd,

    אני דיי בטוח שקיימים כמה כמה וכמה אשכולות עם התלבטויות דומות לשלי אך ברשותכם הייתי מעוניין לקבל חו"ד עדכנית. Intel Core i5 Processor i5-750 2.66GHz 8Mb LGA 1156 Box - 1049 NIS Gigabyte GA-P55-US3L Intel P55 Chipset LGA 1156 Model GP55US3 - 630 NIS OCZ 4Gb i5 kit DDR3 1600MHZ PC3-12800 7-7-7-24 Platinum OCZ3P1600LV4GK Model OCZ3434K - 665 NIS המחירים מפנדה. אשמח לקבל את דעתכם על המצרים עצמם ועל המחירים. הצעות מכל הסוגים יתקבלו בברכה תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. ‏M61PME-S2 AM2+, 6100, DDRII800, VGA, PCI-E‎ הלוח הזה נחשב ללוח אם טוב למעבד של AMD 5200?

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  13. http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=1342 עם מישהו מכיר אותם ויודע גם מה התיזמונים שלהם שייתן דעה

    • 7 תגובות
    • 609 צפיות
  14. היי אז ככה אני צריך לקנות רק מעבד ולוח אם בתקציב של 1000~ שקל לערך. יש לי זיכרון CORSAIR 256X2 PC3200 TWINX (קיבלתי מתנה ;D ) כרטיס מסך - Radeon 9700 Pro של ספיר ( גם ;D) ומארז יש לי כבר, יש לי HARD DISK של MAXTOR 40G 7200RPM וזה מספיק לי, ויש גם צורב ודיסק. ומה נשאר? מעבד - אני יקנה את הAXP2500+ והשאלה שלי היא כזאת : האם הלוחות יעשו את העבודה בצורה טובה עם החלקים שציינתי לעיל. איזה מבין שניהם עדיף? תודה לכל העונים

    • 8 תגובות
    • 663 צפיות
  15. Started by i3anG,

    זה המעבד CPU : AMD Athlon XP 2500+ Barton (512K, 333 Mhz) Tray CPU צריך דעה אם הלוח אם הזה טוב או שיש משהו אחר טוב יותר אבל לא יקר Motherboards for AMD : Gigabyte GA-7N400-L1 nForce2 Ultra400 Motherboard (Dual DDR, AGP8X, Sound, LAN, USB 2.0) זה הזיכרון Memory : DDR-RAM 512MB 400 מארז פשוט..שמתאים.. ואני צריך ספק כוח אני לא יודע איזה..אם אפשר שם חברה גודל או משהו שיעזור לי תודה !! (BUNNY) שלח אותי לפורום זה ועזר לי בבחירת החלקים..צריך דעות נוספות..

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by liorsn,

    איך הלוח הזה? BLKDG35EC-G35EC EVA COVE/G-35 1333MHZ

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  17. Started by RayZ,

    מה דעתכם על הלוח הבא? כדאי לקנות? (ביחד עם מעבד AMD Dual-core) Abit KN9S nForce550 Socket AM2? לשימוש ממוצע של משחקים (לא כבדים), גלישה, הורדות וכו' פרטים על הלוח: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=9566 אשמח לתגובות.

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  18. Started by gigabot,

    כותרת. לOC כן או לא?

  19. Started by eran1,

    הייתי בחנות מחשבים והציאו לי לקחת את הזכרנוות של twinmos אני אישית לא שמעתי מש עליהם אבל עכשיו אני מאוד אשמח לעצתכם. אני מדבר על 512mb ddr 400 md 2.5

    • 2 תגובות
    • 511 צפיות
  20. Started by sanne,

    מה דעתכם על המעבד הזה: http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc.asp?description=19-103-492&depa=1 בעקרון אני מחפש את המעבד עם הביצועים הכי טובים שיש היום!! (יש תקציב) אני צריך את המחשב בעיקר לעריכת מוזיקה ובשביל משחקים כמו קאונטר סטרייק פיפ"א וכאלה..

  21. לוח: Gigabyte GA-965P-DS3 ממה שקראתי ברשת הלוח הזה חיית O\C, לא יקר מדי ונראה לי אחלה אופצייה לאחר שABIT שאיהת הלכתי עד היום קצת הדרדרה.. מעבד: Intel Core 2 Duo E6300, מתלבט אם לקנות אותו או את ה-6400, מה דעתכם? לא נראה לי שההפרש של ה-300 שקל שווה את זה באמת. זיכרון: 2X TWINMOS DDRII 667 1 GB שאלה לגבי הזיכרון, מישהו יכול לומר מניסיון ששני הזכרונות האלה יעברו בסדר בתיאום? אני מעדיף זיכרון של טווינמוס מאשר קיט DUAL VALUE של קורסאייר\קינגסטון. מה דעתכם? הצעות למשהו עדיף? תודה.

    • 8 תגובות
    • 973 צפיות
  22. Started by D1WiNNeR,

    צריך דעה על זיכרונות PQI קבלתי שלשום שניי זיכרונון 512X2 של PQI 400 3200 איך זה שזה עובדים בדואל שאנל. הזכרונות האלה טובים, ואיך הם ב OC? thanks in advice.

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by zx12rr,

    UNIFOSA,EUDAR,Princeton קישורים לחברות 1. www.princetonusa.com 2. www.eudar.com.tw 3.www.unifosa.com.tw סורי על הבורות אבל נתקלתי בחברות האלה רק היום. וסתם רציתי לדעת לידע כללי איך החברות האלה. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  24. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת מה אתם חושבים על הלוח אם הזה AS8-V (865PE),soket 775 אם הוא לא משהו תנו לי לוח במחיר שלו שיש אתו בKSP

    • 14 תגובות
    • 875 צפיות
  25. 945G-S3 GIGABYTE קראתי בנעוץ ואני לא מסכים עם הכל אבל לא משנה.........אני קונה אותו ב-200 ש"ח וזה היה אמור להיות ב-500 אבל הוא ירד כי הוא הבין שעשה טעות כשהוא פרסם במחיר כזה כי הוא השתמש בו 3 חודשים (או 4 אני לא זוכר)...........הוא בסדר? כמה זמן אתם חושבים שהוא יחזיק לי? במה הוא תומך? יש בו באגים? האם שווה בכלל להשקיע בו?

    • 11 תגובות
    • 659 צפיות

דיונים חדשים בפורומים