מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
בעיקרון הכותרת אומרת הכל תודה על העזרה ...
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נשאר לי כסף בתקציס לעוד סטיק של זיכרון 512 , כדאי להוסיף או שאני לא ירגיש שינוי?
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אז ככה: אני רוצה להרכיב מחשב שכל יעודו בחיים יהיה להקרין סרטים בDIVX על הטלוויזיה כאילו היה וידאו. את הקטע של התוכנה אין לי בעיה לכתוב ב10 דקות בערך, ואת המארז אני מתכנן לבנות לבד אבל לבחור את החומרה אני צריך אתכם. אני צריך לוח אם + מעבד + כרטיס מסך עם Tv out + סאונד (מצדי שיהיה אונבורד, אין לי מערכת לחבר את זה אליה) וזיכרון אופציונלי, למרות שאני יכול בטח לגרד 128 מהמחשבים בבית. המחשב הזה לא יריץ לא משחקים ואפילו לא Word, ככה שאני רוצה את ההכי זול שיש היום שמסוגל להתמודד עם הדרישות שלי, אני לא נראה לי אצטרך לשדרג אותו אף פעם. אז, מה אתם אומרים?
-
- 16 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
מפרט רצחני ל oc רצחני שאני מתכוון לעשות cpu:Intel Pentium 4 3.00Ghz C 800Mhz 512K Box 1,351 ש"ח motherboard: Asus P4P800 Deluxe 762 ש"ח memory:OCZ 512MB (2x256) DDR-RAM 4000 Performance Series Dual Channel 863 ש"ח cpu cool:Thermaltake Spark 7+ Highest Performance CPU Cooler for PIV-478 158 ש"ח memory cool:Vantec ICEBERQ DDR memory heat 97 שח סה"כ 3,230 אני מתכוון להגיע למינימום של 3800 ghz במעבד ומתכוון להגיע עם הזיכרונות האלו ל מינימום של 550 mhz שיכולים להגיע בכיף ליותר
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
היי חברה המפרטים הזולים המומלצים בסביבות 2500 יהיו חזקים מספיק בשביל פורטי נייט ( לדוגמה) ? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
לדוגמא דואל קור 4200+, זיכרון 1 גיגה, לוח איכותי עם צ'יפסט טוב, אותו כרטיס מסך והכל. רק שאחד בסוקט AM2, והשני בסוקט 939. האם הפרש הביצועים יהיה רציני, ואם כן למה?.
-
- 13 תגובות
- 760 צפיות
-
-
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2256
-
- 8 תגובות
- 722 צפיות
-
-
פורסמה במקור בספרדית, באתר CilleHardware. גרסה מתורגמת לאנגלית ב-VR-Zone. מידע מפורט על צ'יפסטים - פירוט על 4X4, על FX ב-1207, HT3 וצ'יפסטים עם 4 כרטיסי מסך (!), תמיכה ב-DX10 וכנראה גם ויתור על master/slave ב-CF. 12 USB ו-6 SATA, תמיכה ב-NAND Flash (כנראה בגלל ויסטה). אני לא מכיר את האתר ומאחר שאלו מצגות שמעלות מידע חדש ומפתיע לא הייתי סומך עליהן יותר מדי. עם זאת, מספר אתרים (כולל VR-Zone) "אמינים" פירסמו את הידיעה הזאת, אז אי אפשר לדעת. מה אתם אומרים?
-
- 6 תגובות
- 746 צפיות
-
-
-
יש למשהו את מפת הדרכים של כל מעבדי אינטל כלומר מתי יצא למשל P-500 או מתי יצא הפנטיום הראשון תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 625 צפיות
-
-
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2445 בלי "דותן" בלי פנטיום "M" ?!
-
- 9 תגובות
- 787 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=1702 אם תשימו לב יש ליבות חדשות שהם 65NM של AMD
-
- 3 תגובות
- 872 צפיות
-
-
מפת דרכים מעודכנת של אינטל נחשפת ומראה חלונות זמנים מדוייקים יותר למשפחות המעבדים הבאות שלה, Kaby Lake ו-Cannonlake מידע מודלף חדש, שנראה אותנטי לחלוטין מציג את מפת הדרכים המעודכנת של חברת אינטל בכל הנוגע למעבדים הבאים שלה למחשב האישי. המידע לא מפתיע במיוחד, אלא בעיקר מאשר את מה שכבר ידענו, ונותן לנו טווח תאריכים מעט יותר מדוייק. שיטת ה-Tick Tock של אינטל בהחלט נעצרת גם הפעם, עושה רושם – כאשר תהליך ייצור של 10 ננו-מטר יראה אך ורק לקראת סוף שנת 2017, ומשם סביר להניח שייעצר אף יותר בשל אתגר המזעור ההולך ומתעצם של חברת אינטל, מה שמאשר את המידע הקודם הנוגע למעבדים הבאים של אינטל ולשיטת הטיק-טוק. אם כן, המעבדים הבאים מבית אינטל הידועים בשם Kaby Lake ומשמשים כרענ…
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
המעבר לייצור בתהליך פורץ דרך של 14 ננומטר לא קל עבור אינטל וגורר עימו כמה וכמה עיכובים, אך נראה כי בענקית השבבים מתכננים להמשיך ולדבוק בחלק מלוחות הזמנים המקוריים וישיקו במהלך השנה הקרובי מעבדי Broadwell ומעבדי Skylake במקביל לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%aa-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%9b%d7%a0%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%a9%d7%a0%d7%99-%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa/
