מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
יש לי amd 3000 64bit כ.מסך X1950PRO 2ג'יגה זיכרון 400MHZ באיזה שלב המעבד יגביל אותי? אפילו עם בעתיד אני אחליף לכרטיס מסך הרבה יותר חזק.... ועד כמה המעבד משמעותי במשחקים
-
- 4 תגובות
- 860 צפיות
-
-
הוא אמור להיות יותר טוב ממעבד 4 הליבות של אינטל Core 2 Extreme Quad Q6600 BoxוIntel ? ולאיזה שימושים בכלל מיועדים מעבדי 4 הליבות?...זאת אומרת- בשביל להריץ כמה תוכנות ביחד (כמו לדוגמא אימיול,ביטורנט,אנטי וירוס אייסיקיו בו זמנית ) ומשחקים חדשים כמו קרייסיס וכד' (בלי הרבה תוכנות שעובדות באותו זמן של המשחק) מספיק מעבד 2 ליבות ?
-
- 5 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
ברשותי Athlon TB 1.4 256 Crucial/micron RAM 2.5 CAS hercules Kyro2 prophet 4500 Gigabyte 7DXR עכשיו אני יודע שהכרטיס מסך הוא Bottle neck רציני, אז רציתי לדעת האם החלפה שלו עכשיו, וחיבורו למערכת שיש לי כרגע, תספיק לפחות לעוד שנתיים... כרגע בעבודה נורמלית ללא משחקים זה בהחלט מספיק... בתודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מתי המרום יוצא לשוק? אני חיכיתי לו בנרות,וכבר נמסה לי השעווה על היד-תראו איזה בוהן קיבלתי מישהו יודע מתי הוא יוצא?
-
- 1 תגובה
- 489 צפיות
-
-
-
מתי יהיה אפשר לקנות ולקבל את הקונרו? והאם זה ישפיע על איזשהו מחיר של משהו (חוץ מהירידת מחירים שהייתה כבר)
-
- 6 תגובות
- 553 צפיות
-
-
אוקי שאלה קצת הזויה, אבל אפרט קצת: כמו בכל תחום בעולם, גם בתחום המחשבים ההולך ומתפתח יש מצבים של סטטוס טכנולוגי שלא מתקדם בהרבה.. למשל מעבדי ה ATHLON 64 שרדו זמן דיי רב בכהונתם ונתנו מענה ביצועים דיי גבוה למשך תקופה של איזה שנתיים לעומת הפנטיום D שמת דיי מהר ולא היה שווה כלל את הכסף.. תהיתי מתי לדעתכם הטכנולוגיה תגיע לשיא רגעי ויהיה משתלם לקנות מחשב חדש.. אני יודע כאמור שבקרוב יוצאים הפירמה החדשה של אינטל הקוואדים המשופרים והכפולי ליבות עיטירי הקאש... וכמובן המעבדים של AMD... האם לדעתכם במועד יציאתם יהיה משתלם לבצע רכישה של מחשב על מנת להחזיק אותו זמן רב ? או שהטכנולוגיה בריצה ולא יהיה מצב של קיפאון כמו בתקופת ה ATHLON 64
-
- 11 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום בעמוד הראשי יש כתבה ובה מצויין על nForce4 חדש הכולל כ.מסך משולב והוא מומלץ למגזר העיסקי { למשרד } האם ידוע למשהו מתי השקתו בארץ או בכלל ומה אמורה להיות מחירו תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
-
היי, אני מתכנן לקנות מחשב בקרוב ונראה שהתלת ליבתי של AMD הוא הבחירה הכי כדאית בשבילי. כרגע יש להשיג רק את ה-Athlon II X3 450; האם כדאי לחכות שה-455 יגיע לארץ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קראתי פעם שהוא היה צריך להגיע בתחילת נובמבר. מתי המעבד צריך להגיע לחנויות? למה בקושי שומעים עליו? האם הוספת קאש למעבד יתן תוספת ביצועים ניכרת? תודה.
-
- 8 תגובות
- 980 צפיות
-
-
-
לבנית מחשב על הייתי רוצה את לוח האם של asus שנקרא p6t7 רציתי לדעת מתי הוא יגיע לארץ? או את מי אפשר לשאול א תהשאלה הזו...מי היבואן של asus?
-
- 6 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
במיוחד הלוח הבא וכמה יעלה בארץ המעבד קונרו E6600 http://tw.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2295&ProductName=GA-965P-DQ6 וגם כמה יעלה הלוח בערך
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
ומהי השערת המחירים שיהיו להם?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יצאו כבר די מזמן מעבדי 4 ליבות של אינטל, מישהו יודע מתי נוכל לראות שיווק שלהם בארץ?
-
- 0 תגובות
- 705 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת מתי יגיעו המעבדים החדשים ואיתם הלוחות-אם מסדרת AM3. הם צפויים להגיע בקרוב? ידוע על תמחור כלשהו? לפי מה שהבנתי בארה"ב כבריש X3 810 וכאלה...[br]פורסם בתאריך: 11.03.2009 בשעה 15:08:12 נערך
-
- 7 תגובות
- 965 צפיות
-
-
שלום ! האם מישהו יודע מתי יגיעו מעבדי Llano ו Bulldozer ?
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
הי, אני מחפש מחשב נייד פשוט+... בסגנון אינטל I5 או I7, כונן SSD של 256 GB.. הבנתי שכדאי לחכות למעבדים מדור 8, אבל נכון לעכשיו אין כל כך מבחר, לדל יש רק מחשבים של 2in1 מהסדרה הזו, וגם כן עם מקלדת לא מלאה. לאסוס אין בכלל, ולHP יש 2 מחשבים בודדים עם מעבדי דור 8, מה שמשאיר אותי עם האופציה הזו בלבד. מתי אמורים לצאת עוד מחשבים עם מעבדי דור שמיני, יש צפי לאיזה דגם מסוים ? (מהחברות שצוינו למעלה ?) או אפילו להערכתכם ? חודש ? חודשיים? ועוד שאלה שאולי קצת לא קשורה.. חיפשתי את הדגם הספציפי הזה של HP ביוטיוב (גם את הסדרה עצמה ולא רק דגם ספציפי) .. משום מה המחשב לא מופיע בכלל, שום סרטון - לא REVIEW ולא UNBOXING, שזה קצת חריג…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אותו דבר כמו בכותרת מתי הם יגעו לארץ וכמה הן יעלו
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי זה הולך להיות אחד מהשיפורים הטכנולוגיים היותר גדולים של הזמן האחרון, מהירות מטורפת.
-
- 9 תגובות
- 718 צפיות
-