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
פרטים נוספים אודות תוכניותיה על ענקית השבבים לשנה הקרובה: Skylake ישתלט על כל סדרות המוצרים עד סוף השנה, דור ה-Extreme הבא יגיע בשלושת החודשים הראשונים של 2016 לכתבה: http://hwzone.co.il/מפת-הדרכים-העדכנית-של-אינטל-broadwell-e-בתחילת-ה/
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לצד עיכובים נוספים ושיאי הכנסות נוספים - יצרנית השבבים מספקת לנו פרטים חדשים אודות דור ה-Alder Lake המסקרן במיוחד לכתבה
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
במחצית השניה של 2005 אינטל צפויה להכריז על מעבדים חד-ליבתיים חדשים מבוססי ליבת CedarMill (ליטוגרפיית 65 ננומטר, 2 מגה-קאש, 64-ביט) שיחליפו את מעבדי הפרסקוט לשוק הבינוני וירוצו בטווח תדרים 3-3.8 ג'יגהרץ. במחצית הראשונה של 2006 צפויים להצטרף אליהם מעבדי Presler שיהיו כפולי ליבה ויתמכו בטכנולוגיית LT בטווח תדרים 3-3.6 ג'יגהרץ, כמו-גם צ'יפסט חדש לגמרי בשם iAMT2. ליבות Presler שיתמכו בצ'יפסט ייקראו Conroe ויושקו במחצית השנייה של 2006. באותו זמן גם השוק הנמוך צפוי להשתנות עם כניסתם של מעבדי CedarMill-V (מסורסים עם 512K קאש, fsb533, אי-תמיכה בHT או VT). הרצתי חיפוש בפורום ולא מצאתי כלום בנושא, אז כנראה שזה הת'רד הראשון ואני ממליץ שיהיה גם הרשמי. כל ידעני הפורום מוזמנים לעדכן או…
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
-
-
-
עכשיו, הוצאתי ממנו 8 סטיקים של זכרונות קטנים כאלה מעפנים (יש מצב שאפשר למכור אותם? חחח הם שווים משהו?) לקחתי משמה כרטיס מסך ששמים על היציאה השחורה הארוכה הזאת (שחכתי תשם) והשארתי שמה מודם שגם מתחבר לשחור הארוך הזה ועוד 2 כאלה של עכבר ומדפסת ישנים כאלה שמתחברים על ידי חוטים כאלה (אתם בטח מכירים את זה) כדאי לקחת את זה? המחשב לא עובד נראה לי חח את המעבד אני לא מצליח להוציא וזה מה שמבאס, ויש שם כונן לדיסקים המרובעים הגדולים האלה (יש לי כבר אחד כזה בבית אז השארתי את השני במחשב ההוא, כדאי לקחת? כמה שווה דבר כזה? אם אמכור חח) המחשב כרגע בחוץ אז אם לא אכפת לכם תענו כמה שיותר מהר שלא יקחו לי אותו חחח :
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום... לפני איזה חודש ישנתי אצל אח שלי ובבוקר הוא מצא מארז כזה מעפן עם מעבד של פנטיום 3 866 נראה לי או 766 ולוח אם של אסוס עכשיו בעיקרון אני רוצה לנסות לחבר אותו יש לנו 5 מחשבים בבית ורק 1 יעני מעפן פנטים 3 450.... ואני רוצה לנסות לחבר את זה ואני רוצה לשאול אם למשל הלוח לא טוב או יש בו בעיה זה יכול להרוס תספק....? אני יחבר לו ספק שלי בעיקרון לבדוק... תודה על העזרה...
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אני אולי אקנה לוח אם NF7 או גרסת ה-SL אני אחליט מחר אבח בדקתי מחיר של לוח האם NF7(לא גרסת ה-SL) וראיתי שהמחיר 380 ש"ח!!!!!!וזה כולל מע"מ, מהחנות KSP. אז רציתי לדעת אם התבלבלתי בגיקסה או משהו כזה. בדף הזה מופיע לוח האם הזה, תחת הכותת לוחות אם לעבדי AMD: http://www.ksp.co.il/hmain.php תגידו לי בבקשה אם הגרסה הזאת היא הגרסה הנכונה של לוח אם NF7 ולא גרסה נחותה או משהו כזה.
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
1.6 256 400 1.75v SL5VH הלוח נראה לי שרוף הספק גם..אבל הדיוידי עובד הזיכרון גם..והכרטיס מסך...והמעבד גם עובד...בדקתי אותם על מחשב אחר שיש לי.... יש מאפישהו לקנות לוח למעבד הזה כדי להשתמש במעבד עם הכל..!?
-
- 5 תגובות
- 959 צפיות
-
-
זה מעבדים כמו ה 133 וה166 אבל אני לא יודע איזה הוא כי כאשר אני משחק עם המכפלות וה FSB של הלוח אני יכול להגיע מ 60 MHZ עד ל250 MHZ אז איזה דרך יש בכדי לדעת איזה מעבד זה? תודה רבה IDD
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה מה שמצאתי: kvr133x64c2 256 128mb sdram pc100 64mb sdram pc100 עכשיו נשאלת השאלה , עקב היותי בור בדברים האלו- איך אני יודע אם זה מתאים למחשב, ואם כן, אז פשוט לחבר? האם יש צורך בהגדרות מסויימות? האם לוח האם משנה? כל עזרה תתקבל בברכה!!! דודו
-
- 10 תגובות
- 730 צפיות
-
-
מצאתי כבר תשובות לכל השאלות... לדוגמא AM242DCB מול AM242DCT. אני מבין שמסיבה כל שהיא הBOX עדיף, אבל אני רוצה פירוט... ושאני קונה מעבד האם אני מקבל מאוורר או שלא חייב... או שזה מגיע עם הלוח אם? ,או שגם איתו לא וצריך לקנות בנפרד?
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-


